Ja kut spel inderdaad.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:38 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ben geen graphics hoer.
Waar ik hier het punt op probeer te verstigen is dat het zoveel mooier had kunnen zijn met minimale performance impact voor de PC, maar dat ze dit achterwege hebben gelaten omdat ze anders de bekende PR oneliner "Xbox graphics = Highend PC graphics op hoogste settings", niet hadden kunnen gebruiken.
De PC users zijn dus zoals gewoonlijk weer eens genaaid door een consolified versie van een spel.
KUCH Halo KUCH Deus Ex2 KUCH!!
Heb je die kerk al gevonden?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
LEKKER BOEIE!
Ach, als de XBOX 360 versie er niet was geweest met wat contracten met Microsoft had Bethesda waarschijnlijk veel minder te besteden gehad. Een groot project als dit is een risico en alle zekerheid die je kan krijgen geeft je weer meer mogelijkheden bij investeerders. Het zou me ook niet verbazen als ze het vechtsysteem hebben bedacht vanwege de XBOX en als die er niet was geweest we nog steeds het bagger systeem van Morrowind zouden hebben.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:38 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ben geen graphics hoer.
Waar ik hier het punt op probeer te verstigen is dat het zoveel mooier had kunnen zijn met minimale performance impact voor de PC, maar dat ze dit achterwege hebben gelaten omdat ze anders de bekende PR oneliner "Xbox graphics = Highend PC graphics op hoogste settings", niet hadden kunnen gebruiken.
De PC users zijn dus zoals gewoonlijk weer eens genaaid door een consolified versie van een spel.
KUCH Halo KUCH Deus Ex2 KUCH!!
Waar heb jij die Bloodgrass gevonden? Volgens die walkthroughtje zit het overal in Oblivion maar ik kan helemaal niks vinden.quote:
Nog niet naar gekeken. Hopen dat dat ook niet zo'n zoektocht wordquote:Op woensdag 5 april 2006 17:10 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Waar heb jij die Bloodgrass gevonden? Volgens die walkthroughtje zit het overal in Oblivion maar ik kan helemaal niks vinden.
ff voor de record: Het is een ''tall red grass'' Iemand het ooit wel es gezien?
Yes, thanx a millionquote:Op woensdag 5 april 2006 17:13 schreef twi het volgende:
Mystic Shop in Imperial City heeft 't te koop, 4 stuks.
Rellen?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:37 schreef Retuobak het volgende:
Woei level 23
En Master Alteration
En expert in bijna alle andere magic vlakken
[offtopic]
refragmental, kap eens met rellen
We weten dat je de PC versie beter vindt, dat interesseert de meeste mensen hier alleen geen hol, dus waarom provoceer je nog verder?
Je maakt de topics niet bepaald leuker om te lezen
Voor bloodgrass moet je door een "gate to oblivion" gaan, van de drie planten die daar groeien is bloodgrass de meest voorkomende. Heb nu 2 gates gedaan en heb zo'n 90 stuks bloodgrass.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:10 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Waar heb jij die Bloodgrass gevonden? Volgens die walkthroughtje zit het overal in Oblivion maar ik kan helemaal niks vinden.
Te laatquote:Op woensdag 5 april 2006 17:27 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Keb ze,
en
@ skippyball,
je kan daar 5 night shades kopen, hoef je niet te zoeken
Waarschijnlijk ben je in de war met Tamriel.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:10 schreef -Dries- het volgende:
[..]
...quote:Op woensdag 5 april 2006 17:54 schreef Sproggel het volgende:
[..]
Voor bloodgrass moet je door een "gate to oblivion" gaan, van de drie planten die daar groeien is bloodgrass de meest voorkomende. Heb nu 2 gates gedaan en heb zo'n 90 stuks bloodgrass.
Juist, idd, dom van mequote:Op woensdag 5 april 2006 18:56 schreef DaringDave het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je in de war met Tamriel.
Oblivion is de wereld waar je in terecht komt als je door een Oblivion gate gaat.
quote:Op woensdag 5 april 2006 18:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Te laatIk heb net dat hele tering stuk gelopen en kwam er precies 5 tegen die ik kon harvesten
![]()
Nu nog even een Argonian vinden![]()
Mooie tripple postquote:Op woensdag 5 april 2006 18:58 schreef -Dries- het volgende:
[..]
![]()
En ff langs Hindaril. Vanavond ben ik gecured!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |