Ik bijt af en toe mensen, gebruik de meeste spells toch niet omdat ik zelf al heel sterk ben haha. Dan kan ik gewoon in de zon lopen...en anders ga ik gewoon s'nachts questenquote:
Hoop dat het bevaltquote:Op woensdag 5 april 2006 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
Als ik aan de Dark Brotherhood quests begin ga ik ook voor vampier. Lijkt me cool.
mja, welkom in de 21 eeuw, ik zou zeggen, ga je 3dfx kaartje maar vervangen voor een agp/pci-e (SLI), want dat hebben de nieuwste spelletjes wel nodigquote:Op woensdag 5 april 2006 11:19 schreef RogerR het volgende:
Damn, spel ziet er geweldig uit, maar voldoe niet aan de systemrec.
Heb maar 1.7 GHz en 68 mb videokaart.
Zal wel niet te spelen zijn dan?
zeker zeer bruikbaar, thanks!quote:Op woensdag 5 april 2006 11:38 schreef DaringDave het volgende:
Als je het zat bent om een vampier zijn moet je hier maar eens kijken: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Cure_Vampirism
Ik heb dit geschreven nadat ik zelf eindelijk genezen was. Voor mij de belangrijkste reden was dat ik geen had om steeds te feeden. DIt spel ziet er nou eenmaal het mooist uit overdag. En ik loop daarom ook het liefst overdag.
Trouwens ik vind het leuk om een goedzak te spelen.
Bij elk mages guild verkopen ze wel licht-spells, horen bij illusion.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:44 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft iemand trouwens tips hoe ik snel aan een spreuk of attribuut kan komen waarmee ik wat beter kan zien in het donker? Ik word een beetje moe van die fakkels.
Dan moet ik die eerst een beetje omhoog krijgen, ik heb er namelijk niet echt veel mee gedaan.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:51 schreef Retuobak het volgende:
Bij elk mages guild verkopen ze wel licht-spells, horen bij illusion.
Vreemd. Je hoort na 24 uur niet the hebben gevoed verder te transformeren als vampier nadat je even slaapt of wacht.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:41 schreef Blind_Guardian het volgende:
Raar geval bij bij: Ik werd gebeten door een vampier tijdens het ruimen van een grot. Ik had het op tijd door, dus een savegame gemaakt om verder te kunnen als non-vamp. Vervolgens paar nachtjes maffen, en voila, ik ben ineens een 25% vampier
Nu wou ik kijken hoe ik eruit zou zien als 100% vampier, maar hoeveel ik ook slaap zonder te feeden, ik blijf een 25%'je. Weet iemand waaraan dat kan liggen?
Ik speel een kahjit ik kan zoiezo zien in het donker, en ik heb een hunters vision enchant op mijn helm zittenquote:Op woensdag 5 april 2006 10:24 schreef ZI_Predcaliber het volgende:
btw, even 2 vraagjes over vampiers.
Jullie zeggen dat als je feed dat je gewoon overdag op straat kan lopen.
Krijg je dan geen Dmg, of heb je dan genoeg leven dat die dmg niks uitmaakt?
En de vampire ability Hunters vision is zegmaar ook een soort darkvision, ik wil die klote torches niet meer gebruiken, kan ik als ik geen vampier meer ben ook zoiets krijgen, of is er hunters vision als spell te koop?
Jullie zeiden wel in jullie voorgaande reacties dat er zoiets was als een amulet om vijanden te zien, maar je kan nog steeds niet zo goed in het donker kijken als die vampire's hunter vision.
Sweeet, respect + 45 makkerquote:Op woensdag 5 april 2006 11:38 schreef DaringDave het volgende:
Als je het zat bent om een vampier zijn moet je hier maar eens kijken: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Cure_Vampirism
Ik heb dit geschreven nadat ik zelf eindelijk genezen was. Voor mij de belangrijkste reden was dat ik geen had om steeds te feeden. DIt spel ziet er nou eenmaal het mooist uit overdag. En ik loop daarom ook het liefst overdag.
Trouwens ik vind het leuk om een goedzak te spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:40 schreef clowncloon het volgende:
Kan iemand mij een hint geven over de missie waarbij je de dader van de diefstal van het schilderij moet zoeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een Night Eye ringquote:Op woensdag 5 april 2006 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik speel een kahjit ik kan zoiezo zien in het donker, en ik heb een hunters vision enchant op mijn helm zitten
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:40 schreef clowncloon het volgende:
Kan iemand mij een hint geven over de missie waarbij je de dader van de diefstal van het schilderij moet zoeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |