Geen idee. Ik ben het nu aan het onderzoeken voor de Mages guild. Want Black soul gems zijn slecht en evil en daar mag je niks mee doen!quote:Op woensdag 5 april 2006 19:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh nice, daar ben ik al heel lang naar op zoek voor eeen Daedra god![]()
Moet je die er gewoon inleggen en klaar is thief/asssasin-lvl 24/kees![]()
Ja logisch dat-ie vastloopt.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:12 schreef gieling het volgende:
Zojuist mn eerste vastloper gehad
Probeer zo wat aan die eerste thieves-guild-gast te verkopen blijft hij hangen
Ja, als je hem doet weigert hij tegen je te vechten en kun je hem gewoon afmaken.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:01 schreef MMaRsu het volgende:
Hadden jullie die quest voor die grand champion orc gedaan?
Volgens mij wassie daarna zo makkelijk
Daar is anders niks te vindenquote:Op woensdag 5 april 2006 17:13 schreef twi het volgende:
Mystic Shop in Imperial City heeft 't te koop, 4 stuks.
Minky is liever.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:45 schreef MMaRsu het volgende:
Is echt vet H.Flick!
Waarom heb je trouwens geen avatar van Herr Flick?
Ik begon me al af te vragen hoe jij de naam van die hond wistquote:
Nein, De all ingredient store ofzo..quote:Op woensdag 5 april 2006 21:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar is anders niks te vinden
Tenminste, ik neem an dat je de Mystic Emporium bedoelt
Gaat best aardig hoor, als ik iemand wil beroven ga ik lekker streakenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:43 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind dat echt zo'n rare combi, heavy armor en sneak
Dat vroeg ik dus ookquote:Op woensdag 5 april 2006 22:38 schreef gieling het volgende:
Even een vraag trouwens, hoe kom je aan (veel) lockpicks?
ga op zoek naar grotten met goblins, die dragen altijd wel wat lockpicks met zich mee, ookal zijn ze te stom om die te gebruikenquote:
ja godver, zeg dat danquote:Op woensdag 5 april 2006 22:34 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nein, De all ingredient store ofzo..
Maar goed: Eindelijk de vampire curse gehaald!!![]()
![]()
Meteen met dat geld van die quest mezelf helemaal in steel armour verpakt, pimpin'
(wat een kut quest trouwens zeg)
ja dat doe je wel voor Oblivionquote:
Hij bedoelt the Main Ingredient in the Market Districtquote:Op woensdag 5 april 2006 21:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar is anders niks te vinden
Tenminste, ik neem an dat je de Mystic Emporium bedoelt
Nee, FX5700 is het minimum.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:08 schreef jstylo het volgende:
Ik heb een vraag met betrekking tot dit spel.
Ik heb een
P4 Celeron 2,41 GHZ
512 MB RAM
GeForce FX5200 128 MB
Zou dit te spelen zijn In ieder geval te doen?
Kabouter jij weet ditquote:Op woensdag 5 april 2006 22:56 schreef MMaRsu het volgende:
Weet iemand waar ik mijn huis beter kan inrichten? Ik heb dat ghost huis gekocht een tijdje terug en ook al gecleared...
quote:Op woensdag 5 april 2006 23:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme, ik zie nu pas dat Retuobak Kabouter is
quote:Op donderdag 6 april 2006 00:07 schreef Refragmental het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Valt me nu ook op, tis dat je het zegt. En dat pas na al die jaren
Kut is dat ja. Zaterdag wou ik ook "even" spelen, was natuurlijk weer veel langer gewordenquote:Op donderdag 6 april 2006 00:33 schreef merino het volgende:
* Merino ontwaakt net wederom uit een Oblivion timewarp waarin hij schijnbaar 7 uur heeft verloren
klote spel
Godverquote:
Ik speelde ook nooit dit soort games maar die tutorial helpt je aardig op weg. Verder GameFAQs denk ik.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:52 schreef Crudus het volgende:
Zijn er ergens goede beginners guides te vinden? Dit is de eerste keer dat ik een dergelijke rpg speel en ik snap er de ballen van. Help!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dadelijk maar beginnen met de mages guild en wat andere "side-quests",
kijken of ik me fame/ infamy verhouding wat kan verbeteren. Is nu iest van 10/40 ofzo
Je moet gekken altijd gelijk geven!
En ik ben het helemaal met mezelf eens.
Hoeveel ren jij rondquote:Op donderdag 6 april 2006 09:55 schreef Sjotime het volgende:
Vraagje mensen... voor zover ik wist waren er maar iets van 9 Oblivion portals toch in de wereld? Waarom kom ik er dan zoveel tegen en heb ik er inmiddels al dik 20 op mijn worldmap staanAntwoord zonder spoilers aub !
Starten met main quest Gijs....... Kvatch heeft zeer zeker problemen met Oblivionquote:Op donderdag 6 april 2006 09:57 schreef Bastard het volgende:
Ben er nog geen 1 tegen gekomenBen naar kvatjsc geweest, of hoe dat dorp ook heet.. ging daar mol natuurlijk.. maar ook daar zag ik geen portal.
Ik loopquote:
Ik heb nog niks gedaan aan die main quest, en die portal staat er bij mij gewoon.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:00 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Starten met main quest Gijs....... Kvatch heeft zeer zeker problemen met OblivionDenk dat je dat eerst gedaan moet hebben voordat er andere portals verschijnen. Moet jij dat amulet van de koning niet naar die Monnik brengen in Chorrel?
Trouwens..... die prachtige bloedrode lucht die ineens samentrekt als je een portal ziet..... WOW
Dan is Bastard stekeblindquote:Op donderdag 6 april 2006 10:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gedaan aan die main quest, en die portal staat er bij mij gewoon.
Denk dat ie inderdaad alleen nog in dat kleine kampje is geweest. Doorlopen omhoog dus.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:02 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dan is Bastard stekeblindof hij is nog niet echt IN Kvatch geweest.
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:00 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik loopmaar dan ook alles... ik fast travel nooit... altijd via de wilderness
Ja al gedaan.. en dan moet je naar Kvatch.. en dan is die priester weer weg ofzo.. maar ik denk, ga toch verder Kvatch in.. maar moet dus eerst achter die priest aan?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:00 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Starten met main quest Gijs....... Kvatch heeft zeer zeker problemen met OblivionDenk dat je dat eerst gedaan moet hebben voordat er andere portals verschijnen. Moet jij dat amulet van de koning niet naar die Monnik brengen in Chorrel?
Trouwens..... die prachtige bloedrode lucht die ineens samentrekt als je een portal ziet..... WOW
Ja er staat een poort ja.. en daar loop je door naar binnen toch, die stad in?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gedaan aan die main quest, en die portal staat er bij mij gewoon.
Als je naar Kvatch fasttraveled, door t kamp, linksaf de berg op.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja al gedaan.. en dan moet je naar Kvatch.. en dan is die priester weer weg ofzo.. maar ik denk, ga toch verder Kvatch in.. maar moet dus eerst achter die priest aan?
Ja ben ik geweest dus.. ben die fuckup town in gegaan ookquote:Op donderdag 6 april 2006 10:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je naar Kvatch fasttraveled, door t kamp, linksaf de berg op.
Okay, ik heb verder nog niks met die portals gedaan dus weet niet hoe ze dicht moeten of wat dan ook. Check de guide in de OP.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ben ik geweest dus.. ben die fuckup town in gegaan ook
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja er staat een poort ja.. en daar loop je door naar binnen toch, die stad in?
Of kan die poort ook dicht dan?Hoe?
Ja dat heb ik.. en dan ga ik er in staan.. druk op 'A' en kom ik dus in de stad.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:25 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs,......... heb je niet de opdracht gekregen dat ding te sluiten en erin te gaanGa in de portal staan en druk 'a'
Je hebt de verkeerde poortquote:Op donderdag 6 april 2006 10:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat heb ik.. en dan ga ik er in staan.. druk op 'A' en kom ik dus in de stad.
Ah, ik zie het ook wel.. kan mij die poorten schelen
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:30 schreef Retuobak het volgende:
Je moet die enorme rode vlammende poort hebben
quote:
30 uur verderquote:Op donderdag 6 april 2006 10:32 schreef =HellFire= het volgende:
Hilarisch dat mensen nu pas achter de main quest en uberhaupt die Oblivoin gates komen.
Dat is wel goed hoor, die soldaat meepraten. En dan kan je daar een quest fixen,quote:Op donderdag 6 april 2006 10:37 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja die herken ik wel zeg maar
Maar echt.. ik loop in dat ding.. en achter dat ding staan poort deuren naar Kvatch.. dus krijg dan een vraag van "wil je door de poort, druk 'a' " Ik druk 'a' en kom vervolgens in Kvatch.. waar je dan die domme soldaat tegen komt.
Ik zal het wel niet goed doen dan ofzo.. check nog wel ff.. ging toch dood in Kvatch.. en had gesaved in het tentenkamp benenden.
Level 17 en nog niks aan de main quest gedaanquote:Op donderdag 6 april 2006 10:32 schreef =HellFire= het volgende:
Hilarisch dat mensen nu pas achter de main quest en uberhaupt die Oblivoin gates komen.
Ja niet door de poort lopen maar er echt in staan (dat brandende dingquote:Op donderdag 6 april 2006 10:37 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja die herken ik wel zeg maar
Maar echt.. ik loop in dat ding.. en achter dat ding staan poort deuren naar Kvatch.. dus krijg dan een vraag van "wil je door de poort, druk 'a' " Ik druk 'a' en kom vervolgens in Kvatch.. waar je dan die domme soldaat tegen komt.
Ik zal het wel niet goed doen dan ofzo.. check nog wel ff.. ging toch dood in Kvatch.. en had gesaved in het tentenkamp benenden.
Eigenlijk best vaag, want die main quest is nog best spannend en vermakelijk!quote:Op donderdag 6 april 2006 10:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Level 17 en nog niks aan de main quest gedaan
Ik denk dat het komt omdat je ze tegenkomt en zo komen ze automatisch op je map te staanquote:Op donderdag 6 april 2006 11:03 schreef Sjotime het volgende:
Maar niemand dus een idee waarom ik al zeker 20 portals op mijn worldmap heb?
Ja denk jequote:Op donderdag 6 april 2006 11:04 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat je ze tegenkomt en zo komen ze automatisch op je map te staan
Denk dat die extra portals dezelfde functie hebben als de meeste dungeons: geenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:07 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja denk je?
Iemand anders een idee waarom er zoveel Oblivion portals zijn? Het zouden er toch maar 9 zijnOf is de rest gewoon verken gebieden ofzo
![]()
Je moet voor de main quest iets van 9 gates sluiten, maar er zijn er in totaal meer ja.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:07 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja denk je?
Iemand anders een idee waarom er zoveel Oblivion portals zijn? Het zouden er toch maar 9 zijnOf is de rest gewoon verken gebieden ofzo
![]()
Jupquote:Op donderdag 6 april 2006 10:00 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dat antwoord zocht ikquote:Op donderdag 6 april 2006 11:10 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Je moet voor de main quest iets van 9 gates sluiten, maar er zijn er in totaal meer ja.
En mijn antwoord is weer niet goed genoegquote:
Nee want extra portals hebben wel een functie. Meer en betere items, geld en ingredientenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:22 schreef Tain het volgende:
[..]
En mijn antwoord is weer niet goed genoeg
Dat is een redelijk goede inductie.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:39 schreef -Dries- het volgende:
Ik had in zo'n gate een soort vuur element gevonden die ik kon samen smelten met mijn zwaard.. Je weet wel, die grote bol die je op het laatst uit dat vuur te trekken. Dus je kan bij elke gate dat ding pakken en met je zwaard samen smelten?
meer en betere items is alleen maar afhankelijk van je eigen level en hoe hoger level je bent des te meer geld je uit een dungeon haaltquote:Op donderdag 6 april 2006 11:26 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee want extra portals hebben wel een functie. Meer en betere items, geld en ingredienten
OMGquote:Op donderdag 6 april 2006 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
hehe ik fast travel echt teeeering veel
Sta ik in de imperial city bij de arena en ik moet naar de market place dan fast travel ik al
quote:Op donderdag 6 april 2006 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
Sta ik in de imperial city bij de arena en ik moet naar de market place dan fast travel ik al
quote:Op donderdag 6 april 2006 12:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
OMGIk fast-travel echt nauwelijks, ik wander tering veel... Staan echt veel dungeons en shit al op m'n map
![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
Wordt nog leuk voor je als je de mage guild quest line gaat doen, moet je sowieso naar elke stad gaan voor een recommendation questquote:
Same.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
Kan ik ook ergens zien welke ik nog moet. Ik heb geen ideequote:Op donderdag 6 april 2006 12:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Wordt nog leuk voor je als je de mage guild quest line gaat doen, moet je sowieso naar elke stad gaan voor een recommendation quest
Al gedaan... zit bij mijn laatste recommendationquote:Op donderdag 6 april 2006 12:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Wordt nog leuk voor je als je de mage guild quest line gaat doen, moet je sowieso naar elke stad gaan voor een recommendation quest
Ja,... en ik fluit er ook bij !quote:Op donderdag 6 april 2006 12:30 schreef piet_pelle het volgende:
Ik ben ff lid geworden van de mages guild. No way dat ik al die recomendations wandelend ga halen.
zoiezo is het ook gunstig wat laadtijden betreft, want die zijn soms echt niet te doen, moet je zeg maar 2 keer een nieuw gebied in, 2x 15 seconde wachten ofzo, dan maar fast travellen, 1 keer 15 seconde + de tijd die ik wandel besparenquote:
Damm, ik wil eigenlijk wel eens een keer beginnen op de 360.quote:Beste Heintje!,
De volgende producten zijn nog niet leverbaar:
Naam Aantal
The Elder Scrolls 4, Oblivion 360 1
Automatisch wordt de leverdatum van je bestelling verplaatst naar: 12-04-2006
Met vriendelijke groet,
Het Skiq-team.
Kijk in je quest log bij completed questsquote:Op donderdag 6 april 2006 12:36 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kan ik ook ergens zien welke ik nog moet. Ik heb geen idee
10quote:Op donderdag 6 april 2006 12:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Damm, ik wil eigenlijk wel eens een keer beginnen op de 360.
Het uiterlijk van mijjn mannetje opnieuw doen. En gestructureerder levelen.
Weet iemand eigenlijk hoeveel major skill upgrades je nodig hebt voordat je een level up gaat?
Bij je active quest de quest van joining de mage quild kiezen. dan kun je op de map zijn welke plaatsten je nog moet.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:36 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kan ik ook ergens zien welke ik nog moet. Ik heb geen idee
Oh ja ok.. net ff geprobeerd.. eerst Kvatch ingegaan.. kapel ingegaan, priest gesproken.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:58 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja niet door de poort lopen maar er echt in staan (dat brandende ding) en dan a drukken... dus niet de stad ingaan
Als je alleen erop moest drukken om hem te sluiten zou het wel erg makkelijk worden allemaalquote:Op donderdag 6 april 2006 13:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja ok.. net ff geprobeerd.. eerst Kvatch ingegaan.. kapel ingegaan, priest gesproken.
Daarna terug naar buiten.. A gedrukt in de portal.. gaat niet dicht.. ik kom dan in een andere wereld.. Oblivion. Dat zal dan meteen wel het misverstand zijn... ik dacht dat ie meteen dicht ging als ik A drukte, maar moet in Oblivion dan dingen doen
JOH!quote:Op donderdag 6 april 2006 13:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja ok.. net ff geprobeerd.. eerst Kvatch ingegaan.. kapel ingegaan, priest gesproken.
Daarna terug naar buiten.. A gedrukt in de portal.. gaat niet dicht.. ik kom dan in een andere wereld.. Oblivion. Dat zal dan meteen wel het misverstand zijn... ik dacht dat ie meteen dicht ging als ik A drukte, maar moet in Oblivion dan dingen doen
Na FF7 en Fable nooit RPG gespeeldquote:Op donderdag 6 april 2006 13:36 schreef =HellFire= het volgende:
Bastard speelt niet zoveel spelletjes of wel?
En terecht!! Irritant poepmannetje... Aanpakken die kontenbaffertsquote:Op donderdag 6 april 2006 13:52 schreef Jajong het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=3352254278991799050
Lol
Ey spoiler! Nu kan ik die game wel wegflikkeren!quote:Op donderdag 6 april 2006 16:02 schreef -skippybal- het volgende:
Wel een beetje jammer dat je niet die hoge toren in Imperial city in kan![]()
Nee hoor, wie zegt dat je er op het eind niet inkan?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:13 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ey spoiler! Nu kan ik die game wel wegflikkeren!
IK!!!quote:Op donderdag 6 april 2006 16:16 schreef gieling het volgende:
[..]
Nee hoor, wie zegt dat je er op het eind niet inkan?
Distant lands off is echt een schandequote:Op donderdag 6 april 2006 16:40 schreef Sjotime het volgende:
Shiiiit,.. als je niet een beetje PC hebt mis je echt mooie dingen in Oblivion![]()
http://www.gamespot.com/features/6147127/p-1.html
Tieten lopen nietquote:Op donderdag 6 april 2006 16:47 schreef Jajong het volgende:
Ik heb alles op full. En het loopt als een tiet.
Je komt ze wel tegen als je een beetje rondloopt tijdens andere quests.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:51 schreef piet_pelle het volgende:
Hey guys, ik moet Ninrooth zoeken, 10 stuks. Nou heb ik er een paar gevonden bij die plek waar ik heen moest maar dat zijn er maar 3. Iemand enig idee waar dat spul ligt? Ik weet dat ze aan het water groeien maar lang niet overal.
Erg pittige quest.... die 10 is nog maar het begin. Je vind ze oa bij water en bij de ingang van grotten.... in elke provincie 2 of 3 stuks dacht ik... en ze groeien niet meer aanquote:Op donderdag 6 april 2006 16:51 schreef piet_pelle het volgende:
Hey guys, ik moet Ninrooth zoeken, 10 stuks. Nou heb ik er een paar gevonden bij die plek waar ik heen moest maar dat zijn er maar 3. Iemand enig idee waar dat spul ligt? Ik weet dat ze aan het water groeien maar lang niet overal.
Gelukkig dan maar dati k een beetje PC hebquote:Op donderdag 6 april 2006 16:40 schreef Sjotime het volgende:
Shiiiit,.. als je niet een beetje PC hebt mis je echt mooie dingen in Oblivion![]()
Euh....en nu dan? Hoe kwam je eruit?quote:Op donderdag 6 april 2006 15:07 schreef -Dries- het volgende:
Die tempel herriner ik me nog.. Als je net begint is het idd moeilijk om een Hard deur te openen met maar 5 lockpicks
Jawel, na een paar maandenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:54 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Erg pittige quest.... die 10 is nog maar het begin. Je vind ze oa bij water en bij de ingang van grotten.... in elke provincie 2 of 3 stuks dacht ik... en ze groeien niet meer aan
Damn met een low-end/mid-end PC is dit echt niet leuk te spelenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:40 schreef Sjotime het volgende:
Lockpickenquote:Op donderdag 6 april 2006 17:05 schreef Crudus het volgende:
[..]
Euh....en nu dan? Hoe kwam je eruit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |