Jaar of 5 nu ja, maar die trekjes van de laatste tijd van haar... oef.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:50 schreef shredder het volgende:
Wat een grappig verhaal.
Dus je hebt al verkering sinds de basisschool?
Ik raak die bril niet eens aan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:48 schreef Biancavia het volgende:
Ik klaag nooit over de wc bril.
Hij doet hem omhoog, ik doe hem weer omlaag.
Simpel.
Hoog tijd om eens verder te gaan snuffelen op de relatiemarkt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:50 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Jaar of 5 nu ja, maar die trekjes van de laatste tijd van haar... oef.
doe maar naar PUB, hem wordt tenslotte kinderachtigheid verwetenquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:50 schreef flugeltje het volgende:
Uh TS, weet je zeker dat je deze in KLB wilt i.p.v. R&P?
En wij vrouwen maar op een vieze door misplassende man bepieste wc-bril zitten zeker!quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik raak die bril niet eens aan.
Ik pis wel, of die bril nu wel of niet omhoog staat.
Hij staat goed hier.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:50 schreef flugeltje het volgende:
Uh TS, weet je zeker dat je deze in KLB wilt i.p.v. R&P?
Ik ben opgegroeid met vijf broers.... Het is me 's nachts meer dan eens overkomenquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En wij vrouwen maar op een vieze door misplassende man bepieste wc-bril zitten zeker!![]()
Kun je nagaan! Ik ben zelfs nog zo belééfd de bril omhoog te doen, zelfs al kan ik er perfect doorheen piesen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En wij vrouwen maar op een vieze door misplassende man bepieste wc-bril zitten zeker!![]()
Dat anti vrouwenoffensief is er al; maar ik zal maar niet zeggen hoe het heet...quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:52 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Hij staat goed hier..
Ik stel een anti-vrouwenoffensief voor! Kurk in het gat als ze chagerijnig zijn, en een wet aanmaken die ze verbied hun mond open te trekken op verkeerde momenten.
Dat was nou weer wel kinderachtig..
Het spetterd altijd wel een xquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:53 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Kun je nagaan! Ik ben zelfs nog zo belééfd de bril omhoog te doen, zelfs al kan ik er perfect doorheen piesen.
ew, nee.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:54 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat anti vrouwenoffensief is er al; maar ik zal maar niet zeggen hoe het heet...![]()
moeten die vrouwen die bril maar niet steeds omlaag doen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nou hij kan er ook wat van..zoals ik leesquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:00 schreef Camplo het volgende:
De bierzuipende universiteits kneusjes moet je je niks van aantrekken.
Voor de rest een enorm zeikwijf als ik dat zo lees.
Jewel, deze:quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:01 schreef teh_m0nkey het volgende:
Pff, lui lamzakken zijn diegene die de bril niet omlaag doen, wedden dat ze geen van allen een weerwoord durft te geven als een vrouw commentaar daarover geeft
Ik was er al bang voor,quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:05 schreef Fatality het volgende:
Haha als zij student is .. jezus
Fruit eten als student
Neerkijken op studenten die zeer veel bier naar binenn gooien
Je vriendin is gewoon de zoveelste vreselijke burgertrut..
Dan moet ze niet gaan piepen dat ik de bril nog eens omlaag moet doen..quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:03 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Nou hij kan er ook wat van..zoals ik lees
Het is een kleine moeite om de wc bril omhoog te doen
En dat ze wilt dat je fruit eet..Misschien zorgt ze wel te goed voor je![]()
Emancipatie??? Ze gedraagt zich als een afgesloofde huisvrouw...quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:05 schreef Fatality het volgende:
Haha als zij student is .. jezus
Fruit eten als student
Neerkijken op studenten die zeer veel bier naar binenn gooien
Je vriendin is gewoon de zoveelste vreselijke burgertrut..
gewoon flink pak rammel geven... je moet de emancipatie niet doorlaten schieten he.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:09 schreef djenneke het volgende:
Jij hebt geen vriendin, jij hebt een tweede moeder.
Zij bekrompen burgerslet/nepstudente. Maakt amok over leefstijl vriendje. Vriendje opent topic in KLB.quote:
Of gewoon;quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:12 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Zij bekrompen burgerslet/nepstudente. Maakt amok over leefstijl vriendje. Vriendje opent topic in KLB.
die kun je ook slaanquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Emancipatie??? Ze gedraagt zich als een afgesloofde huisvrouw...![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:17 schreef MPG het volgende:
Wat jij beschrijft lijkt verdacht veel op mijn ex![]()
post eens een foto![]()
Nee man, dat soort zeikzakken verzieken het voor leuke lieve vrouwen en meisjes die hier postenquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:17 schreef Devlinsect het volgende:
Leuk ook hoe de vrouwelijke fokkers hier zich proberen te verdedigen of er iets van moeten zeggen.![]()
Tevens een tvp natuurlijk.![]()
van die groenlinkse bommknuffeltypesquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:23 schreef ChrisJX het volgende:
Welke studente eet er eik fruit en normaal avondeten
Ik eet toevallig nu net aardbeien. (mn eerste fruit in maanden ofzoquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:23 schreef ChrisJX het volgende:
Welke student eet er eik fruit en normaal avondeten
maar dan in het Engels he, want dat klinkt universitaaaaaiiiwwwrrrquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:25 schreef Mars het volgende:
immatuur (onrijp)
Tuurlijk niet, dan douw je je grote teen toch tussen de bril en de dekselquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:26 schreef Doderok het volgende:
Het is geen probleem om de bril met je voet omhoog te doen, maar terug omlaag is moeilijker, komt het deksel ook mee...
Universiteit, he... Je moet als Uni-slet natuurlijk wel laten zien, waar die duizenden euro's collegeld heen gaan...quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:21 schreef djenneke het volgende:
vrouwen die immature zeggen ipv onvolwassen/onrijp/whatever... dat alleen al....
jahhh, zowwwwwn type wordt het inderdaawwwwwd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
maar dan in het Engels he, want dat klinkt universitaaaaaiiiwwwrrr![]()
Zoals ik al zei, maar dan in andere bewoordingquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:33 schreef V.en.A het volgende:
Je vriendin begeeft zich op nieuwe sociale velden, jij zit nog in jullie oude velden. Zij ontwikkelt zich, als jij ook zo'n ontwikkeling door zou maken (in wat voor richting dan ook) zou je misschien interessant blijven.
Basically groeien jullie uit elkaar.
Oh, dit is geen R&P.
Daar schrik ik dan ook continue van. Ze gaat een hoog salaris verdienen, dat kan niet anders, en dan heeft ze medeliijden met mensen die het armer hebben of een uitkering hebben en geen 'baan kunnen vinden'.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:31 schreef Leandra het volgende:
Maarre... als ze op de universiteit ineens zo heeft leren nadenken over wat er in t leven zoal speelt dan vind ik "ik stem GL want groen is goed" wel ongeveer het meest stupide wat je maar kunt verzinnen. Dan had ik op dat vlak ook een gefundeerde mening verwacht.
Ze klinkt zelf gelukkig wel erg "matuuuuuuwwwwrrrrrr"quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:33 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
jahhh, zowwwwwn type wordt het inderdaawwwwwd.. Van die kawwwkers... Yuch.
.
Uit provocering pakte ik een appel en ging ik die voor haar neus zitten opeten... Waarop vervolgens de opmerking uitvloeide:
"Het zuur van appels tast je gebit net zo erg aan als snoep. Neem dan eens normaal fruit!"
Waarop ik antwoordde: *Laat stuk appel uit mond vallen*
Zij: "iew, zie je, je bent ECHT kinderachtig!". Wat nou. Jij zoekt een reden om te zeiken, ik los het op, krijg ik te horen dat het nog neit goed is.
![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze klinkt zelf gelukkig wel erg "matuuuuuuwwwwrrrrrr"
Klinkt als het prototype wereldvreemd studentenkutje dat plots denkt 'ik zit op de uni dus ik zal wel slim zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:47 schreef BiMeWet het volgende:
Krijg ik te horen van mn vriendin dat ik 'kinderachtig en immature' ben.
Hoe het precies zit?
Ik zit op de middelbare school, zij op de universiteit. Nou staan universiteiten bekend als een grote selectie bierzuipende gasten die de grootste lol met elkaar trappen (bier enzo), en de eikels die zich boven iedereen verhoven voelen, doen aan bridgen en de zuipers onder de universitair geleerden debiel kinderachtig volk vinden.
Nu mijn vriendin met dit verheven-gespuis rondwandelt, zijn er bepaalde dingen waar ze zich aan is gaan ergeren. Zo eet ik weinig fruit, waar zij gek van is. Ik heb het niet zo op fruit en lepel vooral massa's groente naar binnen, en het eten van 1 fruitstuk wordt door haar gezien als 'kinderachtig gedrag'. Voor zover ik weet is het niet noodzakelijk meer dan 1 stuk fruit per dag te eten, dus hou op met mijmeren, was mijn gedachte.
Vervolgens vertelt ze me dat ik koppig ben en niet open sta voor andermans mening. Ik sta wel open voor andermans mening, maar als die mening niet verder reikt dan 'ik stem groenlinks want die zijn groen en groen zijn is goed!', terwijl jijzelf niet eens aan recycling of iets dergeliijks doet, dan is er over het algemeen geen reden om jouw mening aan te horen, muts.
Waarom hebben vrouwen toch altijd de neiging om kritiek te leveren op de kleine dingen die een man doet? Waarom mag ik geen ruft laten als ik last van mn buik heb, de pleebril niet omhoog laten staan en geen fruitella (, zit het woord fruit er in, is het nog niet goed) voor het avondeten nemen 'omdat het de eetlust bederft', terwijl ik mijn bord elke avond weer leegvreet? En wat is er mis met het kijken van een niet-educatief programma? Moet ik dan van alles geleerd worden en mijn sprankelende intelligentie altijid maar blijven tonen?
En waarom snap je niet dat als IK de bril OMHOOG moet doen, JIJ hem OMLAAG mag doen. Ik ga niiet JOUW werk verrichten, als je een baan had dan werd je er uit getrapt als je jouw werk door anderen liet doen, muts..
Waarom moeten vrouwen altijd wat te zeiken hebben, niet tevreden zijn met de situatie hoe ze is, en kunnen ze niet accepteren dat wij, of in ieder geval IK als man zo ben!
Zeikerds!![]()
Ja, jij ook vrouwmensch..
(Dat betekent droogstaan vanavond trouwens,. Stom mens. )
Refereren aan Bourdieu is altijd leuk, al is dat misschien meer iets voor de vriendinquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:34 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, maar dan in andere bewoording
schop dr dan het huis uit... geneukt wordt er toch niet meer.... kan je weer veilig op je bank gaan zitten...quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:37 schreef BiMeWet het volgende:
[..]. Gelukkig vindt mijin vriendin doelloos op een forum rondhangen terwijl ik naast haar op de bank kan zitten ook erg kinderachtig en vooral nutteloos.
In het laatste heeft ze denk ik nog wel geliijk., maar na die appel durf ik niet meer op mijn bank te gaan zitten naast haar.
.
quote:Donald duck is geweldig. Ook gewoon allemaal subtiliteitjes die je als kind niet doorhebt en later pas snapt.
"Liefdeslaan 69" met valentijn bijvoorbeeld.Donald duck
Ach dan vindt ze het iig strax geen probleem om enorm veel belasting te betalen zodat al die mensen die (om wat voor reden dan ook) op het bestaansminimum leven iig op dat niveau te kunnen laten leven.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:35 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Daar schrik ik dan ook continue van. Ze gaat een hoog salaris verdienen, dat kan niet anders, en dan heeft ze medeliijden met mensen die het armer hebben of een uitkering hebben en geen 'baan kunnen vinden'.
"Natuurlijk is het zielig voor sommigen, maar 9 van de 10 WIL geen baan schat. En in die luiaards investeer jij dan ongelofelijk veel geld!"
'Ja dat zeg jij wel maar dat is niet zo.'
"Je begint in tuinkabouters te geloven, net als GL."
'Wat ben je toch onvolwassen.'
Humorloos mensch
En dáárom zie je dus in de meeste relaties dat de jongen een jaartje of 2 ouder isquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:47 schreef BiMeWet het volgende:[OP]
Foto's heb ik niet, heb alleen een analoge camera,quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
schop dr dan het huis uit... geneukt wordt er toch niet meer.... kan je weer veilig op je bank gaan zitten...![]()
waar blijft die foto btw?
of ze is onder de indruk van je achtponderquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:48 schreef BiMeWet het volgende:
Ik kreeg een zoen op mn wang en een bakje chips. Toen ik vroeg of ik niet beter een stuk fruit kon nemen, kreeg ik een restje water uit een flesje water over me heen gekiept.
Ze heeft spijt denk ik..
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
of ze is onder de indruk van je achtponder, of ze wilt gewoon nuecken
![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:48 schreef BiMeWet het volgende:
Ik kreeg een zoen op mn wang en een bakje chips. Toen ik vroeg of ik niet beter een stuk fruit kon nemen, kreeg ik een restje water uit een flesje water over me heen gekiept.
Ze heeft spijt denk ik..
bekendquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:47 schreef BiMeWet het volgende:
Krijg ik te horen van mn vriendin dat ik 'kinderachtig en immature' ben.
Da's niet kinderachtig, dat is geestelijk gehandicapt gedrag.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:03 schreef luciferist het volgende:
[..]
bekend
laaste keer was toen ze in de c1000 die rode voetafdrukken die naar de grootste slager van nl leide enzo. dus ik echt zo met vriendin aan het handje springen om alleen op die dingen te komen enzo![]()
en dan ben ik kinderachtig,
hallo wie was er zo kinderachtig om te zeggen "doehoe nou niet
nou!?![]()
tog wel lief leuk meisje hoor![]()
Nou.quote:
Tis ook nooit goed bij die vrouwen......quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:48 schreef BiMeWet het volgende:
Ze heeft spijt denk ik..
quote:Ik zei dus dat ik deze race wilde zien, kreeg ik te horen dat dat geen mogelijkheid is omdat ze huiswerk moet maken en die 'auto'tjes zo'n irritant jengelgeluid maken'.
Ach, die opmerking was ik wel gewend uit 18 jaar lang thuis wonen en een moeder hebben die er een hekel aan heeft.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:12 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
zeg volgende keer ff dat haar ademhaling zo'n irritant geluid maakt.
Er gebeurt ook niet veel nieuws op 1 dag, die OP was een verzameling van ergernissen.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:42 schreef Metal_Mart het volgende:
Je OP was nog leuk, maar nu begint het wat gezapig te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
quote:Op woensdag 5 april 2006 18:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Je wordt een beetje onder de duim gehouden.
Zij wel Dr Phill kijken , maar jij geen F1...what's up with that...Dat bedoel ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: ARGH DOOR HET QUOTEN KON IK DE SPOILER LEZEN,LAMLUL!
Kutkloon.
quote:Op woensdag 5 april 2006 18:48 schreef Ingridh007 het volgende:
Je zit op de middelbare school en je woont nu al samen :|
Er zijn er niet veel van mijn soort nee.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:51 schreef Ingridh007 het volgende:
Zijn er meer van jouw soort?
Wat voor werk doe je naast je middelbare school dat zo goed opbrengt?
Of heb je 10 jaar geleden zonder diploma de school verlaten en ben je die nu alsnog aant halen?
Ja, dat vond ik ook al vaagquote:Op woensdag 5 april 2006 18:48 schreef Ingridh007 het volgende:
Je zit op de middelbare school en je woont nu al samen :|
Ik denk dat ie de MBO of MEAO of zo bedoeld, dan kan het wel degelijkquote:
...verhaal lezend, generaliseren negerend: gelijk gevendquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:47 schreef BiMeWet het volgende:
.....béheéheé
Nou....je kan soms wel aardig zeiken hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 11:36 schreef MarMar het volgende:
OMG
waarom ga je uit huis om vervolgens samen te gaan wonen met je moeder???
Zelfs ik zeik niet zo en ik ben ook nog zwanger
...kijken hoe jij reageert met een baby die met zijn "volle gewicht" je blaas als springkussen gebruikt....quote:Op donderdag 6 april 2006 11:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou....je kan soms wel aardig zeiken hoor![]()
dat gaf ik toch al een beetje toe, zij het verkaptquote:Op donderdag 6 april 2006 11:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou....je kan soms wel aardig zeiken hoor![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 11:39 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...kijken hoe jij reageert met een baby die met zijn "volle gewicht" je blaas als springkussen gebruikt....![]()
O.k., wij mannen leggen het nog één keer uit:quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:47 schreef BiMeWet het volgende:
...verhaaltje...
VWO6, maar als je hierboven las heb ik een goede baan, die ruim genoeg verdiend om nu al op mezelf te wonen en alles te kunnen betalenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:20 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ik denk dat ie de MBO of MEAO of zo bedoeld, dan kan het wel degelijk
Gezien ja, als een schuimbekkende dolle mina kwam ze aangerend, waarop ik het geluid wat zachter zette en zei; 'zo, wat zit ik lekker vol van het eten zeg', waarna ze weer tevreden naar dr bureau toe wandeldequote:Op donderdag 6 april 2006 15:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heb je nou je F1 race gekeken terwijl ze met huiswerk bezig was?
omdattie zich als een watje opstelt en valt voor de pussytrap of omdat zijn vriendin hem met zijn nickname aanspreekt?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:24 schreef Make-Yourself het volgende:
.....toch...neemt de geloofwaardigheid een beetje af..
...ik weet niet wat 't is....
...ik weet 't niet...kan er mijn vinger niet opleggen....quote:Op donderdag 6 april 2006 16:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
omdattie zich als een watje opstelt en valt voor de pussytrap of omdat zijn vriendin hem met zijn nickname aanspreekt?
Zeg, ik hoef mn echte naam toch niet te postenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
of omdat zijn vriendin hem met zijn nickname aanspreekt?
wrom niet, ik heet ook gewoon marquote:Op donderdag 6 april 2006 17:10 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Zeg, ik hoef mn echte naam toch niet te posten
*knip*
Ze is 20quote:Op donderdag 6 april 2006 17:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
wrom niet, ik heet ook gewoon marnou jah, marrit dan, kijk! zo moeilijk is het nou!
btw.. sounds like she's like 15![]()
ze zal wel ouder dan jou zijn, maar kalenderleeftijd zegt niet alles.
jij 13 zij 15.. nu dus 18 en 20quote:Op donderdag 6 april 2006 17:15 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ze is 20. Misschien heeft het ermee te maken dat ik haar eerste vriend ben. Ook al zijn we dan al 5 jaar bij elkaar, en heb ik ook nooit 'echt' een relatie gehad voor mijn vriendin (duh, ik was 13), weet ze met sommige dingen blijkbaar nog steeds niet zo goed om te gaan.
.
Gaat wel lukken hoor, behalve dat we de afgelopen twee weken ontzettend op elkaar lopen te kankeren, zijn we echt superblij met elkaar.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:17 schreef MarMar het volgende:
[..]
jij 13 zij 15.. nu dus 18 en 20
ik wil je niet bang maken hoor, maar iets zegt me dat jullie de 10 jaar niet gaan halen.
pfff, sissy... wat is het, je moeder of je vriendin?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:47 schreef BiMeWet het volgende:
de pleebril niet omhoog laten staan en geen fruitella voor het avondeten nemen 'omdat het de eetlust bederft', terwijl ik mijn bord elke avond weer leegvreet?
of in ieder geval IK als man zo ben!
Normaliter zijn we ook niet zo vreselijk.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:30 schreef Ingridh007 het volgende:
Als je met elkaar van die mindgames moet spelen of elkaar op moet vrijen voor de ander iets voor je doet, dan geef mijn portie maar aan fikkie
andersom zal precies hetzelfde gebeurenquote:Op donderdag 6 april 2006 17:54 schreef Vlindertje87 het volgende:
Je zit je vriendin ronduit af te zeiken en belachelijk te maken.
Als je het dan zo'n hel vind om zo met haar te leven, wat zoek je dan nog bij haar.
ja maar ze is zo lief wanneer ze niet slaatquote:Op donderdag 6 april 2006 18:45 schreef MuKe het volgende:
je begint haar bitch te worden...of beter gezegd, je bent het al... neem wat afstand van dat wijf..
dat je je relatie uberhaubt tot zo'n punt laat komen dat zij de lakens uitdeelt...![]()
Oh echt?......hm...oke dan...ieder zijn eigen....quote:Op donderdag 6 april 2006 17:10 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Als gevolg van american casino op discovery (zojuist), heb ik een koffertje met fiches bestelt
...blaat...
Oh....we komen uit de kast....vooruit dan....Jrn..nouh ja..Jeroen dan...oef...quote:Op donderdag 6 april 2006 17:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
wrom niet, ik heet ook gewoon marnou jah, marrit dan, kijk! zo moeilijk is het nou!
btw.. sounds like she's like 15![]()
ze zal wel ouder dan jou zijn, maar kalenderleeftijd zegt niet alles.
Als een chick dat tegen mij op die toon zou zeggen zeg ik:quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:33 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
jahhh, zowwwwwn type wordt het inderdaawwwwwd.. Van die kawwwkers... Yuch.
.
Uit provocering pakte ik een appel en ging ik die voor haar neus zitten opeten... Waarop vervolgens de opmerking uitvloeide:
"Het zuur van appels tast je gebit net zo erg aan als snoep. Neem dan eens normaal fruit!"
Waarop ik antwoordde: *Laat stuk appel uit mond vallen*
Zij: "iew, zie je, je bent ECHT kinderachtig!". Wat nou. Jij zoekt een reden om te zeiken, ik los het op, krijg ik te horen dat het nog neit goed is.
![]()
2e-jaars.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:05 schreef Roellio het volgende:
1e-jaars die denken dat ze 'volwassen' zijn.
De climax komt nog wel, in bed that is.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wat een anticlimax
Nee, stelletje pubers. Het heeft meer nodig dan 2 dagen droogstaan en wat geschreeuw naar elkaar om het uit te maken.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:06 schreef woeeiiii het volgende:
En is het nu uit?
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:07 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Nee, stelletje pubers. Het heeft meer nodig dan 2 dagen droogstaan en wat geschreeuw naar elkaar om het uit te maken..
Gewoon hard nuecken en het is weer goed
Ik had haar de slaapkamer uitgetraptquote:Op vrijdag 7 april 2006 01:45 schreef BiMeWet het volgende:
oke, we hebben nu een vreselijk zware ruzie in de nacht, anders had ik nu niet meer op geweest. Ik ben maar op de bank gaan liggen omdat ik even geen zin meer heb om in 1 kamer met dat mensch te vertoeven. Kom nou.
Morgen krijgen de geïnteresseerden een update..
Jij bent op de bank gaan slapen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:45 schreef BiMeWet het volgende:
oke, we hebben nu een vreselijk zware ruzie in de nacht, anders had ik nu niet meer op geweest. Ik ben maar op de bank gaan liggen omdat ik even geen zin meer heb om in 1 kamer met dat mensch te vertoeven. Kom nou.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:45 schreef BiMeWet het volgende:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:45 schreef BiMeWet het volgende:
Het is nu al vrijdag man, dumpen die bitch en op jacht vanavond. Sex is beter, minder gezeik, en in je eigen nest pitten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:17 schreef Hyperdude het volgende:
Verder lijkt ze me een suffe sjaars en zou ik een andere/betere vriendin zoeken.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:35 schreef BiMeWet het volgende:
"Natuurlijk is het zielig voor sommigen, maar 9 van de 10 WIL geen baan schat. En in die luiaards investeer jij dan ongelofelijk veel geld!"
'Ja dat zeg jij wel maar dat is niet zo.'
"Je begint in tuinkabouters te geloven, net als GL."
'Wat ben je toch onvolwassen.'
Humorloos mensch
Recht hierboven.quote:
ik moet dus sneller typenquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:01 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Recht hierboven.
Ik ga naar school mensen.. Kijken of ik er nog wat van kan maken vandaag.
quote:Daar in liggende was ik na 2 minuten weg, terwijl ze tegen me aan het praten was. Ik antwoordde al met 'uhuhmmm' en 'nuh...', en ik was dus gewoon weg terwijl ze tegen me praatte.
Toen werd ik hard in mn reet geknepen en werd me gezegd dat het 'niet respectvol is om in slaap te vallen als ze tegen me praat'. No shit woman!
Waarop ik antwoordde dat het niet netjes is mensen wakker te houden als ze willen slapen en al hélémaal niet netjes is ze wakker te knijpen, waarop ze ging slapen.
Inderdaad, wat een enorm zeikerig kutwijf zeg.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:04 schreef Roellio het volgende:
[..]
Als een chick dat tegen mij op die toon zou zeggen zeg ik:
Krijg de kanker!
En dan kan ze ophoeren!
idd Pappie volle teugen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:03 schreef Pappie_Culo het volgende:
ik geniet met volle teugen...
ik ben 18, ze kwam hier wonen uit bosnië en ze woonde bij me in de straat. Zij leidde me rond op de middelbare school hier in de buurt toen ik in groep 8 zat en we op bezoek gingen met de klas in de middelbare school, en dat was eigenlijk wel doorslaggevend.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:22 schreef Fatality het volgende:
Ok .. je hebt haar 8 jaar geleden voor t eerst ontmoet, en je zit nog op de middelbare school of iig je bent niet ouder dan 20... ofwel je hebt haar op je 12de voor t eerst gezien...
waarom klinkt alles zo raar??
Het is geen fantasie. Stelletje zeikerds. Willen alle conspiracy gelovigen ophoepelen naar ONZ en mij en mijn topic en mijn PMS vriendin met rust laten?quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:33 schreef UnrealMarc het volgende:
haha die ben & jerrys grap !
maar even serieus: je hebt wel een levendige fantasie jongen.![]()
Ik besta... leed genoeg?quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:50 schreef Neverending het volgende:
Ik weet dat het niet mag, maar toch een verkapte TVP.
Zit momenteel ook een beetje frusti achter de PC, dus kan andermans leed wel gebruiken![]()
MIscien mag hij wel nadat ie 2 stuks fruit heeft gegeten...maar geen appel dus hequote:Op zaterdag 8 april 2006 13:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vanavond wil ie stappen, mag hij niet .... let maar op
Stappen op z'n Tuurs ©Najib Amhali Zal ook al niet gaan bij hemquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vanavond wil ie stappen, mag hij niet .... let maar op
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:09 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Stappen op z'n Tuurs ©Najib Amhali Zal ook al niet gaan bij hem
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:41 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Foto's heb ik niet, heb alleen een analoge camera,.
En nuecken... ach. Als ik mijn achtponder in bed leg dan is het hopen dat dat een hoop goedmaakt.
Dat was een rare zin..
WTFquote:Op zondag 9 april 2006 00:17 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
[afbeelding]
Om maar terug te komen op die 8 ponder.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verder geen fuck te melden, we zijn allebei moe en zitten cornflakes te eten![]()
Haha, ja zo hoort een echte man te zijn en daar moeten vrouwen niet zo moeilijk over doen. Als we gelijk zouden zijn dan zou het leven ook geen bal meer aan zijn, zo kun je tenminste nog om elkaars rare trekjes lachen zo nu en dan.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
O.k., wij mannen leggen het nog één keer uit:
Handig als je voorkeur uitgaat naar olifanten.quote:Op zondag 9 april 2006 00:17 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
[afbeelding]
Om maar terug te komen op die 8 ponder.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verder geen fuck te melden, we zijn allebei moe en zitten cornflakes te eten![]()
quote:
o ja fuck, ts houd haar aan lijntje!! (of zij jouquote:Op zondag 9 april 2006 17:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
ja dan zijn we wel dit topic kwijt vriend
Heeft hij zelf gedaan met silliconen (in laten spuiten door een arts, dat dan wel weerquote:
quote:ik ben 18, ze kwam hier wonen uit bosnië en ze woonde bij me in de straat. Zij leidde me rond op de middelbare school hier in de buurt toen ik in groep 8 zat en we op bezoek gingen met de klas in de middelbare school, en dat was eigenlijk wel doorslaggevend.
Ik al meteen de eerste week hoorquote:Op zondag 9 april 2006 23:25 schreef jaha het volgende:
[..]
![]()
Toen ik op de middelbare school zat heb ik ook een tijdje verkering gehad met een meisje uit Kosovo; haar ouders waren ook Islamitisch. Ja. Ik herken dat temperament wel. Daar moet je inderdaad tegenkunnen. Toch gek dat je daar dan pas naar 8 jaar verkering achter komt. Ik was er al naar twee weken achter...
Voor jou een update.quote:Op maandag 10 april 2006 19:38 schreef NumbDreamer het volgende:
Zo vertel eens wat er vandaag allemaal gebeurd is?Ik volg het allemaal met spanning
![]()
Snor?quote:Op maandag 10 april 2006 19:40 schreef parselmouth het volgende:
Heeft ze ook een snor?
Dat ben IK ook absoluut, maar ze moest gewoon wat te zeiken hebben.quote:Op maandag 10 april 2006 21:27 schreef jaha het volgende:
Ja alles kan altijd beter, toch zou ik maar wat blij zijn met de cijfers van je.
Ik ben niet de enige, getuige een ander topic in klaagbaak.quote:Op maandag 10 april 2006 22:46 schreef Koenholio het volgende:
Het lijkt wel of je elke dag ruzie hebt, TS.
Lekker gezellig daar.
wel goed topic![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 22:48 schreef Snoezepoesje het volgende:
wat is dat toch de hele tijd met mannen die zich irriteren aan vrouwen?!
alsof mannen ook maar iets beter zijn.
met jullie valt gewoon niet te praten, vind je het gek dat vrouwen dan altijd alles 100 keer moeten zeggen/vragen?!
en de wc-bril omhoog laten staan IS gewoon irritant!
en ja, als je weet dat zo'n meisje een vriend heeft, kun je dit soort dingen verwachten natuurlijk, das vragen om problemen, zoek dan gewoon iemand die WEL vrijgezel is!
Je zegt daar dat jullie 2,5 jaar bij elkaar zijn en hier dat jullie 8 jaar bij elkaar zijn haha domm. Jij bent betrapt door Yannickequote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:15 schreef BiMeWet het volgende:
Hallo,
Mijn vriendin heeft sinds augustus vorig jaar al pijn bij het vrijen. We zijn al 2,5 jaar bij elkaar en dat is min of meer ook de tijd dat we vrijen, maar sinds augustus het afgelopen jaar kreeg ze pijn bij penetratie. Deze pijn zit bij de 'ingang' van de vagina, en het gaat ontzettend branden op het moment dat we klaar zijn met vrijen. Ook onder de seks heeft ze pijn, en bij de penetratie.
Ze kan nauwelijks op dr reet zitten zo'n pijn doet haar vagina, en alles in de vagina zwelt ook op.
Ze zeurt zelfs al onder de seks.quote:Op maandag 10 april 2006 23:03 schreef YanniiCke het volgende:
Hey BiMeWit,
Ik ben YanniiCke en jij liegt want ik kwam eerst dit topic van jou tegen
[..]
Je zegt daar dat jullie 2,5 jaar bij elkaar zijn en hier dat jullie 8 jaar bij elkaar zijn haha domm. Jij bent betrapt door Yannicke
Sherlock.quote:Op maandag 10 april 2006 23:03 schreef YanniiCke het volgende:
Hey BiMeWit,
[..]
Je zegt daar dat jullie 2,5 jaar bij elkaar zijn en hier dat jullie 8 jaar bij elkaar zijn haha domm. Jij bent betrapt door Yannicke
We zijn een tijdje (4 maanden) uit elkaar geweest en toen weer bij elkaar gekomen. Ik ben gaan tellen vanaf dat moment, zij vond dat onzin want 'we hebben toch niemand anders tussendoor gehad'.quote:Op maandag 10 april 2006 23:03 schreef YanniiCke het volgende:
Hey BiMeWit,
[..]
Yeah right.quote:Op maandag 10 april 2006 23:45 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
We zijn een tijdje (4 maanden) uit elkaar geweest en toen weer bij elkaar gekomen. Ik ben gaan tellen vanaf dat moment, zij vond dat onzin want 'we hebben toch niemand anders tussendoor gehad'.
Daarvoor geen seksueel contact gehad en we zijn bij elkaar gekomen omdat er toch nog een merkbare aantrekking was en we ook seksueel aangetrokken waren tot elkaar. Daarom is sinds dat moment ook min of meer onze seksuele relatie gestart, zoals er staat.
Waarom zou ik liegen, waarom denkt iedereen dat toch.
Wat jij wilt. Succes met je overwinning, ofzo, koppig vrouwmensch. Ga nu maar weer mensen op het breiclubje lastiigvallen, ok?quote:Op maandag 10 april 2006 23:56 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
Yeah right.Yannicke heeft jou betrapt!
Je bent beus!quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:28 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Wat jij wilt. Succes met je overwinning, ofzo, koppig vrouwmensch. Ga nu maar weer mensen op het breiclubje lastiigvallen, ok?![]()
Dan kunnen ik en mijn topic weer verder.![]()
Agreequote:Op dinsdag 11 april 2006 08:44 schreef Lemming22 het volgende:
Ach ja of het nou verzonnen is of niet, het blijft lachen, dus blijven posten!![]()
Is idd wel erg laatquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:21 schreef jaha het volgende:
Nja, op je 13e met neuken beginnen is ook zoooo geloofwaardig...
ja idd popcorn raakt opquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
* wacht op nieuwe update
Topicstarter leef je nog, iaaaa deaaaaaaaa.quote:
Zeg, moet ik ruzie gaan lopen maken om jullie aan leesvoer te helpen ofzo?quote:Op woensdag 12 april 2006 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dus er is niks tussen de laatste 2 updates gebeurd? Saai
Jij snapt het!quote:Op woensdag 12 april 2006 17:24 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Zeg, moet ik ruzie gaan lopen maken om jullie aan leesvoer te helpen ofzo?.
Nou, ze zit regelmatig op mn laptop en zal vast mn geschiedenis wel eens inzien...quote:Op woensdag 12 april 2006 18:25 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Wanneer ga je haar dit topic laten lezen
vind je jezelf nu niet een klein beetje kinderachtigquote:Op woensdag 12 april 2006 17:21 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Topicstarter leef je nog, iaaaa deaaaaaaaa.
Ja mevrouw ik ben er nog, iaaaaa deaaaaaa..
Nou, wat een update.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:21 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Topicstarter leef je nog, iaaaa deaaaaaaaa.
Ja mevrouw ik ben er nog, iaaaaa deaaaaaa..
Goed, ik was dus even bezig met het een en ander voor school (moet binnenkort nog een Nederlands mondeling doen enzo), dus daarom niet veel geFok!t.
Het is rustig in huis. Vriendinlief heeft zich meer dan ooit op de tentamens gestort, die vandaag van start zijn gegaan en waarvan er morgen ook nog 1 gemaakt moet worden.
Ikzelf ben niet al te chagerijnig omdat ze dit tentamen gruwelijk verneukt heeft, en ze ook dit jaar tot noch toe alles heeft gehaald op 1 tentamen na. Dat tentamen herkanst ze morgen, en dus durf ik haar absoluut niet lastig te vallen. In het geval dat ze dit tentamen morgen namelijk haalt, hoeft ze het niet te doen in de zomervakantie en dat scheelt een hele hoop tijd die we kunnen spenderen samen.
Het is dus rustig, morgen gaan we gezellig naar de film met haar zusje en een vriendin van d'r zus erbij.
Mocht er wat gebeuren horen jullie het wel. Er gebeurt alleen niet zo veel..
Hij heeft zeker een ram van z,n vriendin gehad.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
vind je jezelf nu niet een klein beetje kinderachtig?
Ik noem het 'buitengewoon belangrijke kennis voor het behoud van de Nederlandsche cultuur, welk door VMBO-tuig disrespectabel behandeld wordt."quote:Op woensdag 12 april 2006 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
vind je jezelf nu niet een klein beetje kinderachtig?
scherpquote:Op woensdag 12 april 2006 20:12 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik noem het 'buitengewoon belangrijke kennis voor het behoud van de Nederlandsche cultuur, welk door VMBO-tuig disrespectabel behandeld wordt.".
Knap, je wilt niet weten! En neuken dat ze kan man!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:11 schreef YellowLedbetter het volgende:
Dus Ts heeft telkens ruzie met zijn vriendin? Dan mag ze wel heel knap zijn want anders had ie haar al lang moeten dumpen
Nee, dat is het verraderlijke er nou juist aan.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
En die buien zijn niet toevallig telkens rond dezelfde tijd van de maand?
Mijn vriendin:quote:Op donderdag 13 april 2006 23:24 schreef Thrilled het volgende:
huilies
Het enige minpuntje aan mijn vriendin is een gebrek aan zelfvertrouwen, waar ze nu ook goed mee bezig is om dat terug te krijgen.. ik help haar daar ook mee... als ik een stoel voor haar achteruit schuif, deur open doe, voorlaat gaan, complimentje geef, iets aan haar geef, zegt ze altijd.. maar dan ook altijd dank je wel... ze is geen BrEeZaH-sletje, ze is lief, kijkt geen hele dagen tmf/mtv/the box, drinkt niet, rookt niet, boert niet, laat geen scheten (tenminste, niet waar ik bij ben)
ze is gewoonperfect
![]()
Dat bedoel ik. Dat vind ze maar raar.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:04 schreef Koenholio het volgende:
Ik vind het normaal om altijd dankjewel te zeggen als iemand je geeft of zo. Is gewoon beleefdheid, stel nou dat je alles zelf moest doen...
inderdaad daar doe je niks aanquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:32 schreef jpg97 het volgende:
Weet je wat jullie probleem is? ( ALS dit al serieus is)
Dat wijf van jou neemt jou maar voor lief. Zij vindt alles vanzelfsprekend en normaal.
Ze zou eigenlijk voor je moeten kruipen! Dat kreng!
Waardering zal je haar moeten bijbrengen. Wat voor opvoeding heeft dat kind gehad!
Schande ende laster is het!
Schorriemorrie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |