ik ben 18, ze kwam hier wonen uit bosnië en ze woonde bij me in de straat. Zij leidde me rond op de middelbare school hier in de buurt toen ik in groep 8 zat en we op bezoek gingen met de klas in de middelbare school, en dat was eigenlijk wel doorslaggevend.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:22 schreef Fatality het volgende:
Ok .. je hebt haar 8 jaar geleden voor t eerst ontmoet, en je zit nog op de middelbare school of iig je bent niet ouder dan 20... ofwel je hebt haar op je 12de voor t eerst gezien...
waarom klinkt alles zo raar??
Het is geen fantasie. Stelletje zeikerds. Willen alle conspiracy gelovigen ophoepelen naar ONZ en mij en mijn topic en mijn PMS vriendin met rust laten?quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:33 schreef UnrealMarc het volgende:
haha die ben & jerrys grap !
maar even serieus: je hebt wel een levendige fantasie jongen.![]()
Ik besta... leed genoeg?quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:50 schreef Neverending het volgende:
Ik weet dat het niet mag, maar toch een verkapte TVP.
Zit momenteel ook een beetje frusti achter de PC, dus kan andermans leed wel gebruiken![]()
MIscien mag hij wel nadat ie 2 stuks fruit heeft gegeten...maar geen appel dus hequote:Op zaterdag 8 april 2006 13:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vanavond wil ie stappen, mag hij niet .... let maar op
Stappen op z'n Tuurs ©Najib Amhali Zal ook al niet gaan bij hemquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vanavond wil ie stappen, mag hij niet .... let maar op
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:09 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Stappen op z'n Tuurs ©Najib Amhali Zal ook al niet gaan bij hem
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:41 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Foto's heb ik niet, heb alleen een analoge camera,.
En nuecken... ach. Als ik mijn achtponder in bed leg dan is het hopen dat dat een hoop goedmaakt.
Dat was een rare zin..
WTFquote:Op zondag 9 april 2006 00:17 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
[afbeelding]
Om maar terug te komen op die 8 ponder.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verder geen fuck te melden, we zijn allebei moe en zitten cornflakes te eten![]()
Haha, ja zo hoort een echte man te zijn en daar moeten vrouwen niet zo moeilijk over doen. Als we gelijk zouden zijn dan zou het leven ook geen bal meer aan zijn, zo kun je tenminste nog om elkaars rare trekjes lachen zo nu en dan.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
O.k., wij mannen leggen het nog één keer uit:
Handig als je voorkeur uitgaat naar olifanten.quote:Op zondag 9 april 2006 00:17 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
[afbeelding]
Om maar terug te komen op die 8 ponder.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verder geen fuck te melden, we zijn allebei moe en zitten cornflakes te eten![]()
quote:
o ja fuck, ts houd haar aan lijntje!! (of zij jouquote:Op zondag 9 april 2006 17:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
ja dan zijn we wel dit topic kwijt vriend
Heeft hij zelf gedaan met silliconen (in laten spuiten door een arts, dat dan wel weerquote:
quote:ik ben 18, ze kwam hier wonen uit bosnië en ze woonde bij me in de straat. Zij leidde me rond op de middelbare school hier in de buurt toen ik in groep 8 zat en we op bezoek gingen met de klas in de middelbare school, en dat was eigenlijk wel doorslaggevend.
Ik al meteen de eerste week hoorquote:Op zondag 9 april 2006 23:25 schreef jaha het volgende:
[..]
![]()
Toen ik op de middelbare school zat heb ik ook een tijdje verkering gehad met een meisje uit Kosovo; haar ouders waren ook Islamitisch. Ja. Ik herken dat temperament wel. Daar moet je inderdaad tegenkunnen. Toch gek dat je daar dan pas naar 8 jaar verkering achter komt. Ik was er al naar twee weken achter...
Voor jou een update.quote:Op maandag 10 april 2006 19:38 schreef NumbDreamer het volgende:
Zo vertel eens wat er vandaag allemaal gebeurd is?Ik volg het allemaal met spanning
![]()
Snor?quote:Op maandag 10 april 2006 19:40 schreef parselmouth het volgende:
Heeft ze ook een snor?
Dat ben IK ook absoluut, maar ze moest gewoon wat te zeiken hebben.quote:Op maandag 10 april 2006 21:27 schreef jaha het volgende:
Ja alles kan altijd beter, toch zou ik maar wat blij zijn met de cijfers van je.
Ik ben niet de enige, getuige een ander topic in klaagbaak.quote:Op maandag 10 april 2006 22:46 schreef Koenholio het volgende:
Het lijkt wel of je elke dag ruzie hebt, TS.
Lekker gezellig daar.
wel goed topic![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 22:48 schreef Snoezepoesje het volgende:
wat is dat toch de hele tijd met mannen die zich irriteren aan vrouwen?!
alsof mannen ook maar iets beter zijn.
met jullie valt gewoon niet te praten, vind je het gek dat vrouwen dan altijd alles 100 keer moeten zeggen/vragen?!
en de wc-bril omhoog laten staan IS gewoon irritant!
en ja, als je weet dat zo'n meisje een vriend heeft, kun je dit soort dingen verwachten natuurlijk, das vragen om problemen, zoek dan gewoon iemand die WEL vrijgezel is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |