ja, ik ben niet van plan ff naar griekenland te brommeren om met me vader te praten, en bellen is me te duur, zo belangrijk was het nou ook weer niet...quote:Op maandag 10 april 2006 22:47 schreef cyberstalker het volgende:
Jij gaat een goed gesprek over MSN doen? Verder begrijp ik dat jij mensen vreselijk vind omdat je een verstandelijk gehandicapte buurjongen hebt die drumt.
Jij hebt echt een heel zwaar leven.
Bellen is gratis. www.voipbuster.com . Mooi toch dat de techniek ook voor dit soort problemen een oplossing biedt.quote:Op maandag 10 april 2006 22:49 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
ja, ik ben niet van plan ff naar griekenland te brommeren om met me vader te praten, en bellen is me te duur, zo belangrijk was het nou ook weer niet...
hoe komt dat dan?quote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef Snoezepoesje het volgende:
ten eerste, wordt ik echt schijtziek van de pijn in mn arm, kan niet eens normaal typen![]()
ik begrijp dat je nu graag vereerd wil worden omdat je denkt dat dit over jou of jou topic gaat, maar helaas moet ik je zonder pardon uit die droom sleuren... het heeft namelijk niks met jou te maken...quote:Op maandag 10 april 2006 22:55 schreef BiMeWet het volgende:Kijk dan wat mijn topic teweeg brengt
.
quote:Op maandag 10 april 2006 22:56 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
ik begrijp dat je nu graag vereerd wil worden omdat je denkt dat dit over jou of jou topic gaat, maar helaas moet ik je zonder pardon uit die droom sleuren... het heeft namelijk niks met jou te maken...
Wc-bril stond in mijn topic, vrouwen die het idee hebben altijd alles 100 keer te moeten zeggen of vragen stond in mijn topic, et cetera.quote:Op maandag 10 april 2006 22:48 schreef Snoezepoesje het volgende:
wat is dat toch de hele tijd met mannen die zich irriteren aan vrouwen?!
alsof mannen ook maar iets beter zijn.
met jullie valt gewoon niet te praten, vind je het gek dat vrouwen dan altijd alles 100 keer moeten zeggen/vragen?!
en de wc-bril omhoog laten staan IS gewoon irritant!
en ja, als je weet dat zo'n meisje een vriend heeft, kun je dit soort dingen verwachten natuurlijk, das vragen om problemen, zoek dan gewoon iemand die WEL vrijgezel is!
Als het nou een man was, had ik gezegd; van het vele rukken.quote:
en dat zie je me hier zeggen? in JOUW topic heb ik het over wc-brillen en zeurende vrouwen, in MIJN topic, heb ik daar niks over gezegd, dus als jij nou weer naar JOUW topic gaat, heb ik in MIJN topic geen last meer van jequote:Op maandag 10 april 2006 22:57 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
[..]
Wc-bril stond in mijn topic, vrouwen die het idee hebben altijd alles 100 keer te moeten zeggen of vragen stond in mijn topic, et cetera..
nopequote:Op maandag 10 april 2006 23:03 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Heb je vele kleine korte bewegingen gemaakt waarbij je maar 1 à 2 vingers hebt gebruikt?
quote:Op maandag 10 april 2006 23:02 schreef MrBean het volgende:
[..]
Een PMS-gesprek tussen een SBS-gezin over MSN
hmm checked geboortendatumquote:
al zou ik het willen doen, dan zou het nu niet kunnen, ik kan me vingers niet eens bewegen...quote:Op maandag 10 april 2006 23:04 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Maar dat wilde je wel gaan doen he?
Misschien iets te wild geweest met fisten gisteravond?quote:Op maandag 10 april 2006 23:06 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
al zou ik het willen doen, dan zou het nu niet kunnen, ik kan me vingers niet eens bewegen...
wat is het toch fijn om een vriend te hebben![]()
quote:
Daar heb je FOK! al voor.quote:Op maandag 10 april 2006 23:07 schreef korenwolfje het volgende:
Gewoon nóg meer tijd aan school besteden. Als je helemaal geen contact meer met mensen hebt, kan je je ook nergens meer aan ergeren
quote:Op maandag 10 april 2006 23:09 schreef IHVK het volgende:
ik vind snoezepoejse wel lief
een PMS-gesprek binnen een topic dat over mannen zeurt, hoe sprekend...quote:Op maandag 10 april 2006 22:57 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
[..]
Wc-bril stond in mijn topic, vrouwen die het idee hebben altijd alles 100 keer te moeten zeggen of vragen stond in mijn topic, et cetera..
Nou ja zeg. Wel door blijven klagenquote:
Ach gosh, dat is echt kut (eh.. ik bedoel lul.)quote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef Snoezepoesje het volgende:
aangezien de mannen/jongens hier toch al vinden dat vrouwen altijd zeuren, vind ik dat ik daar dan nu ook gebruik van mag maken...
ten eerste, wordt ik echt schijtziek van de pijn in mn arm, kan niet eens normaal typen![]()
ten tweede, wat is dat toch met mannen die nooit ergens over willen/kunnen praten?!
(voorbeeld) me vader he, ik vond het nodig ff een vader-dochter gesprek met hem te hebben, gezien het feit dat hij nooit wat nuttigs doet, ging ik er van uit dat daar wel tijd voor was, dus ik spreek hem op msn en zeg pa, ik moet ff met je praten... en wat is zijn reactie? ik geef je san wel ff (me stiefmoeder)
dat is toch gvd niet waar ik om vroeg?!aaahhhrg!!!
en dan nog is wat, zit ik hier de hele dag te leren, voor mn toetsen deze week, en krijg ik nou opeens te horen, dat ik niet mn best doe op schoolik doe mn best niet? ik heb gvd geen sociaal leven meer over omdat ik de hele dag met school bezig ben...
het is dat ik zo nu en dan tijd vrij kan maken om hier te klagen want anders... dan zou ik... nou, heel boos zijn...
oh ja, bijna vergeten, mijn buurjongen heeft ongeveer een jaar geleden besloten om te gaan drummen... opzich niet zo erg, behalve dan dat hij het nu al een jaar lang iedere dag doet, en echt HELEMAAL niet beter wordt, het klinkt verdomme alsof er een verstandelijk gehandicapt kind op een trommel loopt te rammen, en daar kunnen we natuurlijk niks van zeggen want dat vind me moeder "zielig" aaahhhrg![]()
Zulks een gevoelige jongen.quote:
Tegenwoordig noemen we dat een metroseksueel.quote:Op maandag 10 april 2006 23:46 schreef vbmot het volgende:
[..]
Zulks een gevoelige jongen.Heaumeau alert
![]()
mmmmm.. Nu je het zegt he?quote:Op maandag 10 april 2006 23:46 schreef vbmot het volgende:
[..]
Zulks een gevoelige jongen.Heaumeau alert
![]()
Overduidelijk de ontkenningsfasequote:Op maandag 10 april 2006 23:50 schreef STAIRWARES het volgende:
[..]
mmmmm.. Nu je het zegt he?
Ik vind jongens eigenlijk veel zachter aavoelen dan vrouwen. Waarom zou dat zijn?
Zit ik dan toch nog in de kast?
Rot op man. Je moest es weten hoeveel ik op vrouwen geil. je zou me aangeven
als potentieel gevaar!![]()
pimp alert...quote:Op maandag 10 april 2006 23:50 schreef STAIRWARES het volgende:
[..]
Rot op man. Je moest es weten hoeveel ik op vrouwen geil. je zou me aangeven
Zo kom je wel over:quote:Op maandag 10 april 2006 23:50 schreef STAIRWARES het volgende:
[..]
mmmmm.. Nu je het zegt he?
Ik vind jongens eigenlijk veel zachter aavoelen dan vrouwen. Waarom zou dat zijn?
Zit ik dan toch nog in de kast?
Nee, nu bewijs je jezelf weer even helemaalquote:Rot op man. Je moest es weten hoeveel ik op vrouwen geil. je zou me aangeven
Dat vinden ze niet, dat is zo:quote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef Snoezepoesje het volgende:
aangezien de mannen/jongens hier toch al vinden dat vrouwen altijd zeuren
quote:dus ik spreek hem op msn en zeg pa, ik moet ff met je praten...
Zoek je gelijkgestemden? Je mag me emailen hoorquote:
Hij zegt alleen dat hij op vrouwen geilt, niet dat dat omgekeerd ook zo is. Ik denk eerder dat hij zich dan lekker even gaat rukken met voornoemde 'vrouwen' in zijn hoofd: dat ze toch eigenlijk best wel veel haar op hun bovenlip hebben, heerlijk mannelijk...quote:
Je kunt het ook gewoon vragen als je gay-sex contact wil...quote:Op maandag 10 april 2006 23:55 schreef STAIRWARES het volgende:
[..]
Zoek je gelijkgestemden? Je mag me emailen hoor![]()
Gij hitsige relnichtquote:Op maandag 10 april 2006 23:55 schreef STAIRWARES het volgende:
[..]
Zoek je gelijkgestemden? Je mag me emailen hoor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |