Maar je had haar nog niet geneukt?quote:Op maandag 10 april 2006 22:17 schreef roedeledokie het volgende:
3000 smsesjes over en weer, 100 emails, telefoonrek van 180 euro,
Was nog! niet mijn bedoeling neequote:Op maandag 10 april 2006 22:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar je had haar nog niet geneukt?
Boeit niet als het maar te ver is om terug te zwemmen!quote:
Dan kun je lachen als ik haar naaktfoto's online zet!quote:Op maandag 10 april 2006 22:19 schreef Camplo het volgende:
Zo, stuur die SMSjes en mails door naar haar vriend nerd. Staat ze zo op straat.
Zij kwam bij mij klagen dat ze het niet meer uit hield met hem!!!quote:Op maandag 10 april 2006 22:19 schreef sjors_boomschors het volgende:
Moet je maar niet tussen een relatie in proberen te komen
Dus waar wacht je nog op?quote:Op maandag 10 april 2006 22:21 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Dan kun je lachen als ik haar naaktfoto's online zet!
I.d.d. dat is mijn eindconclusie na vandaag. ik ga vanaf nu alleen nog maar voor betaalde seks, weet ik tenminste wat ik krijg!!quote:Op maandag 10 april 2006 22:21 schreef Frankie79 het volgende:
[..]
Jij zegt dat vrouwen onmogelijk zijn![]()
![]()
Geeft jou nog niet het recht om de relatie nog meer kapot te makenquote:Op maandag 10 april 2006 22:22 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Zij kwam bij mij klagen dat ze het niet meer uit hield met hem!!!
That was last week!quote:
Doe maar hebben de nerds op een ander forum van mij weer wat te genietenquote:Op maandag 10 april 2006 22:21 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Dan kun je lachen als ik haar naaktfoto's online zet!
Een SOAquote:Op maandag 10 april 2006 22:23 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
I.d.d. dat is mijn eindconclusie na vandaag. ik ga vanaf nu alleen nog maar voor betaalde seks, weet ik tenminste wat ik krijg!!
vrouwen doen zo vaak de 180 graden routine. kwestie van rekening mee houden.quote:Op maandag 10 april 2006 22:17 schreef roedeledokie het volgende:
Drie weken lang heeft een ''leuke'' meid me aan het piekeren gemaakt over een toekomst met haar, 3000 smsesjes over en weer, 100 emails, telefoonrek van 180 euro, plots krijg ik een simpel smsje dat ze dr huidige vriend toch niet alleen wil laten?????
Dat ze plots ons contact als vreemd gaan ziet?????
Werkelijk! hoe emotioneel labiel ben je dan als je plots omklapt als een blad aan een boom???
Ik krijg de neiging om alle wijven naar Elba te verbannen en mezelf vrijwillig chemisch te laten castreren.![]()
![]()
![]()
Vrouwen zijn in een woord: ONMOGELIJK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of jij..quote:Op maandag 10 april 2006 22:24 schreef Camplo het volgende:
[..]
Doe maar hebben de nerds op een ander forum van mij weer wat te genieten![]()
deed ik niet, zij wenste met hem te breken omdat ze mij leuker vond???quote:Op maandag 10 april 2006 22:24 schreef almeersmeisje het volgende:
[..]
Geeft jou nog niet het recht om de relatie nog meer kapot te maken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |