Je zegt daar dat jullie 2,5 jaar bij elkaar zijn en hier dat jullie 8 jaar bij elkaar zijn haha domm. Jij bent betrapt door Yannickequote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:15 schreef BiMeWet het volgende:
Hallo,
Mijn vriendin heeft sinds augustus vorig jaar al pijn bij het vrijen. We zijn al 2,5 jaar bij elkaar en dat is min of meer ook de tijd dat we vrijen, maar sinds augustus het afgelopen jaar kreeg ze pijn bij penetratie. Deze pijn zit bij de 'ingang' van de vagina, en het gaat ontzettend branden op het moment dat we klaar zijn met vrijen. Ook onder de seks heeft ze pijn, en bij de penetratie.
Ze kan nauwelijks op dr reet zitten zo'n pijn doet haar vagina, en alles in de vagina zwelt ook op.
Ze zeurt zelfs al onder de seks.quote:Op maandag 10 april 2006 23:03 schreef YanniiCke het volgende:
Hey BiMeWit,
Ik ben YanniiCke en jij liegt want ik kwam eerst dit topic van jou tegen
[..]
Je zegt daar dat jullie 2,5 jaar bij elkaar zijn en hier dat jullie 8 jaar bij elkaar zijn haha domm. Jij bent betrapt door Yannicke
Sherlock.quote:Op maandag 10 april 2006 23:03 schreef YanniiCke het volgende:
Hey BiMeWit,
[..]
Je zegt daar dat jullie 2,5 jaar bij elkaar zijn en hier dat jullie 8 jaar bij elkaar zijn haha domm. Jij bent betrapt door Yannicke
We zijn een tijdje (4 maanden) uit elkaar geweest en toen weer bij elkaar gekomen. Ik ben gaan tellen vanaf dat moment, zij vond dat onzin want 'we hebben toch niemand anders tussendoor gehad'.quote:Op maandag 10 april 2006 23:03 schreef YanniiCke het volgende:
Hey BiMeWit,
[..]
Yeah right.quote:Op maandag 10 april 2006 23:45 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
We zijn een tijdje (4 maanden) uit elkaar geweest en toen weer bij elkaar gekomen. Ik ben gaan tellen vanaf dat moment, zij vond dat onzin want 'we hebben toch niemand anders tussendoor gehad'.
Daarvoor geen seksueel contact gehad en we zijn bij elkaar gekomen omdat er toch nog een merkbare aantrekking was en we ook seksueel aangetrokken waren tot elkaar. Daarom is sinds dat moment ook min of meer onze seksuele relatie gestart, zoals er staat.
Waarom zou ik liegen, waarom denkt iedereen dat toch.
Wat jij wilt. Succes met je overwinning, ofzo, koppig vrouwmensch. Ga nu maar weer mensen op het breiclubje lastiigvallen, ok?quote:Op maandag 10 april 2006 23:56 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
Yeah right.Yannicke heeft jou betrapt!
Je bent beus!quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:28 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Wat jij wilt. Succes met je overwinning, ofzo, koppig vrouwmensch. Ga nu maar weer mensen op het breiclubje lastiigvallen, ok?![]()
Dan kunnen ik en mijn topic weer verder.![]()
Agreequote:Op dinsdag 11 april 2006 08:44 schreef Lemming22 het volgende:
Ach ja of het nou verzonnen is of niet, het blijft lachen, dus blijven posten!![]()
Is idd wel erg laatquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:21 schreef jaha het volgende:
Nja, op je 13e met neuken beginnen is ook zoooo geloofwaardig...
ja idd popcorn raakt opquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
* wacht op nieuwe update
Topicstarter leef je nog, iaaaa deaaaaaaaa.quote:
Zeg, moet ik ruzie gaan lopen maken om jullie aan leesvoer te helpen ofzo?quote:Op woensdag 12 april 2006 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dus er is niks tussen de laatste 2 updates gebeurd? Saai
Jij snapt het!quote:Op woensdag 12 april 2006 17:24 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Zeg, moet ik ruzie gaan lopen maken om jullie aan leesvoer te helpen ofzo?.
Nou, ze zit regelmatig op mn laptop en zal vast mn geschiedenis wel eens inzien...quote:Op woensdag 12 april 2006 18:25 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Wanneer ga je haar dit topic laten lezen
vind je jezelf nu niet een klein beetje kinderachtigquote:Op woensdag 12 april 2006 17:21 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Topicstarter leef je nog, iaaaa deaaaaaaaa.
Ja mevrouw ik ben er nog, iaaaaa deaaaaaa..
Nou, wat een update.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:21 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Topicstarter leef je nog, iaaaa deaaaaaaaa.
Ja mevrouw ik ben er nog, iaaaaa deaaaaaa..
Goed, ik was dus even bezig met het een en ander voor school (moet binnenkort nog een Nederlands mondeling doen enzo), dus daarom niet veel geFok!t.
Het is rustig in huis. Vriendinlief heeft zich meer dan ooit op de tentamens gestort, die vandaag van start zijn gegaan en waarvan er morgen ook nog 1 gemaakt moet worden.
Ikzelf ben niet al te chagerijnig omdat ze dit tentamen gruwelijk verneukt heeft, en ze ook dit jaar tot noch toe alles heeft gehaald op 1 tentamen na. Dat tentamen herkanst ze morgen, en dus durf ik haar absoluut niet lastig te vallen. In het geval dat ze dit tentamen morgen namelijk haalt, hoeft ze het niet te doen in de zomervakantie en dat scheelt een hele hoop tijd die we kunnen spenderen samen.
Het is dus rustig, morgen gaan we gezellig naar de film met haar zusje en een vriendin van d'r zus erbij.
Mocht er wat gebeuren horen jullie het wel. Er gebeurt alleen niet zo veel..
Hij heeft zeker een ram van z,n vriendin gehad.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
vind je jezelf nu niet een klein beetje kinderachtig?
Ik noem het 'buitengewoon belangrijke kennis voor het behoud van de Nederlandsche cultuur, welk door VMBO-tuig disrespectabel behandeld wordt."quote:Op woensdag 12 april 2006 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
vind je jezelf nu niet een klein beetje kinderachtig?
scherpquote:Op woensdag 12 april 2006 20:12 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik noem het 'buitengewoon belangrijke kennis voor het behoud van de Nederlandsche cultuur, welk door VMBO-tuig disrespectabel behandeld wordt.".
Knap, je wilt niet weten! En neuken dat ze kan man!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:11 schreef YellowLedbetter het volgende:
Dus Ts heeft telkens ruzie met zijn vriendin? Dan mag ze wel heel knap zijn want anders had ie haar al lang moeten dumpen
Nee, dat is het verraderlijke er nou juist aan.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
En die buien zijn niet toevallig telkens rond dezelfde tijd van de maand?
Mijn vriendin:quote:Op donderdag 13 april 2006 23:24 schreef Thrilled het volgende:
huilies
Het enige minpuntje aan mijn vriendin is een gebrek aan zelfvertrouwen, waar ze nu ook goed mee bezig is om dat terug te krijgen.. ik help haar daar ook mee... als ik een stoel voor haar achteruit schuif, deur open doe, voorlaat gaan, complimentje geef, iets aan haar geef, zegt ze altijd.. maar dan ook altijd dank je wel... ze is geen BrEeZaH-sletje, ze is lief, kijkt geen hele dagen tmf/mtv/the box, drinkt niet, rookt niet, boert niet, laat geen scheten (tenminste, niet waar ik bij ben)
ze is gewoonperfect
![]()
Dat bedoel ik. Dat vind ze maar raar.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:04 schreef Koenholio het volgende:
Ik vind het normaal om altijd dankjewel te zeggen als iemand je geeft of zo. Is gewoon beleefdheid, stel nou dat je alles zelf moest doen...
inderdaad daar doe je niks aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |