Jaar of 5 nu ja, maar die trekjes van de laatste tijd van haar... oef.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:50 schreef shredder het volgende:
Wat een grappig verhaal.
Dus je hebt al verkering sinds de basisschool?
Ik raak die bril niet eens aan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:48 schreef Biancavia het volgende:
Ik klaag nooit over de wc bril.
Hij doet hem omhoog, ik doe hem weer omlaag.
Simpel.
Hoog tijd om eens verder te gaan snuffelen op de relatiemarkt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:50 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Jaar of 5 nu ja, maar die trekjes van de laatste tijd van haar... oef.
doe maar naar PUB, hem wordt tenslotte kinderachtigheid verwetenquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:50 schreef flugeltje het volgende:
Uh TS, weet je zeker dat je deze in KLB wilt i.p.v. R&P?
En wij vrouwen maar op een vieze door misplassende man bepieste wc-bril zitten zeker!quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik raak die bril niet eens aan.
Ik pis wel, of die bril nu wel of niet omhoog staat.
Hij staat goed hier.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:50 schreef flugeltje het volgende:
Uh TS, weet je zeker dat je deze in KLB wilt i.p.v. R&P?
Ik ben opgegroeid met vijf broers.... Het is me 's nachts meer dan eens overkomenquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En wij vrouwen maar op een vieze door misplassende man bepieste wc-bril zitten zeker!![]()
Kun je nagaan! Ik ben zelfs nog zo belééfd de bril omhoog te doen, zelfs al kan ik er perfect doorheen piesen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En wij vrouwen maar op een vieze door misplassende man bepieste wc-bril zitten zeker!![]()
Dat anti vrouwenoffensief is er al; maar ik zal maar niet zeggen hoe het heet...quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:52 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Hij staat goed hier..
Ik stel een anti-vrouwenoffensief voor! Kurk in het gat als ze chagerijnig zijn, en een wet aanmaken die ze verbied hun mond open te trekken op verkeerde momenten.
Dat was nou weer wel kinderachtig..
Het spetterd altijd wel een xquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:53 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Kun je nagaan! Ik ben zelfs nog zo belééfd de bril omhoog te doen, zelfs al kan ik er perfect doorheen piesen.
ew, nee.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:54 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat anti vrouwenoffensief is er al; maar ik zal maar niet zeggen hoe het heet...![]()
moeten die vrouwen die bril maar niet steeds omlaag doen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nou hij kan er ook wat van..zoals ik leesquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:00 schreef Camplo het volgende:
De bierzuipende universiteits kneusjes moet je je niks van aantrekken.
Voor de rest een enorm zeikwijf als ik dat zo lees.
Jewel, deze:quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:01 schreef teh_m0nkey het volgende:
Pff, lui lamzakken zijn diegene die de bril niet omlaag doen, wedden dat ze geen van allen een weerwoord durft te geven als een vrouw commentaar daarover geeft
Ik was er al bang voor,quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:05 schreef Fatality het volgende:
Haha als zij student is .. jezus
Fruit eten als student
Neerkijken op studenten die zeer veel bier naar binenn gooien
Je vriendin is gewoon de zoveelste vreselijke burgertrut..
Dan moet ze niet gaan piepen dat ik de bril nog eens omlaag moet doen..quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:03 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Nou hij kan er ook wat van..zoals ik lees
Het is een kleine moeite om de wc bril omhoog te doen
En dat ze wilt dat je fruit eet..Misschien zorgt ze wel te goed voor je![]()
Emancipatie??? Ze gedraagt zich als een afgesloofde huisvrouw...quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:05 schreef Fatality het volgende:
Haha als zij student is .. jezus
Fruit eten als student
Neerkijken op studenten die zeer veel bier naar binenn gooien
Je vriendin is gewoon de zoveelste vreselijke burgertrut..
gewoon flink pak rammel geven... je moet de emancipatie niet doorlaten schieten he.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:09 schreef djenneke het volgende:
Jij hebt geen vriendin, jij hebt een tweede moeder.
Zij bekrompen burgerslet/nepstudente. Maakt amok over leefstijl vriendje. Vriendje opent topic in KLB.quote:
Of gewoon;quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:12 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Zij bekrompen burgerslet/nepstudente. Maakt amok over leefstijl vriendje. Vriendje opent topic in KLB.
die kun je ook slaanquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Emancipatie??? Ze gedraagt zich als een afgesloofde huisvrouw...![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:17 schreef MPG het volgende:
Wat jij beschrijft lijkt verdacht veel op mijn ex![]()
post eens een foto![]()
Nee man, dat soort zeikzakken verzieken het voor leuke lieve vrouwen en meisjes die hier postenquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:17 schreef Devlinsect het volgende:
Leuk ook hoe de vrouwelijke fokkers hier zich proberen te verdedigen of er iets van moeten zeggen.![]()
Tevens een tvp natuurlijk.![]()
van die groenlinkse bommknuffeltypesquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:23 schreef ChrisJX het volgende:
Welke studente eet er eik fruit en normaal avondeten
Ik eet toevallig nu net aardbeien. (mn eerste fruit in maanden ofzoquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:23 schreef ChrisJX het volgende:
Welke student eet er eik fruit en normaal avondeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |