Je stapt volgens mij op de verkeerde meisjes af.quote:geen dank je wel zeggen als je ze voor laat gaan.
Grote bek als je ze wat vraagt.
Zelf sporten HO MAAR!
Yep je hebt gelijk.quote:
Net zoals in die aflevering van South Park gisteravond, iedereen was metrofiel geworden behalve Kyle, Mr garisson en een maat van hem (die laatste 2 waren sowieso al homo)quote:Op donderdag 13 april 2006 17:56 schreef Supahdupah het volgende:
We moeten onze vrouwelijke kant flink ontwikkelen, hoewel we na het hele METROMAN gebeuren nu weer een andere richting zijn ingeslagen volgens de laatste trend...
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:07 schreef Flurry het volgende:
Ze zijn hier inderdaad vaak enorm verwend... in andere landen zijn vrouwen veel relaxter... Het wordt tijd voor de emancipatie van de Nederlandse man - weg met de onderdrukking!
Zegt de man die zelfs in Afrika nog geen chick kan scoren.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:31 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Zegt de man die zelfs in Afrika nog geen chick kan scoren.
Hoe heet die aflevering?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:37 schreef Dafar het volgende:
[..]
Net zoals in die aflevering van South Park gisteravond, iedereen was metrofiel geworden behalve Kyle, Mr garisson en een maat van hem (die laatste 2 waren sowieso al homo)
Schatje, word jij nou maar eerst volwassen!quote:Op donderdag 13 april 2006 20:35 schreef parselmouth het volgende:
Tering, waarom zijn er zoveel huillietopics over vrouwen? Je bent zelf toch gewoon een faler als je met de verkeerde wijven omgaat of al drie jaar bij zo'n chick onder de plak zit?
...kom je d'r ook achter ? !quote:het vrouwelijk geslacht steeds minder beschaafd
ze gaan toch ook met jou om ?quote:Ik hoor dit ook steeds vaker van mannelijk vrienden...vreemd. En deze jongens verkeren toch echt in de betere sociale milieus...
sloeg dat op het contact met jou ?quote:ze klagen vooral dat het vrouwen aan enige diep en fijnzinnigheid, charme, intellect, fatsoen en creativiteit ontbreekt.
het feit dat je poogt een belediging te verwerken in je repliek, omdat je je blijkbaar door een duidelijk sarcastische bedoelde posting van mij voelt aangevallen...doet mij vermoeden dat jij zelfs een telraam nog in de war krijgt.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:03 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
ze gaan toch ook met jou om ?
klinkt alsof je toch wel een beetje eigendunk hebt hee
gelukkig bevatten jouw "replieken" nooit beledigingenquote:het feit dat je poogt een belediging te verwerken in je repliek, omdat je je blijkbaar door een duidelijk sarcastische bedoelde posting van mij voelt aangevallen...doet mij vermoeden dat jij zelfs een telraam nog in de war krijgt.
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:42 schreef Taproot het volgende:
Probeer vandaag de dag nog maar eens een vrouw te vinden die nog niet in is aangetast door die tmf gangstah blingbling pimp ghettobitch cultuur.
Volgens mij ligt het aan jou: vrouwen worden niet lomper, maar mannen kunnen steeds minder hebben, mannen zijn tegenwoordig een stelletje mietjes die nergens tegen kunnen.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:56 schreef Supahdupah het volgende:
Ligt het nou aan mij of is het vrouwelijk geslacht steeds minder beschaafd aan het worden?
Dat zeker.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:24 schreef Keukenprinsesje het volgende:
maar als je goed rondkijkt zitten er echt nog wel wat goeie tussen hoor...
u bent gezegend met een prachtige dame zo te horenquote:Op donderdag 13 april 2006 23:24 schreef Thrilled het volgende:
huilies
Het enige minpuntje aan mijn vriendin is een gebrek aan zelfvertrouwen, waar ze nu ook goed mee bezig is om dat terug te krijgen.. ik help haar daar ook mee... als ik een stoel voor haar achteruit schuif, deur open doe, voorlaat gaan, complimentje geef, iets aan haar geef, zegt ze altijd.. maar dan ook altijd dank je wel... ze is geen BrEeZaH-sletje, ze is lief, kijkt geen hele dagen tmf/mtv/the box, drinkt niet, rookt niet, boert niet, laat geen scheten (tenminste, niet waar ik bij ben)
ze is gewoonperfect
![]()
ze bestaan zeker, goed zoeken natuurlijk.. in discotheken zal je ze niet vindenquote:Op donderdag 13 april 2006 23:35 schreef torpie het volgende:
[..]
u bent gezegend met een prachtige dame zo te horenblij te horen dat ze nog bestaan
![]()
meesten zijn helaas bewerkt door de bling bling hypebeetje trieste bedoeling
Mijn vriendin:quote:Op donderdag 13 april 2006 23:24 schreef Thrilled het volgende:
huilies
Het enige minpuntje aan mijn vriendin is een gebrek aan zelfvertrouwen, waar ze nu ook goed mee bezig is om dat terug te krijgen.. ik help haar daar ook mee... als ik een stoel voor haar achteruit schuif, deur open doe, voorlaat gaan, complimentje geef, iets aan haar geef, zegt ze altijd.. maar dan ook altijd dank je wel... ze is geen BrEeZaH-sletje, ze is lief, kijkt geen hele dagen tmf/mtv/the box, drinkt niet, rookt niet, boert niet, laat geen scheten (tenminste, niet waar ik bij ben)
ze is gewoonperfect
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |