Je stapt volgens mij op de verkeerde meisjes af.quote:geen dank je wel zeggen als je ze voor laat gaan.
Grote bek als je ze wat vraagt.
Zelf sporten HO MAAR!
Yep je hebt gelijk.quote:
Net zoals in die aflevering van South Park gisteravond, iedereen was metrofiel geworden behalve Kyle, Mr garisson en een maat van hem (die laatste 2 waren sowieso al homo)quote:Op donderdag 13 april 2006 17:56 schreef Supahdupah het volgende:
We moeten onze vrouwelijke kant flink ontwikkelen, hoewel we na het hele METROMAN gebeuren nu weer een andere richting zijn ingeslagen volgens de laatste trend...
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:07 schreef Flurry het volgende:
Ze zijn hier inderdaad vaak enorm verwend... in andere landen zijn vrouwen veel relaxter... Het wordt tijd voor de emancipatie van de Nederlandse man - weg met de onderdrukking!
Zegt de man die zelfs in Afrika nog geen chick kan scoren.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:31 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Zegt de man die zelfs in Afrika nog geen chick kan scoren.
Hoe heet die aflevering?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:37 schreef Dafar het volgende:
[..]
Net zoals in die aflevering van South Park gisteravond, iedereen was metrofiel geworden behalve Kyle, Mr garisson en een maat van hem (die laatste 2 waren sowieso al homo)
Schatje, word jij nou maar eerst volwassen!quote:Op donderdag 13 april 2006 20:35 schreef parselmouth het volgende:
Tering, waarom zijn er zoveel huillietopics over vrouwen? Je bent zelf toch gewoon een faler als je met de verkeerde wijven omgaat of al drie jaar bij zo'n chick onder de plak zit?
...kom je d'r ook achter ? !quote:het vrouwelijk geslacht steeds minder beschaafd
ze gaan toch ook met jou om ?quote:Ik hoor dit ook steeds vaker van mannelijk vrienden...vreemd. En deze jongens verkeren toch echt in de betere sociale milieus...
sloeg dat op het contact met jou ?quote:ze klagen vooral dat het vrouwen aan enige diep en fijnzinnigheid, charme, intellect, fatsoen en creativiteit ontbreekt.
het feit dat je poogt een belediging te verwerken in je repliek, omdat je je blijkbaar door een duidelijk sarcastische bedoelde posting van mij voelt aangevallen...doet mij vermoeden dat jij zelfs een telraam nog in de war krijgt.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:03 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
ze gaan toch ook met jou om ?
klinkt alsof je toch wel een beetje eigendunk hebt hee
gelukkig bevatten jouw "replieken" nooit beledigingenquote:het feit dat je poogt een belediging te verwerken in je repliek, omdat je je blijkbaar door een duidelijk sarcastische bedoelde posting van mij voelt aangevallen...doet mij vermoeden dat jij zelfs een telraam nog in de war krijgt.
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:42 schreef Taproot het volgende:
Probeer vandaag de dag nog maar eens een vrouw te vinden die nog niet in is aangetast door die tmf gangstah blingbling pimp ghettobitch cultuur.
Volgens mij ligt het aan jou: vrouwen worden niet lomper, maar mannen kunnen steeds minder hebben, mannen zijn tegenwoordig een stelletje mietjes die nergens tegen kunnen.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:56 schreef Supahdupah het volgende:
Ligt het nou aan mij of is het vrouwelijk geslacht steeds minder beschaafd aan het worden?
Dat zeker.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:24 schreef Keukenprinsesje het volgende:
maar als je goed rondkijkt zitten er echt nog wel wat goeie tussen hoor...
u bent gezegend met een prachtige dame zo te horenquote:Op donderdag 13 april 2006 23:24 schreef Thrilled het volgende:
huilies
Het enige minpuntje aan mijn vriendin is een gebrek aan zelfvertrouwen, waar ze nu ook goed mee bezig is om dat terug te krijgen.. ik help haar daar ook mee... als ik een stoel voor haar achteruit schuif, deur open doe, voorlaat gaan, complimentje geef, iets aan haar geef, zegt ze altijd.. maar dan ook altijd dank je wel... ze is geen BrEeZaH-sletje, ze is lief, kijkt geen hele dagen tmf/mtv/the box, drinkt niet, rookt niet, boert niet, laat geen scheten (tenminste, niet waar ik bij ben)
ze is gewoonperfect
![]()
ze bestaan zeker, goed zoeken natuurlijk.. in discotheken zal je ze niet vindenquote:Op donderdag 13 april 2006 23:35 schreef torpie het volgende:
[..]
u bent gezegend met een prachtige dame zo te horenblij te horen dat ze nog bestaan
![]()
meesten zijn helaas bewerkt door de bling bling hypebeetje trieste bedoeling
Mijn vriendin:quote:Op donderdag 13 april 2006 23:24 schreef Thrilled het volgende:
huilies
Het enige minpuntje aan mijn vriendin is een gebrek aan zelfvertrouwen, waar ze nu ook goed mee bezig is om dat terug te krijgen.. ik help haar daar ook mee... als ik een stoel voor haar achteruit schuif, deur open doe, voorlaat gaan, complimentje geef, iets aan haar geef, zegt ze altijd.. maar dan ook altijd dank je wel... ze is geen BrEeZaH-sletje, ze is lief, kijkt geen hele dagen tmf/mtv/the box, drinkt niet, rookt niet, boert niet, laat geen scheten (tenminste, niet waar ik bij ben)
ze is gewoonperfect
![]()
En nou hebben wij vrouwen het gedaan?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:56 schreef Supahdupah het volgende:
Ligt het nou aan mij of is het vrouwelijk geslacht steeds minder beschaafd aan het worden?
Het lijkt wel alsof de rollen tussen man en vrouw aan het omdraaien zijn ofzo
Wij moeten er goed uitzien, het liefst 80 potjes creme en schoonheidsrotzooi hebben..
Graag ook een strak lijf hebben dus sporten to tha max gewoon...
We moeten onze vrouwelijke kant flink ontwikkelen, hoewel we na het hele METROMAN gebeuren nu weer een andere richting zijn ingeslagen volgens de laatste trend...
Dan vrouwen.... geen deur voor je open houden, geen dank je wel zeggen als je ze voor laat gaan.
Zelf sporten HO MAAR!
En constant zeiken over te dik zijn en te weinig complimentjes van je krijgen dat ze er wel goed uitzien enz enz...
GIERIG tot op het bot, ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die gul is
WHAT UP WITH THIS WORLD?Kunnen we nog wel echt van die slette houwe?
Bij vrouwen, inderdaad.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:01 schreef SHE het volgende:
Ik hoor dit ook steeds vaker van mannelijk vrienden...vreemd. En deze jongens verkeren toch echt in de betere sociale milieus...ze klagen vooral dat het vrouwen aan enige diep en fijnzinnigheid, charme, intellect, fatsoen en creativiteit ontbreekt.
Ik vind het overigens prima, dan heers ik alleen maar harder
quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:24 schreef Maikuuul het volgende:
Ik doe me haren wel altijd goed
Maar lipgloss onzin of andere troep gebruik ik niet, zo gaar.
Dat soort wijven roken geen shag maar marlboro light.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:09 schreef Tuvai.net het volgende:
Je hebt 2 soorten meisjes tegenwoordig.
De ene soort zit een sigaretje te draaien van een pakje shag ergens op een muurtje in het midden van de stad, draagt een jas met een enorme bontkraag, boert, heeft een grote bek, kauwt op een ordinaire manier op een kauwgompje en loopt met een broek die zo laag/klein is dat de bilnaad d'r minstens 5 centimeter bovenuit steekt.
Ik vind jou ook behoorlijk lomp.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:59 schreef zhe-devilll het volgende:
Dat komt omdat de mannen steeds lomper worden~!
Daar ben ik het niet mee eens... Mannen lijken juist steeds 'liever' te worden door die hele walgelijke metro-trendquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:59 schreef zhe-devilll het volgende:
Dat komt omdat de mannen steeds lomper worden~!
dat komt door jou!quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:00 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik vind jou ook behoorlijk lomp.![]()
Ik vind het meer een teken dat ze zich op d'r gemak voelt bij je, omdat ze er zich elders kapot voor schaamt.quote:
dan gaat ze maar fijn op de gang staan boeren ofzo, echte vrouwen doen zoiets niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:22 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik vind het meer een teken dat ze zich op d'r gemak voelt bij je, omdat ze er zich elders kapot voor schaamt.
Indd. Het is al hier ergens gezegd, maar een man moet een man blijven. Geen lompe, ongevoelige en onverzorgde boer, maar wel 'gewoon' man.quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:00 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens... Mannen lijken juist steeds 'liever' te worden door die hele walgelijke metro-trend
Helaas wel ja.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:26 schreef Andoire het volgende:
[..]
Helaas wel ja.
Hopelijk komen die harige dingen (mukluks) NIET in een mannen versie.![]()
Quote uit de film Trainspotting, moest er ineens aan denken.quote:In a thousand years, there will be no men and women, just wankers, and that's fine by me
Ik moet helemaal niks.!quote:Op donderdag 13 april 2006 17:56 schreef Supahdupah het volgende:
Wij moeten er goed uitzien, het liefst 80 potjes creme en schoonheidsrotzooi hebben..
Dan vrouwen.... geen deur voor je open houden, geen dank je wel zeggen als je ze voor laat gaan.
Zelf sporten HO MAAR!
En constant zeiken over te dik zijn en te weinig complimentjes van je krijgen dat ze er wel goed uitzien enz enz...
Wat zijn UGGS?quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:24 schreef Andoire het volgende:
[..]
Indd. Het is al hier ergens gezegd, maar een man moet een man blijven. Geen lompe, ongevoelige en onverzorgde boer, maar wel 'gewoon' man.![]()
Wel leuk gekleed en goed verzorgd zijn, maar niet té. Niets mis met een creme oid opsmeren na het scheren, maar ga in godsnaam niet met lotions, milks en weet ik veel wat allemaal in de weer. Dat is nml iets voor vrouwen, en voor vrouwen alleen.
Maar goed, zo denk ik er over. Ik hou blijkbaar van 'mannelijke' mannen.![]()
De vriend van een goede vriendin van mij kan uuuren met haar winkelen, kleding passen etc. Ook heeft hij de nieuwste kleding en had hij vorig jaar een keer UGGS OVER zijn broek aan.Dat je er goed verzorgd uit wil zien, okee graag zelfs
. Maar mensen, er zijn grenzen.
![]()
Heb je ze nog nooit in een winkelstraat bezig gezien zeker?quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:31 schreef WeirdMicky het volgende:
Vrouwen zijn inderdaad altijd gierig.
Dat vind ik ook een beetje kansloos inderdaadquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:16 schreef parselmouth het volgende:
Jezus, wordt er nu ook al moeilijk gedaan over vrouwen die boeren of scheten laten in bijzijn van hun vriend? Het is dat een realdoll niet overal dank je wel op kan zeggen...
Ik behoor tot die laatste groep en ik moet zeggen dat daar absoluut niks mis mee is!quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:09 schreef Tuvai.net het volgende:
Je hebt 2 soorten meisjes tegenwoordig.
De ene soort zit een sigaretje te draaien van een pakje shag ergens op een muurtje in het midden van de stad, draagt een jas met een enorme bontkraag, boert, heeft een grote bek, kauwt op een ordinaire manier op een kauwgompje en loopt met een broek die zo laag/klein is dat de bilnaad d'r minstens 5 centimeter bovenuit steekt.
De andere soort is preuts, netjes, pot en heeft niets anders aan d'r kop dan d'r studie.
Of net 1 weekje verkering ofzo, dan houd je je als vrouw wel een beetje inquote:Op zondag 16 april 2006 18:52 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een beetje kansloos inderdaad, daar zit ik echt niet mee eerlijk gezegd.
Mensen hier zoeken een soort van Barbie ofzo geloof ik.
Ja maar dan ga je als jongen toch ook niet lopen scheten en boeren enzo.quote:Op zondag 16 april 2006 21:02 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Of net 1 weekje verkering ofzo, dan houd je je als vrouw wel een beetje in.
Maar goed, blijkbaar vinden sommige mensen het belangrijker dat hun vriendin er 24/7 sexy en charmant bij loopt dan dat zij zich op haar gemak voelt bij hem...
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:07 schreef Flurry het volgende:
Ze zijn hier inderdaad vaak enorm verwend... in andere landen zijn vrouwen veel relaxter... Het wordt tijd voor de emancipatie van de Nederlandse man - weg met de onderdrukking!
Beetje belachelijk, te veel geemancipeerd zijn vrouwen echt niet hoorquote:Op maandag 17 april 2006 11:02 schreef LrdMetalSonic het volgende:
Ben het eens met de TS, het is steeds moeilijker om gewoon een lieve vriendin te vinden. Zelf zijn de relaties die ik heb gehad ook maar op 1 hand te tellen. Vrouwen van tegenwoordig zijn onbegrijpelijk, zelfs als je erg lief bent en er voor haar bent etc, zien de meeste meiden je vooral als een goede vriend. Zeg je dat je haar leuk vind en dan is ze opeens weg. Altijd die fucking bullshit. En vrouwen worden ook steeds associaler ja, ook in de betere milieus. Zelf heb ik nu alweer een jaar geen vriendin, was laatst bezig met project "GAG / get a girlfriend" Met 6 meiden een vriendschap begonnen, maar het is te moeilijk om van een vriendschap verder te gaan. Ik ben ivm mijn opleiding maar gestopt met project GAG..... Damn die bullshit, vrouwen willen een echte gentleman die zijn er genoeg, maar uiteindelijk gaan velen vaak voor die macho , die man die vreemdgaat etc. De vrouw heeft dan weer traumas etc.
Denkt terug aan de middeleeuwen, je veroverde een kasteel en je werd als een held gezien, de vrouwen waren van jou.. Ja ok das ook wat overdreven, maar vrouwen van nu zijn gewoon te geemancipeerd.....
nog iets wat is omgedraaid tussen mannen en vrouwen: ZEIKEN!!quote:Op donderdag 13 april 2006 17:56 schreef Supahdupah het volgende:
Zelf sporten HO MAAR!
Ik hoef helemaal geen hoer in bed, maar een prinses in en buiten het bed zou het mooiste zijnquote:Op maandag 17 april 2006 17:00 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Beetje belachelijk, te veel geemancipeerd zijn vrouwen echt niet hoorMaar het blijft inderdaad vage shit: vrouwen zeggen een gentleman te willen maar gaan voor de macho/hufter. Mannen zijn gewoon eerlijker; die willen een hoer in een bed en een prinses buiten het bed.
koop een wit paardquote:Op maandag 17 april 2006 17:04 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal geen hoer in bed, maar een prinses in en buiten het bed zou het mooiste zijn![]()
Wat betreft dat veel vrouwen toch voor de vreemdgaande macho gaan vind ik overigens wel onbegrijpelijkquote:Op maandag 17 april 2006 17:00 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Beetje belachelijk, te veel geemancipeerd zijn vrouwen echt niet hoorMaar het blijft inderdaad vage shit: vrouwen zeggen een gentleman te willen maar gaan voor de macho/hufter. Mannen zijn gewoon eerlijker; die willen een hoer in een bed en een prinses buiten het bed.
Postte ik net ook al, ik denk dat je je als macho moet opstellen om snel en makkelijk een vrouwtje te krijgen !, en dan dump je haar daarna zodat je nog makkelijker de volgende kan krijgen. Immers, je voldoet aan je macho stijl...quote:Op maandag 17 april 2006 17:08 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Wat betreft dat veel vrouwen toch voor de vreemdgaande macho gaan vind ik overigens wel onbegrijpelijk
same herequote:Op donderdag 13 april 2006 23:24 schreef Thrilled het volgende:
huilies
ze is gewoonperfect
![]()
Als ik boer is dat uiterst charmant!quote:Op maandag 17 april 2006 20:26 schreef Allochtoon het volgende:
Wacht even, laten vrouwen ook boeren en scheten![]()
Ik dacht altijd dat vrouwen bloemetjes- en rozennectar produceren![]()
Overigens kies je toch echt de verkeerden uit als je bij casual uit eten gaan altijd betaald voor beiden of dat dit verwacht wordt.
Zeggen dat boeren charmant is, is hetzelfde als zeggen dat Ronaldinho niet kan voetballen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Als ik boer is dat uiterst charmant!
Met mijn hand voor mijn mond en een nederig : PardonOops enzo
Een wind laat ik pas in bijzijn van een partner die ik 10 jaar ken
en dan nog ruikt het naar bloemen!
Ik zeg het maar zelf, ik ben bijzonder![]()
Wat is voetbal?quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:41 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Zeggen dat boeren charmant is, is hetzelfde als zeggen dat Ronaldinho niet kan voetballen.
ohquote:
je vergeet 1 woord: sommigequote:Op donderdag 13 april 2006 17:56 schreef Supahdupah het volgende:
Zelf sporten HO MAAR!
Hiero, mijn vriendin is naturel en heeft totaal geen kapsonesquote:Op donderdag 13 april 2006 21:42 schreef Taproot het volgende:
Probeer vandaag de dag nog maar eens een vrouw te vinden die nog niet in is aangetast door die tmf gangstah blingbling pimp ghettobitch cultuur.
Bestaan ze nog, de lieve, naturelle vrouwen zonder kapsones.My God wat droom ik van zo'n vrouw!
quote:Op woensdag 19 april 2006 17:00 schreef WeirdMicky het volgende:
Nogmaals: alle vrouwen zijn inderdaad gierig.
Hmm, vrouwen die gewoon kunnen drinken en soms ook dronken kunnen worden, dar hoeft niks mis mee te zijn, liever een dame die ook gewoon lekker kan meedrinken (persoonlijk val ik enorm voor vrouwen die gewoon echte pils drinken, dus ook niet van dat slap witbier oid, maar standaard pils) ...quote:Op maandag 17 april 2006 19:39 schreef Cheesecake het volgende:
Ik ben zelf ook vrouw, en blijkbaar vinden bepaalde soortgenoten het ontzettend leuk om iedere zaterdagavond hardstikke lazerus te zijn. Ik vind bijna niets zo oncharmant als dronken vrouwen.
Euh lol, wat boeit het nou wat je vrouw drinkt/ eet laat haar toch manquote:Op woensdag 19 april 2006 17:26 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Hmm, vrouwen die gewoon kunnen drinken en soms ook dronken kunnen worden, dar hoeft niks mis mee te zijn, liever een dame die ook gewoon lekker kan meedrinken (persoonlijk val ik enorm voor vrouwen die gewoon echte pils drinken, dus ook niet van dat slap witbier oid, maar standaard pils) ...
het is wat anders als vrouwen gewoon zo opzichtig dronken worden, dan heel irritant dronken gaan doen en veels te luidruchtig worden, ja, dat is irritant, maar dat zijn nu net de tiepjes die _niet_ tegen alcohol kunnen, en veelal eerder _niet_ drinken (en dan heel overdreven gaan doen als ze eens een paar wijntjes of zoete troep ophebben)
lol wees es een mannetje.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:56 schreef Supahdupah het volgende:
Zelf sporten HO MAAR!
Wat een bullshit.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:08 schreef eBay het volgende:
Kijk eens naar meisjes tegenwoordig, die zijn wel zo verschikkelijk dom![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 17:00 schreef WeirdMicky het volgende:
Nogmaals: alle vrouwen zijn inderdaad gierig.
Sjek rokende vrouwen!quote:Op donderdag 13 april 2006 21:07 schreef Baleog het volgende:
vrouwen die in het openbaar boeren en/of sjek roken zie ik ook steeds vaker..![]()
Nee die worden verplicht in een burka achter het aanrecht gezetquote:Op woensdag 19 april 2006 18:18 schreef Burakius het volgende:
[..]
lol wees es een mannetje.. works for me. damn I love turkish girls
zijn niet zo gelukkig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |