abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36940265
Je hoeft geen socioloog te zijn om deze trend te verklaren vanuit de doorgezette emancipatiestrijd van de vrouwen.

Maar dat gezeik van kansloze verkapte metrosexueeltjes begint nu wel te vervelen hoor, jullie hebben al de grootste moeite om een groep pinguins naar een haringkar te leiden laat staan een 'wijf' neuken.
  † In Memoriam † vrijdag 14 april 2006 @ 00:16:00 #52
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_36940800
quote:
Op donderdag 13 april 2006 17:56 schreef Supahdupah het volgende:
Ligt het nou aan mij of is het vrouwelijk geslacht steeds minder beschaafd aan het worden?
Het lijkt wel alsof de rollen tussen man en vrouw aan het omdraaien zijn ofzo
Wij moeten er goed uitzien, het liefst 80 potjes creme en schoonheidsrotzooi hebben..
Graag ook een strak lijf hebben dus sporten to tha max gewoon...
We moeten onze vrouwelijke kant flink ontwikkelen, hoewel we na het hele METROMAN gebeuren nu weer een andere richting zijn ingeslagen volgens de laatste trend...

Dan vrouwen.... geen deur voor je open houden, geen dank je wel zeggen als je ze voor laat gaan.
Grote bek als je ze wat vraagt.
Zelf sporten HO MAAR!
En constant zeiken over te dik zijn en te weinig complimentjes van je krijgen dat ze er wel goed uitzien enz enz...
GIERIG tot op het bot, ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die gul is

WHAT UP WITH THIS WORLD?Kunnen we nog wel echt van die slette houwe?

En nou hebben wij vrouwen het gedaan?
Jullie zijn gewoon watjes.
Geen wonder dat vrouwen over je heen lopen als je zo weinig ruggegraat hebt.
Wees eens een echte vent!
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_36940937
Ik merk het eigenlijk niet zo? Misschien ligt het er voornamelijk aan met wat voor mensen je omgaat. Maar van dat lompe/boerse gedrag siert een vrouw inderdaad niet. Vrouwen horen gewoon elegant te zijn

Lompe vrouwen zijn wel vies ja Van die dikke, op straat Hema-rookworst vretende varkens in hoerige kleding met een vol geplamuurd gezicht
  vrijdag 14 april 2006 @ 00:24:56 #54
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_36941053
Ik doe me haren wel altijd goed

Maar lipgloss onzin of andere troep gebruik ik niet, zo gaar.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_36941562
quote:
Op donderdag 13 april 2006 21:01 schreef SHE het volgende:
Ik hoor dit ook steeds vaker van mannelijk vrienden...vreemd. En deze jongens verkeren toch echt in de betere sociale milieus...ze klagen vooral dat het vrouwen aan enige diep en fijnzinnigheid, charme, intellect, fatsoen en creativiteit ontbreekt.

Ik vind het overigens prima, dan heers ik alleen maar harder
Bij vrouwen, inderdaad.

God, wat blijf je toch ook een zwakzinnige trut...
pi_36942036
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 00:24 schreef Maikuuul het volgende:
Ik doe me haren wel altijd goed

Maar lipgloss onzin of andere troep gebruik ik niet, zo gaar.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_36942088
Je hebt 2 soorten meisjes tegenwoordig.

De ene soort zit een sigaretje te draaien van een pakje shag ergens op een muurtje in het midden van de stad, draagt een jas met een enorme bontkraag, boert, heeft een grote bek, kauwt op een ordinaire manier op een kauwgompje en loopt met een broek die zo laag/klein is dat de bilnaad d'r minstens 5 centimeter bovenuit steekt.

De andere soort is preuts, netjes, pot en heeft niets anders aan d'r kop dan d'r studie.
  vrijdag 14 april 2006 @ 01:54:35 #58
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_36942821
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 01:09 schreef Tuvai.net het volgende:

De ene soort zit een sigaretje te draaien van een pakje shag ergens op een muurtje in het midden van de stad, draagt een jas met een enorme bontkraag, boert, heeft een grote bek, kauwt op een ordinaire manier op een kauwgompje en loopt met een broek die zo laag/klein is dat de bilnaad d'r minstens 5 centimeter bovenuit steekt.
Dat soort wijven roken geen shag maar marlboro light.

je heb nog een 3e soort.
Die niet aan uiterlijke verzorging doen, die inderdaad shag roken op een parkbankje heeft ook een grote bek. En denkt dat ze een man is.
  vrijdag 14 april 2006 @ 01:59:04 #59
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_36942898
Vrouwen die boeren zijn liev
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_36942902
Dat komt omdat de mannen steeds lomper worden~!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_36942911
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 01:59 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik vind jou ook behoorlijk lomp.
  vrijdag 14 april 2006 @ 02:00:12 #62
77130 star_gazer
pi_36942913
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 01:59 schreef zhe-devilll het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens... Mannen lijken juist steeds 'liever' te worden door die hele walgelijke metro-trend
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 14 april 2006 @ 02:20:34 #63
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_36943129
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 01:59 schreef star_gazer het volgende:
Vrouwen die boeren zijn liev
bah dat is echt ranzig gewoon
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
pi_36943146
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 02:00 schreef martinlutherking het volgende:

[..]

Ik vind jou ook behoorlijk lomp.
dat komt door jou!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 14 april 2006 @ 02:22:29 #65
77130 star_gazer
pi_36943149
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 02:20 schreef Baleog het volgende:

[..]

bah dat is echt ranzig gewoon
Ik vind het meer een teken dat ze zich op d'r gemak voelt bij je, omdat ze er zich elders kapot voor schaamt.
-
  vrijdag 14 april 2006 @ 02:23:31 #66
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_36943160
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 02:22 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik vind het meer een teken dat ze zich op d'r gemak voelt bij je, omdat ze er zich elders kapot voor schaamt.
dan gaat ze maar fijn op de gang staan boeren ofzo, echte vrouwen doen zoiets niet.
  vrijdag 14 april 2006 @ 02:24:22 #67
83645 Andoire
... .. ...
pi_36943167
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 02:00 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens... Mannen lijken juist steeds 'liever' te worden door die hele walgelijke metro-trend
Indd. Het is al hier ergens gezegd, maar een man moet een man blijven. Geen lompe, ongevoelige en onverzorgde boer, maar wel 'gewoon' man.
Wel leuk gekleed en goed verzorgd zijn, maar niet té. Niets mis met een creme oid opsmeren na het scheren, maar ga in godsnaam niet met lotions, milks en weet ik veel wat allemaal in de weer. Dat is nml iets voor vrouwen, en voor vrouwen alleen.

Maar goed, zo denk ik er over. Ik hou blijkbaar van 'mannelijke' mannen.
De vriend van een goede vriendin van mij kan uuuren met haar winkelen, kleding passen etc. Ook heeft hij de nieuwste kleding en had hij vorig jaar een keer UGGS OVER zijn broek aan. Dat je er goed verzorgd uit wil zien, okee graag zelfs . Maar mensen, er zijn grenzen.
Что было, то прошло..
  vrijdag 14 april 2006 @ 02:25:27 #68
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_36943179
wtf, uggs voor mannen bestaat dat?
  vrijdag 14 april 2006 @ 02:26:15 #69
83645 Andoire
... .. ...
pi_36943187
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 02:25 schreef Baleog het volgende:
wtf, uggs voor mannen bestaat dat?
Helaas wel ja.
Hopelijk komen die harige dingen (mukluks) NIET in een mannen versie.
Что было, то прошло..
pi_36943232
Vrouwen zijn inderdaad altijd gierig.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  vrijdag 14 april 2006 @ 02:36:56 #71
77130 star_gazer
pi_36943294
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 02:26 schreef Andoire het volgende:

[..]

Helaas wel ja.
Hopelijk komen die harige dingen (mukluks) NIET in een mannen versie.
uggs
-
pi_36943322
Maar ehm
vrouwen met kort haar
saaie kleding en een grote bek?
please be a woman!
En denk niet dat een mannelijk wijf leuk is ofzo!
Want dat ben je niet!
  vrijdag 14 april 2006 @ 02:56:57 #73
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_36943496
quote:
In a thousand years, there will be no men and women, just wankers, and that's fine by me
Quote uit de film Trainspotting, moest er ineens aan denken.

Duurt denk ik geen 1000 jaar meer , als je het mij vraagt
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
pi_36943741
laatst fietste ik langs een of andere school, schreeuwt ook zo'n wijf uit het raam iets van ''HEY HALLO JIJ DAAR''. Ik besteedde er geen aandacht aan en fietste gewoon door, hoor ik twee tellen later ''DAN NIET MAN KLOOTZAK''
If you are searching, lost is where you will find me.
pi_36951648
Jezus, wordt er nu ook al moeilijk gedaan over vrouwen die boeren of scheten laten in bijzijn van hun vriend? Het is dat een realdoll niet overal dank je wel op kan zeggen...
pi_36951682
quote:
Ligt het nou aan mij of is het vrouwelijk geslacht steeds minder beschaafd aan het worden?
Wij moeten er goed uitzien, het liefst 80 potjes creme en schoonheidsrotzooi hebben..
We moeten onze vrouwelijke kant flink ontwikkelen, hoewel we na het hele METROMAN gebeuren nu weer een andere richting zijn ingeslagen volgens de laatste trend...

Dan vrouwen.... geen deur voor je open houden, geen dank je wel zeggen als je ze voor laat gaan.
Zelf sporten HO MAAR!
En constant zeiken over te dik zijn en te weinig complimentjes van je krijgen dat ze er wel goed uitzien enz enz...

Ik moet helemaal niks.!
  vrijdag 14 april 2006 @ 13:21:14 #77
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_36951770
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 02:24 schreef Andoire het volgende:

[..]

Indd. Het is al hier ergens gezegd, maar een man moet een man blijven. Geen lompe, ongevoelige en onverzorgde boer, maar wel 'gewoon' man.
Wel leuk gekleed en goed verzorgd zijn, maar niet té. Niets mis met een creme oid opsmeren na het scheren, maar ga in godsnaam niet met lotions, milks en weet ik veel wat allemaal in de weer. Dat is nml iets voor vrouwen, en voor vrouwen alleen.

Maar goed, zo denk ik er over. Ik hou blijkbaar van 'mannelijke' mannen.
De vriend van een goede vriendin van mij kan uuuren met haar winkelen, kleding passen etc. Ook heeft hij de nieuwste kleding en had hij vorig jaar een keer UGGS OVER zijn broek aan. Dat je er goed verzorgd uit wil zien, okee graag zelfs . Maar mensen, er zijn grenzen.
Wat zijn UGGS?
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_36952267
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 13:21 schreef Forcefuzz het volgende:

[..]

Wat zijn UGGS?
Ontzettend mooie laarsjes NOT!
ik zou jou het liefst in mijn doosje willen doen
pi_36952468

dat zijn dus fucking uggs
pi_36955660
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door flugeltje op 14-04-2006 15:28:48 (doe normaal zeg) ]
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_37012548
Verder weinig van opgevallen.

Wat me wel opvalt is dat vrouwen je nooit maar dan ook nooit voorrang verlenen in die situaties waar dat gewoon handig is (niet verplicht dus).
Mannen weten nu wat ik bedoel, vrouwen hebben geen idee (vermoed ik)
pi_37012749
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 02:31 schreef WeirdMicky het volgende:
Vrouwen zijn inderdaad altijd gierig.
Heb je ze nog nooit in een winkelstraat bezig gezien zeker?
pi_37012752
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 13:16 schreef parselmouth het volgende:
Jezus, wordt er nu ook al moeilijk gedaan over vrouwen die boeren of scheten laten in bijzijn van hun vriend? Het is dat een realdoll niet overal dank je wel op kan zeggen...
Dat vind ik ook een beetje kansloos inderdaad , daar zit ik echt niet mee eerlijk gezegd.

Mensen hier zoeken een soort van Barbie ofzo geloof ik.
pi_37012773
zo spreek je niet over je moeder!
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
  zondag 16 april 2006 @ 19:49:09 #85
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_37014139
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 01:09 schreef Tuvai.net het volgende:

De andere soort is preuts, netjes, pot en heeft niets anders aan d'r kop dan d'r studie.
Ik behoor tot die laatste groep en ik moet zeggen dat daar absoluut niks mis mee is!
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_37016075
quote:
Op zondag 16 april 2006 18:52 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Dat vind ik ook een beetje kansloos inderdaad , daar zit ik echt niet mee eerlijk gezegd.

Mensen hier zoeken een soort van Barbie ofzo geloof ik.
Of net 1 weekje verkering ofzo, dan houd je je als vrouw wel een beetje in .
Maar goed, blijkbaar vinden sommige mensen het belangrijker dat hun vriendin er 24/7 sexy en charmant bij loopt dan dat zij zich op haar gemak voelt bij hem...
pi_37017001
Haha prachtig die vooroordelen.
Vraag het aan mij, ik weet het ook niet.
  Moderator zondag 16 april 2006 @ 21:36:03 #88
138438 crew  Pizzakoppo
pi_37017020
vrouw is hoerrrrrrrrrr
pi_37020423
quote:
Op zondag 16 april 2006 21:02 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Of net 1 weekje verkering ofzo, dan houd je je als vrouw wel een beetje in .
Maar goed, blijkbaar vinden sommige mensen het belangrijker dat hun vriendin er 24/7 sexy en charmant bij loopt dan dat zij zich op haar gemak voelt bij hem...
Ja maar dan ga je als jongen toch ook niet lopen scheten en boeren enzo.

Inderdaad beetje rare beredeneringen hier vind ik.. Ik kan er niet zo mee zitten dat mijn vriendin dat soms doet hoor, en wtf heeft dat nou weer te maken of ze een echte vrouw is. Wat een bullshit zeg .

Moet er sowieso niet aan denken dat mn vriendin er constant opgedirkt bij loopt
pi_37024826
quote:
Op donderdag 13 april 2006 18:07 schreef Flurry het volgende:
Ze zijn hier inderdaad vaak enorm verwend... in andere landen zijn vrouwen veel relaxter... Het wordt tijd voor de emancipatie van de Nederlandse man - weg met de onderdrukking!
  maandag 17 april 2006 @ 09:05:28 #91
111861 Hayley
Get what you can!!
pi_37025027
Mannen moeten ook eens wat minder veeleisend zijn.
Ze willen allemaal de perfecte vrouw maar zelf hebben ze ook niet veel te eisen.

Er bestaat ook nog een soort vrouw als ik, ik zeg wel altijd dank je wel.
Heb gewoon een opleiding genoten, ben geen breezah, en heb geen 20 bedpartners gehad, ben geen pot, heb geen kort haar etc... etc....

Mannen, gewoon blijven zoeken, er zijn zeker nog superleuke meisjes te vinden, maar die vind je meestal niet in de kroeg, heb geduld dan kom je haar vanzelf tegen.
pi_37025074
Komt door het kutfeminisme, is in Amerika nog veel erger.

Maar steeds meer vrouwen denken dat ze de wereld veroverd hebben.
Emancipatie
pi_37026521
Ben het eens met de TS, het is steeds moeilijker om gewoon een lieve vriendin te vinden. Zelf zijn de relaties die ik heb gehad ook maar op 1 hand te tellen. Vrouwen van tegenwoordig zijn onbegrijpelijk, zelfs als je erg lief bent en er voor haar bent etc, zien de meeste meiden je vooral als een goede vriend. Zeg je dat je haar leuk vind en dan is ze opeens weg. Altijd die fucking bullshit. En vrouwen worden ook steeds associaler ja, ook in de betere milieus. Zelf heb ik nu alweer een jaar geen vriendin, was laatst bezig met project "GAG / get a girlfriend" Met 6 meiden een vriendschap begonnen, maar het is te moeilijk om van een vriendschap verder te gaan. Ik ben ivm mijn opleiding maar gestopt met project GAG..... Damn die bullshit, vrouwen willen een echte gentleman die zijn er genoeg, maar uiteindelijk gaan velen vaak voor die macho , die man die vreemdgaat etc. De vrouw heeft dan weer traumas etc.

Denkt terug aan de middeleeuwen, je veroverde een kasteel en je werd als een held gezien, de vrouwen waren van jou .. Ja ok das ook wat overdreven, maar vrouwen van nu zijn gewoon te geemancipeerd.....
pi_37032424
Met wat voor vrouwen ga jij om?!?!!?
[i]We're Gods. Lousy little Gods who control the lifes of the people we create.[/i]
  maandag 17 april 2006 @ 16:33:55 #95
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_37035233
Mijn zusje is precies zo..en wat ik doe ?...

Een ram geven
pi_37035966
quote:
Op maandag 17 april 2006 11:02 schreef LrdMetalSonic het volgende:
Ben het eens met de TS, het is steeds moeilijker om gewoon een lieve vriendin te vinden. Zelf zijn de relaties die ik heb gehad ook maar op 1 hand te tellen. Vrouwen van tegenwoordig zijn onbegrijpelijk, zelfs als je erg lief bent en er voor haar bent etc, zien de meeste meiden je vooral als een goede vriend. Zeg je dat je haar leuk vind en dan is ze opeens weg. Altijd die fucking bullshit. En vrouwen worden ook steeds associaler ja, ook in de betere milieus. Zelf heb ik nu alweer een jaar geen vriendin, was laatst bezig met project "GAG / get a girlfriend" Met 6 meiden een vriendschap begonnen, maar het is te moeilijk om van een vriendschap verder te gaan. Ik ben ivm mijn opleiding maar gestopt met project GAG..... Damn die bullshit, vrouwen willen een echte gentleman die zijn er genoeg, maar uiteindelijk gaan velen vaak voor die macho , die man die vreemdgaat etc. De vrouw heeft dan weer traumas etc.

Denkt terug aan de middeleeuwen, je veroverde een kasteel en je werd als een held gezien, de vrouwen waren van jou .. Ja ok das ook wat overdreven, maar vrouwen van nu zijn gewoon te geemancipeerd.....
Beetje belachelijk, te veel geemancipeerd zijn vrouwen echt niet hoor Maar het blijft inderdaad vage shit: vrouwen zeggen een gentleman te willen maar gaan voor de macho/hufter. Mannen zijn gewoon eerlijker; die willen een hoer in een bed en een prinses buiten het bed.
  maandag 17 april 2006 @ 17:00:55 #97
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37035981
quote:

Zelf sporten HO MAAR!

nog iets wat is omgedraaid tussen mannen en vrouwen: ZEIKEN!!

Wij zijn gierig, wij zijn dik, nag nag nag....

zeikerd
Oh yes i did!
pi_37036094
quote:
Op maandag 17 april 2006 17:00 schreef Rapaille het volgende:

[..]

Beetje belachelijk, te veel geemancipeerd zijn vrouwen echt niet hoor Maar het blijft inderdaad vage shit: vrouwen zeggen een gentleman te willen maar gaan voor de macho/hufter. Mannen zijn gewoon eerlijker; die willen een hoer in een bed en een prinses buiten het bed.
Ik hoef helemaal geen hoer in bed, maar een prinses in en buiten het bed zou het mooiste zijn
  maandag 17 april 2006 @ 17:07:04 #99
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37036165
quote:
Op maandag 17 april 2006 17:04 schreef LrdMetalSonic het volgende:

[..]

Ik hoef helemaal geen hoer in bed, maar een prinses in en buiten het bed zou het mooiste zijn
koop een wit paard
Oh yes i did!
pi_37036204
quote:
Op maandag 17 april 2006 17:07 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

koop een wit paard
Hmm ja das een goede tip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: