Wat betreft dat veel vrouwen toch voor de vreemdgaande macho gaan vind ik overigens wel onbegrijpelijkquote:Op maandag 17 april 2006 17:00 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Beetje belachelijk, te veel geemancipeerd zijn vrouwen echt niet hoorMaar het blijft inderdaad vage shit: vrouwen zeggen een gentleman te willen maar gaan voor de macho/hufter. Mannen zijn gewoon eerlijker; die willen een hoer in een bed en een prinses buiten het bed.
Postte ik net ook al, ik denk dat je je als macho moet opstellen om snel en makkelijk een vrouwtje te krijgen !, en dan dump je haar daarna zodat je nog makkelijker de volgende kan krijgen. Immers, je voldoet aan je macho stijl...quote:Op maandag 17 april 2006 17:08 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Wat betreft dat veel vrouwen toch voor de vreemdgaande macho gaan vind ik overigens wel onbegrijpelijk
same herequote:Op donderdag 13 april 2006 23:24 schreef Thrilled het volgende:
huilies
Het enige minpuntje aan mijn vriendin is een gebrek aan zelfvertrouwen, waar ze nu ook goed mee bezig is om dat terug te krijgen.. ik help haar daar ook mee... als ik een stoel voor haar achteruit schuif, deur open doe, voorlaat gaan, complimentje geef, iets aan haar geef, zegt ze altijd.. maar dan ook altijd dank je wel... ze is geen BrEeZaH-sletje, ze is lief, kijkt geen hele dagen tmf/mtv/the box, drinkt niet, rookt niet, boert niet, laat geen scheten (tenminste, niet waar ik bij ben)
ze is gewoonperfect
![]()
Als ik boer is dat uiterst charmant!quote:Op maandag 17 april 2006 20:26 schreef Allochtoon het volgende:
Wacht even, laten vrouwen ook boeren en scheten![]()
Ik dacht altijd dat vrouwen bloemetjes- en rozennectar produceren![]()
Overigens kies je toch echt de verkeerden uit als je bij casual uit eten gaan altijd betaald voor beiden of dat dit verwacht wordt.
Zeggen dat boeren charmant is, is hetzelfde als zeggen dat Ronaldinho niet kan voetballen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Als ik boer is dat uiterst charmant!
Met mijn hand voor mijn mond en een nederig : PardonOops enzo
Een wind laat ik pas in bijzijn van een partner die ik 10 jaar ken
en dan nog ruikt het naar bloemen!
Ik zeg het maar zelf, ik ben bijzonder![]()
Wat is voetbal?quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:41 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Zeggen dat boeren charmant is, is hetzelfde als zeggen dat Ronaldinho niet kan voetballen.
ohquote:
je vergeet 1 woord: sommigequote:Op donderdag 13 april 2006 17:56 schreef Supahdupah het volgende:
Ligt het nou aan mij of is het vrouwelijk geslacht steeds minder beschaafd aan het worden?
Het lijkt wel alsof de rollen tussen man en vrouw aan het omdraaien zijn ofzo
Wij moeten er goed uitzien, het liefst 80 potjes creme en schoonheidsrotzooi hebben..
Graag ook een strak lijf hebben dus sporten to tha max gewoon...
We moeten onze vrouwelijke kant flink ontwikkelen, hoewel we na het hele METROMAN gebeuren nu weer een andere richting zijn ingeslagen volgens de laatste trend...
Dan vrouwen.... geen deur voor je open houden, geen dank je wel zeggen als je ze voor laat gaan.
Grote bek als je ze wat vraagt.
Zelf sporten HO MAAR!
En constant zeiken over te dik zijn en te weinig complimentjes van je krijgen dat ze er wel goed uitzien enz enz...
GIERIG tot op het bot, ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die gul is
WHAT UP WITH THIS WORLD?Kunnen we nog wel echt van die slette houwe?
Hiero, mijn vriendin is naturel en heeft totaal geen kapsonesquote:Op donderdag 13 april 2006 21:42 schreef Taproot het volgende:
Probeer vandaag de dag nog maar eens een vrouw te vinden die nog niet in is aangetast door die tmf gangstah blingbling pimp ghettobitch cultuur.
Bestaan ze nog, de lieve, naturelle vrouwen zonder kapsones.My God wat droom ik van zo'n vrouw!
quote:Op woensdag 19 april 2006 17:00 schreef WeirdMicky het volgende:
Nogmaals: alle vrouwen zijn inderdaad gierig.
Hmm, vrouwen die gewoon kunnen drinken en soms ook dronken kunnen worden, dar hoeft niks mis mee te zijn, liever een dame die ook gewoon lekker kan meedrinken (persoonlijk val ik enorm voor vrouwen die gewoon echte pils drinken, dus ook niet van dat slap witbier oid, maar standaard pils) ...quote:Op maandag 17 april 2006 19:39 schreef Cheesecake het volgende:
Ik ben zelf ook vrouw, en blijkbaar vinden bepaalde soortgenoten het ontzettend leuk om iedere zaterdagavond hardstikke lazerus te zijn. Ik vind bijna niets zo oncharmant als dronken vrouwen.
Euh lol, wat boeit het nou wat je vrouw drinkt/ eet laat haar toch manquote:Op woensdag 19 april 2006 17:26 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Hmm, vrouwen die gewoon kunnen drinken en soms ook dronken kunnen worden, dar hoeft niks mis mee te zijn, liever een dame die ook gewoon lekker kan meedrinken (persoonlijk val ik enorm voor vrouwen die gewoon echte pils drinken, dus ook niet van dat slap witbier oid, maar standaard pils) ...
het is wat anders als vrouwen gewoon zo opzichtig dronken worden, dan heel irritant dronken gaan doen en veels te luidruchtig worden, ja, dat is irritant, maar dat zijn nu net de tiepjes die _niet_ tegen alcohol kunnen, en veelal eerder _niet_ drinken (en dan heel overdreven gaan doen als ze eens een paar wijntjes of zoete troep ophebben)
lol wees es een mannetje.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:56 schreef Supahdupah het volgende:
Ligt het nou aan mij of is het vrouwelijk geslacht steeds minder beschaafd aan het worden?
Het lijkt wel alsof de rollen tussen man en vrouw aan het omdraaien zijn ofzo
Wij moeten er goed uitzien, het liefst 80 potjes creme en schoonheidsrotzooi hebben..
Graag ook een strak lijf hebben dus sporten to tha max gewoon...
We moeten onze vrouwelijke kant flink ontwikkelen, hoewel we na het hele METROMAN gebeuren nu weer een andere richting zijn ingeslagen volgens de laatste trend...
Dan vrouwen.... geen deur voor je open houden, geen dank je wel zeggen als je ze voor laat gaan.
Grote bek als je ze wat vraagt.
Zelf sporten HO MAAR!
En constant zeiken over te dik zijn en te weinig complimentjes van je krijgen dat ze er wel goed uitzien enz enz...
GIERIG tot op het bot, ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die gul is
WHAT UP WITH THIS WORLD?Kunnen we nog wel echt van die slette houwe?
Wat een bullshit.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:08 schreef eBay het volgende:
Kijk eens naar meisjes tegenwoordig, die zijn wel zo verschikkelijk dom![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 17:00 schreef WeirdMicky het volgende:
Nogmaals: alle vrouwen zijn inderdaad gierig.
Sjek rokende vrouwen!quote:Op donderdag 13 april 2006 21:07 schreef Baleog het volgende:
vrouwen die in het openbaar boeren en/of sjek roken zie ik ook steeds vaker..![]()
Nee die worden verplicht in een burka achter het aanrecht gezetquote:Op woensdag 19 april 2006 18:18 schreef Burakius het volgende:
[..]
lol wees es een mannetje.. works for me. damn I love turkish girls
zijn niet zo gelukkig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |