SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
quote:Op woensdag 5 april 2006 18:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Je wordt een beetje onder de duim gehouden.
Zij wel Dr Phill kijken , maar jij geen F1...what's up with that...Dat bedoel ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: ARGH DOOR HET QUOTEN KON IK DE SPOILER LEZEN,LAMLUL!
Kutkloon.
quote:Op woensdag 5 april 2006 18:48 schreef Ingridh007 het volgende:
Je zit op de middelbare school en je woont nu al samen :|
Er zijn er niet veel van mijn soort nee.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:51 schreef Ingridh007 het volgende:
Zijn er meer van jouw soort?
Wat voor werk doe je naast je middelbare school dat zo goed opbrengt?
Of heb je 10 jaar geleden zonder diploma de school verlaten en ben je die nu alsnog aant halen?
Ja, dat vond ik ook al vaagquote:Op woensdag 5 april 2006 18:48 schreef Ingridh007 het volgende:
Je zit op de middelbare school en je woont nu al samen :|
Ik denk dat ie de MBO of MEAO of zo bedoeld, dan kan het wel degelijkquote:
...verhaal lezend, generaliseren negerend: gelijk gevendquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:47 schreef BiMeWet het volgende:
.....béheéheé
Nou....je kan soms wel aardig zeiken hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 11:36 schreef MarMar het volgende:
OMG
waarom ga je uit huis om vervolgens samen te gaan wonen met je moeder???
Zelfs ik zeik niet zo en ik ben ook nog zwanger
...kijken hoe jij reageert met een baby die met zijn "volle gewicht" je blaas als springkussen gebruikt....quote:Op donderdag 6 april 2006 11:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou....je kan soms wel aardig zeiken hoor![]()
dat gaf ik toch al een beetje toe, zij het verkaptquote:Op donderdag 6 april 2006 11:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou....je kan soms wel aardig zeiken hoor![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 11:39 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...kijken hoe jij reageert met een baby die met zijn "volle gewicht" je blaas als springkussen gebruikt....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |