in een schoenendoosquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:02 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Moet je die van Raus er stiekem uitslopen of ligt hij al los op tafel ?![]()
Nou ja het korstje is ook wel lekker, maar idd het is het nčt niet helemaal.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:20 schreef Gawaine het volgende:
[..]
rotjong hebben 'm uitgehold [afbeelding]
![]()
Zelfs ik heb hem gevondenquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:21 schreef stinkie het volgende:
Goede OP, goede TT nummer, alleen geen linkje hiernaartoe in vorige topic.
Standaard reactiequote:
Jajaquote:Op dinsdag 4 april 2006 over 1 minuut schreef kratjuh het volgende:
F5-nerd
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dan moet je deze ook een keer gezien hebben
Niet alles is even leuk, maar zitten meesterlijke dingen bijquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja kijk stukjes van 5 min, heb geen attentiespan
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Niet alles is even leuk, maar zitten meesterlijke dingen bij
Tel er toch echt 4quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:17 schreef richardgie het volgende:
Volgens mij zijn we nog maar met z'n drieen.
Ja,kwam ik ook achter nadat ik gepost hadquote:
Weltrustenquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:26 schreef kratjuh het volgende:
Nu weer 3, ik ga weer ... Vroeg slapen, compenseren voor gister ...
Tot morgen
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:26 schreef kratjuh het volgende:
Nu weer 3, ik ga weer ... Vroeg slapen, compenseren voor gister ...
Tot morgen
exactly my wordsquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:47 schreef hicham het volgende:
Alweer zo een kut TT zonder kutlinkje in de laatste kutpost van het vorige kuttopic
Vleesch?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:47 schreef hicham het volgende:
Alweer zo een kut TT zonder kutlinkje in de laatste kutpost van het vorige kuttopic
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:47 schreef hicham het volgende:
You'd better get workingquote:
Trusten, ik ga met je meequote:Op dinsdag 4 april 2006 22:56 schreef richardgie het volgende:
richardgie lazert zowat van z'n sokkel van de vermoeidheid.Ga m'n bedje ook maar eens opzoeken
![]()
.Weltrusten allemaal
.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:55 schreef hicham het volgende:
[..]
You'd better get working
Je moet nog 3 weken smileyachterstand inhalen om aan je signature te voldoen
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:55 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Waar zijn de goede tijden heen heh![]()
![]()
Ik ga gelijk neer
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:56 schreef richardgie het volgende:
richardgie lazert zowat van z'n sokkel van de vermoeidheid.Ga m'n bedje ook maar eens opzoeken
![]()
.Weltrusten allemaal
.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Trusten, ik ga met je mee
Fulcrum, je hebt tot morgenochtend de tijd![]()
begin mei ergens geloof ik...quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ben je inmiddels nou al 18 of hoe zit dat![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ben je inmiddels nou al 18 of hoe zit dat![]()
6 mei inderdaad, en rond 29 mei eerste les..... Maarja ga wel de weken daarna wat extra lessen om de verloren tijd in te halen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:13 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
begin mei ergens geloof ik...
maar hij kon pas nog later beginnen met lessen ofzo![]()
Wiejijben@hotmail.comquote:Op zondag 2 april 2006 18:29 schreef worldpimber het volgende:
Ik plemb wel deze week alles op mijn server en geef je het adres.![]()
Nah dat is dan wel weer een zwaai waard.quote:
Gigantische foto van mijn motor met in de hoekjes wat kleine meet pics?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:36 schreef ikookhier het volgende:
Als ik morgen tijd heb ga ik aan de gang voor een nieuwe OP,Aangezien ik weer thuis zit
![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nah dat is dan wel weer een zwaai waard.
was de vorige ook al zoquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gigantische foto van mijn motor met in de hoekjes wat kleine meet pics?
Lievvvvquote:
En maak hem dan zonnig en vrolijk !quote:
Ik mag mijn best doen van de hoge heren van Fok MCquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En maak hem dan zonnig en vrolijk !
Je weet wel.... zomer.
Zo dusquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Lievvvv
Nee hoor... maar je kan je reactie er ook onder zetten.
Hmm blijf hier dus de F5 puberquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:53 schreef Rib-i het volgende:
37![]()
Meer dan het dubbele van jou![]()
I used to be a lurker![]()
[..]
sfeer makerquote:Op woensdag 5 april 2006 00:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hmm blijf hier dus de F5 puber![]()
Maarre...midlifecrisis of gewoon nieuw op het forum?![]()
Ik rij Kawasakiquote:
Niks van dat allesquote:Op woensdag 5 april 2006 00:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hmm blijf hier dus de F5 puber![]()
Een werkeloze kwaak rijder, welkom bij de clubquote:Op woensdag 5 april 2006 00:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Niks van dat alles![]()
Sinds afgelopen vrijdag werkeloos Na 17 jaar
quote:Op woensdag 5 april 2006 00:04 schreef BazzieK het volgende:
Welkomquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:53 schreef Rib-i het volgende:
37![]()
Meer dan het dubbele van jou![]()
I used to be a lurker![]()
[..]
quote:Op woensdag 5 april 2006 00:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik rij Kawasaki![]()
Nog niet zo lang hoor, 2 jaar geleden A gehaald, midden vorig jaar een motor gekocht en afgelopen zondag voor het eerst gereden![]()
Weer een Kawa rijder er bijquote:Op woensdag 5 april 2006 00:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik rij Kawasaki![]()
Nog niet zo lang hoor, 2 jaar geleden A gehaald, midden vorig jaar een motor gekocht en afgelopen zondag voor het eerst gereden![]()
quote:
Nu denkt iedereen dat ik respect heb voor groten.quote:
Ik had een nieuwe Honda CBR600FS gekocht van mijn spaarcenten, op 29-12-2004 onderuit gereden door een busje en ik wacht nog steeds op het geld.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:14 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Weer een Kawa rijder er bij![]()
hoe krijg je het voor elkaar om je motor een half jaat te laten staan ??![]()
En dat is ook wel eens lekkerquote:Op woensdag 5 april 2006 00:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik had een nieuwe Honda CBR600FS gekocht van mijn spaarcenten, op 29-12-2004 onderuit gereden door een busje en ik wacht nog steeds op het geld.
In de tussentijd een ZZR600 gekocht maar geen tijd om te rijden ivm werkzaamheden. Nu is het project af, geen nieuwe projecten dus einde contract.
Het goede nieuws is:
Tijd zat om te rijden![]()
Niet dan?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nu denkt iedereen dat ik respect heb voor groten.
Best welquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:58 schreef hicham het volgende:
Met wat mazzel heb ik een voldoende voor mijn tentamen hebben, anders ga ik voor de herkansing
Goedgekeurdquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zoiets? wat een tering werk![]()
Ojquote:
Biatchquote:Op woensdag 5 april 2006 07:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
![]()
ik heb 'em gewoon gehaald cijfer wordt vandaag bekend...
Tuurlijkquote:Op woensdag 5 april 2006 08:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
binnenkort Pasen, is er animo om te meeten op de 2e dag bijv.en zoja, iemand zin om een route voor te bereiden
ben zelf niet zo'n ster in het vooroprijden
Paaseizoekmeetquote:Op woensdag 5 april 2006 08:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
binnenkort Pasen, is er animo om te meeten op de 2e dag bijv.en zoja, iemand zin om een route voor te bereiden
Post jij eens die link in je MSN naam hier, heb geen zin om het over te typen ben niet gekquote:Op woensdag 5 april 2006 08:54 schreef kratjuh het volgende:
Mogge
Waar blijven de foto's van de nieuwe Kwaak rijder ?
Wilkommen btw ...
Had ik gister al gepost ...quote:Op woensdag 5 april 2006 08:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Post jij eens die link in je MSN naam hier, heb geen zin om het over te typen ben niet gek
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dan moet je deze ook een keer gezien hebben
De FZ1 natuurlijkquote:Op woensdag 5 april 2006 09:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik krijg net een mailtje van Yamaha Nederland waarin staat dat ik mag proefrijden op de 2006 R1
de dichtsbijzijnde dealer neemt binnen enkele dagen contact met u op voor een afspraak
![]()
mocht ik op een ander type willen rijden hoef ik dat alleen maar aan te gevenwelk type buiten de R1 is leuk om mee te gaan rijden ? ik heb nog even zitten twijfelen aan zo'n XT660
maar toch maar niet
![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 09:02 schreef Worldbeater het volgende:
De Fiero is verkocht, vanavond is het afscheid!
![]()
Oh ja, al gezienquote:
quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 00:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nu denkt iedereen dat ik respect heb voor groten.
quote:Op woensdag 5 april 2006 08:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:Op woensdag 5 april 2006 09:02 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
[vrijdagmodus]quote:Op woensdag 5 april 2006 09:08 schreef hicham het volgende:
[..]
De FZ1 natuurlijkEn de R6 om hem door te trekken naar 17.500 toeren waarvan 2.000 geëxtrapoleerd
, wel jezelf even driedubbelvouwen om erop te passen
[..]
[afbeelding]
[..]
Oh ja, al gezienAlthans ... ik zag dat het 20 minuten duurde, daarna kruisje geklikt
Misschien vanavond tijdens het eten
500 ccquote:Op woensdag 5 april 2006 09:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[vrijdagmodus]![]()
600CC is voor mietjeshet moet wel een echte mannenmotor zijn hoor
![]()
[/vrijdagmodus]
Dat vind je erg?quote:Op woensdag 5 april 2006 09:02 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
quote:
quote:Een Ducati-rijder kwam met "Vrouwelijk, want ze is prachtig gevormd, onbetrouwbaar en kost een hoop geld" op de proppen.
Je wilt niet weten hoe manlijk ik mij voel als ik met mijn gecastreerde 600cc de 'mannenmotoren' voorblijf op elk segment behalve hard rechtuitquote:Op woensdag 5 april 2006 09:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[vrijdagmodus]![]()
600CC is voor mietjeshet moet wel een echte mannenmotor zijn hoor
![]()
[/vrijdagmodus]
echte mannen laten snotjongetjes gewoon in hun illusiequote:Op woensdag 5 april 2006 09:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe manlijk ik mij voel als ik met mijn gecastreerde 600cc de 'mannenmotoren' voorblijf op elk segment behalve hard rechtuit![]()
Wel leuke argumenten ja om een motor hem of haar te noemen,maar het blijft voor mij nog altijd een ding van aluminium,staal en veul plasticquote:
Jouw motor heeft tetten, vrouw, klaar.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:34 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wel leuke argumenten ja om een motor hem of haar te noemen,maar het blijft voor mij nog altijd een ding van aluminium,staal en veul plastic,en dus onzijdig.Ik heb het dan ook altijd over de BMW
.
BMW en onzijdig kan ik me prima voorstellen.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Jouw motor heeft tetten, vrouw, klaar.
En staat ook vrezelijk te schudden,net als en vrouw die......quote:Op woensdag 5 april 2006 09:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Het geld is welkom, maar gisteren kwam die man kijken, en heb ik daarna na 3 weken weer eens gereden. Dat voelde erg raar, zo vertrouwd, zo lekker.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:18 schreef Roderick2085 het volgende:
maar toch ook gefeliciteerd, denk ik
We gaan toch echt niet afspreken op meetings om de voorrijder in te gaan halen.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:30 schreef hicham het volgende:
Je wilt niet weten hoe manlijk ik mij voel als ik met mijn gecastreerde 600cc de 'mannenmotoren' voorblijf op elk segment behalve hard rechtuit![]()
Kreeg alleen maar slapende handen van dat ding, en van een vrouw niet.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:57 schreef richardgie het volgende:
En staat ook vrezelijk te schudden,net als en vrouw die......,nou ja laat maar
.
Nee, je zult voor me rijden en me ophouden in ronde 1 terwijl ik bezig ben met mijn tweede rondequote:Op woensdag 5 april 2006 09:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen op de ring blijf ik niet achter je rijden.![]()
Nu pasquote:Lees net je mail trouwens.![]()
Sloeg ook niet op het dijkenritje met jouquote:Op woensdag 5 april 2006 09:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
We gaan toch echt niet afspreken op meetings om de voorrijder in te gaan halen.![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 09:49 schreef hicham het volgende:
[..]
ZZR lijkt idd geboetseerd ten tijde van een plasticoverschot.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:35 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Mogguh.. Klaar met het CWI gedoe
Ik heb mijn type & kleur motor hier al een paar keer zien passeren en de feedback was niet denderend![]()
Likkie verf in de kleur lime green zou wenselijk zijn.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:47 schreef kratjuh het volgende:
Het heeft 2 wielen, een stuur en is een Kawa .. Wat wil je nog meer .. !!
Ik heb alle urls gekopieerd en toen handmatig IMG en /IMG erachter geplakt.. maar dat kostte nog wel aardig wat tijdquote:Op woensdag 5 april 2006 07:14 schreef hicham het volgende:
[..]
GoedgekeurdDat teringwerk had je vast makkelijker kunnen maken met wat doe- & denkwerk maar zo ver was je nog niet
Mischien iets voor volgend jaar, eerst deze afraggen leren rijdenquote:Op woensdag 5 april 2006 10:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Likkie verf in de kleur lime green zou wenselijk zijn.![]()
Ik, als lurker, weet dat dat Worldbeater isquote:
Spannend ... Dat is net zoiets als dat je weet dat de aarde rond is ..quote:Op woensdag 5 april 2006 11:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Net zoals ik weet dat je met een chopper aan kwam zetten en gelijk bekeerd werd![]()
![]()
Even tussen onsquote:Op woensdag 5 april 2006 10:09 schreef hicham het volgende:
Nu pasHeb je Chello mail maar in mijn adresboek gezet want dit kan natuurlijk niet
Maar verder ben je wel traag van begrip ja
quote:Op woensdag 5 april 2006 11:17 schreef Rib-i het volgende:
Ik, als lurker, weet dat dat Worldbeater is![]()
![]()
Net zoals ik weet dat je met een chopper aan kwam zetten en gelijk bekeerd werd![]()
![]()
Daar sluit ik me bij aan.quote:
Vuile Lurkerquote:Op woensdag 5 april 2006 11:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
![]()
Al een tijdjequote:Op woensdag 5 april 2006 11:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan.
Wat zou ie nog meer weten cq hoelang lurkt ie al mee?![]()
Meteen tot aan de ellebogen erin japie?quote:Op woensdag 5 april 2006 11:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Al een tijdje![]()
Weinig op tv, dan ga ik maar topics lezen. Deze is wel de leukste![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 11:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Meteen tot aan de ellebogen erin japie?![]()
Ben van plan om te meetenquote:Meeposten is veel leuker.![]()
ik zou niet de history van de FOK-MC bekijkenquote:Op woensdag 5 april 2006 11:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Al een tijdje![]()
Weinig op tv, dan ga ik maar topics lezen. Deze is wel de leukste![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zou niet de history van de FOK-MC bekijken![]()
Zinloos geweld bestaat virtueel niet.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:43 schreef kratjuh het volgende:
Rellen ...
Of is dat zinloos geweld aanmoedigen ... ?
Rellen ... !!quote:Op woensdag 5 april 2006 12:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zinloos geweld bestaat virtueel niet.![]()
Hier is dat niet zinloosquote:Op woensdag 5 april 2006 12:43 schreef kratjuh het volgende:
Rellen ...
Of is dat zinloos geweld aanmoedigen ... ?
Jij heb die campagnes van Sire nog niet gezien zeker ?quote:Op woensdag 5 april 2006 12:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zinloos geweld bestaat virtueel niet.![]()
Wanneer is pasen?quote:Op woensdag 5 april 2006 08:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
14 april = goede vrijdagquote:Op woensdag 5 april 2006 13:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wanneer is pasen?![]()
en @ Rib-i, welkom![]()
Virtueel = niet echt en iets dat niet echt is is per definitie zinloos.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Jij heb die campagnes van Sire nog niet gezien zeker ?![]()
Dus 15 april niks en gewoon werken, hebben ze mooi geregeld die paashazenquote:Op woensdag 5 april 2006 13:07 schreef kratjuh het volgende:
14 april = goede vrijdag
zondag 16 en maandag 17 april = pasen
Wat ben je toch ook een heerlijke relnicht.quote:
Jaja, en je schoonmoeder over de telefoonlijn uitschelden is analoog = niet echt = alsnog taart halen met verjaardagen.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:11 schreef hollander172 het volgende:
Virtueel = niet echt en iets dat niet echt is is per definitie zinloos.
heeft helemaal geen effectquote:Op woensdag 5 april 2006 13:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Virtueel = niet echt en iets dat niet echt is is per definitie zinloos.
En die k#tcampagne ken ik wel, heeft lekker veel effect vind je niet?![]()
Zei de chopper rijderquote:Op woensdag 5 april 2006 13:24 schreef kratjuh het volgende:
En daar is de andere relnicht ook weer ...
Rossi-GFT rijderquote:Op woensdag 5 april 2006 13:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dus 15 april niks en gewoon werken, hebben ze mooi geregeld die paashazen![]()
Ik wil wel een route voorrijden, maar ben bang dat Martie het niet bijhoudtIemand anders misschien?
rijden wij samen met mercy wat langzamer erachteraanquote:Op woensdag 5 april 2006 13:32 schreef kratjuh het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar ik ga ook niet meteen racen .. Kwil nog een klein beetje kans hebben om aan m'n fiets te wennen ...![]()
Op meets wordt er ook niet geraced, maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:32 schreef kratjuh het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar ik ga ook niet meteen racen .. Kwil nog een klein beetje kans hebben om aan m'n fiets te wennen ...![]()
Post je wel vaker dingen die voor jezelf bedoeld zijn .. ?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:37 schreef worldpimber het volgende:
Trouwens, al bezig met he uitstippelen van een route?
Wat voor virtueels zit er in je schoonmoeder bellen?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jaja, en je schoonmoeder over de telefoonlijn uitschelden is analoog = niet echt = alsnog taart halen met verjaardagen.
er zit een groot verschil tussen lekker doorrijden of alle verkeersregels aan je laars lappenquote:Op woensdag 5 april 2006 13:32 schreef kratjuh het volgende:
Laat maar, het gaat weerlangs je heenquote:Op woensdag 5 april 2006 13:42 schreef hollander172 het volgende:
Wat voor virtueels zit er in je schoonmoeder bellen?
quote:Trouwens schoonmoeder?Heb ik wat gemist en ben je al uitgehuwelijkt?
![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Laat maar, het gaat weerlangs je heenDie bewaren we wel voor vrijdag.
Sinds ik, zeh king, terug benquote:Op woensdag 5 april 2006 13:53 schreef kratjuh het volgende:
Sinds wanneer houden we bij de Fok!MC een smileycontest ...
Nog een F5-nerd erbij ...quote:Op woensdag 5 april 2006 13:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Sinds ik, zeh king, terug ben![]()
[afbeelding]
Hint: kladblok en CTRL+Hquote:Op woensdag 5 april 2006 10:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
Mogguh![]()
[..]
Ik heb alle urls gekopieerd en toen handmatig IMG en /IMG erachter geplakt.. maar dat kostte nog wel aardig wat tijd![]()
Oh nee he, nog zo eentjequote:Op woensdag 5 april 2006 11:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dus 15 april niks en gewoon werken, hebben ze mooi geregeld die paashazen![]()
Ik wil wel een route voorrijden, maar ben bang dat Martie het niet bijhoudtIemand anders misschien?
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Rossi-GFT rijder![]()
ik blijf wel thuis, dan kan jij laten zien hoe hard jij kan rijden![]()
Vraag maar aan Rib-iquote:Op woensdag 5 april 2006 13:53 schreef kratjuh het volgende:
Sinds wanneer houden we bij de Fok!MC een smileycontest ...
Hoezo van een bergquote:Op woensdag 5 april 2006 14:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Volgens mij kan die nog best van een berg zijn gereden ook nog![]()
Kan je het nieuws op naspitten.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:10 schreef hicham het volgende:
Hoezo van een berg
Z'n beroep was (/is) uitsmijter dus het zou kunnen dat ie een nogal heftige avond heeft gehad ...
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
laatste wat ik van Greeds gehoord heb is dat ie door hoesten zijn ribben gebroken had![]()
Ik ook van jou.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Jahaaa, die man kan kon mooi ff sterkere verhalen verzinnen dan jij!
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Jahaaa, die man kan kon mooi ff sterkere verhalen verzinnen dan jij!
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij had zoveel long inhoud dat ie bij een griepje beter niet kan hoesten
![]()
Ik zit gewoon naar mijn Kawa te kijkenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:37 schreef kratjuh het volgende:
Hmm ik ben verslaafd ... Ik zit nu al naar uitlaatjes voor m'n Kwaak te kijken ...![]()
Gaat nu ff lastig, ik zit op kantoor, mijn Kawa staat thuis ...quote:Op woensdag 5 april 2006 14:39 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik zit gewoon naar mijn Kawa te kijken![]()
Oeh handyquote:Op woensdag 5 april 2006 14:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Hint: kladblok en CTRL+H
Maar goed, jij koos weer voor de boerenoplossing, Fyslan boppeeehhhh [afbeelding]
Ah nog zo'n beeldscherm-staar-figuur.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:44 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Gaat nu ff lastig, ik zit op kantoor, mijn Kawa staat thuis ...
Je moet ook nooit te vroeg juichen krattiemattie.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:11 schreef kratjuh het volgende:
Hm fijn ... Doen ze alleen het zustergebouw hiernaast ... Wij mogen blijven zitten ...![]()
![]()
Onze ontruimingsoefening komt ook binnenkort ...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je moet ook nooit te vroeg juichen krattiemattie.
Heb een keer hetzelfde gehad, groot aangekondigd en al en wij maar wachten en wachten.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:19 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Onze ontruimingsoefening komt ook binnenkort ...![]()
Klinkt me bekend in de oren, maar die hele brandoefening is dan ook alleen maar een aanfluitingquote:Op woensdag 5 april 2006 15:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb een keer hetzelfde gehad, groot aangekondigd en al en wij maar wachten en wachten.
Toen ik er naar vroeg kreeg ik alleen terug "Ja wat denk je nou, afdeling verkoop moet gewoon blijven zitten hoor!"
Ofwel de rest mocht lekker buiten spelen in de zon en wij moesten de afdeling draaiende houden + alle telefoontjes aannemen voor alle andere afdelingen.![]()
Vanachter het glas van de kantoorruimte zag het er best leuk uit eigenlijk.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Klinkt me bekend in de oren, maar die hele brandoefening is dan ook alleen maar een aanfluiting![]()
meer tijd creëren voor vertaalwerkquote:Op woensdag 5 april 2006 15:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vanachter het glas van de kantoorruimte zag het er best leuk uit eigenlijk.
Wat voor research moet je nou weer doen bij zoiets als het CWI?![]()
Oh ik dacht eigenwaarde wat opkrikken.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:32 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
meer tijd creëren voor vertaalwerk![]()
de enigste manier is echter op de een of andere manier mijn werkgever ervan te overtuigen dat hij mij moet ontslaan.![]()
Ik ben al bezig, maar ik vind het nogal lastig naast een baan. Er zijn heel veel dingen die ik eigenlijk moet doen maar waar ik zo niet echt aan toe kom. En ik ben niet echt van plan om de eerstkomende jaren het motorrijden op te geven, want als ik stop met werken dan kan ik 'm dus wel verkopen.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oh ik dacht eigenwaarde wat opkrikken.![]()
Hmmmm lastig, langdurige ziekte werkt wel aardig maar dan moet je weer eerst van je fiets aflazeren ofzo. Een kankertje hier of daar is ook lastig te faken.
Waarom geef je het niet gewoon aan bij je leidinggevende oid?Moet het niet zo'n heel principieel figuur zijn die ubercorrect is.
En waarom gok je er niet gewoon op?Kijk gewoon dat je flink wat opdrachten binnenhaalt, zet je sociale leven even stop en bij succes contract beeindigen.
![]()
Heeft Martie ook even rust.![]()
quote:
Nofi maar als je echt voor jezelf wil beginnen zal je toch eea moeten opofferen.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:52 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben al bezig, maar ik vind het nogal lastig naast een baan.
Oh jawel, van 8.30 tot 17.00 zal ik dan niet werken, maar dat is het probleem niet. En ik kan best zo nu en dan meer uren draaien, maar niet continu. Het probleem bij vertaalwerk zijn de deadlines en het vinden van klanten. Dit valt bijna niet te doen als je overdag werkt. Voor veel opdrachten moet ik nu iemand anders betalen om mijn werk te doen omdat ik niet altijd zo maar weg kan van het werk. Het ligt dus niet zo simpel.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nofi maar als je echt voor jezelf wil beginnen zal je toch eea moeten opofferen.
Ik zeg niet dat motorrijden daar onder valt maar prive verandert er nogal wat in zo'n geval.![]()
jammer dat jij nog minderjarig bent he...quote:Op woensdag 5 april 2006 16:13 schreef BazzieK het volgende:
Net naar de tandarts geweest, 19 jarige assistente![]()
![]()
quote:
Ik ken hetquote:Op woensdag 5 april 2006 15:17 schreef Rausdouwer het volgende:
ik ben voor een motorrijder veel te actief bezig geweest.Eerst gefietst en daarna ook nog gelopen. Nu kun je me wel bij elkaar vegen.
![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Een kankertje hier of daar is ook lastig te faken.
Hoe moet ik deze quote interpreterenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:52 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Bovendien, hij kan alle rust nemen die hij zich wenst. Als ie weg wil, dan moet ie dat vooral doen.![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
jammer dat jij nog minderjarig bent he...![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:05 schreef Rausdouwer het volgende:
Voor veel opdrachten moet ik nu iemand anders betalen om mijn werk te doen omdat ik niet altijd zo maar weg kan van het werk. Het ligt dus niet zo simpel.
quote:Geachte heer Mercy_symbol,
Dank u voor uw aanvraag van een demorit met de volgende Yamaha motorfiets:
Model: YZF-R1
U heeft ervoor gekozen een demorit te maken bij onderstaande Yamaha dealer. Deze dealer zal op korte termijn contact met u opnemen voor het maken van een afspraak voor de demo-afragrit:
Censuur
........................
Censuur
Wij danken u hartelijk voor uw interesse en aanvraag en wensen u veel plezier met uw demorit.
Met vriendelijke groet,
Namens Yamaha Motor Nederland B.V.
Valt best mee zo nu en dan, gewoon je textiel aantrekkenquote:Op woensdag 5 april 2006 16:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
alleen dat stomme weer zit niet mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb ik ook aan zitten denken, maar ook dan moeten er nog heel wat meer opdrachten gaan binnenkomen.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tsja eigen baasje spelen is geen feest.
Als de marge groot genoeg is kan je het ook uit blijven besteden natuurlijk.![]()
Tenzij die minderjarige achteraf weer een aanklacht in gaat dienen... dat weet je van tevoren nooit, dus je loopt altijd risico als meerderjarige in zo'n situatie.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vanaf 16 jaar mag je jezelf helemaal sufneuken in dit land zolang de andere partij maar instemt.
Go get her BazzieK!![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Valt best mee zo nu en dan, gewoon je textiel aantrekken
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vanaf 16 jaar mag je jezelf helemaal sufneuken in dit land zolang de andere partij maar instemt.
Go get her BazzieK!![]()
Zodra de inkomsten hoog genoeg zijn kan je zelf in gaan springen om meer rendement te maken.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:51 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan zitten denken, maar ook dan moeten er nog heel wat meer opdrachten gaan binnenkomen.![]()
Woon je nog thuis?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:53 schreef kratjuh het volgende:
Weer thuis en stap gelijk over op de motor .. Tot straks
En m'n ouders zijn weer thuis dus even geen motorrijden vandaag ...
Ik woon weer thuis ... Subtiel verschil ...quote:
uhm....quote:Op woensdag 5 april 2006 16:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Go get her BazzieK!![]()
ja, dat bedoelde ikquote:Op woensdag 5 april 2006 16:52 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Tenzij die minderjarige achteraf weer een aanklacht in gaat dienen... dat weet je van tevoren nooit, dus je loopt altijd risico als meerderjarige in zo'n situatie.
quote:Op woensdag 5 april 2006 17:19 schreef kratjuh het volgende:
Ik woon weer thuis ... Subtiel verschil ...
Ja en lekker veel privacy.quote:Goedkoper, en wel zo makkelijk als (destijds) vrijgezel ... Daarom kon ik nu een motor kopen ...
Uitlaten of dempers?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:18 schreef kratjuh het volgende:
Kent iemand toevallig een goeie uitlaten-verkoper (liefst eentje met een webshop oid) ?
Rechter, dit geile mokkel heeft me helemaal suf geneukt, sluit haar op, ze is een monster! Zoiets?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:22 schreef Roderick2085 het volgende:
ook weer thuis![]()
[..]
uhm....
[..]
ja, dat bedoelde ik
Ehm nee ?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]D'r uit geflikkerd door je vriendin/vriend?
Zeker weten ! Kheb de hele verdieping voor mezelf met eigen badkamer+ligbad ...quote:Ja en lekker veel privacy.![]()
Man ga buiten spelen!quote:
Een goede is duur, probeer eens motorgoedkoop.nlquote:Op woensdag 5 april 2006 17:18 schreef kratjuh het volgende:
Kent iemand toevallig een goeie uitlaten-verkoper (liefst eentje met een webshop oid) ?
Je hebt gelijk .. Ik bedoelde dempers natuurlijkquote:Op woensdag 5 april 2006 17:23 schreef hicham het volgende:
[afbeelding] MPP's te koop
[..]
Uitlaten of dempers?![]()
Volgens mij moet je gewoon op de sites kijken van wat merken, Akrapovic - Leovince - Rombo etc. (laatste is veel geluid voor weinig geld volgens mij) en dan langs dealers hoppen
Of je eist je sperma terug vanwege de handelswaarde.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Rechter, dit geile mokkel heeft me helemaal suf geneukt, sluit haar op, ze is een monster! Zoiets?
Spuug maar uitquote:Op woensdag 5 april 2006 17:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Of je eist je sperma terug vanwege de handelswaarde.![]()
"Heeft u daar een bonnetje van mevrouw?"![]()
Verlang je nou nooit terug naar de vrijheid van een eigen woning?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:25 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ehm nee ?Ik huurde zelf een flatje in A'dam ... Vriendin maakte het destijds uit toen ik er net 3 dagen woonde (overigens niet samenwoonde) ..
![]()
Maak jij een grap over, Boris Becker heeft wel eens een proces aan zijn broek gehad omdat een vrouw zei dat ze een kind van hem had.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 april 2006 17:29 schreef kratjuh het volgende:
[..]
En er is weer een Boulimia-patiënte geboren ...
Ja soms mis ik de vrijheid wel .. Maar als ik elke maand het kostgeld naar m'n pa overschrijf mis ik het een flink stuk minder ..quote:Op woensdag 5 april 2006 17:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Verlang je nou nooit terug naar de vrijheid van een eigen woning?
Lijkt me echt kut weer terugkruipen in het hol waar je uitgevlogen bent.![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 17:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maak jij een grap over, Boris Becker heeft wel eens een proces aan zijn broek gehad omdat een vrouw zei dat ze een kind van hem had.
Hoe kan je daar dan zelf schuldig voor zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tsja, ook leuk als je een sloerie-voor-1-nacht ergens opgedoken hebt.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:32 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ja soms mis ik de vrijheid wel .. Maar als ik elke maand het kostgeld naar m'n pa overschrijf mis ik het een flink stuk minder ..![]()
Ik heb hier ook genoeg vrijheid .. En van de zomer gaan m'n ouders toch veel op vakantie dus heb ik een compleet huis voor mezelf ..
quote:Op woensdag 5 april 2006 17:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tsja, ook leuk als je een sloerie-voor-1-nacht ergens opgedoken hebt.
Kijk dit is nou mijn kamer. Neuken?![]()
hmm, als je kans wil maken, misschien ff erbij proberen te zeggen dat je het niet wouquote:Op woensdag 5 april 2006 17:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Rechter, dit geile mokkel heeft me helemaal suf geneukt, sluit haar op, ze is een monster! Zoiets?
dat bedoelde ik wel hoor... maar ik geef toe, het lijkt me niet waarschijnlijk...quote:Op woensdag 5 april 2006 17:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Man ga buiten spelen!![]()
Scenario ligt er zo voor:
17 jarig jochie naait 19 jarig meisje en de minderjarige van de 2 gaat een aanklacht indienen?Hoeveel kans zou je daarop hebben?
Nou ja laten we maar niet op de zaken vooruit lopen, voorlopig plant ze alleen zijn controle nog maar in.![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 17:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tsja, ook leuk als je een sloerie-voor-1-nacht ergens opgedoken hebt.
Kijk dit is nou mijn kamer. Neuken?![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 17:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hoe kan je daar dan zelf schuldig voor zijn
Wat een onzin zeg, heeft ze toch niet gewonnen he?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die doos eiste geld omdat het zijn kind was.
Komt denk ik gezien haar uiterlijk niet geheel geloofwaardig overquote:Op woensdag 5 april 2006 17:36 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hmm, als je kans wil maken, misschien ff erbij proberen te zeggen dat je het niet wou![]()
In bed ook?quote:
Geen enkel probleem mee.quote:2> En al helemaal als het maar voor 1 nacht is![]()
Good for you, nog geen plannen om samen te gaan wonen oid?quote:3> Tegenwoordig heb ik een hele lieve vriendin
quote:Op woensdag 5 april 2006 17:36 schreef kratjuh het volgende:
[..]
![]()
1> Ik haat sloeries![]()
2> En al helemaal als het maar voor 1 nacht is![]()
hmm, dan maar zeggen dat het niet de bedoeling was...quote:Op woensdag 5 april 2006 17:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Komt denk ik gezien haar uiterlijk niet geheel geloofwaardig over![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 17:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Komt denk ik gezien haar uiterlijk niet geheel geloofwaardig over![]()
Ja ..quote:
^^ I'm with stupid ... Die heb ik ook gehad idd ...quote:Geen enkel probleem mee.(gehad) Sommige zag ik toch liever nooit meer terug.
![]()
Nog niet, tis nog maar pas een kleine 2 maanden 'aan' ... Volgend jaar wel voor een huisje kijken maar niet perse samenwonen ...quote:Good for you, nog geen plannen om samen te gaan wonen oid?![]()
![]()
Licht tot zeer zwaar sletterig gedrag in bed ga ik niet uit de weg.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:42 schreef kratjuh het volgende:
Ja ..Kan ook afhankelijk zijn van jouw definitie voor het woord ...
![]()
Geeft allemaal niks, je moet het ook gewoon leren.quote:^^ I'm with stupid ... Die heb ik ook gehad idd ...![]()
Ah prille liefde.quote:Nog niet, tis nog maar pas een kleine 2 maanden 'aan' ... Volgend jaar wel voor een huisje kijken maar niet perse samenwonen ...
Mja in dat geval sluit ik me wel bij jouw opmerking aan ...quote:Op woensdag 5 april 2006 17:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Licht tot zeer zwaar sletterig gedrag in bed ga ik niet uit de weg.Daarbuiten moet het wel gewoon een nette dame zijn.
![]()
[..]
Geeft allemaal niks, je moet het ook gewoon leren.
Een vriend van me destijds zat alles altijd af te keuren, volgens mij heeft ie tot op heden nog nooit geneukt.![]()
[..]
Ah prille liefde.![]()
Daarmee identificeert u zich als doorsnee man.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:48 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mja in dat geval sluit ik me wel bij jouw opmerking aan ...![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 17:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Daarmee identificeert u zich als doorsnee man.![]()
We vullen het topic trouwens wel aardig conform de TT.quote:
En het probleem is .... ?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
We vullen het topic trouwens wel aardig conform de TT.![]()
Nou ff afvullen deze dan.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
En het probleem is .... ?
Ik weet al een TT voor de volgende![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 17:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
En het probleem is .... ?
Ik weet al een TT voor de volgende![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |