quote:Op maandag 3 april 2006 20:16 schreef CJV-Timo het volgende:
al wat ouder..
en laatst nog blousje en paar shirtjes gehaald blousje hier shirtje is in was..
(de wat donkere kleuren kloppen..)
quote:
successquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:43 schreef Stansfield het volgende:
tvp donderdag ook weer even de stad in.
Zo, jij shopt wel gewaagd zie ik!quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:19 schreef MoChe het volgende:
Overhemd (geruit)
[afbeelding]
Kostuum + Overhemd
[afbeelding]
Nieuw Schoeisl (nevermind the Ice Tea)
[afbeelding]
't was ook een ander kleur petjequote:Op dinsdag 4 april 2006 18:38 schreef schatje het volgende:
Het petje en de polo van Breemz vloeken wel een beetje bij elkaar![]()
.
Wel nieuwe kleur, kleur van vorig jaar is heel iets anders.. moest goed kijken maar hij is wel iets anders..quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:17 schreef Phraze het volgende:
[..]
Nope ik heb deze kleur vorig jaar gekocht, dus hij bestaat al een tijdje!
Heb hem zelf met een blauw logo. Die pet is trouwens wel gaaf.
Hoe duur was deze?
Ja die is leuk he,quote:Op woensdag 5 april 2006 16:53 schreef gewooneenuser het volgende:
Little_Angel, waar heb je dat shirtje gekocht?
Kvind het mooi![]()
een hele voorraad opgedaanquote:Op donderdag 6 april 2006 13:08 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Nou dan post ik maar alles
& nog 2 linnen rokken even wat basics gehaald
jeeeeeeezus, wat een aankopen. ik ben jaloers.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:08 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Schoenen zijn toch ook kleren
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
-edit: voor vragen Het feedback topic van Lifestylequote:Op donderdag 6 april 2006 13:25 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
jeeeeeeezus, wat een aankopen. ik ben jaloers.
Is het trouwens niet veel leuker om 7 keer de stad in te gaan
Reply vind ik nou niet echt bij de rest van je kleding passen als ik je fotoboek zo zie.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:59 schreef SatanicWarrior het volgende:
Replay vest:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hollister polo:
[afbeelding]
Ralph Lauren polo:
[afbeelding]
Gewoon een mooi vest, ik varieer nog best wel kwa merken.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:03 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Reply vind ik nou niet echt bij de rest van je kleding passen als ik je fotoboek zo zie.
Mooi spul, vooral die hollister polo, waar heb je die gekocht en hoe duur?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:59 schreef SatanicWarrior het volgende:
Replay vest:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hollister polo:
[afbeelding]
Ralph Lauren polo:
[afbeelding]
mannen in pakquote:
jij was lekker bezig bij h&m of niet?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:08 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 april 2006 23:48 schreef ma_jojo het volgende:
[afbeelding]
Trucker cap metRolling Stones
logo.
Kom op zeg, stel je niet aan. Als jij het maar mooi vindtquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:44 schreef JopJuh het volgende:
Schatje why, nou kan ik het plaatje niet meer weghalen als iedereen het lelijk vind
iddquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:47 schreef schatje het volgende:
Kom op zeg, stel je niet aan. Als jij het maar mooi vindt.
Die onderstequote:
Je ziet'r weer scherp uit Mo!quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:19 schreef MoChe het volgende:
Overhemd (geruit)
[afbeelding]
Kostuum + Overhemd
[afbeelding]
Nieuw Schoeisl (nevermind the Ice Tea)
[afbeelding]
Ja alles was 20ct of zoquote:Op donderdag 6 april 2006 21:20 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
jij was lekker bezig bij h&m of niet?
RamBam, 29.95 van Gorillaquote:
plaatjes werken niet meer!quote:Op donderdag 6 april 2006 13:59 schreef SatanicWarrior het volgende:
Replay vest:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hollister polo:
[afbeelding]
Ralph Lauren polo:
[afbeelding]
Mooi hoor!quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:56 schreef Roycoooooo het volgende:
Nieuwe instappers:
[afbeelding]
Gaastra blouse, voorkant:
[afbeelding]
Achterkant:
[afbeelding]
Andere kleren, al paar weken geleden gekocht, RL trui+blouse:
[afbeelding]
![]()
Edit: ook nog 2 G-star broeken, maar te lui om er op te zetten!
Whehehe. Die aap owned.quote:
Sorry dat ik zo laat reageer!quote:Op woensdag 5 april 2006 20:04 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ja die is leuk he,
ook in het bruin en in het zwart of blauw weet niet meer zeker,
12,95 dacht ik.
Jurkje is echt heel mooiquote:Op donderdag 6 april 2006 21:20 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
mannen in pak
[..]
jij was lekker bezig bij h&m of niet?
[afbeelding]
van mijn zus gekregen
[afbeelding]
voor op een bruiloft
[afbeelding]
alles veeeeel mooier in het echt dat op de fotos (vooral de jurk is lelijk op de foto)
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:55 schreef SatanicWarrior het volgende:
Die hollister polo heb ik bij America Today in Groningen gekocht voor ¤19,95Ik heb hem ook nog in het wit, maar dat was alweer een tijdje geleden toen ik die gekocht had.
Yep, aan de Herestraat.quote:Op zondag 9 april 2006 00:52 schreef One_conundrum het volgende:
Aan de Herestraat weg dinges?
omg ik kan niet op de naam van de winkel komen.. kom ik nog op terug.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:39 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Jurkje is echt heel mooiWaar heb je die van als ik vragen mag en hoeveel?
zit lekker ehquote:
hehe thnx matequote:
http://www.hiplifestyle.nl/ > Website van de winkel, 85 euroquote:Op woensdag 12 april 2006 20:06 schreef BoterKlontje het volgende:
Waar heb je hem vandaan? En voor hoeveel?
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:22 schreef snopprinses het volgende:
mag mn riem alleen ook? ;o
[afbeelding]
Toch moet ze weer even d'r BH laten zienquote:Op woensdag 12 april 2006 23:22 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
Toch zit je je nu weer te rukken op snopprinsesquote:Op donderdag 13 april 2006 10:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Toch moet ze weer even d'r BH laten zien![]()
Haha zag ik die eerst niet op livejournal op te_koop staan?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:22 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
Nice!!!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:22 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
hehe iedereen zegt nice vanwege buik denk ikquote:Op woensdag 12 april 2006 23:22 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
Ssshtquote:Op donderdag 13 april 2006 21:22 schreef CJV-Timo het volgende:
[..]
hehe iedereen zegt nice vanwege buik denk iknu is de riem niet lelijk ofzo maar denk niet dat je vandaar al die complimenten krijgt:P
Nicequote:Op donderdag 13 april 2006 17:16 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[afbeelding]
...maar dan in het zwart, en ik draag hem zonder ceintuur en met de kraag omlaag.
Oeh!, wreed. Waar heb je die cap vandaan?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:48 schreef ma_jojo het volgende:
[afbeelding]
Trucker cap metRolling Stones
logo.
[afbeelding]
Deze riem van Mexx, maar dan in de kleuren zilver, goud & brons.
ja, iemand wilde em ook hebben en heeft mijn foto daarvoor gevraagd te gebruikenquote:Op donderdag 13 april 2006 16:36 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Haha zag ik die eerst niet op livejournal op te_koop staan?
Je kan 'm echt overal bestellen. Freerecordshop, capsplaza, allemaal internetwinkels.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:14 schreef Telmen het volgende:
[..]
Oeh!, wreed. Waar heb je die cap vandaan?
leuke riem, maar als ik eerlijk ben vind ik het buikje mooierquote:Op woensdag 12 april 2006 23:22 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
quote:
hmm... kan je dat ergens halen in den haag of rotterdam?quote:
WAAR heb je die vandaan!?!!?quote:
Damn, ben je dom ofzo.quote:
Deze heb ik vandaag ook gepast, maar ik vond ze niet echt fijn zitten, (ben leer gewend.)quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:12 schreef CJV-Timo het volgende:
en nog een paar schoenen post ze hier ook maar ff
[afbeelding]
http://www.premiumtees.nlquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:22 schreef iank het volgende:
[..]
hmm... kan je dat ergens halen in den haag of rotterdam?
of nog makkelijker zijn er websites die het verkopen?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:42 schreef Nellid het volgende:
G-Star broeken zijn echt fantastisch maar de rest...
Oh zo zonde dat ze overal, echt overal, heel groot G-Star op moeten zetten. Leuk voor de kinderdisco misschien maar daarom koop ik t dus echt allemaal niet.
Maar die broeken![]()
............ ze doen het niet, mwa moet ik nog even uitvogelen waarom nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:37 schreef Sentry het volgende:
dit heb ik gekocht in de stad bij ons:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen dan in grijs met groene strepen.
[afbeelding]
Dankzij me lieve mams, kreeg de ik een deel voor kleding, maar zelf meteen wat meer gekocht. Alleen nog schoenen hebbenduur geintje
![]()
En daar loop je mee in het openbaar?quote:Op woensdag 19 april 2006 03:56 schreef Burger_Queen het volgende:
[afbeelding]
Niet gekocht, maar gemaakt.![]()
Aan de leiband waarschijnlijk.quote:Op woensdag 19 april 2006 04:25 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
En daar loop je mee in het openbaar?
Nee ik heb het voor de show aan de wand gehangen.quote:Op woensdag 19 april 2006 04:25 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
En daar loop je mee in het openbaar?
Ik hoop voor je dat je dat meent.quote:Op woensdag 19 april 2006 04:37 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
Nee ik heb het voor de show aan de wand gehangen.
die schoooenenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:23 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Nieuwe schoenen:
[afbeelding]
Nieuwe tas, wel olijfkleurig:
[afbeelding]
En nog Dickies LS roze,antreciet en groene belettering.
Die met capuchon, zo schattigquote:Op woensdag 19 april 2006 22:14 schreef Sentry het volgende:
hehe misschien dat het nu wel lukt:
Carhartt bij Funky House, gekregen van me ma.
[afbeelding]
[afbeelding]
Funky House zelf gekocht.
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze schoen staat tof en zit lekker bij me baggy broeken. Zelf gekocht.
[afbeelding]
Ik heb ook nog een nieuwe broek gekocht, maar die kan ik niet vinden op internet (JPG Bestand niet) Het enige wat ik nu nog wil is leuke slippers en een leuke korte broek..... Koste mij en me moeder al weer genoeg![]()
Inderdaadquote:
draag jij sneakers?quote:Op woensdag 19 april 2006 22:17 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Inderdaad
'k Wou eigenlijk wat nettere hightops om m'n Asicdingen te vervangen, maar deze Adidas zien'r wel heel goed uit voor een sneaker
geweldige smaak!!!quote:Op woensdag 19 april 2006 22:14 schreef Sentry het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ook nog een nieuwe broek gekocht, maar die kan ik niet vinden op internet (JPG Bestand niet) Het enige wat ik nu nog wil is leuke slippers en een leuke korte broek..... Koste mij en me moeder al weer genoeg![]()
Somsquote:
mits neger uit jaren 80quote:Op woensdag 19 april 2006 22:23 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Soms
Maar geef toe, die Adidas zijn toch gewoon superkoel?
haha opschepperquote:Op woensdag 19 april 2006 22:38 schreef cultheld het volgende:
Morgen ff de P.C. Hooft scannen in A'dam
Ik wil een Moschino broek die ze in Utrecht niet meer in m'n maat hebben en de kans is groot dat ie nog wel in de P.C. Hooftstraat hangtquote:
Om naar Amsterdam te gaan voor die broek? Neen.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik wil een Moschino broek die ze in Utrecht niet meer in m'n maat hebben en de kans is groot dat ie nog wel in de P.C. Hooftstraat hangt.
Deze overigens http://www.proximedia.com/catalogue/view_product.asp?ref=96406&site_id=14616
Haha met Carhartt EN een brits accent en je bent perfectquote:Op donderdag 20 april 2006 07:48 schreef parselmouth het volgende:
[..]. Jongens met Carhartt
(nee, niet die werkkledinglijn van ze
)
Idd en adidas heeft zo'n grote collectie dat je onmogelijk alle adidas schoenen aan de run dmc tijd kan linken.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:03 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Ben wel 80-er, maar geen negerVind 't zelf gewoon mooie schoenen, ook wel "netjes".
Waar is Funky House te vinden? Mooie truien btwquote:Op woensdag 19 april 2006 22:14 schreef Sentry het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kewl dat je zoiets zelf kan makenquote:Op woensdag 19 april 2006 03:56 schreef Burger_Queen het volgende:
[afbeelding]
Niet gekocht, maar gemaakt.![]()
ik heb die tas int blauwquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:23 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Nieuwe schoenen:
[afbeelding]
Nieuwe tas, wel olijfkleurig:
[afbeelding]
En nog Dickies LS roze,antreciet en groene belettering.
Lowlandsquote:Op donderdag 20 april 2006 18:27 schreef Mars het volgende:
[..]
Heel lowlands 30 graden dit jaar, loop je daar met je zweetpoten!
Leukquote:Op donderdag 20 april 2006 19:38 schreef 1ofthefew het volgende:
ik voelde me vandaag echt een vrouw. was in een kuthumeur en wou lekker iets moois halen.
dit is hem dan geworden:
-roze blouse van esprit
-daarover een paars shirt van esprit
-grijs colbert van esprit
het zat op een paspop en vond het echt supermooi.
(nu nog nieuwe schoenen en een goede vervanging voor bootcut broeken van g-star, die dingen zijn niet meer te krijgen)
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:01 schreef One_conundrum het volgende:
Met een roze blouse ben je ook net een vrouw.
op zich vind ik wel een relaxte winkel...!!quote:Op donderdag 20 april 2006 21:29 schreef karoltje het volgende:
Men At Work is een kutwinkel maar die spijkerbroekenopruiming is erg fijn altijd!!
[afbeelding]
kom jij er vaak?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:33 schreef Bjorn81 het volgende:
[..]
op zich vind ik wel een relaxte winkel...!!
niet supervaak maar koop er weleens wat ja...hoezo??quote:
Da's zeg maar best een domme opmerkingquote:Op donderdag 13 april 2006 12:11 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Toch zit je je nu weer te rukken op snopprinses![]()
Ik heb 'm niet kunnen vinden in Amsterdamquote:Op woensdag 19 april 2006 23:04 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Om naar Amsterdam te gaan voor die broek? Neen.
sexy broeken van mix sixtyquote:Op donderdag 20 april 2006 21:29 schreef karoltje het volgende:
Men At Work is een kutwinkel maar die spijkerbroekenopruiming is erg fijn altijd!!
[afbeelding]
Zker mooie broek, wara gehaald? scorequote:Op vrijdag 21 april 2006 15:30 schreef kaos- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker loose en laaghangend.
Heeeerlijk broekie.
nee, gewoon, vroeg ik me afquote:Op donderdag 20 april 2006 21:47 schreef Bjorn81 het volgende:
[..]
niet supervaak maar koop er weleens wat ja...hoezo??
ja scorequote:Op vrijdag 21 april 2006 15:34 schreef Longer het volgende:
[..]
Zker mooie broek, wara gehaald? score
ik ben ook hard op zoek naar pcies tzelfde shirt :quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:07 schreef kaos- het volgende:
Uit 1 van de vorige topics :
[afbeelding]
Dit shirt moet ik echt hard hebben ! :![]()
Iemand een idee waar deze te koop is, of wat het merk is ?
Godzijdank.quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet kunnen vinden in Amsterdam.
Is er weer spijkerbroekenopruiming dan?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:29 schreef karoltje het volgende:
[afbeelding]
ok dan....quote:
Kan je mij vertellen waar je deze shit vandaan hebt? Vid het er echt erg netjes uitzien..quote:Op woensdag 19 april 2006 22:14 schreef Sentry het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nee die werd al eerder gepostquote:Op zondag 23 april 2006 22:50 schreef PsychoDude_666 het volgende:
errr? Je hebt iets van 90 euro gekocht, maar je vind 't niet leuk. Of je gaat nu dingen posten die je hebt zien hangen...
quote:
Je kunt het bestellen op www.debehangsite.nlquote:Op maandag 24 april 2006 17:13 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
(Je bent al de zoveelste die dit vraagt, ik ga maar gewoon copy pasten volgende keer als iemand me dit vraagt wanteeee) ik heb het gekocht in een lief klein behang winkeltje in purmerend. Ik kreeg het voor 50% opruimings korting, omdat het winkeltje dus weg ging
Ik weet verder niet waar je het kan halen. Ik heb bij de karwei ofzo wel eens iets dergelijks gezien maar dan zwart/wit
waarom koop je em niet gewoon in de goeie maat?quote:Op maandag 24 april 2006 13:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Nieuwe spijkerbroek gekocht. Hij moet alleen nog korter gemaakt worden.
[afbeelding]
Goh, daar heb ik nou nog nooit aan gedacht.quote:Op maandag 24 april 2006 17:27 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
waarom koop je em niet gewoon in de goeie maat?
Hangt er natuurlijk een beetje vanaf hoe je hem draagt.quote:Op maandag 24 april 2006 17:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goh, daar heb ik nou nog nooit aan gedacht.
De kleinste lengtemaat die ze hadden was 32, dat is dus nog te lang zoals je kunt zien.
Ik kan hem wel hoog ophijsen, maar dan nog zijn mijn benen te kort. Of bedoel je dat niet?quote:Op maandag 24 april 2006 17:36 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk een beetje vanaf hoe je hem draagt.![]()
Tip: Digitale cameraquote:Op maandag 24 april 2006 20:55 schreef 1ofthefew het volgende:
vandaag een radar low low loose "deep tone denim primer dark" gekocht.
aangezien de bootcut broeken niet meer te krijgen zijn moest ik ook nieuwe mooie schoenen hebben.
heb dus een paar breans gehaald.
van beidden kan ik helaas geen plaatje vinden
Hoe regel je dat?quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Goed kleurtje!
Zomers.
Het is dat ik korting krijg op die shirts, anders waren ze me te duur.
duidelijk iceB, mooie shit hebben ze.. goeie smaakquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet kunnen vinden in Amsterdam.
Daarom deze maar gekocht.
[afbeelding]
[afbeelding]
Coole site !!quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:33 schreef taart het volgende:
[..]
premiumtees.nl
hij is trouwens wel iets langer dan ik had verwacht...
Waar gekochtquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:46 schreef huupke het volgende:
kort broekie laat de zon maar komen!
[afbeelding]
ook nieuwe schoenen maar die staan in t sneakers enzo topic..
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:37 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik wou nog iets zeggen, maar ben vergeten wat
Vriendin werkt in kledingzaak..... minimaal 20% kortingquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:53 schreef men_in_red het volgende:
mooi kleurtje inderdaad
[..]
Hoe regel je dat?
d0rkquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:37 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik wou nog iets zeggen, maar ben vergeten wat
Uh nou van een meisje die hem niet meer leuk vondquote:Op woensdag 26 april 2006 09:08 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
OH MIJN GOD DIE MOET IK HEBBEN!!!! waarvandaan![]()
![]()
![]()
![]()
Pas jij in een damesshirtje?quote:Op woensdag 26 april 2006 09:13 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Uh nou van een meisje die hem niet meer leuk vondHij is cuteeeeeee he
Het labeltje zegt Didi
Ja die waren mij ook al opgevallen, maar in haar Fotoboek staat bij geslacht 'Man'quote:Op woensdag 26 april 2006 13:58 schreef Doekje het volgende:
volgens mij is het een dame, te zien aan het middenstuk
o wat jammer, dan zullen ze em nu wel niet meer hebben he?quote:Op woensdag 26 april 2006 09:13 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Uh nou van een meisje die hem niet meer leuk vondHij is cuteeeeeee he
Het labeltje zegt Didi
Die middelste is gaafquote:Op woensdag 26 april 2006 18:32 schreef saaw het volgende:
[afbeelding]
de linkse is iets feller groen en roze. en de rechtse is [wat je nu amper kan zien] groenig
h&m rulezmet 2 boxers [met appeltjes en bloemen
] erbij totaal 31 euro
Hahaha die eerste is tofquote:Op donderdag 27 april 2006 22:56 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Ik ben klaar voor het WK
..en voor Koninginnedag (shirtje is veel oranje-er dan op de foto)
[afbeelding]
welke maat heb je genomen en welke maat heb je normaal?quote:
ik heb maat M, dat heb ik normaal ookquote:Op zondag 30 april 2006 00:02 schreef oelewappers het volgende:
[..]
welke maat heb je genomen en welke maat heb je normaal?
en hij is alleen iets te lang in de lengte of ook breedte enzo?
ik heb zo'n soort broek weg bij de H&M. met kortingsbon in het H&M forum voor maar 21 eequote:Op zaterdag 29 april 2006 23:04 schreef Rekkie het volgende:
Weet iemand waar ik een dergelijke broek kan kopen?
[afbeelding]
zulke broeken hebben ze echt overalquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:04 schreef Rekkie het volgende:
Weet iemand waar ik een dergelijke broek kan kopen?
[afbeelding]
Jack & Jones, H&M, Forecast, Men at Work?quote:Op zondag 30 april 2006 22:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat ik daarom vraag?
Schijnbaar niet overal, want ik kan ze niet vinden
dat zeg ik, overalquote:Op maandag 1 mei 2006 00:42 schreef Elefes het volgende:
[..]
Jack & Jones, H&M, Forecast, Men at Work?
Grote kans dat ze daar iets in die richting hebben.
Threadless.com heeft wel leuke shirts qua print, nadeel is wel dat het gewoon mukkwaliteit shirtjes zijn. Er zit niet echt model in ofzo. Ik heb er een paar (werd braaf geleverd enzo) maar tja.... Tis niet echt topkwaliteit ofzoquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:13 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Wie heeft er ervaring met threadless.com??
Ik twijfel tussen maat S en M (girly tee) hoe vallen ze uit vergeleken met bijv. H&M, Zara?
Bij Zara heb ik bijv. altijd M en L is te wijd en S te strak
Maar bij de H&M vaak S (XS is vaak te strak soms ook XS) of 34 van Divided en 38 van de normale H&M hangt er een beetje van af.
Afzichtelijk, lijken wel van die polio-schoenenquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:55 schreef Little_Acorn het volgende:
Laarsjes/sandaaltjes
met een paar mooie benen er bij zal het wel meevallen..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Afzichtelijk, lijken wel van die polio-schoenen![]()
idd, mij deden ze aan Lord of the Rings denkenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:13 schreef Doekje het volgende:
ik vind ze op die schoenen lijken van het romeinse leger![]()
Is de nieuwste trend,quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:13 schreef Doekje het volgende:
ik vind ze op die schoenen lijken van het romeinse leger![]()
Die polo's, zijn die van A1A ofzo? Leuke dingen zijn dat.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:36 schreef Thundertje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker simpel allemaal, Esprit trui, chucks, 501, 2 effen peauleaux en een linnen jasje. * Thundertje komt de zomer wel door zo.
Er zijn dus mensen die dat echt kopen..!!quote:
Jup, prima dingen idd.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:29 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Die polo's, zijn die van A1A ofzo? Leuke dingen zijn dat.
Leuk, maar moet je daar geen bh onder aan?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:06 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ben helemaal fan ervan
[afbeelding]
Heb ik aanquote:Op zondag 7 mei 2006 20:10 schreef Molluck het volgende:
[..]
Leuk, maar moet je daar geen bh onder aan?
hoeft nietquote:Op zondag 7 mei 2006 20:10 schreef Molluck het volgende:
[..]
Leuk, maar moet je daar geen bh onder aan?
Die oranje shirts zijn opzic hwel grappig... maar je kunt ze echt alleen bij een wedstrijd dragne.. anders loop je gewoon zwaar voor lul..quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:30 schreef toastman het volgende:
Ik ben ook klaar voor het WK met dit shirt, die heb ik net besteld:
http://www.mafioso.nl/index.php?mod=product&id_prd=621&idctg_ctg=92
En deze heb ik gisteren binnengekregen...hij is heel cool!~
http://www.mafioso.nl/index.php?mod=product&id_prd=592&idctg_ctg=92
Want?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:10 schreef Wuder het volgende:
[..]
Die oranje shirts zijn opzic hwel grappig... maar je kunt ze echt alleen bij een wedstrijd dragne.. anders loop je gewoon zwaar voor lul..
Kleding moet ook duur zijn hè, anders is het lelijk.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:25 schreef _Gromit_ het volgende:
Weinig duur spul te bekennen hier, dit is een gepasseerd station voor mij.
sukkelquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:25 schreef _Gromit_ het volgende:
Beter had ik het niet kunnen verwoorden. Mijn complimenten, dame.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:03 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kleding moet ook duur zijn hè, anders is het lelijk.
Ja, ik vind ze ook afgrijselijk. En wie ik er ook mee zie lopen, ze zien er allemaal niet uit.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:53 schreef karoltje het volgende:
[..]
Er zijn dus mensen die dat echt kopen..!!![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:01 schreef One_conundrum het volgende:
hij schijnt door haha, het zomerstoelkussenmotiefje
dat kan ik wel waarderen, gewoon de draak steken met nietszeggende merken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, ik vind ze ook afgrijselijk. En wie ik er ook mee zie lopen, ze zien er allemaal niet uit.
Dit is mijn nieuwste truitje, de variant op Bikkemberg:
[afbeelding]
dat kan ik wel waarderen, gewoon de draak steken met nietszeggende merken.
big ups![]()
Oh enne...hij kostte maar 5 euro
Brrr, ik heb ze ook aangepast: ze staan echt mo*gool!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:53 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik vind ze ook verschrikkelijk, ik zou er nog niet dood mee gevonden willen worden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:53 schreef karoltje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:58 schreef Shirley het volgende:
Dit is mijn nieuwste truitje, de variant op Bikkemberg:
[afbeelding]
Oh enne...hij kostte maar 5 euro
Staat genoteerd hoor.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:25 schreef _Gromit_ het volgende:
Ik weet niet of je het tegen mij had maar "mijn geweldige ding"quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:56 schreef Longer het volgende:
Maar waarom post hij dan? Om zonodig de mensen af te kraken die basic kleding kopen die ze erg leuk vinden!
Reageer dan gewoon niet.
PescaPallaMarcusManu Geweldig ding wat je heb gehaald
Ps. Ik zie liever vrouwen in leuke normale basic kleding dan uitmermate dure kleding. Dat straalt terplekke arrogantie uit.
Zolang je nog niet in t Gooi woont heb je geen reden om arrogant te doen/zijn
Post lekker verder met leuke GOEDKOPE kleding
Owja voordat ik het vergeet te zeggen: Mensen die kleding mooi vinden omdat het prijzig is en het daarom ook mooi vinden, hebben wat te verbergen. je mooi maken met dure kleding kan altijd. Probeer je maar eens mooi te maken met basic kleding. Mensen die dat voor elkaar krijgen (heel veel) zijn in dure kleding extra knap
GMTAquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:58 schreef karoltje het volgende:
Zowel je bedovertrekding als je kleding zijn nodig aan een update toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |