quote:Op donderdag 20 april 2006 21:01 schreef One_conundrum het volgende:
Met een roze blouse ben je ook net een vrouw.
op zich vind ik wel een relaxte winkel...!!quote:Op donderdag 20 april 2006 21:29 schreef karoltje het volgende:
Men At Work is een kutwinkel maar die spijkerbroekenopruiming is erg fijn altijd!!
[afbeelding]
kom jij er vaak?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:33 schreef Bjorn81 het volgende:
[..]
op zich vind ik wel een relaxte winkel...!!
niet supervaak maar koop er weleens wat ja...hoezo??quote:
Da's zeg maar best een domme opmerkingquote:Op donderdag 13 april 2006 12:11 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Toch zit je je nu weer te rukken op snopprinses![]()
Ik heb 'm niet kunnen vinden in Amsterdamquote:Op woensdag 19 april 2006 23:04 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Om naar Amsterdam te gaan voor die broek? Neen.
sexy broeken van mix sixtyquote:Op donderdag 20 april 2006 21:29 schreef karoltje het volgende:
Men At Work is een kutwinkel maar die spijkerbroekenopruiming is erg fijn altijd!!
[afbeelding]
Zker mooie broek, wara gehaald? scorequote:Op vrijdag 21 april 2006 15:30 schreef kaos- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker loose en laaghangend.
Heeeerlijk broekie.
nee, gewoon, vroeg ik me afquote:Op donderdag 20 april 2006 21:47 schreef Bjorn81 het volgende:
[..]
niet supervaak maar koop er weleens wat ja...hoezo??
ja scorequote:Op vrijdag 21 april 2006 15:34 schreef Longer het volgende:
[..]
Zker mooie broek, wara gehaald? score
ik ben ook hard op zoek naar pcies tzelfde shirt :quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:07 schreef kaos- het volgende:
Uit 1 van de vorige topics :
[afbeelding]
Dit shirt moet ik echt hard hebben ! :![]()
Iemand een idee waar deze te koop is, of wat het merk is ?
Godzijdank.quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet kunnen vinden in Amsterdam.
Is er weer spijkerbroekenopruiming dan?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:29 schreef karoltje het volgende:
[afbeelding]
ok dan....quote:
Kan je mij vertellen waar je deze shit vandaan hebt? Vid het er echt erg netjes uitzien..quote:Op woensdag 19 april 2006 22:14 schreef Sentry het volgende:
hehe misschien dat het nu wel lukt:
Carhartt bij Funky House, gekregen van me ma.
[afbeelding]
Carhartt bij Funky House, gekregen van me ma.
[afbeelding]
Funky House zelf gekocht.
[afbeelding]
Funky House zelf gekocht.
[afbeelding]
Deze schoen staat tof en zit lekker bij me baggy broeken. Zelf gekocht.
[afbeelding]
Ik heb ook nog een nieuwe broek gekocht, maar die kan ik niet vinden op internet (JPG Bestand niet) Het enige wat ik nu nog wil is leuke slippers en een leuke korte broek..... Koste mij en me moeder al weer genoeg![]()
nee die werd al eerder gepostquote:Op zondag 23 april 2006 22:50 schreef PsychoDude_666 het volgende:
errr? Je hebt iets van 90 euro gekocht, maar je vind 't niet leuk. Of je gaat nu dingen posten die je hebt zien hangen...
quote:
Je kunt het bestellen op www.debehangsite.nlquote:Op maandag 24 april 2006 17:13 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
(Je bent al de zoveelste die dit vraagt, ik ga maar gewoon copy pasten volgende keer als iemand me dit vraagt wanteeee) ik heb het gekocht in een lief klein behang winkeltje in purmerend. Ik kreeg het voor 50% opruimings korting, omdat het winkeltje dus weg ging
Ik weet verder niet waar je het kan halen. Ik heb bij de karwei ofzo wel eens iets dergelijks gezien maar dan zwart/wit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |