Ja èn?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:15 schreef Molluck het volgende:
Kom maar op met het commentaar:
Ik heb een roze overhemd gekocht, en nee, ik ben geen neger en ook geen homoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op Fok! schijnt het geloof te leven dat dat alleen voor negers of flikkers isquote:
Niets van aan trekken en zeker niet uitlokken. Nergens goed voor.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:18 schreef Molluck het volgende:
[..]
Op Fok! schijnt het geloof te leven dat dat alleen voor negers of flikkers isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Meeloper.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:15 schreef Molluck het volgende:
Kom maar op met het commentaar:
Ik heb een roze overhemd gekocht, en nee, ik ben geen neger en ook geen homoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb die foto ongeveer gemaakt nadat jij dit zei, maar ik kon niet eerder op mijn ftpquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:01 schreef Avani het volgende:
Ik wil een foto zien.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
de toiletbril staat omhoog, dus geen gayquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:23 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik heb die foto ongeveer gemaakt nadat jij dit zei, maar ik kon niet eerder op mijn ftpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar hier ben ik dus alsnog, let niet op mijn haar, ik moest vanochtend door de regen/sneeuw en wind fietsen.
[afbeelding]
So what's the verdict, GAY of OKEE?
Oke.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:23 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik heb die foto ongeveer gemaakt nadat jij dit zei, maar ik kon niet eerder op mijn ftpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar hier ben ik dus alsnog, let niet op mijn haar, ik moest vanochtend door de regen/sneeuw en wind fietsen.
[afbeelding]
So what's the verdict, GAY of OKEE?
maar jij valt dan ook op vrouwenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:07 schreef Avani het volgende:
[..]
Oke.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik heb sowieso niks tegen roze overhemden. Ik vind het zelfs mooi.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:08 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
maar jij valt dan ook op vrouwenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ow ik dacht dat je laatst zoiets zeiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:09 schreef Avani het volgende:
[..]
?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik weet van niks.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:03 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
de toiletbril staat omhoog, dus geen gay
shirt is wel oke verder.
dat is een pentax optio s50 toch?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:16 schreef Molluck het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat je daar op let
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop