Pas jij in een damesshirtje?quote:Op woensdag 26 april 2006 09:13 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Uh nou van een meisje die hem niet meer leuk vondHij is cuteeeeeee he
Het labeltje zegt Didi
Ja die waren mij ook al opgevallen, maar in haar Fotoboek staat bij geslacht 'Man'quote:Op woensdag 26 april 2006 13:58 schreef Doekje het volgende:
volgens mij is het een dame, te zien aan het middenstuk
o wat jammer, dan zullen ze em nu wel niet meer hebben he?quote:Op woensdag 26 april 2006 09:13 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Uh nou van een meisje die hem niet meer leuk vondHij is cuteeeeeee he
Het labeltje zegt Didi
Die middelste is gaafquote:Op woensdag 26 april 2006 18:32 schreef saaw het volgende:
[afbeelding]
de linkse is iets feller groen en roze. en de rechtse is [wat je nu amper kan zien] groenig
h&m rulezmet 2 boxers [met appeltjes en bloemen
] erbij totaal 31 euro
Hahaha die eerste is tofquote:Op donderdag 27 april 2006 22:56 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Ik ben klaar voor het WK
..en voor Koninginnedag (shirtje is veel oranje-er dan op de foto)
[afbeelding]
welke maat heb je genomen en welke maat heb je normaal?quote:
ik heb maat M, dat heb ik normaal ookquote:Op zondag 30 april 2006 00:02 schreef oelewappers het volgende:
[..]
welke maat heb je genomen en welke maat heb je normaal?
en hij is alleen iets te lang in de lengte of ook breedte enzo?
ik heb zo'n soort broek weg bij de H&M. met kortingsbon in het H&M forum voor maar 21 eequote:Op zaterdag 29 april 2006 23:04 schreef Rekkie het volgende:
Weet iemand waar ik een dergelijke broek kan kopen?
[afbeelding]
zulke broeken hebben ze echt overalquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:04 schreef Rekkie het volgende:
Weet iemand waar ik een dergelijke broek kan kopen?
[afbeelding]
Jack & Jones, H&M, Forecast, Men at Work?quote:Op zondag 30 april 2006 22:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat ik daarom vraag?
Schijnbaar niet overal, want ik kan ze niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |