Whehehe. Die aap owned.quote:
Sorry dat ik zo laat reageer!quote:Op woensdag 5 april 2006 20:04 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ja die is leuk he,
ook in het bruin en in het zwart of blauw weet niet meer zeker,
12,95 dacht ik.
Jurkje is echt heel mooiquote:Op donderdag 6 april 2006 21:20 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
mannen in pak
[..]
jij was lekker bezig bij h&m of niet?
[afbeelding]
van mijn zus gekregen
[afbeelding]
voor op een bruiloft
[afbeelding]
alles veeeeel mooier in het echt dat op de fotos (vooral de jurk is lelijk op de foto)
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:55 schreef SatanicWarrior het volgende:
Die hollister polo heb ik bij America Today in Groningen gekocht voor ¤19,95Ik heb hem ook nog in het wit, maar dat was alweer een tijdje geleden toen ik die gekocht had.
Yep, aan de Herestraat.quote:Op zondag 9 april 2006 00:52 schreef One_conundrum het volgende:
Aan de Herestraat weg dinges?
omg ik kan niet op de naam van de winkel komen.. kom ik nog op terug.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:39 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Jurkje is echt heel mooiWaar heb je die van als ik vragen mag en hoeveel?
zit lekker ehquote:
hehe thnx matequote:
http://www.hiplifestyle.nl/ > Website van de winkel, 85 euroquote:Op woensdag 12 april 2006 20:06 schreef BoterKlontje het volgende:
Waar heb je hem vandaan? En voor hoeveel?
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:22 schreef snopprinses het volgende:
mag mn riem alleen ook? ;o
[afbeelding]
Toch moet ze weer even d'r BH laten zienquote:Op woensdag 12 april 2006 23:22 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
Toch zit je je nu weer te rukken op snopprinsesquote:Op donderdag 13 april 2006 10:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Toch moet ze weer even d'r BH laten zien![]()
Haha zag ik die eerst niet op livejournal op te_koop staan?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:22 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
Nice!!!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:22 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
hehe iedereen zegt nice vanwege buik denk ikquote:Op woensdag 12 april 2006 23:22 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
Ssshtquote:Op donderdag 13 april 2006 21:22 schreef CJV-Timo het volgende:
[..]
hehe iedereen zegt nice vanwege buik denk iknu is de riem niet lelijk ofzo maar denk niet dat je vandaar al die complimenten krijgt:P
Nicequote:Op donderdag 13 april 2006 17:16 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[afbeelding]
...maar dan in het zwart, en ik draag hem zonder ceintuur en met de kraag omlaag.
Oeh!, wreed. Waar heb je die cap vandaan?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:48 schreef ma_jojo het volgende:
[afbeelding]
Trucker cap metRolling Stones
logo.
[afbeelding]
Deze riem van Mexx, maar dan in de kleuren zilver, goud & brons.
ja, iemand wilde em ook hebben en heeft mijn foto daarvoor gevraagd te gebruikenquote:Op donderdag 13 april 2006 16:36 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Haha zag ik die eerst niet op livejournal op te_koop staan?
Je kan 'm echt overal bestellen. Freerecordshop, capsplaza, allemaal internetwinkels.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:14 schreef Telmen het volgende:
[..]
Oeh!, wreed. Waar heb je die cap vandaan?
leuke riem, maar als ik eerlijk ben vind ik het buikje mooierquote:Op woensdag 12 april 2006 23:22 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |