Wat is dus altijd vreemd vind, je maakt zelf de foto, en je plaatst de foto ook nog eens zelf.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:56 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
Nieuw shirt van Boss
[afbeelding]
Nieuw vest van Boss
Beetje gare foto's maargoed.
Euh?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:05 schreef Aschwin. het volgende:
[..]
Wat is dus altijd vreemd vind, je maakt zelf de foto, en je plaatst de foto ook nog eens zelf.
Waarom zet je er dan bij dat het een gare foto is? Dat is gewoon een verkapte poging om naar complimenten te vissen IMO![]()
Euh jaquote:
Haha, bedankt!quote:Op maandag 3 april 2006 21:35 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat een lief rokjeleuk ook voor op de fiets
![]()
dat.. shirtis ook leuk
past perfect bij elkaar
Haha SKV je krijgt een zuiphoofd als ik deze foto's vergelijk met je fotoboek..!!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Euh?
Het zijn telefoon-foto's. Dus beetje gare kwaliteit.
En dan aas ik op complimenten?
Als ik een goede digitale camera had had ik ze daar wel mee gemaakt, en die opmerking achterwege gelaten..
Is dat een nieuwe kleur polo? Die heb ik nog nooit ergens gezien, mooi!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:57 schreef Breemz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
(maar dan lichtblauw)
[afbeelding]
(esprit)
Goh... binnenkort eens shoppen met mn vriend en hem lief richting de schappen met deze kleding duwenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:57 schreef Breemz het volgende:
Nope ik heb deze kleur vorig jaar gekocht, dus hij bestaat al een tijdje!quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:02 schreef Molluck het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe kleur polo? Die heb ik nog nooit ergens gezien, mooi!
Mooi!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:57 schreef Breemz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
(maar dan lichtblauw)
[afbeelding]
(esprit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |