Het schijnt vlak voor het festival pas te gebeurenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:54 schreef MadMarine het volgende:
MUSE!!! woooooohooooooo
ik heb al kaarten besteld voor die vrijdag
weet iemand vanaf wanneer de kaarten worden verstuurd??
Das best snel...quote:
Oui!quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Das best snel...Juli klinkt nog zo ver weg
Harry Potter fan?
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:11 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Oui!
En het begint eind juni al he
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:10 schreef Grumpey het volgende:
en nu maar hopen dat de laatste mainstage plek bezet gaat worden door of Snow Patrol of The Strokes
Snow Patrol verwacht ik er eerder dan The Strokes btwquote:
Ja die hebben(komen) net met nieuw album natuurlijk.. Ook staan ze 1 juli op Ahoy Open Air.. hoop niet dat ze op zondag komen dan, gewoon donderdag of vrijdag..quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Snow Patrol verwacht ik er eerder dan The Strokes btw
Waarom? The strokes hebben juist dan een festivalmaand waarin ze diverse festivals in europa bezoeken....overal en nergens (engeland, frankrijk, duitsland)...maar niet in belgie....ik zie kansenquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Snow Patrol verwacht ik er eerder dan The Strokes btw
Strokes houden niet van festivals. En toen ik ze na het melkweg optreden sprak wisten ze iig nog niets van gesprekken met NL / B festivals.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Waarom? The strokes hebben juist dan een festivalmaand waarin ze diverse festivals in europa bezoeken....overal en nergens (engeland, frankrijk, duitsland)...maar niet in belgie....ik zie kansen
grom, haal nu niet mijn vertrouwen wegquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Strokes houden niet van festivals. En toen ik ze na het melkweg optreden sprak wisten ze iig nog niets van gesprekken met NL / B festivals.
stel rijkeluiskindjes.. wel leuke muziek hoor, en ik hoop dat de enige reden dat ze nog niet bevestigd zijn is dat anders half europa het grote festival van belgie zou bezetten (in december 2004 hoorde je in de hmh bijna alleen maar engels en een beetje duits en frans bij het concert van the strokes), maar het lijkt me sterk dat ze naar werchter komenquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Strokes houden niet van festivals.
Ja sorry maar goed dat zijn een beetje de feiten die op tafel liggen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:04 schreef Grumpey het volgende:
[..]
grom, haal nu niet mijn vertrouwen weg
Ze staan ook op het Hurricane Festival in Duitsland, een week voor Werchter, dus niets is onmogelijk.quote:Op woensdag 5 april 2006 07:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja sorry maar goed dat zijn een beetje de feiten die op tafel liggen.
Maar daarbij zal het opeens zomaar maar we kunnen omdat ze waarschijnlijk wel op Roskilde staan.
Ach kwestie van wachten en net of zij zin hebben om ff naar België te vliegen voor een optreden
Dit ook nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dit is geen tvp
Reken er niet opquote:Op zondag 9 april 2006 00:11 schreef BramKVO het volgende:
had Belgie er bij geweest op het WK was er wellicht een groot scherm, nu waarsch niet.
En dit al helemaal niet!quote:
Zou goed kunnen. Er zouden nog 9 bands bekend moeten worden. Waarvan Danko Jones zich al op ziijn eigen site bevestigd heeft.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:54 schreef Proper_fucked het volgende:
Kan iemand ook even kijken hoe het dan met Snow Patrol zit? Zouden die ook kunnen? Weet dat ze 1 juli op Ahoy Open Air staan..
Er zijn nogal veel campings. Meestal zo'n 10-15 min lopen, minder ver dan bijvoorbeeld pinkpop. ik heb nog nooit een douche gezien geloof ik. In ieder geval vanaf 9 uur, maar vast wel eerder nog, kijk even op de site daarvoor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:21 schreef melissaatje007 het volgende:
Iemand een antwoord op de volgende vragen ?
- vanaf hoe laat kun je op de campings terecht
- op welke campings is een douche
- hoever is het lopen vanaf de campings naar het festivalterrein ?
http://rockwerchter.web-log.nl/quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:21 schreef melissaatje007 het volgende:
Iemand een antwoord op de volgende vragen ?
- vanaf hoe laat kun je op de campings terecht
- op welke campings is een douche
- hoever is het lopen vanaf de campings naar het festivalterrein ?
Je linkt naar dit topicquote:
hmm, ik snap het ook even niet meer. Weet bijna zeker dat ik 2 topics zag, maar zal de verkeerde link hier wel gezet hebben (quote:Op woensdag 12 april 2006 12:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je linkt naar dit topicOf heb ik er twee geopend
![]()
Ze zijn heel mooi en mijn naam staat eropquote:Op woensdag 19 april 2006 22:01 schreef XL het volgende:
Ik heb mijn kaartjes al hoor![]()
Woon lekker dicht bij de grens, dus kon ze gewoon op een KBC-kantoor afhalen.
Idd.. Jamiroquai zou ook tof zijn btw, die staat op RaR. En Yeah Yeah Yeahs lijkt me ook wel leuk.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:17 schreef Acathla het volgende:
Het wordt tijd dat ze eens de laatste namen bekend gaan maken.
Vandaag komen er 102 namen voor Roskilde bij, misschien dat ze daarom gewacht hebben. Combikaarten zijn iig zo goed als uitverkocht.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:17 schreef Acathla het volgende:
Het wordt tijd dat ze eens de laatste namen bekend gaan maken.
Jamiroquai zou ik ook wel leuk vinden, hun cd Travelling without moving vind ik echt geweldig.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:36 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Idd.. Jamiroquai zou ook tof zijn btw, die staat op RaR. En Yeah Yeah Yeahs lijkt me ook wel leuk.
Bij kanye denk je mischien aan een rapper en een dj.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:14 schreef heiden6 het volgende:
...............................
Verder mogen The Black Eyed Peas, Kanye West en Kelis w.m.b. wel geschrapt worden, maar goed, ieder zijn ding. Misschien kan ik tijdens zo'n optreden nog even naar het WK kijken.
Hmm, ik heb ze nog niet gekregen. Mag toch niet hopen dat er wat is misgegaanquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:02 schreef parselmouth het volgende:
Yay, nu ook m'n combiticket binnengehad. Ik ben er helemaal klaar voor
Heb ze via teleticketservice.com, dus dan zal het door wel aan liggenquote:Op maandag 24 april 2006 19:15 schreef parselmouth het volgende:
Kweenie, heb je je ticketstatus @ goformusic.be al gechecked?
Geen paniek, ze staan toch nog gereserveerd? Ik had ze besteld op 18 maart en heb ze van de week pas binnen gekregen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:46 schreef annoh het volgende:
Ik schiet opeens in de stress, ik heb zeker een week geleden betaald maar het blokje bij mijn bestelling is nog steeds oranje:gereserveerd, en de betaling is dus nog niet binnen. Help??
Ik heb ook via teleticketservice.com besteld. Bedrag is al afgeschreven anderhalve week geledenquote:Op maandag 24 april 2006 19:24 schreef Evertje het volgende:
[..]
Heb ze via teleticketservice.com, dus dan zal het door wel aan liggen
Bij mij heeft het ook 5 weken geduurt ofzo.. be patient..quote:Op woensdag 26 april 2006 15:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb ook via teleticketservice.com besteld. Bedrag is al afgeschreven anderhalve week geleden
en nog steeds geen kaartjes.
Twee mailtjes gestuurd, ik wacht af.
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:03 schreef Afunados het volgende:
Kaarten zijn hier ook binnen
Nu maar hopen dat ook Snow Patrol[b]interpol, stereophonics, keane, bloc party, jamiroquai, yeah yeah yeahs[/b] nog komt![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:16 schreef Grumpey het volgende:
als ze nou opeens zouden komen met Snow Patrol, Oasis, Radiohead, The Strokes, Spinvis, Stereophonics, Interpol, Minus the Bear, Woodface ofzo
Van mij ookquote:Op donderdag 27 april 2006 16:44 schreef parselmouth het volgende:
Als Radiohead of Interpol komt krijg je een biertje van me, Grumpey
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:44 schreef parselmouth het volgende:
Als Radiohead of Interpol komt krijg je een biertje van me, Grumpey
Wie bied er meer?quote:
Ik heb ze ook nog niet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:08 schreef mikhorst het volgende:
hmmm, heeft echt iedereen z'n teleticketservice kaartjes al?
De campingkaartjes kwamen 2 weken geleden, maar de combikaartjes laten op zich wachten...![]()
Hier ook, campingkaartje had ik afgelopen zaterdag.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:08 schreef mikhorst het volgende:
hmmm, heeft echt iedereen z'n teleticketservice kaartjes al?
De campingkaartjes kwamen 2 weken geleden, maar de combikaartjes laten op zich wachten...![]()
ik had ze gekocht bij teleticketservice.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kijk eens aan. Zijn ze er sneller bij dan afgelopen jaren. waar heb je ze trouwens besteld?
Ze zijn binnenquote:Op woensdag 26 april 2006 18:12 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Bij mij heeft het ook 5 weken geduurt ofzo.. be patient..
Verbaast me niets met dat matige programmaquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:07 schreef tazman89 het volgende:
Werchter combi kaarten echt uitverkocht ?![]()
per persoon..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:20 schreef maxor het volgende:
Dus gewoon in de gaten houden dus?
Btw is een camping ticket per persoon of per tent?
Kan je daar ook nog wel kopen, maar moet je wel meer betalen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:20 schreef maxor het volgende:
Dus gewoon in de gaten houden dus?
Btw is een camping ticket per persoon of per tent?
Ze zijn dan in de buurt en ik zou het erg cool vinden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:10 schreef Acathla het volgende:
Nada Surf zou ook nog kunnen. Marquee is daar wel geschikt voor.
Goed man!quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:20 schreef Grumpey het volgende:
- Danko Jones zou bevestigd zijn maar staat nog niet op de site
- Gorki, Woodface, venus in flames zouden vaak genoemd worden omdat er nog wat vlaamse acts in moeten (zijn er nog relatief weinig)
- A Brand en The Gotan Project doen veel dingen in belgie op dat moment en willen zelf heel graag
- !!! zou bevestigd zijn volgens festivalinfo.nl
- Spinvis zou zelf gezegd hebben dat ie zou komen op werchter bij een optreden
- YeahYeahYeahs, Snowpatrol en The Strokes hebben allemaal vrije plek in hun tourdata precies bij werchter en daar hoopt iedereen op, maar daarvoor is het nu wel rijkelijk laat geworden om bekend te maken...maar wie weet.
Hij staat volgens mij ook op de officiele site.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:04 schreef Proper_fucked het volgende:
Die spelen tegelijk met The Racounteurs. Nooit van gehoord, maar ga ook zeker naar Arctic Monkeys.. Hoe betrouwbaar is dat lijstje btw?
Raconteurs is de nieuwe band van Jack White (van de White Stripes dus). Hun single is Steady As She Goed.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:04 schreef Proper_fucked het volgende:
Die spelen tegelijk met The Racounteurs. Nooit van gehoord, maar ga ook zeker naar Arctic Monkeys.. Hoe betrouwbaar is dat lijstje btw?
Kut man.. white stripes zijn tof, maar kut voor ze dat ze tijdens Arctic Monkeys spelen dan..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Raconteurs is de nieuwe band van Jack White (van de White Stripes dus). Hun single is Steady As She Goed.
Hier staat wel Anouk bij.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
http://www.stubru.be/mailer/RW06_runningorder.xls
Het tijdschema volgens Studio Brussel.
Dat was bij Pinkpop.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:17 schreef SuperBosch het volgende:
Hier staat wel Anouk bij.
Ik dacht dat ze ditmaal had afgezegd
Ik zou nog even afwachten, bij mij heeft dat er ook lang gestaan. 'Klaar voor verzending' is ook lekker vaag natuurlijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:53 schreef Dudette1985 het volgende:
hoelang duurt het ongeveer voordat je tickets binnen zijn? Op de site goformusic.be staat al ruim 2 weken de status 'klaar voor verzending', maar nog steeds niets binnen gehad....
quote:
zornikquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:56 schreef Grumpey het volgende:
nog mensen zin om te speculeren over de laatste naam die nog moet komen?
Het gaat om de voorlaatste act, op de laatste dag, in de pyramid marquee. Tegelijk geprogrammeerd met Hooverphonic.
ik verwacht/zet mijn kaarten op/hoop SnowPatrol, maar ook Gorki kan...
Anderen?
Ik vind het geweldig en heb er zin inquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:58 schreef annoh het volgende:
Ohja, RHCP geen hoogwaardige internationale act. Ik blijf het raar vinden als mensen hun eigen mening als de absolute waarheid blijven zien, het is iedere keer weer hetzelfde liedje...
Ik ook!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:21 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig en heb er zin in![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:58 schreef annoh het volgende:
Ohja, RHCP geen hoogwaardige internationale act. Ik blijf het raar vinden als mensen hun eigen mening als de absolute waarheid blijven zien, het is iedere keer weer hetzelfde liedje...
Volgens mij hebben we hier te maken met een communicatieprobleem; ik bedoelde dat het altijd hetzelfde liedje is met die mensen die vinden dat hun eigen mening de waarheid is.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:04 schreef XL het volgende:
[..]
![]()
Luister eens achter elkaar naar:
1. Under The Bridge
2. Give It Away
3. Scartissue
4. Dani California
Ik ben geen fan, dit zijn alleen maar singles die ik koppel aan peppers-albums die ik ken. Lijkt niet echt op elkaar, toch? Allemaal hits en als je met vier albums hits scoort ben je groot hoor, als ik wel fan was geweest had ik waarschijnlijk de hits van andere albums ook nog gekend.
Of Pearl Jam, maar verder ben ik het helemaal met je eens!quote:Op maandag 22 mei 2006 15:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik denk dat RHCP wel zo'n beetje de hoogwaardigste act is die je op een festival kan verwachten. Daarboven kom je toch echt op acts als de Stones en U2.
Ik ben trouwens ook absoluut geen RHCP-fan
Ok, misverstandje dan inderdaad. Als luisteraar van de peppers heb ik me daar nog nooit aan gestoord. Denk ook dat als ik 2 interviews met ze gelezen heb het veel is. Met het oog op Werchter zijn mijn verwachtingen hooggespannen, de vorige keer dat ze er waren was ik op die dag afwezig. Een van de weinige grote bands die nog op het lijstje 'nooit gezien' staan voor mij.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:31 schreef annoh het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hier te maken met een communicatieprobleem; ik bedoelde dat het altijd hetzelfde liedje is met die mensen die vinden dat hun eigen mening de waarheid is.
RHCP vind ik dus geweldig, ik heb me ook echt weer rot gelachen om die nieuwe clip
Helaas geen Snow Patrol, maar Scissor Sisters zijn ook niet onaardig.quote:De laatste naam voor Rock Werchter is bekend: Scissor Sisters! De groep speelt op zondag 2 juli in de Pyramid Marquee.
wat vd catering zou er dan tegenvallen? wat je dan gehoord hebt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:23 schreef ririndra het volgende:
Hoe is het tegenwoordig met de catering op Werchter gesteld??? ik ben er maar 1 keer geweest en dat was in 1993 dus 13 jaar geleden, nogal lang geleden dus, maar hoor hier en daar dat het
erg tegenvalt tegenwoordig: De programmering van Werchter is trouwens elk jaar wel weer SUPER want dat kan je van Pinkpop van de afgelopen jaren niet zeggen, behoudens dit jaar dan natuurlijk :-)
Lowlands heeft ook zeker geen verkeerde lineup(o.a. bloc party en snow patrol), jammer dat ik het misquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:48 schreef parselmouth het volgende:
Muse live =![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enzo. Ga ze voor de derde keer zien en ook nog een keer op Lowlands deze zomer
Anders ik wel!!quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:13 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Anders ik wel!!![]()
Maar eerts Pinkpop, dan een paar weekjes bijkomen en dan er weer tegenaan!
![]()
Zullen we samen gaan?!quote:
Cool, eerst samen naar pinkpop en werchter en danquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:18 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan?!![]()
Wordt vast heel gezellig!!
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:21 schreef brabo74 het volgende:
[..]
Cool, eerst samen naar pinkpop en werchter en dan![]()
?????
![]()
Ik kleed me in de kleuren van Italiëquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:52 schreef BramKVO het volgende:
en wij Belgen zijn het alvast roerend eens, we willen GEEN oranje truitjes, vlaggen, klompen of whatever zienMaar dat zal vast niet, vermits NL eruit ligt na de eerste ronde
![]()
Als je een ticket voor het festival hebt is ter plekke kaarten kopen geen probleem. De grote camping(s) hebben een 24h-kassa.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Vraagje..
Weet iemand of het makkelijk is om ter plaatste een losse campingticket te kopen voor 1 nacht?![]()
eraan ontkomen gaat denk ik dit jaar niet lukken. In 2002 toen het ook WK was gingen ze op één van de videoschermen een voetbalwedstrijd uitzenden, of het was alleen het eind, weet het eigenlijk niet meer...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het wel lekker, een paar dagen weg van die vreselijke WK-hysterie. Dus verwacht geen klompen, molentjes of kaas van mij..
Op het terrein was geen voetbal. Buiten het terrein des te meer...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:00 schreef Dudette1985 het volgende:
[..]
eraan ontkomen gaat denk ik dit jaar niet lukken. In 2002 toen het ook WK was gingen ze op één van de videoschermen een voetbalwedstrijd uitzenden, of het was alleen het eind, weet het eigenlijk niet meer...![]()
goed zo ik ookquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:53 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ik kleed me in de kleuren van Italië![]()
Lijkt me overigens wel mooi als NL dan een wedstrijd speelt en verliest, feestje op de campings![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:11 schreef Grumpey het volgende:
22, de nacht ervoor wordt er weinig geslapen vermoedelijk
Altijd wel wat tenten ja. Ze zoeken geld, camera's en ipod's/mp3spelers. De rest wordt doorzocht maar nooit echt meegenomen. Als je zorgt dat je deze dingen of niet hebt, of mee hebt, dan zal je hoogstens je kleding opnieuw moeten opvouwen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:58 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
![]()
Er blijkt trouwens op pinkpop ongelooflijk veel gestolen te zijn, heel veel tenten die zijn leeggehaald(ook terwijl mensen lagen te slapen) enzo. Misschien handig om rekening te houden op werchter(weet niet hoe dat normaal zit?).
Achja, ik ben een man, en ik heet volgens het kaartje ook Leonie.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik kan via een kennis aan kaarten komen voor Rock Werchter, maar de kaarten zijn dit keer toch op naam verkocht? M.a.w. als ik de kaarten overkoop staan ze op zijn naam, en dan hang ik bij de ingang bij een evt. controle?
Ik heet ook Leonie! Maar ik heb al een kaartjequote:Op woensdag 7 juni 2006 18:32 schreef SuperBosch het volgende:
Een tent moet je ook nooit afsluiten.
Mensen denken dan juist dat er wat waardevols inzit, waarna ze gewoon de tent opensnijden.
De tent kun je dan in brand steken, want als het regent word je toch nat.
[..]
Achja, ik ben een man, en ik heet volgens het kaartje ook Leonie..
Ik denk hoop niet dat ze er een probleem van maken.
Heb je er eentje met 'Ruben' of 'Bosch'?quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heet ook Leonie! Maar ik heb al een kaartje
Niet op mijn naam trouwens.
Nee, heb er denk ik 2 op dezelfde naamquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:14 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Heb je er eentje met 'Ruben' of 'Bosch'?
Dan kunnen we ruilen.
Nouja, je hebt de kaartjes op naam van degene die besteld heeft.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, heb er denk ik 2 op dezelfde naam
Moeten nog opgehaald worden
Naja, komt vast goed
Anders maak je een kopie van je paspoort/rijbewijs en geef je dat aan hun mee. Ik heb ook campingkaartjes van iemand anders overgekocht(via dit forum), en van hem een kopie van zijn id-kaart en het mailtje met daarin dat pdf bestand. Moet goedkomen..quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:24 schreef Babbelzz het volgende:
ik heb 4 kaartjes op mijn naam, maar kom dag later dan mijn vrienden. Ga er vanuit dat dit geen probleem moet zijn!?
Vorig jaar stonden ze er niet op. Ze staan er niet op omdat het goedkoper is voor de organisatie om ze erop te zetten, integendeel. Ik houd er zeker rekening mee dat er enige vorm van controle zal zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:19 schreef bloodymary het volgende:
Daar kijken ze toch helemaal niet naar, naar die namen op de kaartjes? Bovendien staat op de kaartjes allemaal dezelfde naam van de besteller.
Vorig jaar keken ze daar helemaal niet naar, lijkt me ook geen doen.
Ja idd, vind ik ook hoor. Beetje overdreven allemaal. Waarom is dat hele 'I love my ticket' nou dan? Alleen dat het persoonsgebonden is ofzo? Dat kan toch helemaal niet?!quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:18 schreef parselmouth het volgende:
Denk dat die gasten bij de ingang dat controlleren op een gegeven moment ook wel zat worden en er niet meer zou enorm op zullen letten. Zou wel ernstig zijn, wil niet weten hoe lang het dan gaat duren om het terrein op te komen
Hoi naamgenoot.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heet ook Leonie! Maar ik heb al een kaartje
Niet op mijn naam trouwens.
Volgens de site gaan ze steekproefgewijs controleren. Dus niet iedereen, maar af en toe. Het idee erachter is zwarthandel tegengaan. Als ze je controleren en je kunt niet geloofwaardig maken dat jij het ticket met die naam gekocht hebt kom je er niet in.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:48 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ja idd, vind ik ook hoor. Beetje overdreven allemaal. Waarom is dat hele 'I love my ticket' nou dan? Alleen dat het persoonsgebonden is ofzo? Dat kan toch helemaal niet?!
Doe eens niet zo eigenwijs, bij mij stonden ze er vorig jaar wel op, anders zeg ik dat toch niet. Ik bestel al jaren alle concertkaarten in Belgie en dan staan de kaarten altijd op naam.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:41 schreef XL het volgende:
[..]
Vorig jaar stonden ze er niet op. Ze staan er niet op omdat het goedkoper is voor de organisatie om ze erop te zetten, integendeel. Ik houd er zeker rekening mee dat er enige vorm van controle zal zijn.
Wij gaan sinds 97 naar Torhout. SInds 99 naar Werchter. Kopen ieder jaar originele kaartjes bij dezelfde platenzaak in Antwerpen. Die heeft nooit mijn naam gevraagd. Dit jaar mag die platenzaak ze niet meer verkopen omdat ze op naam moeten. De controles kondigen ze aan op de site. Mij interesseert het niet hoor, wat jij denkt. Maar ik zit donderdag zoals ik zei vroeg aan de poort want ik voorzie dat als ze daadwerkelijk gaan controleren een hoop gezeur wat mij teveel tijd kost.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:22 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Doe eens niet zo eigenwijs, bij mij stonden ze er vorig jaar wel op, anders zeg ik dat toch niet. Ik bestel al jaren alle concertkaarten in Belgie en dan staan de kaarten altijd op naam.
is een slim idee, maar eigenlijk te belachelijk voor woorden, niet dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:19 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Anders maak je een kopie van je paspoort/rijbewijs en geef je dat aan hun mee. Ik heb ook campingkaartjes van iemand anders overgekocht(via dit forum), en van hem een kopie van zijn id-kaart en het mailtje met daarin dat pdf bestand. Moet goedkomen..
Ik wel en dat is nog maar 15 nachtjes slapenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:07 schreef Prego het volgende:
tering zeg, dat programma is echt zwaar goed!!!
ik ben er alleen niet bij
hier worden regelmatig tickets aangeboden:quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:08 schreef crackhead het volgende:
Heeft iemand misschien nog een goed idee hoe ik nog aan kaartjes kan komen?
Ik wil zo graag naar Werchter![]()
Bedankt, ik ga daar ook even zoeken dan. Wel weer veel klootzakken die 200 euro voor een kaartje willenquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:19 schreef Kizim het volgende:
[..]
hier worden regelmatig tickets aangeboden:
http://www.search-belgium.com/bargain_buysell.asp?category=720&off_dem=O
quote:
Het zou me niets verbazen als dat de homeboy van Koos Alberts isquote:
Idd, goed initatief.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:50 schreef XL het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als dat de homeboy van Koos Alberts is
Het initiatief is wel erg goed natuurlijk. Een festival mag best haar populariteit gebruiken om sociale betrokkenheid bij bijvoorbeeld gehandicapten-sport te vergroten.
Wat is een fotopas?quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Fotopas binnennnn. Ik heb er zin in!
ticket, tent, geld ... kom je al ver meequote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:16 schreef SuperBosch het volgende:
Wat zijn eigenlijk dingen die je niet moet vergeten op RW?
Ik ben namelijk nooit goed in zo'n lijstjes maken.
Aaahh, is inderdaad vrij voor de hand liggend. Maar ik wist niet dat je fotografe was.....quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:32 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Een pas waardoor je foto's kan maken. Jahaa, het is niet zo moeilijk hoor.
Mooie plekjes heb je niet. Je zit alleen iets verder van het terrein af als je wat later bent. Maar die afstand is best te doen hoor.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:42 schreef Ovidius het volgende:
Moet je echt supervroeg zijn op donderdag om nog een mooi plekje te hebben op de camping?
Oké, dankjewel.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:53 schreef crackhead het volgende:
[..]
Mooie plekjes heb je niet. Je zit alleen iets verder van het terrein af als je wat later bent. Maar die afstand is best te doen hoor.
En als je als eerste wilt zijn sta je volgens mij smerig in de drukte.
Haha, daar hadden ik en SuperBosch (die met mij meegaat) het ook net over.quote:Op zondag 18 juni 2006 19:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe zit het als je met de trein komt vanuit Nederland? Moet je dan een apart kaartje kopen om de grens over te kunnen ofzo? Want ik heb een OV Jaarkaart voor Nederland en het Werchterkaartje voor in Belgie.
Ik sta op de perscamping. En ik mag met mijn professionele camera overal foto's maken en ik mag frontstage (dat stukje tussen het podium en het publiek). Whoo! En ik heb er FUCKING veel zin in!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:18 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Aaahh, is inderdaad vrij voor de hand liggend. Maar ik wist niet dat je fotografe was.....
Waar mag je dan allemaal komen om te fotograferen?
Ah woei, dus in ieder geval gratis.quote:Op zondag 18 juni 2006 19:18 schreef sleepflower het volgende:
Haha, daar hadden ik en SuperBosch (die met mij meegaat) het ook net over.Ik had een NS-infolijn gebeld en volgens hen kan je gewoon met je OV tot de grens, en dan moet je een kaartje voor in Belgïe kopen. In ons geval is dat dus het Werchter kaartje.
Vorig jaar hebben wij nog een bekeuring gekregen voor de grensovergang van een belgische conductrice. Volgens haar moesten we gewoon betalen voor het stukje rosendaal - eerste belgische station? Wij vonden ook van niet, maar het kaartje geld pas vanaf het 1e belgische station... sja, koste ons 5euro pp maar toch!quote:Op zondag 18 juni 2006 19:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ah woei, dus in ieder geval gratis..
5 euro is nog de overzien.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:17 schreef WarPuppy het volgende:
Vorig jaar hebben wij nog een bekeuring gekregen voor de grensovergang van een belgische conductrice. Volgens haar moesten we gewoon betalen voor het stukje rosendaal - eerste belgische station? Wij vonden ook van niet, maar het kaartje geld pas vanaf het 1e belgische station... sja, koste ons 5euro pp maar toch!
Wow, dat geloof ik ja. Dat is nog eens gaaf werk om te doen. Waar maak je die foto's voor?quote:Op zondag 18 juni 2006 19:28 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik sta op de perscamping. En ik mag met mijn professionele camera overal foto's maken en ik mag frontstage (dat stukje tussen het podium en het publiek). Whoo! En ik heb er FUCKING veel zin in!![]()
![]()
![]()
Klik maar 's op de button mijn TW. Daar kun je je eigen schema samenstellen en uitprintenquote:Op zondag 18 juni 2006 22:19 schreef Babbelzz het volgende:
het tijdschema is inmiddels online... maar maken ze ook een blokkenschema of een printbare versie?
via forums.rockwerchter.be:quote:Op zondag 18 juni 2006 22:19 schreef Babbelzz het volgende:
het tijdschema is inmiddels online... maar maken ze ook een blokkenschema of een printbare versie?
Ja, ik zag het net op de achterkant van m'n kaartje.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:43 schreef SoeperKip het volgende:
Je moet vanuit nederland wel een kaartje van roosendaal grens tot essen kopen als je met de internationale trein reist. Werchter kaartje is pas vanaf eerste station in Belgie geldig, en dat is Essen.
Maar vanaf een willekeurig station in Nederland t/m Roosendaal is het met je OV dus wel gratis.quote:Dit ticket is geldig als NMBS-vervoerbewijs voor één heen- en één terugreis in 2e klas van elk Belgisch station naar LEUVEN vanaf donderdag 29-06-2006 tot en met maandag 03-07-2006.
Campingkaartjes kunnen daar idd gekocht worden, geloof alleen dat ze daar 5 euro meer vragen. En de meeste campings liggen in de buurt vh festivalterrein.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:53 schreef crackhead het volgende:
Hey. Weten jullie oof je op het terrein ook campingkaartjes kan kopen? En is dat dan bij de camping zelf of bij het festivalterrein?
dat gebeurt wel meer tegen het einde aan.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:45 schreef annoh het volgende:
Ik zag net dat je alleen nog maar met krediet kaart kunt betalen...
Tering, gaat wel hard nu...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:42 schreef Kizim het volgende:
[..]
dat gebeurt wel meer tegen het einde aan.
En nog maar 9 nachtjes slapen en het is zover!!![]()
WTF?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat is kut, MissBliss.. En nu?
Ook kut: de treinen in België schijnen te gaan staken op 29 juni. Fuckers!
Uhm ja, bellen met de organisator maarquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat is kut, MissBliss.. En nu?
Ook kut: de treinen in België schijnen te gaan staken op 29 juni. Fuckers!
Volgens mij was dat voorgaande jaren ook al eens het geval, maar het fijne weet ik er niet van. Want ik ga al jaren met de auto.... Volgens mij losten ze het destijds op met idioot veel bussen vanuit alle Belgische steden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
http://www.hbvl.be/nieuws(...)13-BD66-6D16DDBBE1F6
Ik hoop dat ze er in stikken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |