Ik wel en dat is nog maar 15 nachtjes slapenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:07 schreef Prego het volgende:
tering zeg, dat programma is echt zwaar goed!!!
ik ben er alleen niet bij
hier worden regelmatig tickets aangeboden:quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:08 schreef crackhead het volgende:
Heeft iemand misschien nog een goed idee hoe ik nog aan kaartjes kan komen?
Ik wil zo graag naar Werchter![]()
Bedankt, ik ga daar ook even zoeken dan. Wel weer veel klootzakken die 200 euro voor een kaartje willenquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:19 schreef Kizim het volgende:
[..]
hier worden regelmatig tickets aangeboden:
http://www.search-belgium.com/bargain_buysell.asp?category=720&off_dem=O
quote:
Het zou me niets verbazen als dat de homeboy van Koos Alberts isquote:
Idd, goed initatief.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:50 schreef XL het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als dat de homeboy van Koos Alberts is
Het initiatief is wel erg goed natuurlijk. Een festival mag best haar populariteit gebruiken om sociale betrokkenheid bij bijvoorbeeld gehandicapten-sport te vergroten.
Wat is een fotopas?quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Fotopas binnennnn. Ik heb er zin in!
ticket, tent, geld ... kom je al ver meequote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:16 schreef SuperBosch het volgende:
Wat zijn eigenlijk dingen die je niet moet vergeten op RW?
Ik ben namelijk nooit goed in zo'n lijstjes maken.
Aaahh, is inderdaad vrij voor de hand liggend. Maar ik wist niet dat je fotografe was.....quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:32 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Een pas waardoor je foto's kan maken. Jahaa, het is niet zo moeilijk hoor.
Mooie plekjes heb je niet. Je zit alleen iets verder van het terrein af als je wat later bent. Maar die afstand is best te doen hoor.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:42 schreef Ovidius het volgende:
Moet je echt supervroeg zijn op donderdag om nog een mooi plekje te hebben op de camping?
Oké, dankjewel.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:53 schreef crackhead het volgende:
[..]
Mooie plekjes heb je niet. Je zit alleen iets verder van het terrein af als je wat later bent. Maar die afstand is best te doen hoor.
En als je als eerste wilt zijn sta je volgens mij smerig in de drukte.
Haha, daar hadden ik en SuperBosch (die met mij meegaat) het ook net over.quote:Op zondag 18 juni 2006 19:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe zit het als je met de trein komt vanuit Nederland? Moet je dan een apart kaartje kopen om de grens over te kunnen ofzo? Want ik heb een OV Jaarkaart voor Nederland en het Werchterkaartje voor in Belgie.
Ik sta op de perscamping. En ik mag met mijn professionele camera overal foto's maken en ik mag frontstage (dat stukje tussen het podium en het publiek). Whoo! En ik heb er FUCKING veel zin in!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:18 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Aaahh, is inderdaad vrij voor de hand liggend. Maar ik wist niet dat je fotografe was.....
Waar mag je dan allemaal komen om te fotograferen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |