Het zou me niets verbazen als dat de homeboy van Koos Alberts isquote:
Idd, goed initatief.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:50 schreef XL het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als dat de homeboy van Koos Alberts is
Het initiatief is wel erg goed natuurlijk. Een festival mag best haar populariteit gebruiken om sociale betrokkenheid bij bijvoorbeeld gehandicapten-sport te vergroten.
Wat is een fotopas?quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Fotopas binnennnn. Ik heb er zin in!
ticket, tent, geld ... kom je al ver meequote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:16 schreef SuperBosch het volgende:
Wat zijn eigenlijk dingen die je niet moet vergeten op RW?
Ik ben namelijk nooit goed in zo'n lijstjes maken.
Aaahh, is inderdaad vrij voor de hand liggend. Maar ik wist niet dat je fotografe was.....quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:32 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Een pas waardoor je foto's kan maken. Jahaa, het is niet zo moeilijk hoor.
Mooie plekjes heb je niet. Je zit alleen iets verder van het terrein af als je wat later bent. Maar die afstand is best te doen hoor.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:42 schreef Ovidius het volgende:
Moet je echt supervroeg zijn op donderdag om nog een mooi plekje te hebben op de camping?
Oké, dankjewel.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:53 schreef crackhead het volgende:
[..]
Mooie plekjes heb je niet. Je zit alleen iets verder van het terrein af als je wat later bent. Maar die afstand is best te doen hoor.
En als je als eerste wilt zijn sta je volgens mij smerig in de drukte.
Haha, daar hadden ik en SuperBosch (die met mij meegaat) het ook net over.quote:Op zondag 18 juni 2006 19:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe zit het als je met de trein komt vanuit Nederland? Moet je dan een apart kaartje kopen om de grens over te kunnen ofzo? Want ik heb een OV Jaarkaart voor Nederland en het Werchterkaartje voor in Belgie.
Ik sta op de perscamping. En ik mag met mijn professionele camera overal foto's maken en ik mag frontstage (dat stukje tussen het podium en het publiek). Whoo! En ik heb er FUCKING veel zin in!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:18 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Aaahh, is inderdaad vrij voor de hand liggend. Maar ik wist niet dat je fotografe was.....
Waar mag je dan allemaal komen om te fotograferen?
Ah woei, dus in ieder geval gratis.quote:Op zondag 18 juni 2006 19:18 schreef sleepflower het volgende:
Haha, daar hadden ik en SuperBosch (die met mij meegaat) het ook net over.Ik had een NS-infolijn gebeld en volgens hen kan je gewoon met je OV tot de grens, en dan moet je een kaartje voor in Belgïe kopen. In ons geval is dat dus het Werchter kaartje.
Vorig jaar hebben wij nog een bekeuring gekregen voor de grensovergang van een belgische conductrice. Volgens haar moesten we gewoon betalen voor het stukje rosendaal - eerste belgische station? Wij vonden ook van niet, maar het kaartje geld pas vanaf het 1e belgische station... sja, koste ons 5euro pp maar toch!quote:Op zondag 18 juni 2006 19:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ah woei, dus in ieder geval gratis..
5 euro is nog de overzien.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:17 schreef WarPuppy het volgende:
Vorig jaar hebben wij nog een bekeuring gekregen voor de grensovergang van een belgische conductrice. Volgens haar moesten we gewoon betalen voor het stukje rosendaal - eerste belgische station? Wij vonden ook van niet, maar het kaartje geld pas vanaf het 1e belgische station... sja, koste ons 5euro pp maar toch!
Wow, dat geloof ik ja. Dat is nog eens gaaf werk om te doen. Waar maak je die foto's voor?quote:Op zondag 18 juni 2006 19:28 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik sta op de perscamping. En ik mag met mijn professionele camera overal foto's maken en ik mag frontstage (dat stukje tussen het podium en het publiek). Whoo! En ik heb er FUCKING veel zin in!![]()
![]()
![]()
Klik maar 's op de button mijn TW. Daar kun je je eigen schema samenstellen en uitprintenquote:Op zondag 18 juni 2006 22:19 schreef Babbelzz het volgende:
het tijdschema is inmiddels online... maar maken ze ook een blokkenschema of een printbare versie?
via forums.rockwerchter.be:quote:Op zondag 18 juni 2006 22:19 schreef Babbelzz het volgende:
het tijdschema is inmiddels online... maar maken ze ook een blokkenschema of een printbare versie?
Ja, ik zag het net op de achterkant van m'n kaartje.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:43 schreef SoeperKip het volgende:
Je moet vanuit nederland wel een kaartje van roosendaal grens tot essen kopen als je met de internationale trein reist. Werchter kaartje is pas vanaf eerste station in Belgie geldig, en dat is Essen.
Maar vanaf een willekeurig station in Nederland t/m Roosendaal is het met je OV dus wel gratis.quote:Dit ticket is geldig als NMBS-vervoerbewijs voor één heen- en één terugreis in 2e klas van elk Belgisch station naar LEUVEN vanaf donderdag 29-06-2006 tot en met maandag 03-07-2006.
Campingkaartjes kunnen daar idd gekocht worden, geloof alleen dat ze daar 5 euro meer vragen. En de meeste campings liggen in de buurt vh festivalterrein.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:53 schreef crackhead het volgende:
Hey. Weten jullie oof je op het terrein ook campingkaartjes kan kopen? En is dat dan bij de camping zelf of bij het festivalterrein?
dat gebeurt wel meer tegen het einde aan.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:45 schreef annoh het volgende:
Ik zag net dat je alleen nog maar met krediet kaart kunt betalen...
Tering, gaat wel hard nu...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:42 schreef Kizim het volgende:
[..]
dat gebeurt wel meer tegen het einde aan.
En nog maar 9 nachtjes slapen en het is zover!!![]()
WTF?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat is kut, MissBliss.. En nu?
Ook kut: de treinen in België schijnen te gaan staken op 29 juni. Fuckers!
Uhm ja, bellen met de organisator maarquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat is kut, MissBliss.. En nu?
Ook kut: de treinen in België schijnen te gaan staken op 29 juni. Fuckers!
Volgens mij was dat voorgaande jaren ook al eens het geval, maar het fijne weet ik er niet van. Want ik ga al jaren met de auto.... Volgens mij losten ze het destijds op met idioot veel bussen vanuit alle Belgische steden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
http://www.hbvl.be/nieuws(...)13-BD66-6D16DDBBE1F6
Ik hoop dat ze er in stikken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |