abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:56:28 #1
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_34235269
De festival-geruchten-machine is weer op stoom gekomen! De - over het algemeen goed ingelichte - Vlaamse krant Het Laatste Nieuws kwam vandaag met de volgende line-up voor Rock Werchter 2006:
quote:
Thursday June 29th:
Kaiser Chiefs, Black Eyed Peas, Anouk, David Bowie, Underworld (Main Stage)
The Infadels, Ghinzu, !!!, Madness, Front 242, Tiga (Marquee)

Friday June 30th:
Godsmack, Monster Magnet, Him, The Darkness, Deftones, System of a Down, Tool, The Prodigy (or koRn) (Mainstage)
My Chemical Romance, Clap Your Hands Say Yeah, Scissor Sisters, Janez Detd, LCD Soundsystem, Goldfrapp, Soulwax nite versions, Kraftwerk, Royksopp (Marquee)

Saturday July 1st:
Gorki, Supergrass, Weezer, Kanye West, Franz Ferdinand, Linkin Park, Placebo, Depeche Mode (Main Stage)
The Butterfly Effect, Maximo Park, Hard fi, Kasabian, An Pierlé, Spinvis, Starsailor, The Strokes, Praga Khan (Marquee)

Sunday July 2nd:
My Morning Jacket, Zornik, The Killers, Missy Elliot, The Fugees, dEUS, Red Hot Chili Peppers (Main Stage)
Absynthe Minded, Editors, Yeah Yeah Yeahs, John Legend, The Arcade Fire, Bloc Party, The Mars Volta, Hooverphonic, Gorillaz (Marquee)
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_34235493
Vet! Dit jaar weer naar Rockwerchter!

*zucht* Franz Ferdinand, David Bowie (!!!) Red Hot Chilipeppers, Kraftwerk, Soulwax, Gorillaz, Kaiser Chiefs!!!

Hopen dat de line-up ook een beetje zo blijft (+ nog meer leuke bands!)

[ Bericht 4% gewijzigd door Locusta op 20-01-2006 13:47:16 (Bowie komt ook! :)) ]
pi_34235660
wat een line-up... jzs... kaiser chiefs, infadels, ghinzu, mcr, cyhsy, gorki, arcade fire, my morning jacket, deus...en vooral de zondag in de marquee
Ik hoop het... we'll see
pi_34235706
Ik wil Iron Maiden
Brutal. Fucking. Metal.
pi_34235824
Hmmm.... Weer vier dagen en een heleboel namen waarvan ik niet had verwacht dat ze komende zomer op tournee zouden gaan.
Ben benieuwd!
pi_34236156
Dus we krijgen ook Madness op Pinkpop. Wordt eindelijk weer es een interessante tv-utizending
-edit wel eerst lezen dat het geruchten zijn Mutsaers -edit
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:29:24 #7
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_34236429
zalige affiche!
depeche mode, bowie, peppers, madness!!!
en dat zijn slechts de grote namen.
De tickets zullen weer rap uitverkocht zijn.

The Butterfly Effect, Hard fi en Ghinzu ken ik niet. Iemand?
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:51:21 #8
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_34237074
Daar staan een hoop toffe namen tussen. Anderzijds zou het wel één van de zeldzame keren zijn dat Het Laatste Nieuws uberhaupt over ook maar iets goed is ingelicht.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_34237184
OI! RHCP!! GOAF

Word mijn derde jaar op rij weer!
Heb er zin in!
I am the Alpha and the Omega
pi_34237274
Oh la la, dat zou heel erg geniaal zijn. .
pi_34237395
Ik ben benieuwd, ik hoop dat het ongeveer klopt, zeker wat bettreft RHCP en BOWIE, die heb ik bij mijn vele festivalbezoeken nog steeds nooit mogen bewonderen.

Tool is ook alweer jaren geleden.

Dat ze kraftwerk dan weer in dit lijstje zetten sanp ik niet die stonden vorig jaar toch ook al op werchter. (dat vond ik wel een van de betere optredens bij werchter afgelopen jaar, ondanks het statisch gebeuren)
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:03:57 #12
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_34237479
Jezus, begint dat nu al?!

't Is sowieso redelijk grappig... Ik bedoel... Kijk de vrijdag! Godsmack, Monster Magnet, HIM, The Darkness, Deftones, S.O.A.D., Tool, The Prodigy (of KoRN, waarom ze dat er dan weer bijzetten is mij een raadsel...), Kraftwerk en Royksopp op één dag Ghaghagha... Dat zijn nou niet bepaald de goedkoopste bands. En vervolgens twee dagen later Missy Elliot, The Fugees, R.H.C.P en de Gorillaz...

Erg grappig ook trouwens dat Bowie ineens van afsluiter twee jaar geleden (dat was in ieder geval de bedoeling dacht ik) gedegradeerd is tot één van de starters van 't festival dit jaar...

Kortom... Volgens mij heeft iemand dit gewoon volstrekt uit zijn/haar duim gezogen...
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:11:47 #13
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_34237743
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Daar staan een hoop toffe namen tussen. Anderzijds zou het wel één van de zeldzame keren zijn dat Het Laatste Nieuws uberhaupt over ook maar iets goed is ingelicht.
Veel van de line-up klopt wel met de geruchten die ik al hier en daar opgevangen heb...
Maar dat zegt niets natuurlijk.
pi_34237950
Wat een k*tlineup
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:23:21 #15
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_34238223
Er staan leuke namen tussen, maar ik kan zeker niet 4 dagen helaas..., misschien 1 of 2 dagen.

Toch vraag ik me af waar het exclusiviteitsgehalte van RAR op Depeche Mode???
pi_34238903
En wat gaat dat feestje kosten?? Ziet er wel heel tof uit!
pi_34239060
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:23 schreef peaceman het volgende:
Er staan leuke namen tussen, maar ik kan zeker niet 4 dagen helaas..., misschien 1 of 2 dagen.

Toch vraag ik me af waar het exclusiviteitsgehalte van RAR op Depeche Mode???
Exclusief voor duitsland
Ze zouden wel heel commercieel verkeerd bezig zijn als ze europa als 1 zien en alleen op RAR zouden staan.
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:46:19 #18
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_34239120
ROCKEN!

Nog wat folk punk erbij en de sex pistols experience
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_34239346
lijkt me stug dat zoveel namen ineens bekend zouden worden

Overigens zou ik er zeker wel vrede mee hebben indien deze line-up waarheid zou zijn!

donderdag 19 januari 2006 @ 13:56:40 #20
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_34239493
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:29 schreef placebeau het volgende:
zalige affiche!
depeche mode, bowie, peppers, madness!!!
en dat zijn slechts de grote namen.
De tickets zullen weer rap uitverkocht zijn.

The Butterfly Effect, Hard fi en Ghinzu ken ik niet. Iemand?
The Butterfly Effect is een Australische band, zoek ze in de emo hoek. Hard-Fi is een van de NME hypes van het vorige muziekjaar. Een beetje The Clash meets The Specials. Leuke festivalband, lijkt me. En Ghinzu is een Waalse band die in de traditie van Evil Superstars dwars tegendraadse gitaar -rock speelt.
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_34246014
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:46 schreef Sethje het volgende:
ROCKEN!

Nog wat folk punk erbij en de sex pistols experience
Of uhh...*wijst naar jouw ava* Floggin Molly, Dropkick Murphys...dat soort muziek!
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:41:28 #22
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_34247286
Ja dat bedoel ik met folk-punk
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_34248602
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:41 schreef Sethje het volgende:
Ja dat bedoel ik met folk-punk
Ahh okee
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 19 januari 2006 @ 21:43:52 #25
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_34256525
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
quote:
Vanmorgen verscheen in Het Laatste Nieuws een artikel over Rock Werchter 2006. De krant ging ervan uit dat het een hoop bevestigingen te pakken had voor de Werchter-editie van dit jaar. Niets is echter minder waar. Het betrof een zogenaamde "wishlist" die een forumgebruiker op ons forum had geplaatst. Op de één of andere manier heeft zich dat razendsnel verspreid en is zijn wenslijstje op tal van websites beland.
Voor alle duidelijkheid: het gaat dus louter om een wenslijstje en géén officiële bevestigingen. De bewuste persoon heeft samen met Clearchannel Entertainment en Rock Werchter een mail gestuurd naar Het Laatste Nieuws en gevraagd om een rechtzetting. Op dit moment werd hier nog geen reactie aan gegeven, maar men verwacht dat op 20 januari een rechtzetting in de bewuste krant verschijnt.
Het incident haalde daarenboven ook nog De Grote Peter Van de Veire Show op Studio Brussel.
Bron: Festivalnoise.be
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')