Ik zou nog even afwachten, bij mij heeft dat er ook lang gestaan. 'Klaar voor verzending' is ook lekker vaag natuurlijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:53 schreef Dudette1985 het volgende:
hoelang duurt het ongeveer voordat je tickets binnen zijn? Op de site goformusic.be staat al ruim 2 weken de status 'klaar voor verzending', maar nog steeds niets binnen gehad....
quote:
zornikquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:56 schreef Grumpey het volgende:
nog mensen zin om te speculeren over de laatste naam die nog moet komen?
Het gaat om de voorlaatste act, op de laatste dag, in de pyramid marquee. Tegelijk geprogrammeerd met Hooverphonic.
ik verwacht/zet mijn kaarten op/hoop SnowPatrol, maar ook Gorki kan...
Anderen?
Ik vind het geweldig en heb er zin inquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:58 schreef annoh het volgende:
Ohja, RHCP geen hoogwaardige internationale act. Ik blijf het raar vinden als mensen hun eigen mening als de absolute waarheid blijven zien, het is iedere keer weer hetzelfde liedje...
Ik ook!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:21 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig en heb er zin in![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:58 schreef annoh het volgende:
Ohja, RHCP geen hoogwaardige internationale act. Ik blijf het raar vinden als mensen hun eigen mening als de absolute waarheid blijven zien, het is iedere keer weer hetzelfde liedje...
Volgens mij hebben we hier te maken met een communicatieprobleem; ik bedoelde dat het altijd hetzelfde liedje is met die mensen die vinden dat hun eigen mening de waarheid is.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:04 schreef XL het volgende:
[..]
![]()
Luister eens achter elkaar naar:
1. Under The Bridge
2. Give It Away
3. Scartissue
4. Dani California
Ik ben geen fan, dit zijn alleen maar singles die ik koppel aan peppers-albums die ik ken. Lijkt niet echt op elkaar, toch? Allemaal hits en als je met vier albums hits scoort ben je groot hoor, als ik wel fan was geweest had ik waarschijnlijk de hits van andere albums ook nog gekend.
Of Pearl Jam, maar verder ben ik het helemaal met je eens!quote:Op maandag 22 mei 2006 15:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik denk dat RHCP wel zo'n beetje de hoogwaardigste act is die je op een festival kan verwachten. Daarboven kom je toch echt op acts als de Stones en U2.
Ik ben trouwens ook absoluut geen RHCP-fan
Ok, misverstandje dan inderdaad. Als luisteraar van de peppers heb ik me daar nog nooit aan gestoord. Denk ook dat als ik 2 interviews met ze gelezen heb het veel is. Met het oog op Werchter zijn mijn verwachtingen hooggespannen, de vorige keer dat ze er waren was ik op die dag afwezig. Een van de weinige grote bands die nog op het lijstje 'nooit gezien' staan voor mij.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:31 schreef annoh het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hier te maken met een communicatieprobleem; ik bedoelde dat het altijd hetzelfde liedje is met die mensen die vinden dat hun eigen mening de waarheid is.
RHCP vind ik dus geweldig, ik heb me ook echt weer rot gelachen om die nieuwe clip
Helaas geen Snow Patrol, maar Scissor Sisters zijn ook niet onaardig.quote:De laatste naam voor Rock Werchter is bekend: Scissor Sisters! De groep speelt op zondag 2 juli in de Pyramid Marquee.
wat vd catering zou er dan tegenvallen? wat je dan gehoord hebt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:23 schreef ririndra het volgende:
Hoe is het tegenwoordig met de catering op Werchter gesteld??? ik ben er maar 1 keer geweest en dat was in 1993 dus 13 jaar geleden, nogal lang geleden dus, maar hoor hier en daar dat het
erg tegenvalt tegenwoordig: De programmering van Werchter is trouwens elk jaar wel weer SUPER want dat kan je van Pinkpop van de afgelopen jaren niet zeggen, behoudens dit jaar dan natuurlijk :-)
Lowlands heeft ook zeker geen verkeerde lineup(o.a. bloc party en snow patrol), jammer dat ik het misquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:48 schreef parselmouth het volgende:
Muse live =![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enzo. Ga ze voor de derde keer zien en ook nog een keer op Lowlands deze zomer
Anders ik wel!!quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:13 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Anders ik wel!!![]()
Maar eerts Pinkpop, dan een paar weekjes bijkomen en dan er weer tegenaan!
![]()
Zullen we samen gaan?!quote:
Cool, eerst samen naar pinkpop en werchter en danquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:18 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan?!![]()
Wordt vast heel gezellig!!
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:21 schreef brabo74 het volgende:
[..]
Cool, eerst samen naar pinkpop en werchter en dan![]()
?????
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |