Hmm, ik heb ze nog niet gekregen. Mag toch niet hopen dat er wat is misgegaanquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:02 schreef parselmouth het volgende:
Yay, nu ook m'n combiticket binnengehad. Ik ben er helemaal klaar voor
Heb ze via teleticketservice.com, dus dan zal het door wel aan liggenquote:Op maandag 24 april 2006 19:15 schreef parselmouth het volgende:
Kweenie, heb je je ticketstatus @ goformusic.be al gechecked?
Geen paniek, ze staan toch nog gereserveerd? Ik had ze besteld op 18 maart en heb ze van de week pas binnen gekregen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:46 schreef annoh het volgende:
Ik schiet opeens in de stress, ik heb zeker een week geleden betaald maar het blokje bij mijn bestelling is nog steeds oranje:gereserveerd, en de betaling is dus nog niet binnen. Help??
Ik heb ook via teleticketservice.com besteld. Bedrag is al afgeschreven anderhalve week geledenquote:Op maandag 24 april 2006 19:24 schreef Evertje het volgende:
[..]
Heb ze via teleticketservice.com, dus dan zal het door wel aan liggen
Bij mij heeft het ook 5 weken geduurt ofzo.. be patient..quote:Op woensdag 26 april 2006 15:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb ook via teleticketservice.com besteld. Bedrag is al afgeschreven anderhalve week geleden
en nog steeds geen kaartjes.
Twee mailtjes gestuurd, ik wacht af.
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:03 schreef Afunados het volgende:
Kaarten zijn hier ook binnen
Nu maar hopen dat ook Snow Patrol[b]interpol, stereophonics, keane, bloc party, jamiroquai, yeah yeah yeahs[/b] nog komt![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:16 schreef Grumpey het volgende:
als ze nou opeens zouden komen met Snow Patrol, Oasis, Radiohead, The Strokes, Spinvis, Stereophonics, Interpol, Minus the Bear, Woodface ofzo
Van mij ookquote:Op donderdag 27 april 2006 16:44 schreef parselmouth het volgende:
Als Radiohead of Interpol komt krijg je een biertje van me, Grumpey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |