Er zijn nogal veel campings. Meestal zo'n 10-15 min lopen, minder ver dan bijvoorbeeld pinkpop. ik heb nog nooit een douche gezien geloof ik. In ieder geval vanaf 9 uur, maar vast wel eerder nog, kijk even op de site daarvoor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:21 schreef melissaatje007 het volgende:
Iemand een antwoord op de volgende vragen ?
- vanaf hoe laat kun je op de campings terecht
- op welke campings is een douche
- hoever is het lopen vanaf de campings naar het festivalterrein ?
http://rockwerchter.web-log.nl/quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:21 schreef melissaatje007 het volgende:
Iemand een antwoord op de volgende vragen ?
- vanaf hoe laat kun je op de campings terecht
- op welke campings is een douche
- hoever is het lopen vanaf de campings naar het festivalterrein ?
Je linkt naar dit topicquote:
hmm, ik snap het ook even niet meer. Weet bijna zeker dat ik 2 topics zag, maar zal de verkeerde link hier wel gezet hebben (quote:Op woensdag 12 april 2006 12:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je linkt naar dit topicOf heb ik er twee geopend
![]()
Ze zijn heel mooi en mijn naam staat eropquote:Op woensdag 19 april 2006 22:01 schreef XL het volgende:
Ik heb mijn kaartjes al hoor![]()
Woon lekker dicht bij de grens, dus kon ze gewoon op een KBC-kantoor afhalen.
Idd.. Jamiroquai zou ook tof zijn btw, die staat op RaR. En Yeah Yeah Yeahs lijkt me ook wel leuk.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:17 schreef Acathla het volgende:
Het wordt tijd dat ze eens de laatste namen bekend gaan maken.
Vandaag komen er 102 namen voor Roskilde bij, misschien dat ze daarom gewacht hebben. Combikaarten zijn iig zo goed als uitverkocht.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:17 schreef Acathla het volgende:
Het wordt tijd dat ze eens de laatste namen bekend gaan maken.
Jamiroquai zou ik ook wel leuk vinden, hun cd Travelling without moving vind ik echt geweldig.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:36 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Idd.. Jamiroquai zou ook tof zijn btw, die staat op RaR. En Yeah Yeah Yeahs lijkt me ook wel leuk.
Bij kanye denk je mischien aan een rapper en een dj.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:14 schreef heiden6 het volgende:
...............................
Verder mogen The Black Eyed Peas, Kanye West en Kelis w.m.b. wel geschrapt worden, maar goed, ieder zijn ding. Misschien kan ik tijdens zo'n optreden nog even naar het WK kijken.
Hmm, ik heb ze nog niet gekregen. Mag toch niet hopen dat er wat is misgegaanquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:02 schreef parselmouth het volgende:
Yay, nu ook m'n combiticket binnengehad. Ik ben er helemaal klaar voor
Heb ze via teleticketservice.com, dus dan zal het door wel aan liggenquote:Op maandag 24 april 2006 19:15 schreef parselmouth het volgende:
Kweenie, heb je je ticketstatus @ goformusic.be al gechecked?
Geen paniek, ze staan toch nog gereserveerd? Ik had ze besteld op 18 maart en heb ze van de week pas binnen gekregen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:46 schreef annoh het volgende:
Ik schiet opeens in de stress, ik heb zeker een week geleden betaald maar het blokje bij mijn bestelling is nog steeds oranje:gereserveerd, en de betaling is dus nog niet binnen. Help??
Ik heb ook via teleticketservice.com besteld. Bedrag is al afgeschreven anderhalve week geledenquote:Op maandag 24 april 2006 19:24 schreef Evertje het volgende:
[..]
Heb ze via teleticketservice.com, dus dan zal het door wel aan liggen
Bij mij heeft het ook 5 weken geduurt ofzo.. be patient..quote:Op woensdag 26 april 2006 15:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb ook via teleticketservice.com besteld. Bedrag is al afgeschreven anderhalve week geleden
en nog steeds geen kaartjes.
Twee mailtjes gestuurd, ik wacht af.
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:03 schreef Afunados het volgende:
Kaarten zijn hier ook binnen
Nu maar hopen dat ook Snow Patrol[b]interpol, stereophonics, keane, bloc party, jamiroquai, yeah yeah yeahs[/b] nog komt![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:16 schreef Grumpey het volgende:
als ze nou opeens zouden komen met Snow Patrol, Oasis, Radiohead, The Strokes, Spinvis, Stereophonics, Interpol, Minus the Bear, Woodface ofzo
Van mij ookquote:Op donderdag 27 april 2006 16:44 schreef parselmouth het volgende:
Als Radiohead of Interpol komt krijg je een biertje van me, Grumpey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |