Het schijnt vlak voor het festival pas te gebeurenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:54 schreef MadMarine het volgende:
MUSE!!! woooooohooooooo
ik heb al kaarten besteld voor die vrijdag
weet iemand vanaf wanneer de kaarten worden verstuurd??
Das best snel...quote:
Oui!quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Das best snel...Juli klinkt nog zo ver weg
Harry Potter fan?
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:11 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Oui!
En het begint eind juni al he
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:10 schreef Grumpey het volgende:
en nu maar hopen dat de laatste mainstage plek bezet gaat worden door of Snow Patrol of The Strokes
Snow Patrol verwacht ik er eerder dan The Strokes btwquote:
Ja die hebben(komen) net met nieuw album natuurlijk.. Ook staan ze 1 juli op Ahoy Open Air.. hoop niet dat ze op zondag komen dan, gewoon donderdag of vrijdag..quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Snow Patrol verwacht ik er eerder dan The Strokes btw
Waarom? The strokes hebben juist dan een festivalmaand waarin ze diverse festivals in europa bezoeken....overal en nergens (engeland, frankrijk, duitsland)...maar niet in belgie....ik zie kansenquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Snow Patrol verwacht ik er eerder dan The Strokes btw
Strokes houden niet van festivals. En toen ik ze na het melkweg optreden sprak wisten ze iig nog niets van gesprekken met NL / B festivals.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Waarom? The strokes hebben juist dan een festivalmaand waarin ze diverse festivals in europa bezoeken....overal en nergens (engeland, frankrijk, duitsland)...maar niet in belgie....ik zie kansen
grom, haal nu niet mijn vertrouwen wegquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Strokes houden niet van festivals. En toen ik ze na het melkweg optreden sprak wisten ze iig nog niets van gesprekken met NL / B festivals.
stel rijkeluiskindjes.. wel leuke muziek hoor, en ik hoop dat de enige reden dat ze nog niet bevestigd zijn is dat anders half europa het grote festival van belgie zou bezetten (in december 2004 hoorde je in de hmh bijna alleen maar engels en een beetje duits en frans bij het concert van the strokes), maar het lijkt me sterk dat ze naar werchter komenquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Strokes houden niet van festivals.
Ja sorry maar goed dat zijn een beetje de feiten die op tafel liggen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:04 schreef Grumpey het volgende:
[..]
grom, haal nu niet mijn vertrouwen weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |