Ik kleed me in de kleuren van Italiëquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:52 schreef BramKVO het volgende:
en wij Belgen zijn het alvast roerend eens, we willen GEEN oranje truitjes, vlaggen, klompen of whatever zienMaar dat zal vast niet, vermits NL eruit ligt na de eerste ronde
![]()
Als je een ticket voor het festival hebt is ter plekke kaarten kopen geen probleem. De grote camping(s) hebben een 24h-kassa.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Vraagje..
Weet iemand of het makkelijk is om ter plaatste een losse campingticket te kopen voor 1 nacht?![]()
eraan ontkomen gaat denk ik dit jaar niet lukken. In 2002 toen het ook WK was gingen ze op één van de videoschermen een voetbalwedstrijd uitzenden, of het was alleen het eind, weet het eigenlijk niet meer...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het wel lekker, een paar dagen weg van die vreselijke WK-hysterie. Dus verwacht geen klompen, molentjes of kaas van mij..
Op het terrein was geen voetbal. Buiten het terrein des te meer...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:00 schreef Dudette1985 het volgende:
[..]
eraan ontkomen gaat denk ik dit jaar niet lukken. In 2002 toen het ook WK was gingen ze op één van de videoschermen een voetbalwedstrijd uitzenden, of het was alleen het eind, weet het eigenlijk niet meer...![]()
goed zo ik ookquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:53 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ik kleed me in de kleuren van Italië![]()
Lijkt me overigens wel mooi als NL dan een wedstrijd speelt en verliest, feestje op de campings![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:11 schreef Grumpey het volgende:
22, de nacht ervoor wordt er weinig geslapen vermoedelijk
Altijd wel wat tenten ja. Ze zoeken geld, camera's en ipod's/mp3spelers. De rest wordt doorzocht maar nooit echt meegenomen. Als je zorgt dat je deze dingen of niet hebt, of mee hebt, dan zal je hoogstens je kleding opnieuw moeten opvouwen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:58 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
![]()
Er blijkt trouwens op pinkpop ongelooflijk veel gestolen te zijn, heel veel tenten die zijn leeggehaald(ook terwijl mensen lagen te slapen) enzo. Misschien handig om rekening te houden op werchter(weet niet hoe dat normaal zit?).
Achja, ik ben een man, en ik heet volgens het kaartje ook Leonie.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik kan via een kennis aan kaarten komen voor Rock Werchter, maar de kaarten zijn dit keer toch op naam verkocht? M.a.w. als ik de kaarten overkoop staan ze op zijn naam, en dan hang ik bij de ingang bij een evt. controle?
Ik heet ook Leonie! Maar ik heb al een kaartjequote:Op woensdag 7 juni 2006 18:32 schreef SuperBosch het volgende:
Een tent moet je ook nooit afsluiten.
Mensen denken dan juist dat er wat waardevols inzit, waarna ze gewoon de tent opensnijden.
De tent kun je dan in brand steken, want als het regent word je toch nat.
[..]
Achja, ik ben een man, en ik heet volgens het kaartje ook Leonie..
Ik denk hoop niet dat ze er een probleem van maken.
Heb je er eentje met 'Ruben' of 'Bosch'?quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heet ook Leonie! Maar ik heb al een kaartje
Niet op mijn naam trouwens.
Nee, heb er denk ik 2 op dezelfde naamquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:14 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Heb je er eentje met 'Ruben' of 'Bosch'?
Dan kunnen we ruilen.
Nouja, je hebt de kaartjes op naam van degene die besteld heeft.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, heb er denk ik 2 op dezelfde naam
Moeten nog opgehaald worden
Naja, komt vast goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |