Jawel hoorquote:
Uh...quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:13 schreef Twoflower het volgende:
Oei DM! Wat heb je nóu gedaan?http://www.gay.nl/DM
(Niet klikken als je een zwakke maag hebt...)
Me neither.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jawel hoor
maar om nu te zeggen dat ik vandaag op de eerste dag na de vakantie hard gewerkt hebt is ook niet helemaal de waarheid![]()
kloenkquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:16 schreef TehRockstar het volgende:
Grote piemels zijn eng.
Jij ook blijkbaar. Was al bang dat je aan een voorhoofdsholteontsteking bezweken was.quote:
juh.. als er zo'n olifant aan kwam lopen, dan zou je inderdaat bang worden..quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:16 schreef TehRockstar het volgende:
Grote piemels zijn eng.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:13 schreef Twoflower het volgende:
Oei DM! Wat heb je nóu gedaan?http://www.gay.nl/DM
(Niet klikken als je een zwakke maag hebt...)
Als ze nergens in gestopt worden, dna maakt de grootte toch niet uit....quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:16 schreef TehRockstar het volgende:
Grote piemels zijn eng.
zeggen mensen die geswaffelt worden nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als ze nergens in gestopt worden, dna maakt de grootte toch niet uit....![]()
![]()
Da's toch elk druifjes lotquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag ik ook meer van gefermenteerde dan gewone druifjes houden?
Yay!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:26 schreef wonderer het volgende:
Hey vanitasvanitatumetomniava(dat was uit mijn hoofd)
Ja, maar ze zien er wel eng uit, met aderen enzo.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als ze nergens in gestopt worden, dna maakt de grootte toch niet uit....![]()
![]()
Hebben kleine pikkies ook last van hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, maar ze zien er wel eng uit, met aderen enzo.
geen beter lot dan een Merlotquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Da's toch elk druifjes lot
Echt?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hebben kleine pikkies ook last van hoor
Omdat zo'n ding ook van bloed voorzien moet worden? Anders wordt ie niet hardquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Echt?.
Waarom zitten overal dikke aderen op.
Swaffelenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
zeggen mensen die geswaffelt worden niet
Die aders worden alleen zichtbaar als je een pik heel stevig vasthoudt, dan zwellen de aders op. Dus als je met een pikkie speelt, dan moet je dat teder doen, dan blijft het gewoon leuk en hardquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Echt?.
Waarom zitten overal dikke aderen op.
Ik bedoel van die dikke, enge, kloppende flubberaderen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat zo'n ding ook van bloed voorzien moet worden? Anders wordt ie niet hard
Oh. Dat weet ik niet. Heeft Brad geen last van...quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik bedoel van die dikke, enge, kloppende flubberaderen..
Nee hoor, ik zat anderhalve week op Cyprusquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij ook blijkbaar. Was al bang dat je aan een voorhoofdsholteontsteking bezweken was.
Je weet nu dus ook waar Aphrodithe de zee uit kwam wandelen, en de geboortegrot van Zeus ???quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:51 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zat anderhalve week op Cyprus![]()
Oud.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh. Dat weet ik niet. Heeft Brad geen last van...
*afblijven, mijn*
Jonger dan ikquote:
Sterker nog... ik zat vlakbij the Baths of Aphrodite... in de buurt van Polis (Neo Chorio)... ten noorden van Pafos.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je weet nu dus ook waar Aphrodithe de zee uit kwam wandelen, en de geboortegrot van Zeus ???
Nog op stap geweest in Aya Nappa ???
Haha, wat een flauwekul.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Die aders worden alleen zichtbaar als je een pik heel stevig vasthoudt, dan zwellen de aders op. Dus als je met een pikkie speelt, dan moet je dat teder doen, dan blijft het gewoon leuk en hard![]()
Ik heb eens in een heel ver verleden 2 weken in Larnaca Bay doorgebrachtquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:57 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Sterker nog... ik zat vlakbij the Baths of Aphrodite... in de buurt van Polis (Neo Chorio)... ten noorden van Pafos.
Very nice
Ihl, echt waar? Walgelijk.quote:
3 centimeter of zo. 't Scheelt niet zoveel. En hij is 8 maanden jonger.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ihl, echt waar? Walgelijk.
Hij is zeker ook kleiner?
Mijn Grieks-leraar heeft ader-armen, dus vast ook een ader-penis.quote:
Misschien was mn formulering ietwat onduidelijk. Ik bedoelde met 'zichtbaar' 'opgezwollen en kloppend'. Uiteraard zie je aders op een penis, maar echt opgezwollen worden ze, naar mijn weten, niet uit zichzelf.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:14 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat is wat ik weet, maar jij heb kennelijk wat meer ervaring![]()
There's only one way to find outquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Mijn Grieks-leraar heeft ader-armen, dus vast ook een ader-penis.
Misschien heeft het ook met lichaamsvet te maken? Wordt een pik "vetter" naarmate het lijf ook dikker is, eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:08 schreef LuQas het volgende:
Elke piemel heeft toch aders, waaronder de bekende Grote Paarse? Dat is de belangrijkste ader van de penis. Daarnaast heeft ook elke penis een soort bruine hechting, daar zijn de twee helften op elkaar geplakt.
Nee, volgens mij neit.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook met lichaamsvet te maken? Wordt een pik "vetter" naarmate het lijf ook dikker is, eigenlijk?
Die man draagt geen ondergoed.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:20 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
There's only one way to find out
Vies ventje, zo over je leraren denken
Dan moet dat toch helemaal easy out te finden zijn door jouquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Die man draagt geen ondergoed.. Slingerpiemel.
Haha nee, ken genoeg uitzonderingen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook met lichaamsvet te maken? Wordt een pik "vetter" naarmate het lijf ook dikker is, eigenlijk?
Mihoen met garnalenquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:44 schreef LuQas het volgende:
Wat zal ik gaan eten?
Mooi.quote:
Iel, jij hebt wel erg veel piemels gezien, en dat van een leraar.quote:
Eend gevuld met appelen, met wat tijm en honing eropquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:46 schreef LuQas het volgende:
Bedankt voor de tip, maar zoiets heb ik een paar dagen geleden al gegeten.
Ik en garnalen zijn![]()
Hey C., daar ben je weerquote:
darling, voeg me toe op Msn, dan vertel ik je ALLES!quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hey C., daar ben je weer
Ik probeerde het 1 en ander over je te weten t ekomen, maar je profiel is ook niet veelzeggend. Hoe oud ben je en wat studeer je![]()
![]()
Dus jij denkt dat je zo interessant bent dat BB je toe wil voegenquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:03 schreef Cairon het volgende:
[..]
darling, voeg me toe op Msn, dan vertel ik je ALLES!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
Jesus, gast. Doe eens niet zo wijverig en arrogant.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat je zo interessant bent dat BB je toe wil voegen
Je hebt wel erg veel zelfvertrouwen, BB vindt namelijk niet iedereen interessant
![]()
hey, hey, BB is niet wijverigquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jesus, gast. Doe eens niet zo wijverig en arrogant.![]()
Jesus Jezus, gast. Doe eens niet zo wijverig en arrogant.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jesus, gast. Doe eens niet zo wijverig en arrogant.![]()
No, nowquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:12 schreef LuQas het volgende:
[..]
Jesus Jezus, gast. Doe eens niet zo wijverig en arrogant.![]()
Nu wordt Cairon opeens een stuk minder interessantquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:11 schreef Cairon het volgende:
BB moet niet in de derde persoon praten.
Had je niet voor Amerika of Hawai kunnen kiezen ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:12 schreef Weemz het volgende:
BB: Ik ga 3 weken projectwerk doen in Oeganda.
En ik ben daarom dus vanmiddag lekgeprikt... *stijve armen heeft*
Amerika: Ben ik al geweestquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:19 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Had je niet voor Amerika of Hawai kunnen kiezen ?![]()
Kvin het wel bewonderenswaardig dat je dit gaat doen en dan niet eens zoals prins Harry: voor de media-aandachtquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:22 schreef Weemz het volgende:
[..]
Amerika: Ben ik al geweest
Hawaï: Dan wordt het vakantie, en geen projectwerk.
Bah, wat vind ik het irritant als mensen van dat half Nederlands-Engels miepen door een gesprek heen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
No, now
Ik bedoel: JEEEEEEESUS!
(English spoken)
Dan zullen wij niet kunnen opschieten in t eggie!quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Bah, wat vind ik het irritant als mensen van dat half Nederlands-Engels miepen door een gesprek heen..
Mocht het een troost zijn: ik heb niemand van hier op msnquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:33 schreef Cairon het volgende:
tssssss BB heeft me niet toegevoegd op msn... ik weet genoeg!
"Wat een fabulous outfit heb je vandaag aan, honey, djiezus, je ziet er zo beautiful uit".quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan zullen wij niet kunnen opschieten in t eggie!![]()
Ik ben nog aan het nadenken over de vraag of dat jou interessant maakt. Ik kom er nog op terugquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:36 schreef Cairon het volgende:
ik kan best goed pijpen
Nee, hele zinnen Engels of hele zinnen Nederlands.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
"Wat een fabulous outfit heb je vandaag aan, honey, djiezus, je ziet er zo beautiful uit".
Dat soort dingen?
Tegen Nederlandse mensen? Waarom niet gewoon Nederlands?quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, hele zinnen Engels of hele zinnen Nederlands.
Ik doe het alleen tegen 2 nederlandse vriendinnen. That's all. Soms wil ik wel in een gesprek wat Engelse gezegden gebruiken..quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Tegen Nederlandse mensen? Waarom niet gewoon Engels?
Een puppy/fretje?quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo, en nu es wat anders:
[afbeelding]
aaaaawwww
Ik zag net een plaatje van een luis die de tong van een vis langzaam opeet, en dan de plaats inneemt van de tong.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Een puppy.
Hier nog een:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Een puppy.
Hier nog een:
[afbeelding]
Nee, zelfs IK heb je niet op MSNquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat je zo interessant bent dat BB je toe wil voegen
Je hebt wel erg veel zelfvertrouwen, BB vindt namelijk niet iedereen interessant
![]()
Heb je die stapel met Grolsch kratten nu alweer op/leeg die onlangs naast je koelkast stonden ??quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:45 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, ik ging wat drinken.
*op fiets spring*
Je hebt toch een vriendje om mee te knuffelen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben ziek, ik ben moe, ik ben eenzaam, ik heb een kutbui, een kapotte headset, verscheurde foto's, een broertje wat loopt te zieken, een moeder die me als slaaf behandeld, hoofdpijn, koorts, koud.
En nu is mn aflevering van grey's anatomy ook nog door een imbeciel v/d HD -recorder gewist.
Welk vriendje?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je hebt toch een vriendje om mee te knuffelen?
Oh, nou, da's jammer.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Welk vriendje?
Die gozer die eigenlijk niet zo heel veel interesse toont, waarvan ik maar moet gissen wat ie wil en die het zó druk heeft met zn tentamens etc om af te spreken maar wel constant gaat kroegen etc?
Ach. Ik ga zo lekker met een kop thee op de bank zitten en Oprah kijken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, nou, da's jammer.
Met jezelf knuffelen is nog een optie.
Ik gazo lekker met een kop thee in de fateuil zitten en kijken of er nog iets leuks op de televisie komt vanavond.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach. Ik ga zo lekker met een kop thee op de bank zitten en Oprah kijken.
Misschien dat dat nog leuk is
Zeg Rocky... volgens mij heb jij stiekum ook wel wat Andrew manieren in je.... of zit ik er dan flink naastquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:57 schreef TehRockstar het volgende:
Kut, het is al half 9 geweest. Ik ga DHW kijken.![]()
Andrew T.?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg Rocky... volgens mij heb jij stiekum ook wel wat Andrew manieren in je.... of zit ik er dan flink naast![]()
Die kan ik dus niet terugvinden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
TRS: de Xbox360 prijsvraag is afgelopen..wanneer neem je weer een eigen avatar?
Make a new onequote:
Omdat je een vieze homo bent.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:40 schreef Vlarp het volgende:
Waarom krijg ik hoofdpijn???
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:45 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn con-rector heeft er goede hoop in dat ik met 8 onvoldoendes overga. Zulks een lieve vrouw.![]()
Doe je caps-lock uit, schreeuwhomo!quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:46 schreef creno het volgende:
ROCKY ! gedraag je !
beter kijken RELNICHT ! na het woord ROCKY staan kleine lettersquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Doe je caps-lock uit, schreeuwhomo!
hou dat biertje dan ook aan je mond als je het omkiepert...quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:29 schreef DennisMoore het volgende:
Ik ben nat.
Da's toch hartstikke strafbaar, bier morsen is verspilling van volksvoedselquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
hou dat biertje dan ook aan je mond als je het omkiepert...
Goeie tip! Ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:01 schreef petre86 het volgende:
hou dat biertje dan ook aan je mond als je het omkiepert...
Ja, da's dus waardeloos zonder foto's!quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:21 schreef Ang3l het volgende:
4. Mijn muren in het huis zijn nu paars en licht- en donkergroen, waarvan het paarse goed gelukt is, het lichtgroene lijkt op felgeel (maar wel mooi is) en het donkergroene een beetje mosterdachtig is en vlekkerig en dus nog een keer moet
2. Je bent dus een verwijfd gastje.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:21 schreef Ang3l het volgende:
2. De mooie nieuwe demo danser was er ook, die loopt blijkbaar stage daar nu. En hij zei, toen ik een fles drinken bestelde "Voor jou een roze rietje er in? *knipoog*"
3. De 2 nieuwe dames van m'n groep zijn erg cool, en een gaf me een erg fijn compliment
Ik had geen toestel bij mequote:Op dinsdag 4 april 2006 23:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, da's dus waardeloos zonder foto's!.
als in "barman/jongen"quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:30 schreef petre86 het volgende:
hugo? als in Boss? of als in "demodanser" ?
Wie heeft er hier lang wijvenhaar?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
2. Je bent dus een verwijfd gastje.
quote:3. Ja, we weten nu al dat je een strakke ass hebt![]()
Hey mn buurquote:Op woensdag 5 april 2006 00:12 schreef wonderer het volgende:
Hey, CDP, heb je deze al in je verzameling?
Dat zal wel jaquote:
Hallo Crenoquote:Op woensdag 5 april 2006 00:37 schreef creno het volgende:
hahaha, het lijkt hier wel het "bbkoning begroet"-topic
je hoeft je neus maar te laten zien ofbb koning roept hoi
overigens kan ik mijn neus maar beter niet laten zien, daar komt me een joekel van een puist op
Is hij ook. Z'n kinderen zijn ook keigaafquote:
dus toch een vrouwtjequote:Op woensdag 5 april 2006 00:51 schreef BB_Koning het volgende:
Ja, nog steeds langharig, ik wil wel naar de kapper, maar dat gebeurt pas als ik mn stijltang hebHet model dat ik in gedachten heb, vraagt om steil haar
![]()
Als je met vrouwtje bedoelt wat ik in gedachten heb (ja, ik heb dikwijls nasty gedachten), dan kan ik zeggen: helll noquote:
Limburger he?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:48 schreef davidov het volgende:
[..]
Is hij ook. Z'n kinderen zijn ook keigaaf![]()
Eigenlijk is hij mn buur nietTis de buur van een goede vriend hier wat verder op.
Hoi BB, nogsteeds langharig neem ik aan?
http://vmk.disney.go.comquote:Op woensdag 5 april 2006 01:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Kun jij echt alleen maar in afkortingen praten?![]()
Ik heb even op de site gekeken en ik vond het maar verwarrend, du sik heb nog steeds geen idee waar je het over hebt. Het enige dat ik weet is dat het met Disney en een spelletje te makenheeftquote:Op woensdag 5 april 2006 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
I know, maar er is dus sinds vanmiddag een nieuw gedeelte met een Quest-avontuur. Nu is alles langzaam!
neeej, vrouwtje als in 'verwijfd'quote:Op woensdag 5 april 2006 00:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je met vrouwtje bedoelt wat ik in gedachten heb (ja, ik heb dikwijls nasty gedachten), dan kan ik zeggen: helll no![]()
(Eigenlijk kan ik het niet zeggen, want ik doe niet aan zulke activiteiten)
Ik ben niet ijdel, ik verzorg mezelf goedquote:Op woensdag 5 april 2006 01:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
neeej, vrouwtje als in 'verwijfd'( erg ijdel.. bezitterig.. hoogmoedig/eigendunk.. 'ik ben de bink'..)
dat is gewoon het beeld wat ik van jou vorm.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:33 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben niet ijdel, ik verzorg mezelf goed
Peter, waarom ben ik hoogmoedig en heb ik ik-ben-de-bink attitude, ik ben bescheiden, ik praat altijd lief hier![]()
![]()
Wat is er dan in de palace??quote:Op woensdag 5 april 2006 01:42 schreef L3IPO het volgende:
Maarrr...wie gaat er zaterdag naar de palace in R'dam?![]()
Geen ideequote:Op woensdag 5 april 2006 01:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wat is er dan in de palace??
Tvp dan maar.
Ik wil hier geen complete BB-analyse maken en ik voel me niet aangevallen, maar ik wil even 1 en ander rechtzetten. Ik heb oevrigens vaker te horen gekregen dak arrogant ben, maar die mensen kenden me niet, dus dat kan ene reden zijn, zoals je zelf ook al zegtquote:Op woensdag 5 april 2006 01:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat is gewoon het beeld wat ik van jou vorm.
zelf weinig/niks over je loslaten.
aanhaken dat mensen jou leuk vinden, en dat jij ook vooral leuk bent.
tja.. gepronk met wat jij goed kan/ hoe goed je je eigen uiterlijk vindt.
zo bescheiden ben je niet dusedit: oja, je vindt jezelf altijd goed en grappig
that's for evereone to deside for themselve(s)
en ik zeg niet dat je niet lief praat
alleen dat je zo vaak over bepaalde dingen praat, dat ik denk dat je helemaal niet bezig bent met de rest.. gevoelens.. dingen die kut zijn / een kutdag hebben..
maar ik oordeel nooit helemaal over iemand totdat ik diegene irl heb gezien hoor
sommige mensen zijn nogal anders irl.
quote:Op woensdag 5 april 2006 01:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat is gewoon het beeld wat ik van jou vorm.
zelf weinig/niks over je loslaten.
aanhaken dat mensen jou leuk vinden, en dat jij ook vooral leuk bent.
tja.. gepronk met wat jij goed kan/ hoe goed je je eigen uiterlijk vindt.
zo bescheiden ben je niet dusedit: oja, je vindt jezelf altijd goed en grappig
that's for evereone to deside for themselve(s)
en ik zeg niet dat je niet lief praat
alleen dat je zo vaak over bepaalde dingen praat, dat ik denk dat je helemaal niet bezig bent met de rest.. gevoelens.. dingen die kut zijn / een kutdag hebben..
maar ik oordeel nooit helemaal over iemand totdat ik diegene irl heb gezien hoor
sommige mensen zijn nogal anders irl.
Ik ben ene keer naar Palace gweest, was dichtquote:Op woensdag 5 april 2006 01:42 schreef L3IPO het volgende:
Moet dat dan? Het is toch een keuze waarom mensen over bepaalde dingen praten. Ik praat hier ook amper nooit over "Ow.. wat een kutdag heb ik toch.. Janken, m'n baas dit, m'n baas datquote:Op woensdag 5 april 2006 01:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
Vreemd danquote:Op woensdag 5 april 2006 01:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben ene keer naar Palace gweest, was dichtMaar ja, het was op een doordeweekse dag 's middags
![]()
Dan moet ik dat eens proberenquote:Op woensdag 5 april 2006 01:51 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Vreemd danLijkt me dat zaterdagavond de enige (lees:beste) tijd ervoor is?
Nou klinkt gezellig tochquote:Op woensdag 5 april 2006 01:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dan moet ik dat eens proberen
Ik las een keer een artikel over Palace: als je Palace alleen binnengaat, dan is de kans groter dat je er met iemand anders uitkomt dan alleen.![]()
![]()
dat heb je dus kennelijk zelf niet doorquote:Op woensdag 5 april 2006 01:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wil hier geen complete BB-analyse maken en ik voel me niet aangevallen, maar ik wil even 1 en ander rechtzetten. Ik heb oevrigens vaker te horen gekregen dak arrogant ben, maar die mensen kenden me niet, dus dat kan ene reden zijn, zoals je zelf ook al zegt
Niks over jezelf loslaten heeft niks met arrogantie te maken.
Er staat me helemaal niks bij van aanhaken en ik heb nooit beweerd dat ik ook daadwerkelijk leuk ben.
Ik heb nooit verteld wat ik goed kan, ik heb het nooit over mn uiterlijk gehad.
Ik heb nooit beweerd dat ik grappig ben en dat ik 'goed' ben.
Over welke dingen moe tik praten in een topic die in ONZ staat?![]()
maar jij post helemaal weinigquote:Op woensdag 5 april 2006 01:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Moet dat dan? Het is toch een keuze waarom mensen over bepaalde dingen praat. Ik praat hier ook amper van "Ow.. wat een kutdag heb ik toch.. Janken, m'n baas dit, m'n baas dat", laat staan dat ik over andere dingen heb
.
Ja, als gay moet je er geweest zijn. Mocht ik weer een kijkje gaan nemen, dan ga ik op zaterdagquote:Op woensdag 5 april 2006 01:59 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Nou klinkt gezellig toch![]()
Ik ben verder alleen maar benieuwd, na wat verhalen her en der opgepikt te hebben
Ah oké, alvast veel plezier dan daarquote:Op woensdag 5 april 2006 01:47 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Geen ideeIk ga met Blubberzwijn en Davidov (en nog twee vrienden). Nooit geweest daar, ben benieuwd hoe het er is
Ik moet niets.quote:Op woensdag 5 april 2006 02:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, als gay moet je er geweest zijn. Mocht ik weer een kijkje gaan nemen, dan ga ik op zaterdag![]()
En als hetero?quote:Op woensdag 5 april 2006 02:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, als gay moet je er geweest zijn. Mocht ik weer een kijkje gaan nemen, dan ga ik op zaterdag![]()
Dank uquote:Op woensdag 5 april 2006 02:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ah oké, alvast veel plezier dan daar![]()
Of jij ziet dingen die er niet zijn. Ik kan je vragen voorbeelden te noemen, maar dat doe ik neit, want je beeld van mij gaat toch niet veranderen. Ken genoeg mensen die zijn zoals jij, dus ik kan het wel met zekerheid zeggenquote:Op woensdag 5 april 2006 02:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat heb je dus kennelijk zelf niet door
maar niks om je aan te vallen, het valt mij op..
Als hetero kennelijk liever niet, een gezellige avond bij Apollo (leuk kroegje!!) zal een beter indruk bij hen achterlaten al sik op de verhalen af mag gaanquote:
Hoezo kennelijk liever nietquote:Op woensdag 5 april 2006 02:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als hetero kennelijk liever niet, een gezellige avond bij Apollo (leuk kroegje!!) zal een beter indruk bij hen achterlaten al sik op de verhalen af mag gaan![]()
das ook waar.. al zie je dan wel de persoon zelf, geen masker dat diegene draagtquote:Op woensdag 5 april 2006 01:53 schreef wonderer het volgende:
Ik heb trouwens liever dat iemand zichzelf goed vindt dan dat grafgezeik van een depri persoon.
Ja, ik heb echt geen idee wat ik moet posten dan een tvp. Ben ook niet echt een persoon die z'n sores op het net zet.quote:
* wizarddragon is er mee eensquote:ook niet van "hey peet, wat ben ik toch lief he?"
al ben je het wel![]()
Ja dat krijg je op een forum met duizenden andere users. Maar virtuele contacten is ook echt een grijs gebied als je van iemand een beeld wilt hebben, tenzij je opeens iemand irl ook kent/ontmoet. Dan kan het tegenvallen of meevallen of goed bevallenquote:het gaat mij er om dat ik een eenzijdig beeld van iemand heb, wéét dat ik veel aspecten mis, maar dat ik aangeef dat ik zo een vaag beeld van iemand krijg. en wat mijn waarde-oordeel daarover is, dat maakt eigelijk niet uit
ach.. ieder mens is verschillend.. dat maakt het ook zo leuk...quote:Op woensdag 5 april 2006 02:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Of jij ziet dingen die er niet zijn. Ik kan je vragen voorbeelden te noemen, maar dat doe ik neit, want je beeld van mij gaat toch niet veranderen. Ken genoeg mensen die zijn zoals jij, dus ik kan het wel met zekerheid zeggenBB-analyse is hierbij voorbij
![]()
Nooit gedacht aan een carriere in de psychologie? (Ik zeg niet dat je ene goede psycholoog zou zijn, zeker niet naar aanleiding van alles hierboven, maar misschien vind je het wel interessant)
Zoals ik zei: die tent staat bekend als een slettentent. Maar ja, verhalen kunnen overdreven zijnquote:Op woensdag 5 april 2006 02:08 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Hoezo kennelijk liever nietIk ga het gewoon proberen!
![]()
of nòg beter bevallenquote:Op woensdag 5 april 2006 02:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja dat krijg je op een forum met duizenden andere users. Maar virtuele contacten is ook echt een grijs gebied als je van iemand een beeld wilt hebben, tenzij je opeens iemand irl ook kent/ontmoet. Dan kan het tegenvallen of meevallen of goed bevallen
Lijkt me juist het grappige eraanquote:Op woensdag 5 april 2006 02:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zoals ik zei: die tent staat bekend als een slettentent. Maar ja, verhalen kunnen overdreven zijn![]()
Why nut?quote:En wat leuk dat je hetero bent, dat ha dik nooit achter je gezocht![]()
Een beetje het omgekeerde van de hetero's die tegen de homo's zeggen: hey, dat had ik nou nooit gedacht!quote:
Pffff...discriminatie!quote:Op woensdag 5 april 2006 02:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Een beetje het omgekeerde van de hetero's die tegen de homo's zeggen: hey, dat had ik nou nooit gedacht!
Je bent in de [homo] topic, dus daarom gaat het hier andersom![]()
![]()
Alleen in de vom van ijs aub...quote:Op woensdag 5 april 2006 02:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb trek in bitterkoekjes.
Mag ookquote:
Nee ik heb trek in bitterkoekjes maar heb nu speculaas.quote:Op woensdag 5 april 2006 02:37 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Tuurlijk...jij ging het toch ook halen
Ach...redelijk surrogaat toch?quote:Op woensdag 5 april 2006 02:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee ik heb trek in bitterkoekjes maar heb nu speculaas.
It'll do idd!quote:
Yeah, wil ik wel, maar ik weet niet precies wat. We gaan in ieder geval een "bedrijfje" opzetten (home-office), voor de belasting, en dan kan ik doorgaan met websites bouwen. Maar ik wil eigenlijk wat journalistieks proberen. Recensent, of (kunst)verslaggever. Of fotograaf, kweenie. Voor een website of een lokaal blad of zo. In ieder geval iets waarbij ik naar buiten kan, wat dingen leren kennen. En freelance want ik ben niet geschikt voor vaste dienstverbanden.quote:Op woensdag 5 april 2006 02:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maike?
Als je naar de USA gaat, wil je daar dan werken en zoja wat voor werk?
Mja kutstudentenhuis hier...niets in huis, niemand durft ooit wat te halen omdat een ander het dan toch opvreetquote:
Arme jij!quote:Op woensdag 5 april 2006 02:42 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Mja kutstudentenhuis hier...niets in huis, niemand durft ooit wat te halen omdat een ander het dan toch opvreetDus dat word alleen maar honger lijden
Moeilijk...maar niet onmogelijk! Offers moeten...euhm mogen...gemaakt worden!quote:
Nee, maar misschien kunnen ze het als extra curriculum doen. Kan allicht informerenquote:
Ede is niet ver, kom maar langs, we hebben brood hierquote:Op woensdag 5 april 2006 02:45 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Moeilijk...maar niet onmogelijk! Offers moeten...euhm mogen...gemaakt worden!![]()
"hier"? En wat is er zo bijzonder aan jullie brood?quote:Op woensdag 5 april 2006 02:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ede is niet ver, kom maar langs, we hebben brood hier
Veenendaal.quote:Op woensdag 5 april 2006 02:51 schreef L3IPO het volgende:
[..]
"hier"? En wat is er zo bijzonder aan jullie brood?
Veenendaal...dat kan je inderdaad beter niet in je profiel zettenquote:Op woensdag 5 april 2006 02:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Veenendaal.
En wij hebben brood. Jullie niet?
Lucky bastardquote:Op woensdag 5 april 2006 02:55 schreef wonderer het volgende:
Ik ben volgende maand eindelijk wegWerd tijd ook.
Ik hoop het. Wil wel weer terug naar Nederland maar NIET meer in Veenendaalquote:
Kan het me voorstellenquote:Op woensdag 5 april 2006 02:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoop het. Wil wel weer terug naar Nederland maar NIET meer in Veenendaal
En wie noemde je nou een wijf?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:51 schreef BB_Koning het volgende:
Ja, nog steeds langharig, ik wil wel naar de kapper, maar dat gebeurt pas als ik mn stijltang heb![]()
Zeker iets Shayanserigs?quote:Het model dat ik in gedachten heb, vraagt om steil haar![]()
Maar "ik ben geweldig" en "ik heb ene geweldig lichaam" zeggen welquote:Op woensdag 5 april 2006 01:48 schreef BB_Koning het volgende:
Niks over jezelf loslaten heeft niks met arrogantie te maken.
"Ik ben geweldig"quote:Er staat me helemaal niks bij van aanhaken en ik heb nooit beweerd dat ik ook daadwerkelijk leuk ben.
"Ik heb een geweldig lichaam."quote:Ik heb nooit verteld wat ik goed kan, ik heb het nooit over mn uiterlijk gehad.
"Ik ben geweldig."quote:Ik heb nooit beweerd dat ik grappig ben en dat ik 'goed' ben.
Over MIJ natuurlijk! Ik ben nl enooooorm lief. En ik vind het gewoon vervelend, arrogant en egoistisch als mensen over zichzelf praten i.p.v. over mij.quote:Over welke dingen moe tik praten in een topic die in ONZ staat?![]()
Ja en Nee. Ik vind nog altijd:quote:Op woensdag 5 april 2006 01:53 schreef wonderer het volgende:
Ik heb trouwens liever dat iemand zichzelf goed vindt dan dat grafgezeik van een depri persoon.
kuchkuchkuchcdpweemzkuchkuch.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:53 schreef wonderer het volgende:
Is 't de enige zaanse tiener die je kent?quote:Op woensdag 5 april 2006 07:23 schreef DennisMoore het volgende:
Ah! M'n favoriete Zaanse tiener!
Je moet iets he, op de vroege ochtend. En "extreem luid & ongelooflijk dichtbij" ligt op de slaapkamer en da's ongeveer 20 meter lopen en daar heb ik geen zin inquote:Op woensdag 5 april 2006 07:22 schreef DennisMoore het volgende:
Ojee... Ang3l is aan 't teruglezen....
.
quote:Op woensdag 5 april 2006 07:27 schreef Ang3l het volgende:
Is 't de enige zaanse tiener die je kent?
sounds familairquote:Op woensdag 5 april 2006 08:49 schreef Sunjammer het volgende:
Toch knap hoe je binnen een half uur je uitgeruste gevoel kwijt kunt zijn, zodra je op je werk bent.
quote:Op woensdag 5 april 2006 01:42 schreef L3IPO het volgende:
ik delete net er eentje, krijg ik een berichtje 5 seconden erna: ja waarom delete je me? ik zag het wel...quote:Op woensdag 5 april 2006 11:17 schreef Vlarp het volgende:
'morge..![]()
Uhm, msn? Wat is daar mee? Men is cool! Ja!.. COOL!
O ja.. Mercury MSN of zoiets kan dat ja..quote:Op woensdag 5 april 2006 11:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik delete net er eentje, krijg ik een berichtje 5 seconden erna: ja waarom delete je me? ik zag het wel...
blijkt er dus blijkbaar een extra functie te zijn zodat je kan zie wie jou delete, wie jou aanklikt etc etc...
Ah, dan zie ik je dan daar welquote:Op woensdag 5 april 2006 09:25 schreef creno het volgende:
[..]ikke ! en Keizerpinguin gaat ook mee... volgens mij komt er een minimeet
Ben je nou al weer terug? Straks raak je nog verslaafd....quote:
In dit topique of op msn?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:00 schreef davidov het volgende:
[..]
Ben je nou al weer terug? Straks raak je nog verslaafd....
Topic, voor dat andere is het al te laatquote:
Touche!quote:Op woensdag 5 april 2006 13:03 schreef davidov het volgende:
[..]
Topic, voor dat andere is het al te laat
Maar wel smakelijk geluncht dus ?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:16 schreef Sunjammer het volgende:
*burp*
JA HEJ..quote:Op woensdag 5 april 2006 11:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik delete net er eentje, krijg ik een berichtje 5 seconden erna: ja waarom delete je me? ik zag het wel...
blijkt er dus blijkbaar een extra functie te zijn zodat je kan zie wie jou delete, wie jou aanklikt etc etc...
quote:Wonderer: Ik heb trouwens liever dat iemand zichzelf goed vindt dan dat grafgezeik van een depri persoon.
Wonderer, heb jij enig idee wat 'ie bedoeltquote:TRS: kuchkuchkuchcdpweemzkuchkuch.
Zou antwoorden dat dat nou precies de reden is waarom je hem/haar heb gedelete....omdat ie een achtelijke paronoide msn-er met foute tooltjes is, dat kon jij namelijk zin met een nieuwe feature van msn.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Dat is idd om te huilen ja.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
God..ik sta weer eens gequote in de Metro
Nee. TRS zelf is meer depri dan jij.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:31 schreef Weemz het volgende:
[..]
[..]
Wonderer, heb jij enig idee wat 'ie bedoelt
Naja 3x dezelfde strekkingquote:
Gut, heb ik daar vanochtend weer overheen gelezenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
God..ik sta weer eens gequote in de Metro
Ach ja, hij kraamt wel meer onzin uitquote:Op woensdag 5 april 2006 14:45 schreef Weemz het volgende:
Het feit wil dat ik niet echt depri ben ofzo... maar goed...
http://www.metropoint.com/ftp/20060405_Amsterdam.pdfquote:Op woensdag 5 april 2006 14:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gut, heb ik daar vanochtend weer overheen gelezen
straks nog maar eens kijken dan
Oef, gelukkig, was ik toch wakkerder dan ik dachtquote:Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://www.metropoint.com/ftp/20060405_Amsterdam.pdf
pagina 29
Niet een heel erg sterk staaltje journalistiek... maar toch leuk dat je in de krant staat? Slimme opmerkingen hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
pagina 29
Liever onzin dan dat dromengelul van jou.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach ja, hij kraamt wel meer onzin uit
"GJ kruipt weg in een hoekje".quote:Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
pagina 29
Het is de Metro, wat verwachtte je?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet een heel erg sterk staaltje journalistiek...
Ze heeft iig de avond goed weergegeven!quote:maar toch leuk dat je in de krant staat? Slimme opmerkingen hoor
die melding had ik ook, en toch wordt de pdf toch gedownloadquote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef Weemz het volgende:
Hij kan de pagina niet vinden van de Metro
Wat moet je dan ook doen in Enschede om een nachtbus nodig te hebben.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:47 schreef petre86 het volgende:
hehe je staat 's nachts wel 55 minuten te wachten op de nachtbus..
had je eerder weg moeten gaan
en hier rijdt geeneens ee nachtbus
Ik heb over als je met de nachttrein komtquote:Op woensdag 5 april 2006 15:47 schreef petre86 het volgende:
hehe je staat 's nachts wel 55 minuten te wachten op de nachtbus..
had je eerder weg moeten gaan
en hier rijdt geeneens ee nachtbus
luxeprobleemquote:Op woensdag 5 april 2006 15:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb over als je met de nachttrein komt
Ik heb nooit gezegd dat ik geweldig ben, wel heb ik gezegd dat ik een geweldig lichaam heb, echter alleen in het openingsstukje van mn fotoalbum. En als men daar de humor niet van kan inzien, dan is dat niet mijn probleemquote:Op woensdag 5 april 2006 07:09 schreef Ang3l het volgende:
Maar "ik ben geweldig" en "ik heb ene geweldig lichaam" zeggen wel
ik hier hier het woord sommigequote:Op woensdag 5 april 2006 17:21 schreef BadBadPresident het volgende:
Jongens zijn stom.
Mannen aan de andere kant...quote:Op woensdag 5 april 2006 17:21 schreef BadBadPresident het volgende:
Jongens zijn stom.
quote:Op woensdag 5 april 2006 17:21 schreef BadBadPresident het volgende:
Jongens zijn stom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |