ik delete net er eentje, krijg ik een berichtje 5 seconden erna: ja waarom delete je me? ik zag het wel...quote:Op woensdag 5 april 2006 11:17 schreef Vlarp het volgende:
'morge..![]()
Uhm, msn? Wat is daar mee? Men is cool! Ja!.. COOL!
O ja.. Mercury MSN of zoiets kan dat ja..quote:Op woensdag 5 april 2006 11:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik delete net er eentje, krijg ik een berichtje 5 seconden erna: ja waarom delete je me? ik zag het wel...
blijkt er dus blijkbaar een extra functie te zijn zodat je kan zie wie jou delete, wie jou aanklikt etc etc...
Ah, dan zie ik je dan daar welquote:Op woensdag 5 april 2006 09:25 schreef creno het volgende:
[..]ikke ! en Keizerpinguin gaat ook mee... volgens mij komt er een minimeet
Ben je nou al weer terug? Straks raak je nog verslaafd....quote:
In dit topique of op msn?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:00 schreef davidov het volgende:
[..]
Ben je nou al weer terug? Straks raak je nog verslaafd....
Topic, voor dat andere is het al te laatquote:
Touche!quote:Op woensdag 5 april 2006 13:03 schreef davidov het volgende:
[..]
Topic, voor dat andere is het al te laat
Maar wel smakelijk geluncht dus ?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:16 schreef Sunjammer het volgende:
*burp*
JA HEJ..quote:Op woensdag 5 april 2006 11:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik delete net er eentje, krijg ik een berichtje 5 seconden erna: ja waarom delete je me? ik zag het wel...
blijkt er dus blijkbaar een extra functie te zijn zodat je kan zie wie jou delete, wie jou aanklikt etc etc...
quote:Wonderer: Ik heb trouwens liever dat iemand zichzelf goed vindt dan dat grafgezeik van een depri persoon.
Wonderer, heb jij enig idee wat 'ie bedoeltquote:TRS: kuchkuchkuchcdpweemzkuchkuch.
Zou antwoorden dat dat nou precies de reden is waarom je hem/haar heb gedelete....omdat ie een achtelijke paronoide msn-er met foute tooltjes is, dat kon jij namelijk zin met een nieuwe feature van msn.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Dat is idd om te huilen ja.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
God..ik sta weer eens gequote in de Metro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |