ik delete net er eentje, krijg ik een berichtje 5 seconden erna: ja waarom delete je me? ik zag het wel...quote:Op woensdag 5 april 2006 11:17 schreef Vlarp het volgende:
'morge..![]()
Uhm, msn? Wat is daar mee? Men is cool! Ja!.. COOL!
O ja.. Mercury MSN of zoiets kan dat ja..quote:Op woensdag 5 april 2006 11:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik delete net er eentje, krijg ik een berichtje 5 seconden erna: ja waarom delete je me? ik zag het wel...
blijkt er dus blijkbaar een extra functie te zijn zodat je kan zie wie jou delete, wie jou aanklikt etc etc...
Ah, dan zie ik je dan daar welquote:Op woensdag 5 april 2006 09:25 schreef creno het volgende:
[..]ikke ! en Keizerpinguin gaat ook mee... volgens mij komt er een minimeet
Ben je nou al weer terug? Straks raak je nog verslaafd....quote:
In dit topique of op msn?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:00 schreef davidov het volgende:
[..]
Ben je nou al weer terug? Straks raak je nog verslaafd....
Topic, voor dat andere is het al te laatquote:
Touche!quote:Op woensdag 5 april 2006 13:03 schreef davidov het volgende:
[..]
Topic, voor dat andere is het al te laat
Maar wel smakelijk geluncht dus ?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:16 schreef Sunjammer het volgende:
*burp*
JA HEJ..quote:Op woensdag 5 april 2006 11:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik delete net er eentje, krijg ik een berichtje 5 seconden erna: ja waarom delete je me? ik zag het wel...
blijkt er dus blijkbaar een extra functie te zijn zodat je kan zie wie jou delete, wie jou aanklikt etc etc...
quote:Wonderer: Ik heb trouwens liever dat iemand zichzelf goed vindt dan dat grafgezeik van een depri persoon.
Wonderer, heb jij enig idee wat 'ie bedoeltquote:TRS: kuchkuchkuchcdpweemzkuchkuch.
Zou antwoorden dat dat nou precies de reden is waarom je hem/haar heb gedelete....omdat ie een achtelijke paronoide msn-er met foute tooltjes is, dat kon jij namelijk zin met een nieuwe feature van msn.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Dat is idd om te huilen ja.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
God..ik sta weer eens gequote in de Metro
Nee. TRS zelf is meer depri dan jij.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:31 schreef Weemz het volgende:
[..]
[..]
Wonderer, heb jij enig idee wat 'ie bedoelt
Naja 3x dezelfde strekkingquote:
Gut, heb ik daar vanochtend weer overheen gelezenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
God..ik sta weer eens gequote in de Metro
Ach ja, hij kraamt wel meer onzin uitquote:Op woensdag 5 april 2006 14:45 schreef Weemz het volgende:
Het feit wil dat ik niet echt depri ben ofzo... maar goed...
http://www.metropoint.com/ftp/20060405_Amsterdam.pdfquote:Op woensdag 5 april 2006 14:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gut, heb ik daar vanochtend weer overheen gelezen
straks nog maar eens kijken dan
Oef, gelukkig, was ik toch wakkerder dan ik dachtquote:Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://www.metropoint.com/ftp/20060405_Amsterdam.pdf
pagina 29
Niet een heel erg sterk staaltje journalistiek... maar toch leuk dat je in de krant staat? Slimme opmerkingen hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
pagina 29
Liever onzin dan dat dromengelul van jou.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach ja, hij kraamt wel meer onzin uit
"GJ kruipt weg in een hoekje".quote:Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
pagina 29
Het is de Metro, wat verwachtte je?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet een heel erg sterk staaltje journalistiek...
Ze heeft iig de avond goed weergegeven!quote:maar toch leuk dat je in de krant staat? Slimme opmerkingen hoor
die melding had ik ook, en toch wordt de pdf toch gedownloadquote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef Weemz het volgende:
Hij kan de pagina niet vinden van de Metro
Wat moet je dan ook doen in Enschede om een nachtbus nodig te hebben.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:47 schreef petre86 het volgende:
hehe je staat 's nachts wel 55 minuten te wachten op de nachtbus..
had je eerder weg moeten gaan
en hier rijdt geeneens ee nachtbus
Ik heb over als je met de nachttrein komtquote:Op woensdag 5 april 2006 15:47 schreef petre86 het volgende:
hehe je staat 's nachts wel 55 minuten te wachten op de nachtbus..
had je eerder weg moeten gaan
en hier rijdt geeneens ee nachtbus
luxeprobleemquote:Op woensdag 5 april 2006 15:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb over als je met de nachttrein komt
Ik heb nooit gezegd dat ik geweldig ben, wel heb ik gezegd dat ik een geweldig lichaam heb, echter alleen in het openingsstukje van mn fotoalbum. En als men daar de humor niet van kan inzien, dan is dat niet mijn probleemquote:Op woensdag 5 april 2006 07:09 schreef Ang3l het volgende:
Maar "ik ben geweldig" en "ik heb ene geweldig lichaam" zeggen wel
ik hier hier het woord sommigequote:Op woensdag 5 april 2006 17:21 schreef BadBadPresident het volgende:
Jongens zijn stom.
Mannen aan de andere kant...quote:Op woensdag 5 april 2006 17:21 schreef BadBadPresident het volgende:
Jongens zijn stom.
quote:Op woensdag 5 april 2006 17:21 schreef BadBadPresident het volgende:
Jongens zijn stom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |