Dank u.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:42 schreef wonderer het volgende:
Is het nou echt handig om een link naar het huidige topic in de lapo te zetten?
uhuh vinnikwelquote:Op woensdag 5 april 2006 17:42 schreef wonderer het volgende:
Is het nou echt handig om een link naar het huidige topic in de lapo te zetten?
aaah, je hebt een oogje op iemand, maar die moet je niet?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:42 schreef BadBadPresident het volgende:
Voorbeeld waarom jongens stom zijn:
Het ene moment hangen ze aan je lip, het andere moment geven ze geen kick![]()
![]()
Ha nee, mensen draaien er te vaak gewoon om heen. Get to the point. Iedereen heeft altijd 1000 verwachtingen en doet daarom onnodig moeilijkquote:Op woensdag 5 april 2006 17:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
uhuh vinnikwel
[..]
aaah, je hebt een oogje op iemand, maar die moet je niet?
van jouw onschuld?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:49 schreef Cairon het volgende:
mijn ouders zijn beroofd
verwacht het onverwachtte.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:50 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
Ha nee, mensen draaien er te vaak gewoon om heen. Get to the point. Iedereen heeft altijd 1000 verwachtingen en doet daarom onnodig moeilijk![]()
Maarja de enige persoon waar ik echt interesse in heb die woont letterlijk aan de andere kant van de wereldquote:Op woensdag 5 april 2006 17:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
van jouw onschuld?
[..]
verwacht het onverwachtte.
nah.. confronteer ze ermee.. duidelijkheid..
Voldoet niemand aan jouw 'eisen' of voldoet niemand aan die ene persoonquote:Op woensdag 5 april 2006 17:57 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
Maarja de enige persoon waar ik echt interesse in heb die woont letterlijk aan de andere kant van de wereld. soms lijkt het net alsof niemand anders voldoet
pak de fiets...quote:Op woensdag 5 april 2006 17:57 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
Maarja de enige persoon waar ik echt interesse in heb die woont letterlijk aan de andere kant van de wereld. soms lijkt het net alsof niemand anders voldoet
gelukkig dat de pasjes er nog zijn.. das een gedonder..quote:Op woensdag 5 april 2006 18:02 schreef Cairon het volgende:
neej van hun geld, de dieven hadden hun portomonees leeggehaald, mobiele telefoon meegenomen, de portmononees met alleen nog alle pasjes, in een t-shirt gewikkeld, een roos erop gelegd het pakketje achter gelaten op de eet tafel, en zijn 'em gepeerd.
leuke vakantie...
Uiteraard vervelend, maar het zou nog vervelender als ze tijdens een confrontatie beroofd waren.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:02 schreef Cairon het volgende:
neej van hun geld, de dieven hadden hun portomonees leeggehaald, mobiele telefoon meegenomen, de portmononees met alleen nog alle pasjes, in een t-shirt gewikkeld, een roos erop gelegd het pakketje achter gelaten op de eet tafel, en zijn 'em gepeerd.
leuke vakantie...
Combi van beidequote:Op woensdag 5 april 2006 17:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Voldoet niemand aan jouw 'eisen' of voldoet niemand aan die ene persoon?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |