Dat zal wel jaquote:
Hallo Crenoquote:Op woensdag 5 april 2006 00:37 schreef creno het volgende:
hahaha, het lijkt hier wel het "bbkoning begroet"-topic
je hoeft je neus maar te laten zien ofbb koning roept hoi
overigens kan ik mijn neus maar beter niet laten zien, daar komt me een joekel van een puist op
Is hij ook. Z'n kinderen zijn ook keigaafquote:
dus toch een vrouwtjequote:Op woensdag 5 april 2006 00:51 schreef BB_Koning het volgende:
Ja, nog steeds langharig, ik wil wel naar de kapper, maar dat gebeurt pas als ik mn stijltang hebHet model dat ik in gedachten heb, vraagt om steil haar
![]()
Als je met vrouwtje bedoelt wat ik in gedachten heb (ja, ik heb dikwijls nasty gedachten), dan kan ik zeggen: helll noquote:
Limburger he?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:48 schreef davidov het volgende:
[..]
Is hij ook. Z'n kinderen zijn ook keigaaf![]()
Eigenlijk is hij mn buur nietTis de buur van een goede vriend hier wat verder op.
Hoi BB, nogsteeds langharig neem ik aan?
http://vmk.disney.go.comquote:Op woensdag 5 april 2006 01:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Kun jij echt alleen maar in afkortingen praten?![]()
Ik heb even op de site gekeken en ik vond het maar verwarrend, du sik heb nog steeds geen idee waar je het over hebt. Het enige dat ik weet is dat het met Disney en een spelletje te makenheeftquote:Op woensdag 5 april 2006 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
I know, maar er is dus sinds vanmiddag een nieuw gedeelte met een Quest-avontuur. Nu is alles langzaam!
neeej, vrouwtje als in 'verwijfd'quote:Op woensdag 5 april 2006 00:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je met vrouwtje bedoelt wat ik in gedachten heb (ja, ik heb dikwijls nasty gedachten), dan kan ik zeggen: helll no![]()
(Eigenlijk kan ik het niet zeggen, want ik doe niet aan zulke activiteiten)
Ik ben niet ijdel, ik verzorg mezelf goedquote:Op woensdag 5 april 2006 01:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
neeej, vrouwtje als in 'verwijfd'( erg ijdel.. bezitterig.. hoogmoedig/eigendunk.. 'ik ben de bink'..)
dat is gewoon het beeld wat ik van jou vorm.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:33 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben niet ijdel, ik verzorg mezelf goed
Peter, waarom ben ik hoogmoedig en heb ik ik-ben-de-bink attitude, ik ben bescheiden, ik praat altijd lief hier![]()
![]()
Wat is er dan in de palace??quote:Op woensdag 5 april 2006 01:42 schreef L3IPO het volgende:
Maarrr...wie gaat er zaterdag naar de palace in R'dam?![]()
Geen ideequote:Op woensdag 5 april 2006 01:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wat is er dan in de palace??
Tvp dan maar.
Ik wil hier geen complete BB-analyse maken en ik voel me niet aangevallen, maar ik wil even 1 en ander rechtzetten. Ik heb oevrigens vaker te horen gekregen dak arrogant ben, maar die mensen kenden me niet, dus dat kan ene reden zijn, zoals je zelf ook al zegtquote:Op woensdag 5 april 2006 01:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat is gewoon het beeld wat ik van jou vorm.
zelf weinig/niks over je loslaten.
aanhaken dat mensen jou leuk vinden, en dat jij ook vooral leuk bent.
tja.. gepronk met wat jij goed kan/ hoe goed je je eigen uiterlijk vindt.
zo bescheiden ben je niet dusedit: oja, je vindt jezelf altijd goed en grappig
that's for evereone to deside for themselve(s)
en ik zeg niet dat je niet lief praat
alleen dat je zo vaak over bepaalde dingen praat, dat ik denk dat je helemaal niet bezig bent met de rest.. gevoelens.. dingen die kut zijn / een kutdag hebben..
maar ik oordeel nooit helemaal over iemand totdat ik diegene irl heb gezien hoor
sommige mensen zijn nogal anders irl.
quote:Op woensdag 5 april 2006 01:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat is gewoon het beeld wat ik van jou vorm.
zelf weinig/niks over je loslaten.
aanhaken dat mensen jou leuk vinden, en dat jij ook vooral leuk bent.
tja.. gepronk met wat jij goed kan/ hoe goed je je eigen uiterlijk vindt.
zo bescheiden ben je niet dusedit: oja, je vindt jezelf altijd goed en grappig
that's for evereone to deside for themselve(s)
en ik zeg niet dat je niet lief praat
alleen dat je zo vaak over bepaalde dingen praat, dat ik denk dat je helemaal niet bezig bent met de rest.. gevoelens.. dingen die kut zijn / een kutdag hebben..
maar ik oordeel nooit helemaal over iemand totdat ik diegene irl heb gezien hoor
sommige mensen zijn nogal anders irl.
Ik ben ene keer naar Palace gweest, was dichtquote:Op woensdag 5 april 2006 01:42 schreef L3IPO het volgende:
Maarrr...wie gaat er zaterdag naar de palace in R'dam?![]()
Moet dat dan? Het is toch een keuze waarom mensen over bepaalde dingen praten. Ik praat hier ook amper nooit over "Ow.. wat een kutdag heb ik toch.. Janken, m'n baas dit, m'n baas datquote:Op woensdag 5 april 2006 01:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
Vreemd danquote:Op woensdag 5 april 2006 01:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben ene keer naar Palace gweest, was dichtMaar ja, het was op een doordeweekse dag 's middags
![]()
Dan moet ik dat eens proberenquote:Op woensdag 5 april 2006 01:51 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Vreemd danLijkt me dat zaterdagavond de enige (lees:beste) tijd ervoor is?
Nou klinkt gezellig tochquote:Op woensdag 5 april 2006 01:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dan moet ik dat eens proberen
Ik las een keer een artikel over Palace: als je Palace alleen binnengaat, dan is de kans groter dat je er met iemand anders uitkomt dan alleen.![]()
![]()
dat heb je dus kennelijk zelf niet doorquote:Op woensdag 5 april 2006 01:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wil hier geen complete BB-analyse maken en ik voel me niet aangevallen, maar ik wil even 1 en ander rechtzetten. Ik heb oevrigens vaker te horen gekregen dak arrogant ben, maar die mensen kenden me niet, dus dat kan ene reden zijn, zoals je zelf ook al zegt
Niks over jezelf loslaten heeft niks met arrogantie te maken.
Er staat me helemaal niks bij van aanhaken en ik heb nooit beweerd dat ik ook daadwerkelijk leuk ben.
Ik heb nooit verteld wat ik goed kan, ik heb het nooit over mn uiterlijk gehad.
Ik heb nooit beweerd dat ik grappig ben en dat ik 'goed' ben.
Over welke dingen moe tik praten in een topic die in ONZ staat?![]()
maar jij post helemaal weinigquote:Op woensdag 5 april 2006 01:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Moet dat dan? Het is toch een keuze waarom mensen over bepaalde dingen praat. Ik praat hier ook amper van "Ow.. wat een kutdag heb ik toch.. Janken, m'n baas dit, m'n baas dat", laat staan dat ik over andere dingen heb
.
Ja, als gay moet je er geweest zijn. Mocht ik weer een kijkje gaan nemen, dan ga ik op zaterdagquote:Op woensdag 5 april 2006 01:59 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Nou klinkt gezellig toch![]()
Ik ben verder alleen maar benieuwd, na wat verhalen her en der opgepikt te hebben
Ah oké, alvast veel plezier dan daarquote:Op woensdag 5 april 2006 01:47 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Geen ideeIk ga met Blubberzwijn en Davidov (en nog twee vrienden). Nooit geweest daar, ben benieuwd hoe het er is
Ik moet niets.quote:Op woensdag 5 april 2006 02:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, als gay moet je er geweest zijn. Mocht ik weer een kijkje gaan nemen, dan ga ik op zaterdag![]()
En als hetero?quote:Op woensdag 5 april 2006 02:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, als gay moet je er geweest zijn. Mocht ik weer een kijkje gaan nemen, dan ga ik op zaterdag![]()
Dank uquote:Op woensdag 5 april 2006 02:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ah oké, alvast veel plezier dan daar![]()
Of jij ziet dingen die er niet zijn. Ik kan je vragen voorbeelden te noemen, maar dat doe ik neit, want je beeld van mij gaat toch niet veranderen. Ken genoeg mensen die zijn zoals jij, dus ik kan het wel met zekerheid zeggenquote:Op woensdag 5 april 2006 02:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat heb je dus kennelijk zelf niet door
maar niks om je aan te vallen, het valt mij op..
Als hetero kennelijk liever niet, een gezellige avond bij Apollo (leuk kroegje!!) zal een beter indruk bij hen achterlaten al sik op de verhalen af mag gaanquote:
Hoezo kennelijk liever nietquote:Op woensdag 5 april 2006 02:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als hetero kennelijk liever niet, een gezellige avond bij Apollo (leuk kroegje!!) zal een beter indruk bij hen achterlaten al sik op de verhalen af mag gaan![]()
das ook waar.. al zie je dan wel de persoon zelf, geen masker dat diegene draagtquote:Op woensdag 5 april 2006 01:53 schreef wonderer het volgende:
Ik heb trouwens liever dat iemand zichzelf goed vindt dan dat grafgezeik van een depri persoon.
Ja, ik heb echt geen idee wat ik moet posten dan een tvp. Ben ook niet echt een persoon die z'n sores op het net zet.quote:
* wizarddragon is er mee eensquote:ook niet van "hey peet, wat ben ik toch lief he?"
al ben je het wel![]()
Ja dat krijg je op een forum met duizenden andere users. Maar virtuele contacten is ook echt een grijs gebied als je van iemand een beeld wilt hebben, tenzij je opeens iemand irl ook kent/ontmoet. Dan kan het tegenvallen of meevallen of goed bevallenquote:het gaat mij er om dat ik een eenzijdig beeld van iemand heb, wéét dat ik veel aspecten mis, maar dat ik aangeef dat ik zo een vaag beeld van iemand krijg. en wat mijn waarde-oordeel daarover is, dat maakt eigelijk niet uit
ach.. ieder mens is verschillend.. dat maakt het ook zo leuk...quote:Op woensdag 5 april 2006 02:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Of jij ziet dingen die er niet zijn. Ik kan je vragen voorbeelden te noemen, maar dat doe ik neit, want je beeld van mij gaat toch niet veranderen. Ken genoeg mensen die zijn zoals jij, dus ik kan het wel met zekerheid zeggenBB-analyse is hierbij voorbij
![]()
Nooit gedacht aan een carriere in de psychologie? (Ik zeg niet dat je ene goede psycholoog zou zijn, zeker niet naar aanleiding van alles hierboven, maar misschien vind je het wel interessant)
Zoals ik zei: die tent staat bekend als een slettentent. Maar ja, verhalen kunnen overdreven zijnquote:Op woensdag 5 april 2006 02:08 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Hoezo kennelijk liever nietIk ga het gewoon proberen!
![]()
of nòg beter bevallenquote:Op woensdag 5 april 2006 02:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja dat krijg je op een forum met duizenden andere users. Maar virtuele contacten is ook echt een grijs gebied als je van iemand een beeld wilt hebben, tenzij je opeens iemand irl ook kent/ontmoet. Dan kan het tegenvallen of meevallen of goed bevallen
Lijkt me juist het grappige eraanquote:Op woensdag 5 april 2006 02:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zoals ik zei: die tent staat bekend als een slettentent. Maar ja, verhalen kunnen overdreven zijn![]()
Why nut?quote:En wat leuk dat je hetero bent, dat ha dik nooit achter je gezocht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |