Dat zal wel jaquote:
Hallo Crenoquote:Op woensdag 5 april 2006 00:37 schreef creno het volgende:
hahaha, het lijkt hier wel het "bbkoning begroet"-topic
je hoeft je neus maar te laten zien ofbb koning roept hoi
overigens kan ik mijn neus maar beter niet laten zien, daar komt me een joekel van een puist op
Is hij ook. Z'n kinderen zijn ook keigaafquote:
dus toch een vrouwtjequote:Op woensdag 5 april 2006 00:51 schreef BB_Koning het volgende:
Ja, nog steeds langharig, ik wil wel naar de kapper, maar dat gebeurt pas als ik mn stijltang hebHet model dat ik in gedachten heb, vraagt om steil haar
![]()
Als je met vrouwtje bedoelt wat ik in gedachten heb (ja, ik heb dikwijls nasty gedachten), dan kan ik zeggen: helll noquote:
Limburger he?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:48 schreef davidov het volgende:
[..]
Is hij ook. Z'n kinderen zijn ook keigaaf![]()
Eigenlijk is hij mn buur nietTis de buur van een goede vriend hier wat verder op.
Hoi BB, nogsteeds langharig neem ik aan?
http://vmk.disney.go.comquote:Op woensdag 5 april 2006 01:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Kun jij echt alleen maar in afkortingen praten?![]()
Ik heb even op de site gekeken en ik vond het maar verwarrend, du sik heb nog steeds geen idee waar je het over hebt. Het enige dat ik weet is dat het met Disney en een spelletje te makenheeftquote:Op woensdag 5 april 2006 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
I know, maar er is dus sinds vanmiddag een nieuw gedeelte met een Quest-avontuur. Nu is alles langzaam!
neeej, vrouwtje als in 'verwijfd'quote:Op woensdag 5 april 2006 00:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je met vrouwtje bedoelt wat ik in gedachten heb (ja, ik heb dikwijls nasty gedachten), dan kan ik zeggen: helll no![]()
(Eigenlijk kan ik het niet zeggen, want ik doe niet aan zulke activiteiten)
Ik ben niet ijdel, ik verzorg mezelf goedquote:Op woensdag 5 april 2006 01:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
neeej, vrouwtje als in 'verwijfd'( erg ijdel.. bezitterig.. hoogmoedig/eigendunk.. 'ik ben de bink'..)
dat is gewoon het beeld wat ik van jou vorm.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:33 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben niet ijdel, ik verzorg mezelf goed
Peter, waarom ben ik hoogmoedig en heb ik ik-ben-de-bink attitude, ik ben bescheiden, ik praat altijd lief hier![]()
![]()
Wat is er dan in de palace??quote:Op woensdag 5 april 2006 01:42 schreef L3IPO het volgende:
Maarrr...wie gaat er zaterdag naar de palace in R'dam?![]()
Geen ideequote:Op woensdag 5 april 2006 01:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wat is er dan in de palace??
Tvp dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |