Make a new onequote:
Omdat je een vieze homo bent.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:40 schreef Vlarp het volgende:
Waarom krijg ik hoofdpijn???
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:45 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn con-rector heeft er goede hoop in dat ik met 8 onvoldoendes overga. Zulks een lieve vrouw.![]()
Doe je caps-lock uit, schreeuwhomo!quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:46 schreef creno het volgende:
ROCKY ! gedraag je !
beter kijken RELNICHT ! na het woord ROCKY staan kleine lettersquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Doe je caps-lock uit, schreeuwhomo!
hou dat biertje dan ook aan je mond als je het omkiepert...quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:29 schreef DennisMoore het volgende:
Ik ben nat.
Da's toch hartstikke strafbaar, bier morsen is verspilling van volksvoedselquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
hou dat biertje dan ook aan je mond als je het omkiepert...
Goeie tip! Ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:01 schreef petre86 het volgende:
hou dat biertje dan ook aan je mond als je het omkiepert...
Ja, da's dus waardeloos zonder foto's!quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:21 schreef Ang3l het volgende:
4. Mijn muren in het huis zijn nu paars en licht- en donkergroen, waarvan het paarse goed gelukt is, het lichtgroene lijkt op felgeel (maar wel mooi is) en het donkergroene een beetje mosterdachtig is en vlekkerig en dus nog een keer moet
2. Je bent dus een verwijfd gastje.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:21 schreef Ang3l het volgende:
2. De mooie nieuwe demo danser was er ook, die loopt blijkbaar stage daar nu. En hij zei, toen ik een fles drinken bestelde "Voor jou een roze rietje er in? *knipoog*"
3. De 2 nieuwe dames van m'n groep zijn erg cool, en een gaf me een erg fijn compliment
Ik had geen toestel bij mequote:Op dinsdag 4 april 2006 23:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, da's dus waardeloos zonder foto's!.
als in "barman/jongen"quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:30 schreef petre86 het volgende:
hugo? als in Boss? of als in "demodanser" ?
Wie heeft er hier lang wijvenhaar?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
2. Je bent dus een verwijfd gastje.
quote:3. Ja, we weten nu al dat je een strakke ass hebt![]()
Hey mn buurquote:Op woensdag 5 april 2006 00:12 schreef wonderer het volgende:
Hey, CDP, heb je deze al in je verzameling?
Dat zal wel jaquote:
Hallo Crenoquote:Op woensdag 5 april 2006 00:37 schreef creno het volgende:
hahaha, het lijkt hier wel het "bbkoning begroet"-topic
je hoeft je neus maar te laten zien ofbb koning roept hoi
overigens kan ik mijn neus maar beter niet laten zien, daar komt me een joekel van een puist op
Is hij ook. Z'n kinderen zijn ook keigaafquote:
dus toch een vrouwtjequote:Op woensdag 5 april 2006 00:51 schreef BB_Koning het volgende:
Ja, nog steeds langharig, ik wil wel naar de kapper, maar dat gebeurt pas als ik mn stijltang hebHet model dat ik in gedachten heb, vraagt om steil haar
![]()
Als je met vrouwtje bedoelt wat ik in gedachten heb (ja, ik heb dikwijls nasty gedachten), dan kan ik zeggen: helll noquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |