Lucky bastardquote:Op woensdag 5 april 2006 02:55 schreef wonderer het volgende:
Ik ben volgende maand eindelijk wegWerd tijd ook.
Ik hoop het. Wil wel weer terug naar Nederland maar NIET meer in Veenendaalquote:
Kan het me voorstellenquote:Op woensdag 5 april 2006 02:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoop het. Wil wel weer terug naar Nederland maar NIET meer in Veenendaal
En wie noemde je nou een wijf?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:51 schreef BB_Koning het volgende:
Ja, nog steeds langharig, ik wil wel naar de kapper, maar dat gebeurt pas als ik mn stijltang heb![]()
Zeker iets Shayanserigs?quote:Het model dat ik in gedachten heb, vraagt om steil haar![]()
Maar "ik ben geweldig" en "ik heb ene geweldig lichaam" zeggen welquote:Op woensdag 5 april 2006 01:48 schreef BB_Koning het volgende:
Niks over jezelf loslaten heeft niks met arrogantie te maken.
"Ik ben geweldig"quote:Er staat me helemaal niks bij van aanhaken en ik heb nooit beweerd dat ik ook daadwerkelijk leuk ben.
"Ik heb een geweldig lichaam."quote:Ik heb nooit verteld wat ik goed kan, ik heb het nooit over mn uiterlijk gehad.
"Ik ben geweldig."quote:Ik heb nooit beweerd dat ik grappig ben en dat ik 'goed' ben.
Over MIJ natuurlijk! Ik ben nl enooooorm lief. En ik vind het gewoon vervelend, arrogant en egoistisch als mensen over zichzelf praten i.p.v. over mij.quote:Over welke dingen moe tik praten in een topic die in ONZ staat?![]()
Ja en Nee. Ik vind nog altijd:quote:Op woensdag 5 april 2006 01:53 schreef wonderer het volgende:
Ik heb trouwens liever dat iemand zichzelf goed vindt dan dat grafgezeik van een depri persoon.
kuchkuchkuchcdpweemzkuchkuch.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:53 schreef wonderer het volgende:
Ik heb trouwens liever dat iemand zichzelf goed vindt dan dat grafgezeik van een depri persoon.
Is 't de enige zaanse tiener die je kent?quote:Op woensdag 5 april 2006 07:23 schreef DennisMoore het volgende:
Ah! M'n favoriete Zaanse tiener!
Je moet iets he, op de vroege ochtend. En "extreem luid & ongelooflijk dichtbij" ligt op de slaapkamer en da's ongeveer 20 meter lopen en daar heb ik geen zin inquote:Op woensdag 5 april 2006 07:22 schreef DennisMoore het volgende:
Ojee... Ang3l is aan 't teruglezen....
.
quote:Op woensdag 5 april 2006 07:27 schreef Ang3l het volgende:
Is 't de enige zaanse tiener die je kent?
sounds familairquote:Op woensdag 5 april 2006 08:49 schreef Sunjammer het volgende:
Toch knap hoe je binnen een half uur je uitgeruste gevoel kwijt kunt zijn, zodra je op je werk bent.
quote:Op woensdag 5 april 2006 01:42 schreef L3IPO het volgende:
Maarrr...wie gaat er zaterdag naar de palace in R'dam?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |