abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:51:28 #1
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_36637164
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:51:53 #2
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_36637178
Hier verder

AJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAX
pi_36637194
@ Jajong> De scheidsrechters in Nederland zijn niet best nee, maar veel spelers zijn nog veel slechter. Die worden daar echter niet zo persoonlijk op gepakt. Daar komt bij dat het veel en veel moeilijker is om zo'n wedstrijd te moeten leiden dan er alleen in meevoetballen.

@Tvduijn> Op zo'n moment ben je niet objectief nee, maar heb jij ooit een speler of een trainer spijt zien getuigen van zijn gedrag op zo'n moment? Op een later tijdstip dus, wanneer de emoties van de wedstrijd weer zijn weggezakt.
Je geeft zelf al aan hoe moeilijk het is om scheidsrechter te zijn. Doordat niemand objectief is kan je het nooit goed doen, dat weet je van te voren en toch gaan ze er staan. In het amateurvoetbal wordt er trouwens regelmatig één in elkaar getimmerd, maar dat is ook maar weer die emotie natuurlijk.
pi_36637199
Ik betwijfel het, maar goed

Ajax!
Houd van een lijntje.
pi_36637203
AJAX
AFC Ajax
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:52:56 #6
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36637213
Normaal gesproken valt een scheidsrechter ook niet ZO op als deze wedstrijd.

Foutjes maken we allemaal, en soms een grove, daar klep je dan over, en dat is jammer maar helaas. DAT hoort erbij.

Luinge voert de Luinge show op, die term is niet voor niets verzonnen. Hij laat zich emotioneel leiden in een wedstrijd en dat is gewoon te DEBIEL voor woorden.

Die man moet gewoon stoppen als hij eigenlijk bij de zielenknijper op de bank hoort. R&P is die kant op zou ik zeggen als mod zijnde .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_36637225
Goede TT
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:54:18 #8
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_36637251
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:53 schreef the_hunter het volgende:
Goede TT
pi_36637337
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:52 schreef Cruoninga het volgende:
@ Jajong> De scheidsrechters in Nederland zijn niet best nee, maar veel spelers zijn nog veel slechter. Die worden daar echter niet zo persoonlijk op gepakt. Daar komt bij dat het veel en veel moeilijker is om zo'n wedstrijd te moeten leiden dan er alleen in meevoetballen.

@Tvduijn> Op zo'n moment ben je niet objectief nee, maar heb jij ooit een speler of een trainer spijt zien getuigen van zijn gedrag op zo'n moment? Op een later tijdstip dus, wanneer de emoties van de wedstrijd weer zijn weggezakt.
Je geeft zelf al aan hoe moeilijk het is om scheidsrechter te zijn. Doordat niemand objectief is kan je het nooit goed doen, dat weet je van te voren en toch gaan ze er staan. In het amateurvoetbal wordt er trouwens regelmatig één in elkaar getimmerd, maar dat is ook maar weer die emotie natuurlijk.
Als iedereen zn excuus moet gaan aanbieden blijven we bezig, lijkt me ook onzin omdat je daar als scheidsrechter gewoon tegen moet kunnen, het is geen makkelijk vak nee dat weten we allemaal wel. En dat er scheidsrechters in elkaar worden geslagen is iets heel anders dan dat danny en gerard zeggen dat je kut gefloten hebt.
AFC Ajax
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:57:03 #10
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_36637344
Heatwave> Dat rondom Huntelaar was ook te sneu voor woorden, maar daar had ik het ook niet over. Je zegt zelf dat scheidsrechters zich niet mogen laten leiden door emoties, daar ben ik het mee eens, maar hoeven trainers zich dan niet op die manier in te houden??
pi_36637394
TVP AJAX AMSTERDAAAAM.
pi_36637485
AFCA
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:02:23 #13
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_36637517
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:56 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Als iedereen zn excuus moet gaan aanbieden blijven we bezig,
Inderdaad, iets vaker tot 10 tellen mag daarom ook wel. Door te steeds te blijven herhalen dat emotie bij het voetbal hoort geef je jezelf in principe een vrijbrief om je te misdragen, want ja, dat is immers de emotie die erbij hoort.
quote:
lijkt me ook onzin omdat je daar als scheidsrechter gewoon tegen moet kunnen, het is geen makkelijk vak nee dat weten we allemaal wel.
Ik heb juist het idee dat heel weinig mensen dat beseffen. Als je zo eens naar de reacties kijkt.
quote:
En dat er scheidsrechters in elkaar worden geslagen is iets heel anders dan dat danny en gerard zeggen dat je kut gefloten hebt.
Het komt wel uit dezelfde soort verontwaardiging voort, lijkt me.
pi_36637689
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:02 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Inderdaad, iets vaker tot 10 tellen mag daarom ook wel. Door te steeds te blijven herhalen dat emotie bij het voetbal hoort geef je jezelf in principe een vrijbrief om je te misdragen, want ja, dat is immers de emotie die erbij hoort.
[..]

Ik heb juist het idee dat heel weinig mensen dat beseffen. Als je zo eens naar de reacties kijkt.
[..]

Het komt wel uit dezelfde soort verontwaardiging voort, lijkt me.
Tja ik vind het geen vrijbrief om je te misdragen maar je moet best wat kunnen zeggen, en dat de scheids in elkaar timmeren uit dezelfde verontwaardiging voortkomt, tuurlijk, maar dat betekend toch niet dat we maar helemaal niks meer mogen zeggen omdat sommigen de scheids in elkaar timmeren? Sommige mensen zijn gewoon achterlijk.
AFC Ajax
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:10:14 #15
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_36637745
Zoals je al had kunnen lezen vind ik best dat je iets mag zeggen, maar de manier waarop slaat de laatste tijd door in Nederland. Gezien je laatste reactie denk ik dat we het dan eens zijn?
pi_36637780
Danny zou wel gezegd hebben dat het een mafkees is of zo. Big fucking deal, het is nog waar ook.
Houd van een lijntje.
pi_36637812
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:10 schreef Cruoninga het volgende:
Zoals je al had kunnen lezen vind ik best dat je iets mag zeggen, maar de manier waarop slaat de laatste tijd door in Nederland. Gezien je laatste reactie denk ik dat we het dan eens zijn?
Ja gedeeltelijk wel maar ik vind niet dat het doorgeslagen is de laatste tijd, het mag soms wel wat minder maar ik heb de laatste tijd geen ernstige incidenten oid gezien.
AFC Ajax
pi_36637834
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:53 schreef the_hunter het volgende:
Goede TT
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:14:38 #19
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36637867
Waarom heeft een échte Ajacied zo belachelijk veel krediet?

Of zou men het ontslag van DB nog niet naar buiten willen brengen tot na dit seizoen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_36637964
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:14 schreef M0NTANA het volgende:

Of zou men het ontslag van DB nog niet naar buiten willen brengen tot na dit seizoen?
Wat denk je zelf
Houd van een lijntje.
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:20:34 #21
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36638058
quote:
Ajax-trainer Blind niet gevoelig voor stevige kritieken

Danny Blind staat deze dagen weer onder zware druk wegens de zwakke prestaties van de afgelopen weken. Ajax lijkt zelfs buiten de top-5 te vallen en daarmee een mogelijke kwalificatie voor de Champions League sowieso al mis te lopen. Zowel FC Groningen als SC Heerenveen loeren op de vijfde plek van de Amsterdammers.

Onlangs liet Ajax-preses John Jaakke zich niet al te positief uit over de trainer. Jaakke wilde in een interview weinig kwijt over de capaciteitein van zijn trainer en ook kon hij niet zeggen wie er volgend jaar voor de groep staat. Trainer Blind maakt zich na de zoveelste vorm van kritiek weinig zorgen om zijn positie.

‘Ik slaap er geen minuut minder om’, aldus de altijd nuchtere Blind. Op zich was ook de Ajax-trainer niet echt gelukkig met de uitspraken van Jaakke. Blind: ‘Op de letter zegt Jaakke niks verkeerds, maar over de toon waarop hij het zegt denk ik: waarom is dat nodig?’

Op dit moment bezet Ajax de vijfde positie in de eredivisie. Mocht SC Heerenveen of FC Groningen de Amsterdammers nog passeren dan zou Ajax zich niet meer via de playoffs kunnen kwalificeren voor de voorrondes van de Champions League. Aankomend weekend staat er weer een lastige wedstrijd op het programma voor Blind, Ajax-AZ.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:20:39 #22
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_36638064
http://www.nu.nl/news/706(...)ikkingsvoorstel.html
quote:
AMSTERDAM - Ajax-coach Danny Blind heeft een schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal, een boete van 500 euro en een wedstrijd voorwaardelijk, niet geaccepteerd. De trainer is in staat van beschuldiging gesteld wegens beledigende taal richting scheidsrechter Roelof Luinge, afgelopen zondag in het competitieduel met Roda JC.

Blinds assistent Gerard van der Lem, die eerder bij de bekerwedstrijd tegen Roda JC woorden kreeg met arbiter Wout Braamhaar, kreeg hetzelfde voorstel als Blind. Ook hij weigerde. Beide zaken worden nu dinsdag 11 april door de tuchtcommissie behandeld.

Juanfran

Ajacied Juanfran, die zondag de rode kaart kreeg, negeerde een schikkingsvoorstel van vier wedstrijden schorsing. Zijn zaak wordt nu komende donderdag behandeld. Ook Tininho (NEC), Petö (NAC) en Seip (Heerenveen) komen dan voor de tuchtcommissie.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_36638072
quote:

Als hij de play offs haalt, die wint en de beker pakt, dan zit hij volgend seizoen gewoon weer op de bank.
Ajax!!
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:21:23 #24
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36638092
quote:
Danny Blind weigert schikkingsvoorstel

Danny Blind weigert verantwoordelijkheid te dragen voor zijn uitspraken ten opzichte van arbiter Roelof Luinge. De trainer van Ajax zou de scheidsrechter beledigt in de rust van het competitieduel Roda JC - Ajax. Luinge was het hier niet mee eens en verwees de trainer de tweede helft naar de tribuines.

De aanklager betaald voetbal heeft de trainer nu een schikkingsvoorstel gedaan van ¤ 500,- boete en een wedstrijd voorwaardelijke straf. Blind accepteert deze niet, aangezien hij zelf van mening is de scheidsrechter niet beledigt te hebben en onschuldig te zijn. Aankomende dinsdag 11 april zal de tuchtcommissie de zaak nogmaals onder de loep nemen.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_36638129
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:20 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Als hij de play offs haalt, die wint en de beker pakt, dan zit hij volgend seizoen gewoon weer op de bank.
No way, Danny ligt er al uit. We hebben een hele verstandige Directeur die wel weet wat het beste is voor de club en dat is niet Blind.
Houd van een lijntje.
pi_36638139
Geweldig hoe Van Gaal staat te schreeuwen aan het eind van Disc 1 van die CL1995 CDi .
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:24:24 #27
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_36638201
AJAX
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:28:19 #28
82589 S-Two
barba macacu
pi_36638338
Als we de play-offs halen zijn dan Grygera, Heitinga, Sneijder en Emanuelsson weer inzetbaar?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_36638359
quote:

tuurlijk zetten ze er nu geen nieuwe coach neer... Blind maakt dit seizoen nog af...
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:31:40 #30
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36638470
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:28 schreef S-Two het volgende:
Als we de play-offs halen zijn dan Grygera, Heitinga, Sneijder en Emanuelsson weer inzetbaar?
Alleen Sneijder is een vraagteken . De rest zal het wel gaan halen ja
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:32:22 #31
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36638491
De VI begint ook al over Blind.
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:33:18 #32
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36638528
quote:
Terecht, kan ook verkeerd uitpakken maar die randmongool van een Luinge moet eens de waarheid gezegd kunnen worden..
Get woke, go broke!
pi_36638569
Ach of Blind nu weggaat of aan het einde van het seizoen, dat maakt toch geen flikker meer uit.
Ik hoop alleen wel dat er snel een opvolger aangesteld wordt, want nog een seizoen Blind is niet goed voor mijn gemoedstoestand.
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:34:35 #34
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36638570
Trouwens Jong Ajax heeft maandagavond in Rotterdam Jong feyenoord met 1-3 verslagen. De ploeg van John van den Brom nam hiermee revanche voor de 1-5 nederlaag in Amsterdam eerder dit seizoen.
Doelpuntenmakers waren Emmanuel Boakye, Jerghinio Sahadewsing en Ryan Babel. Naast Babel en Boakye speelden de A-selectiespelers Robbert Schilder, Michael Timisela en Nicolae Mitea mee bij Jong Ajax.
Doelman Kenneth Vermeer maakte zijn rentree bij Jong Ajax. Hij keerde terug na vijf maanden blessureleed. Jong Ajax staat nu op de negende plaats in de beloftencompetitie.
oud nieuws
pi_36638576
Zou een beetje belachelijk zijn om Blind nu nog te ontslaan. Laat 'm het seizoen maar afmaken.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_36638579
Met wie worden we volgend seizoen kampioen.. en wie zou je er nog bij willen hebben (en dan heb ik het over mogelijke aankopen voor de selectie)
wanneer je niet weet wat je wil weten..
weet je het niet!
pi_36638616
Rechtsback, rechtsbuiten en een ervaren middenvelder.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:36:58 #38
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36638644
Mitea heeft gister de hele wedstrijd gespeeld tegen Jong feyenoord.
pi_36638657
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:34 schreef zjroentje het volgende:
Zou een beetje belachelijk zijn om Blind nu nog te ontslaan. Laat 'm het seizoen maar afmaken.
Tsja, als Blind wegmoet kan hij het maar beter zo snel mogelijk horen.
pi_36638658
Met Blind aan het roer zal TT niet op het seizoen 2006\2007 slaan.

Is nu meer dan een jaar bezig en het spel is er alleen maar slechter op geworden. Het wordt tijd voor een echte coach. 'Promoveer' blind maar weer naar hoofdopleidingen ofzo... Fijne kerel verder maar totaal ongeschikt als coach van Ajax, op dit moment.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_36638704
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:35 schreef zjroentje het volgende:
Rosales gaat goed de laatste weken...... zou liever een echte linksbuiten zien. Ben benieuwd hoe Perez het gaat invullen maar is naar mijn mening niet de linksbuiten die we nodig hebben!!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_36638725
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:37 schreef Robar het volgende:

[..]

Tsja, als Blind wegmoet kan hij het maar beter zo snel mogelijk horen.
Om nou voor de paar wedstrijden een nieuwe coach aan te stellen heeft weinig zin.

Het seizoen is toch al verkloot, laat 'm dan ook maar zitten.
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:39:37 #43
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36638729
Als Blind NU vervangen KAN worden door een goeie trainer moet Ajax dat wel doen nu. Voor dat die weer bezet is iig.
Get woke, go broke!
pi_36638740
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Als Blind NU vervangen KAN worden door een goeie trainer moet Ajax dat wel doen nu. Voor dat die weer bezet is iig.
Natuurlijk kan dat nu niet.
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:40:48 #45
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36638756
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:40 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat nu niet.
Alles kan hoor .
Get woke, go broke!
pi_36638774
Sneijder doet in de play-offs gewoon mee hoor, hijs nu alweer zo goed als fit.
pi_36638775
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Alles kan hoor .
Alsof Ten Cate of Jol op dit moment hun club nog gaan verlaten.
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:41:39 #48
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36638784
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Volgens mij is elke goede coach al bezig.
pi_36638855
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:22 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

No way, Danny ligt er al uit. We hebben een hele verstandige Directeur die wel weet wat het beste is voor de club en dat is niet Blind.
en dat weet jij.. insider
pi_36638924
Ik maak me niet zo zeer zorgen of Blind het seizoen nu wel of niet afmaakt, maar ik hoop dat er wel op de korte termijn een vervanger bekend gemaakt wordt. En eigenlijk had die al bekend moeten zijn, maar dat is mijn bescheiden mening
pi_36639012
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:35 schreef zjroentje het volgende:
Namen?
weet je het niet!
pi_36639090
Puyol, C. Ronaldo en Zidane, opgelost
pi_36639175
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:51 schreef Robar het volgende:
Puyol, C. Ronaldo en Zidane, opgelost
weet je het niet!
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:54:05 #54
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36639184
quote:
Ajax-ijs in Bagdad

Novum:
Drie ijscomannen zijn zaterdag doodgeschoten in Bagdad. Ook vermoordden schutters in de Iraakse hoofdstad een slager en zijn zoon en de eigenaar van een reparatiewinkel voor airconditioningsystemen. Getuigen zagen hoe een man uit een BMW werd gesleept en doodschoten bij een snelweg. In totaal vielen bij gewelddadigheden in Irak zeker 25 doden. Agenten vonden in Bagdad acht lichamen van jongemannen die waren doodgeschoten of gewurgd - blijkbaar de laatste slachtoffers van de soennitische dan wel sjiitische doodseskaders.

Bijgoochem: Behalve zelfmoordenaars, zwaar bewapende milities en gijzelnemers huisvest de stad blijkbaar ook vredelievender inwoners.
IJscomannen in Bagdad? Het is nauwelijks voorstelbaar dat de beroemde ijssalon Gioliti er filialen in Irak op nahoudt. Net zomin er in het Stalingrad van 1942 een ongeschonden Body Shop annex beauty salon tussen de rokende puinhopen zou hebben gestaan.

Het blijft gissen naar de omvang van de beroepsgroep ijscomannen, maar dit voorval moet een flinke hap in het ledenbestand hebben geslagen. De ijsmarkt in Irak ligt dus voor het oprapen, de vraag is wie in deze bomkrater durft te springen. Het Amerikaanse Häagen-Dazs kijkt natuurlijk wel lekker uit. Loopt er in Nederland niemand rond die dit varkentje kan wassen, met excuses voor de woordspeling aan de moslimfanatici?

Heeft degene die ooit beweerde zelfs nog aan eskimo’s ijs te kunnen verkopen hier geen schone taak? Maarten Fontein, voormalig directeur van de ijs-divisie van Unilever in Azië en tegenwoordig falend directeur van Ajax, heeft eindelijk het excuus in handen om zijn zinkende schip verlaten.
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:55:57 #55
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36639239
Tjezes, wat gaat dit topic hard zeg. Ik dacht even dat Danny al met zijn doos met spullen naar zijn auto liep.
pi_36639280
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:55 schreef Trancelocator het volgende:
Tjezes, wat gaat dit topic hard zeg. Ik dacht even dat Danny al met zijn doos met spullen naar zijn auto liep.
ik hoor net dat Henkie ten C. zijn auto op het ArenA dek heeft geparkeerd
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_36639452
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:53 schreef space-kees het volgende:

[..]

Niet goed genoeg?

Ik weet het niet precies, maar ik denk aan wat spelers van AZ.
Bijvoorbeeld Landzaat en de Cler.
Maar ik ben altijd al een fan van de Cler geweest.
Misschien een beetje subjectief.
pi_36639523
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:57 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Ik zie niets
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:07:19 #59
82589 S-Two
barba macacu
pi_36639621
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:45 schreef Robar het volgende:
Ik maak me niet zo zeer zorgen of Blind het seizoen nu wel of niet afmaakt, maar ik hoop dat er wel op de korte termijn een vervanger bekend gemaakt wordt. En eigenlijk had die al bekend moeten zijn, maar dat is mijn bescheiden mening
Het zou ook echt goed zijn voor de groep en voor Blind als er nu al bekend zou worden gemaakt dat hij volgend jaar weggaat en wie zijn opvolger is. Lijkt me niet echt motiverend.

* S-Two is benieuwd naar Mitea, hoe hij het zal doen na zijn blessure .
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:11:19 #60
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36639752
Robar heb je daarboven een verrekijker ofzo .
pi_36639948
Ik pleit voor Aad de Mos of Pim Verbeek.
pi_36639994
Flikker jij is op Peter frietsaus.
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:21:06 #63
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_36640024
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:19 schreef Jasza het volgende:
Flikker jij is op Peter frietsaus.
Huilen dan.
pi_36640039
Ten eerste is het eens, ten tweede post ik waar ik wil. Dus dat jij maar zelf eens opflikkert, ik draag een mogelijke nieuwe trainer aan (2 zelfs) en jij kunt alleen maar janken.
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:22:15 #65
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_36640055
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:57 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

dat zou helemaal te gek zijn: Ajax dat Hen ten C wegkaapt voor de neus van PSV
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:24:08 #66
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_36640105
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Terecht, kan ook verkeerd uitpakken maar die randmongool van een Luinge moet eens de waarheid gezegd kunnen worden..
toch vind ik, ook al heeft hij 200% gelijk, dat een trainer gewoon ten alle tijden zijn mond moet houden tegen een scheids. Het werkt nooit in je voordeel, en dus benadeel je je team. Nogmaals, hij had gelijk, maar het was niet verstandig van hem.
pi_36640111
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:21 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Ten eerste is het eens, ten tweede post ik waar ik wil. Dus dat jij maar zelf eens opflikkert, ik draag een mogelijke nieuwe trainer aan (2 zelfs) en jij kunt alleen maar janken.
Peter
pi_36640122
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:24 schreef buzzer het volgende:

[..]

toch vind ik, ook al heeft hij 200% gelijk, dat een trainer gewoon ten alle tijden zijn mond moet houden tegen een scheids. Het werkt nooit in je voordeel, en dus benadeel je je team. Nogmaals, hij had gelijk, maar het was niet verstandig van hem.
Dat haat ik, trainers moeten gewoon verhaal kunnen halen. De scheids is niet heilig ofzo hoor
pi_36640127
Beetje vroeg om te zeggen dat Henk ten Cate komt, hij heeft zijn toekomst min of meer verbonden aan het al dan niet aanblijven van Laporta. Bullshitbericht dus.
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:25:49 #70
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36640149
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:21 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op je beargumentering van je keuze. Heb je die niet, dan mag je terecht opzouten.
pi_36640166
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:24 schreef Jasza het volgende:

[..]

Peter
Wederom een heel sterke reply meneer Wolfrat.
pi_36640174
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:07 schreef S-Two het volgende:

[..]

Het zou ook echt goed zijn voor de groep en voor Blind als er nu al bekend zou worden gemaakt dat hij volgend jaar weggaat en wie zijn opvolger is. Lijkt me niet echt motiverend.

* S-Two is benieuwd naar Mitea, hoe hij het zal doen na zijn blessure .
Motivatie mag nooit en te nimmer een issue zijn.
Zo werkt dat nu eenmaal.
En het gebeurt wel vaker dat een trainer het seizoen moet afmaken terwijl de opvolger al bekend is.
pi_36640213
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:25 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Ik zit nog steeds te wachten op je beargumentering van je keuze. Heb je die niet, dan mag je terecht opzouten.
Goede ervaren coaches die hun sporen al verdiend hebben en Aad de Mos heeft er al eerder gewerkt dus kent een beetje de cultuur.
pi_36640218
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:11 schreef Houniet het volgende:
Robar heb je daarboven een verrekijker ofzo .
Dat zou nog eens een idee zijn
Maar ik dacht laat ik eens net zoiets schaterlachopwekkends roepen
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:29:04 #75
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_36640247
quote:

[..]

Dat haat ik, trainers moeten gewoon verhaal kunnen halen. De scheids is niet heilig ofzo hoor
dat is een ander verhaal, maar dat is de praktijk nu eenmaal niet...
pi_36640272
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:27 schreef HerrFrietsaus het volgende:

[..]

Goede ervaren coaches die hun sporen al verdiend hebben en Aad de Mos heeft er al eerder gewerkt dus kent een beetje de cultuur.
Heeft Aad de Mos bij Ajax gewerkt?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36640293
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:26 schreef HerrFrietsaus het volgende:

[..]

Wederom een heel sterke reply meneer Wolfrat.
Van jou ook hoor,
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:32:21 #78
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_36640325
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jazeker, als hoofdcoach zelfs nog.
quote:

Aad de Mos was eerst jeugdtrainer geweest en assistent van Leo Beenhakker (en opvolger bij diens voortijdig opstappen in 1981) en Kurt Linder toen hij aan het begin van het seizoen 1982-1983 zelf de eindverantwoordelijke werd bij Ajax I. In zijn debuutjaar haalde hij direct het landskampioenschap en de beker binnen. In Europa was Celtic in de eerste ronde te sterk.
Een paar weken voor het einde van de competitie 1984-1985 zette het Ajax-bestuur hem op non-actief. Voornamelijk omdat hij het vertrouwen miste van een groot deel van de spelersgroep.
-
pi_36640329
quote:

[..]

http://www.ajax.nl/show/id=109655/nodb=true
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:32:37 #80
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_36640331
quote:

[..]

van 1980 - 1985

bron
pi_36640335
quote:

[..]

In Southern Sun
pi_36640340
quote:

[..]

Jazeker, ook al is het al een tijdje geleden...ik zal eens ff googlen.
pi_36640370
quote:
Die vent heeft ook overal gezeten zeg.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36640388
Hmm, het was al gepost, dan maar ff editten. Ik probeer als niet ajaxsupporter gewoon mee te denken omdat het lot van de concurrent me ook zeer aan het hart gaat.
pi_36640404
quote:

[..]

verhaal halen kun je ook op een andere manier doen, we hebben nu eenmaal afgesproken dat de scheidsrechter de leiding heeft en dat hij de beslissingen neemt. En dan kan het voorkomen dat je het kind van de rekening wordt als een scheids een slechte dag heeft. Wel mogen scheidsrechters weleens meer verantwoordelijkheid dragen voor hun beslissingen vind ik. Maar de aanvaring van Zondag zie ik in context met het seizoen van Ajax, Blind is natuurlijk gefrusreerd tot op het bot over dit seizoen.
Yeah baby Yeah!
pi_36640409
Dat lijstje van ontslag .
pi_36640411
Hallo dan, 1 bron lijkt mij wel voldoende hoor
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:37:24 #88
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36640475
Ron Jans vind ik wel een coole gozer met zijn humor. Alleen zie ik hem niet bij ons op de bank zitten. Als Nederland faalt op het WK hebben wij dan Marco en John terug . Ben erg benieuwd wanneer die terug komen.
pi_36640511
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:34 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Hmm, het was al gepost, dan maar ff editten. Ik probeer als niet ajaxsupporter gewoon mee te denken omdat het lot van de concurrent me ook zeer aan het hart gaat.
Je kan beter na gaan denken over je club uit rotjeknor
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:39:38 #90
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36640542
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:35 schreef vdHoek het volgende:
Dat lijstje van ontslag .
Wat dat betreft kan Ajax een goede traditie voortzetten.
pi_36640604
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:38 schreef Jasza het volgende:

[..]

Je kan beter na gaan denken over je club uit rotjeknor
Op dit moment wat minder aan de orde natuurlijk mijn grote vriend, al geplaatst voor de play offs en de selectie gewoon bij elkaar proberen te houden en een linksbackje halen maar hey daar is dit topic niet voor. Beter ga je niet telkens op me reageren omdat je me van andere fora kent en de pik op me hebt meneertje Wolfrat.
pi_36640639
pfff is dirk-kuyt er eventjes niet krijgen we dit weer
AFC Ajax
pi_36640647
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:35 schreef Elgigante het volgende:

[..]

verhaal halen kun je ook op een andere manier doen, we hebben nu eenmaal afgesproken dat de scheidsrechter de leiding heeft en dat hij de beslissingen neemt. En dan kan het voorkomen dat je het kind van de rekening wordt als een scheids een slechte dag heeft. Wel mogen scheidsrechters weleens meer verantwoordelijkheid dragen voor hun beslissingen vind ik. Maar de aanvaring van Zondag zie ik in context met het seizoen van Ajax, Blind is natuurlijk gefrusreerd tot op het bot over dit seizoen.
Je mag best verhaal gaan halen bij een scheidsrechter.
Het gaat er alleen om hoe je dat doet en wanneer je dat doet.
Blind kwam in de rust bij de heer Luinge en heeft, volgens Blind, geen enkel scheldwoord gebruikt.
Hij heeft op een "normale", ietwat geiriteerde manier verhaal gehaald.
Als dat al niet eens mag . . . . . .

De laatste jaren is er door de KNVB veel te veel gehamerd op normen en waarden binnen het voetbal, wat mag er wel gezegd worden, wat mag er niet gezegd worden, wanneer leggen we een wedstrijd plat en wanneer gaan we verder spelen. Nu zie je gewoon dat een scheidsrechter hierin doorschiet. De KNVB zou zich veel meer druk moeten maken om al die schwalbe's, ellebogen, smerige overtredingen die er zowel binnen als buiten het gezichtsveld van de scheidsrechter plaatsvinden, maar wel door anderen of zelfs camera's waargenomen worden.

Er moet een grens gesteld worden wat betreft het toelaatbare verbale gedrag, maar het mag niet zo zijn dat de scheidsrechter op zo een simpele manier een club kan benadelen en het mag zeker niet zo zijn dat een scheidsrechter iedereen monddood kan maken wanneer hij een keer voor het blok gezet wordt. Luinge heeft hier naar mijn mening misbruik gemaakt van zijn machtspositie en daarom vind ik dat ook scheidsrechters best wat strenger geevalueerd mogen worden.
pi_36641028
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:43 schreef Robar het volgende:

[..]

Je mag best verhaal gaan halen bij een scheidsrechter.
Het gaat er alleen om hoe je dat doet en wanneer je dat doet.
Blind kwam in de rust bij de heer Luinge en heeft, volgens Blind, geen enkel scheldwoord gebruikt.
Hij heeft op een "normale", ietwat geiriteerde manier verhaal gehaald.
Als dat al niet eens mag . . . . . .

De laatste jaren is er door de KNVB veel te veel gehamerd op normen en waarden binnen het voetbal, wat mag er wel gezegd worden, wat mag er niet gezegd worden, wanneer leggen we een wedstrijd plat en wanneer gaan we verder spelen. Nu zie je gewoon dat een scheidsrechter hierin doorschiet. De KNVB zou zich veel meer druk moeten maken om al die schwalbe's, ellebogen, smerige overtredingen die er zowel binnen als buiten het gezichtsveld van de scheidsrechter plaatsvinden, maar wel door anderen of zelfs camera's waargenomen worden.

Er moet een grens gesteld worden wat betreft het toelaatbare verbale gedrag, maar het mag niet zo zijn dat de scheidsrechter op zo een simpele manier een club kan benadelen en het mag zeker niet zo zijn dat een scheidsrechter iedereen monddood kan maken wanneer hij een keer voor het blok gezet wordt. Luinge heeft hier naar mijn mening misbruik gemaakt van zijn machtspositie en daarom vind ik dat ook scheidsrechters best wat strenger geevalueerd mogen worden.
Ik neem aan dat Luinge een scheidsrechtersrapport heeft opgemaakt en daarin exact beschreven heeft welke woorden Blind gebruikt heeft. 1 van beiden liegt dat ie barst en in ben wel benieuwd wie, op dit moment (zeker gezien zijn commentaar achteraf) geef ik Blind het voordeel van de twijfel, want ze zullen toch allebei wel weten wat scheldwoorden zijn, niet?

Ik kan me helemaal vinden in jouw visie op het niet-optreden-van-scheidsrechters op vuile dingen in en rond het voetbal, sommige zaken worden namelijk bewust doodgezwegen (spreekkoren bijv), maar in deze maatschappij is het niet ondenkbaar dat Luinge geen boodschappen meer kan doen als hij een wedstrijd stillegt (vanwege spreekkoren en de nadelige partij de wedstrijd reglementair met 3-0 verliest), dat moet je ook meenemen denk ik.
De enige oplossing lijkt mij televisiebeelden, om zo schwalbes, geniepige rotstreken en ander voetbal-onwaardig gedrag te bestraffen, evenals vermeend buitenspel etc.
Zeer paradoxaal dat een bedrijf dat op financieel gebied zó dynamisch is operationeel nog in de middeleeuwen leeft, onbegrijpelijk dat het bedrijfsleven dat pikt.

Blind had imo Luinge om opheldering mogen vragen in de catacomben, maar niet op het veld.
Als de trainer namelijk al een veld op stormt en een scheidsrechter dominant om verhaal vraagt geeft dat een negatief signaal naar de (meestal heetgebakerde) supporters.
Luinge heeft inderdaad misbruik gemaakt van zijn positie als autoriteit, aan de KNVB de taak om uit te zoeken wat er nu écht gebeurd is en hoe hier in de toekomst mee om te springen/ eventueel te voorkomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elgigante op 04-04-2006 15:03:50 ]
Yeah baby Yeah!
pi_36641111
De komende tijd kan ook goed zijn voor Ajax, nu leren de knaapjes eens wat vechten voor de punten betekent.
Yeah baby Yeah!
pi_36641175
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:56 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik neem aan dat Luinge een scheidsrechtersrapport heeft opgemaakt en daarion exactbeschreven heeft welke woorden Blind gebruikt heeft. 1 van beiden liegt dat ie barst en in ben wel benieuwd wie, op dit moment (zeker gezien zijn commentaar achteraf) geef ik Blind het voordeel van de twijfel, want ze zullen tochallebei wel weten wat scheidlwoorden zijn, niet?

Ik kan me helemaal vinden in het niet-optreden-van-scheidsrechters op vuile dingen in en rond het voetbal, sommige zaken worden namelijk bewust doodgezwegen (spreekkoren bijv), maar in deze maatschappij is het niet ondenkbaar dat Luinge geen boodschappen meer kan doen als hij een wedstrijd stillegt (vanwege spreekkoren en de nadelige partij de wedstrijd reglementair met 3-0 verliest), dat moet je ook meenenem denk ik.
De enige oplossing lijkt mij televisiebeelden, om zo schwalbes, geniepige rotstreken en ander voetbal-onwaardig gedrag te bestraffen, evenals vermeend buitenspel etc.
Zeer paradoxaal dat een bedrijf dat op financieel gebied zó dynamisch is operationeel nog in de middeleeuwen leeft, onbegrijpelijk dat het bedrijfsleven dat pikt.

Blind had imo Luinge om opheldering mogen vragen in de catacomben, maar niet op het veld.
Als de trainer namelijk al een veld op stormt en een scheidsrechter dominent om verhaal vraagt geeft dat een negatief signaal naar de (meestal heetgebakerde) supporters.
Luinge heeft inderdaad misbruik gemaakt van zijn positie als autoriteit, aan de KNVB de taak om uit te zoeken wat er nu écht gebeurd is en hoe hier in de toekomst mee om te springen/ eventueel te voorkomen.
Ik denk dat we het helemaal met elkaar eens zijn
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:02:09 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36641193
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:59 schreef Elgigante het volgende:
De komende tijd kan ook goed zijn voor Ajax, nu leren de knaapjes eens wat vechten voor de punten betekent.
Tja, dat zouden ze inmiddels wel eens moeten weten...
Get woke, go broke!
pi_36641280
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tja, dat zouden ze inmiddels wel eens moeten weten...
Tja, op dat vlak is er matige opgeleid en/of aangekocht.
Het maakt de voetballers in elk geval wél beter.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:06:41 #99
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36641331
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:04 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Tja, op dat vlak is er matige opgeleid en/of aangekocht.
Het maakt de voetballers in elk geval wél beter.
Ik hoop het, maar voor de ervaring etc hadden ze Juanfran in gedachten, maar die valt ook tegen.

We zullen zien of ze ballen kunnen tonen vanaf nu. Ik heb er een hard hoofd in.
Get woke, go broke!
pi_36641391
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik hoop het, maar voor de ervaring etc hadden ze Juanfran in gedachten, maar die valt ook tegen.

We zullen zien of ze ballen kunnen tonen vanaf nu. Ik heb er een hard hoofd in.
Huntelaar is een vechter, in vorm, heeft aanzien en kan de kar misschien wel trekken.
Van hem kan men veel leren heb ik het idee, ondanks zijn prille leeftijd.

heel knap hoe hij van eerste-divisie speler nu topscorer is, de meeste ajacieden hebben een andere loopbaan gehad namelijk.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:12:39 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36641537
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:08 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Huntelaar is een vechter, in vorm, heeft aanzien en kan de kar misschien wel trekken.
Van hem kan men veel leren heb ik het idee, ondanks zijn prille leeftijd.

heel knap hoe hij van eerste-divisie speler nu topscorer is, de meeste ajacieden hebben een andere loopbaan gehad namelijk.
Eens, maar HIJ laat het ook elke week wel zien, aan HEM ligt het niet..

Maar er lopen 10 spelers bij hem die of moe of ongemotiveerd of kapot of slecht zijn....
Get woke, go broke!
pi_36641572
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar er lopen 10 spelers bij hem die of moe of ongemotiveerd of kapot of slecht zijn....
Er lopen er ook een paar bij die gewoon te kort komen.
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:14:34 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36641597
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:13 schreef Robar het volgende:

[..]

Er lopen er ook een paar bij die gewoon te kort komen.
Gelukkig tikte ik dat niet .
Get woke, go broke!
pi_36641607
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan hebben ze een inspirator nodig aan het roer. Maar voordat de selectie van Ajax volledg in balans is zijn we denk ik toxh een paar seizoenen verder en binnen de club moet er ook iets veranderen. Ik heb het idee dat sommigen daar nog in de hippy-tijd zijn blijven hangen.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:15:29 #105
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36641626
Intern zijn er spelers ook KAPOT gemaakt .
pi_36641648
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:15 schreef Houniet het volgende:
Intern zijn er spelers ook KAPOT gemaakt .
Je bedoeld een Van der Vaart, Mido, Zlatan?
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:18:28 #107
108558 Messenga
pi_36641719
quote:
‘Aimar in de uitverkoop’
Daniël Cabot-Kerkdijk | 04-04-2006 15:08:45

Wed ¤15 gratis bij Unibet
Volgens de Spaanse sportkrant As zijn de laatste dagen van Pablo Aimar bij Valencia geteld.

Naar verluidt heeft trainer Quique Sánchez Flores zijn plannen voor volgend seizoen aan het bestuur van de club bekend gemaakt en zou de Argentijns international mogen uitkijken naar een andere club.

Mede door de blessures heeft de 26-jarige aanvallende middenvelder nooit datgene kunnen brengen wat van hem verwacht werd. De Argentijn werd op 21-jarige leeftijd als een toptalent bij River Plate weggeplukt, maar wist in zes seizoenen tijd slechts zesentwintig doelpunten te maken.

Mede door de aanwezigheid van El Payaso op het komende WK, hoopt de huidige nummer drie in de Primera División haar slag te slaan op de transfermarkt.
Iets voor Ajax?
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:18:59 #108
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36641743
ja tof, weer een blessure-addict .
Get woke, go broke!
pi_36641794
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:18 schreef Messenga het volgende:

[..]

Iets voor Ajax?
Is ook echt haalbaar
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:21:36 #110
108558 Messenga
pi_36641834
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

Is ook echt haalbaar
Met Van Geel weet je het nooit.
pi_36641857
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Gelukkig tikte ik dat niet .
Lafaard
pi_36641859
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:21 schreef Messenga het volgende:

[..]

Met Van Geel weet je het nooit.
Van Geel is geen Kazan.

Waar baseert iedereen het vertrouwen in van Geel toch op?
Yeah baby Yeah!
pi_36641874
Klopt, Van Geel is God.
In Southern Sun
pi_36641900
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Klopt, Van Geel is God.
Van Geel kent de markt aardig, maar heeft nog niets bijzonders laten zien.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:23:51 #115
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36641914
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:16 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Je bedoeld een Van der Vaart, Mido, Zlatan?
Nigel etc ja..
pi_36641929
Van Geel is God
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:24:18 #117
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36641935
pi_36641954
quote:
Klopt, Van Geel is God.
Alsof iemand anders dan Van Geel de kwaliteiten van Huntelaar niet zou hebben gezien.
Voor de rest Gentenaar, Lindenbergh, Perez en Stam. Geen wereldvondsten.
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:25:50 #119
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36641991
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:24 schreef cultheld het volgende:

[..]

Alsof iemand anders dan Van Geel de kwaliteiten van Huntelaar niet zou hebben gezien.
Stam? En als Grygera weggaat aankomend seizoen en er geen Stam was gehaald? Maduro laten spelen op die plek?
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:25:55 #120
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_36641994
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:24 schreef cultheld het volgende:

[..]

Stam was een behoorlijk stunt door um voor de neus van psv weg te kapen.
Perez ook gezien de band met AZ.
Boring Olaf, sja...... Gentenaar is prima als 2de keus.
-
pi_36642010
Maar hij haalt ze en zorgt voor beleid en rust binnen Ajax. Dan ben je God op dit moment.
In Southern Sun
pi_36642025
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:23 schreef Houniet het volgende:

[..]

Nigel etc ja..
Al heeft de Jong mijns inziens ook teveel noten op zijn zang.
Heeft net haar op zijn pik, is niet anders dan medewerker bij een beursgenoteerd bedrijf en verdient met zijn prille leeftijd al net zoveel als de gemiddelde bestuursvoorzitter die daar jaren voor geleerd heeft en decennia werkervaring voor heeft opgedaan.
En meneer de Jong gaat eisen stellen....

je moet het wel een beetje in verhouding zien natuurlijk, al had Ajax daar meer uit moeten halen.
Yeah baby Yeah!
pi_36642030
Olaf is niet door Van Geel gehaald.
pi_36642049
blind werd wel al vrij vroeg de tribune op gestuurd en al ruim voordat ze in de tunnel waren. Als je goed kijkt naar de beelden vlak na het affluiten zie je blind op hem aflopen zegt een woord en luinge wijst gelijk naar de tribune en zegt volgens mij iets van: "En jij zit straks daar" iemand de beelden toevallig bij de hand?
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:28:54 #125
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36642078
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:24 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
Zijn laatste foto van hem in actie
Houd van een lijntje.
pi_36642120
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:25 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Stam was een behoorlijk stunt door um voor de neus van psv weg te kapen.
Perez ook gezien de band met AZ.
Boring Olaf, sja...... Gentenaar is prima als 2de keus.
Geen stunt hoor, gewoon on-PSV's handelen wat de Eindhovenaren genekt heeft, toen was Ajax de enige serieuze gegadigde.
Perez band met AZ?
Gewoon een broodvoetballer net als alle anderen en Ajax is aantrekkelijker dan AZ.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:32:03 #127
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36642189
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
blind werd wel al vrij vroeg de tribune op gestuurd en al ruim voordat ze in de tunnel waren. Als je goed kijkt naar de beelden vlak na het affluiten zie je blind op hem aflopen zegt een woord en luinge wijst gelijk naar de tribune en zegt volgens mij iets van: "En jij zit straks daar" iemand de beelden toevallig bij de hand?
Ja, op www.ajaxpride.nl staan de beelden.
pi_36642207
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar hij haalt ze en zorgt voor beleid en rust binnen Ajax. Dan ben je God op dit moment.
Op die fiets!

Ja, hij doetz ijnw erk wél goed en zorgt voor een beetje vertrouwen/uitstraling, dat vind ik positief aan hem, volgens mij zit hij nu op zijn droompositie.
Yeah baby Yeah!
pi_36642213
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:25 schreef Houniet het volgende:

[..]

Stam? En als Grygera weggaat aankomend seizoen en er geen Stam was gehaald? Maduro laten spelen op die plek?
Stam heeft last van chronische spierblessures. Bovendien kost hij een klein vermogen aan salaris. Een behoorlijke risico-aankoop dus, maar mits fit is hij wel een versterking voor Ajax. Voor dat geld kun je echter beter een Zomer of Luirink voor 5 jaar aan je binden.
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:33:58 #130
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36642257
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Stam heeft last van chronische spierblessures. Bovendien kost hij een klein vermogen aan salaris. Een behoorlijke risico-aankoop dus, maar mits fit is hij wel een versterking voor Ajax. Voor dat geld kun je echter beter een Zomer of Luirink voor 5 jaar aan je binden.
Zijn dat zekerheidjes dan?
Houd van een lijntje.
pi_36642301
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Stam heeft last van chronische spierblessures.
Bron?
pi_36642343
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:33 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Zijn dat zekerheidjes dan?
Gewoon hele goede verdedigers, die er met kop en schouders bovenuit steken bij hun club. Bovendien kampen ze niet met chronische spierblessures, zijn ze gretig en verdedigen ze niet als Ajax-verdedigers (wat Stam voor de duidelijkheid ook niet is).
pi_36642373
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:35 schreef Radegast het volgende:

[..]

Bron?
Het Milan-lab. Dat is toch algemeen bekend?
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:38:17 #134
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36642397
Weer jonge voetballers kopen? We hebben juist ervaring nodig, laat staan achterin. We worden echt geen kampioen met bijv Luirink achterin. We hebben al een zwakke verdediging op dit moment, laat staan als Trabelsi en Grygera weggaan. Dat kan je echt niet vervangen door onervaren spelers die het goed doen bij een club zoals Groningen.
pi_36642452
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:32 schreef Houniet het volgende:

[..]

Ja, op www.ajaxpride.nl staan de beelden.
kan ze niet vinden op de site..
pi_36642463
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:38 schreef Houniet het volgende:
Weer jonge voetballers kopen? We hebben juist ervaring nodig, laat staan achterin. We worden echt geen kampioen met bijv Luirink achterin. We hebben al een zwakke verdediging op dit moment, laat staan als Trabelsi en Grygera weggaan. Dat kan je echt niet vervangen door onervaren spelers die het goed doen bij een club zoals Groningen.
Deed Huntelaar het ook niet goed bij een club als Heerenveen?
pi_36642619
quote:
Klopt, Van Geel is God.
pi_36642622
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:38 schreef Houniet het volgende:
Dat ben ik niet helemaal met je eens.
Jonge spelers aan je binden is nooit verkeerd.
En Stam zal niet eeuwig blijven voetballen en zal ook denk ik niet alle wedstrijden spelen.
In een wedstrijd waarin je Stam echt niet nodig hebt, kun je jonge spelers laten spelen.
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:57:26 #139
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36643030
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

kan ze niet vinden op de site..
Je moet bij de films kijken onder Roda - Ajax.
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:20:16 #140
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36643831
quote:
'Christian Chivu in belangstelling Real Madrid'

Cristian Chivu lijkt de clubs voor het uitkiezen te hebben. De Roemeense verdediger is op dit moment nog herstellende van een blessure, maar is desalniettemin nog steeds in beeld bij verschillende Europese topclubs. De belangrijkste kandidaat lijkt Real Madrid, dat volgens de Spaanse radiozender Cadena Cope al heeft gesproken met zijn huidige werkgever AS Roma.

Naast Real Madrid is ook AC Milan al lange tijd geinteresseerd in de oud-Ajacied. De Milanezen hebben een sterk verouderde verdediging die niet veel seizoenenen meer mee lijkt te kunnen. De 25-jarige verdediger zou om die reden een welkome versterking zijn in de ploeg van trainer Carlo Ancelotti. Alleen het prijskaartje voor Chivu zou een probleem kunnen vormen. De Romeinen vragen rond de twintig miljoen euro voor hun talentvolle verdediger.

Chivu is de afgelopen jaren bij AS Roma echt doorgebroken op het hoogste Europese niveau. Echter door vele blessures kwam de Roemeen in drie seizoenen nog niet verder dan 55 duels in de Serie A.
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:20:57 #141
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_36643849
ajax
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_36644141
Ik hoop dat Chivu bij Barcelona tekent. Veel mooiere club voor hem.
pi_36644171
Kiwoe
pi_36644728
Hehe hoop datie naar milan gaat en net als japie daarna naar ajax komt, maar hij mag natuurlijk ook meteen naar ajax komen
AFC Ajax
pi_36644864
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:24 schreef Radegast het volgende:
Van Geel is God
Inderdaad, overdrijven is ook een vak.
That's all folks!
pi_36644890
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:51 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Inderdaad, overdrijven is ook een vak.
Het is echt
In Southern Sun
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:09:59 #147
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_36645513
Als Van Geel God was geweest, had ie vast wel een middel tegen acné kunnen uitvinden, toch?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_36645644

Niet belangrijk genoeg...
In Southern Sun
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:33:12 #149
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_36646362
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:30 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Geen stunt hoor, gewoon on-PSV's handelen wat de Eindhovenaren genekt heeft, toen was Ajax de enige serieuze gegadigde.
Perez band met AZ?
Gewoon een broodvoetballer net als alle anderen en Ajax is aantrekkelijker dan AZ.
Ik bedoelde gezien de band die AZ (Scheringa) met Ajax heeft.
Een hele slechte .
-
pi_36646428
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Als Van Geel God was geweest, had ie vast wel een middel tegen acné kunnen uitvinden, toch?
Ook acne heeft een doel...
Van Geel laat het niet voor niets voortbestaan.

Verder lijkt vooral een Luirink mij wel een verrijking voor Ajax. Hij is zeker wel getalenteerd en kijk naar bijvoorbeeld de ontwikkeling van Vermaelen, hij kan dat ook krijgen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:54:15 #151
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36646921
quote:
Ajax-city in plaats van of mét supportershome?

Zoals bekend moet het supportershome op last van de gemeente per 2007 op een andere locatie gehuisvest worden. Tot op heden is onduidelijk waar. Het weerhoudt de gemeente er alvast niet van de mogelijkheden te bestuderen om een nieuwe attractie bij de Arena te bouwen: "Ajax-city", zo meldt de Telegraaf. Dit 'dorp' zou tussen sportpark De Toekomst en de ArenA moeten verrijzen. Er zal in het dorp onder andere ruimte zijn voor een hotel en winkels, het Ajax-museum krijgt eveneens een plaats op het mogelijk te bouwen complex. De Amsterdamse Wethouder Maij van Sport bevestigt de plannen en laat weten dat de gemeente er zelf niet veel geld in wil steken. Ajax zelf wil nog niet reageren op deze plannen tot eind deze maand het nieuwe beleidsplan van de club wordt gepresenteerd.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_36646997
quote:
laat weten dat de gemeente er zelf niet veel geld in wil steken.
Maar er natuurlijk wel weer aan verdienen
pi_36647173
Gerucht over Davids is dus klinkklare onzin. Net even de beheerder van Ajaxfanz gesproken en die kwam met "Nou weet ik veel. Ik post geen nieuws. Maar geruchten zijn geruchten. Ik ben geen journalist. Mijn redacteuren weten waarschijnlijk wel waar het vandaan komt. ZE hoeven niet alles met me te overleggen hoor. En ik ga niet in gesprek met iemand die zit te zeiken over een nieuwsbericht man. Ga lekker buiten spelen kerel!"

Niveautje voetbalzone.
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:17:54 #154
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_36647518
Jammer, hopelijk lust ie toch koffie
Jawel, je keek.
pi_36647565
quote:
'Mogelijk attractiepark bij ArenA'

4-4-2006 De gemeente bestudeert de mogelijkheid om een nieuwe attractie bij de Arena te bouwen: Ajax-city. Dat meldt De Telegraaf dinsdag.
Tussen sportpark De Toekomst en het stadion moet een heel dorp verrijzen. Op de locatie zal onder andere ruimte zijn voor een hotel en winkels. Ook het Ajax-museum krijgt een plaats op het mogelijk te bouwen complex.
Wethouder Maij van Sport bevestigt de plannen. Ze laat echter weten dat de gemeente er zelf niet veel geld in wil steken. Ajax wil nog niet reageren tot eind april het nieuwe beleidsplan van de club wordt gepresenteerd.
http://www.at5.nl/index.asp?newsid=16483
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:22:00 #156
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_36647615
quote:
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_36647664
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 18:22 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ideetje van De Aardappel?
pi_36647695
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 18:23 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ideetje van De Aardappel?
Dat beleidsplan klonk anders best goed

Dat attractiepark-idee
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:25:21 #159
131729 jna
pi_36647705
Met een Cricketveld erbij natuurlijk
Jawel, je keek.
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:25:52 #160
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36647716
En het Wamberto kabouter dorp
Houd van een lijntje.
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:27:08 #161
131729 jna
pi_36647757
Vergeet de Trabelsi achtbaan niet. Keihard naar voor en weer naar achter worden geschoten.
Jawel, je keek.
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:33:26 #162
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_36647935
En de Klaas-Jan over de kop omhaal atractie
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:34:40 #163
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36647974
Ik zie dat de ideetjes al beginnen te komen.
pi_36648107
Harry's soufflaki restaurant.
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:40:00 #165
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_36648168
Ajax contracteert Rydell Poepon
Amsterdam, 4 april 2006
Ajax heeft vandaag met jeugdspeler Rydell Poepon overeenstemming bereikt over een contract. Poepon tekende een tweejarig contract dat ingaat op 1 juli 2006. ,,Mijn volgende droom is debuteren in het eerste'', vertelt de stralende Ajacied direct na het tekenen van zijn eerste contract.

Wat een naam!
pi_36648301
En de Ryan Babel Raphoek natuurlijk (commerciele waarde he )
AFC Ajax
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:44:43 #167
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36648330
De Rydell Poepon toiletten
Houd van een lijntje.
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:49:19 #168
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36648469
De 'Juanfran-Natrap-Experience'
Het 'Dansen-met-John-Jaake-Café'
pi_36648515
De "Oh-Johnny-Zing-Een-Liedje-Voor-Mij - Karaokebar"
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:51:18 #170
82589 S-Two
barba macacu
pi_36648524
De Maduro-dam.
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:51:43 #171
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36648540
Kaartjes te koop bij de Arie van Os Kassa
Houd van een lijntje.
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:54:45 #172
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_36648773
geweldig idee

eieren gooien op Boukhari en Lindenbergh
pi_36648801
en het Roelof Luinge house of horror
  dinsdag 4 april 2006 @ 19:02:49 #175
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36648912
Ajax Mokken & Sleutelhangers Corner
  dinsdag 4 april 2006 @ 19:02:49 #176
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36648913
Ja ik zie het wel zitten dat Ajax-city
Houd van een lijntje.
pi_36648962
Huntelaars' Schiettent
pi_36648988
Nu snap ik waarom die Ajax topics altijd zo hard gaan...
  dinsdag 4 april 2006 @ 19:05:36 #179
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36649002
En niet te vergeten "Het Kakkerlakken Plet Park".

Okay en nu is het wel genoeg geweest.
  dinsdag 4 april 2006 @ 20:16:52 #180
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36651553
Schijten met Arie
pi_36651584
Please kan dit offtopic gelul ophouden
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 4 april 2006 @ 20:19:19 #182
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_36651648
100 meter sprint baan.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  dinsdag 4 april 2006 @ 20:19:22 #183
131729 jna
pi_36651653
Dalijk even ONZE Jaap bekijken
Jawel, je keek.
  dinsdag 4 april 2006 @ 20:24:52 #184
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_36651858
Die zal wel weer geblesseerd het veld verlaten
pi_36651981
Kwam net dit geshopte Ajax shirt in Nike stijl tegen:

Best aardig.
  dinsdag 4 april 2006 @ 20:28:12 #186
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36651992
Ik ben erg benieuwd .
  dinsdag 4 april 2006 @ 20:28:47 #187
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36652021
kikker
  dinsdag 4 april 2006 @ 20:29:13 #188
131729 jna
pi_36652036
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 20:28 schreef Houniet het volgende:
kikker
Bij mij niet
Jawel, je keek.
pi_36652176
Gefixed. Dat gedoe met imageshack ook .
  dinsdag 4 april 2006 @ 20:50:15 #190
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36652891
Zo'n shirt kan adidas ook maken

Houd van een lijntje.
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:08:41 #191
131729 jna
pi_36653575
Goed zo Jaap, sparen voor volgend jaar
Jawel, je keek.
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:10:16 #192
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36653637
Misstapje
Houd van een lijntje.
pi_36654063
Ook mooi inderdaad Erwt-a-soup .

Ben reuze benieuwd welke middenvelder er nog wordt gehaald.
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:27:55 #194
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_36654379
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 20:24 schreef Nellid het volgende:
Die zal wel weer geblesseerd het veld verlaten
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:29:11 #195
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_36654424
Ik ga trouwens donderdag ff bij de training van Ajax kijken. Lijkt me wel eens leuk om te zien. Iemand ervaring mee?
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:34:34 #196
131729 jna
pi_36654636
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:29 schreef Zwansen het volgende:
Ik ga trouwens donderdag ff bij de training van Ajax kijken. Lijkt me wel eens leuk om te zien. Iemand ervaring mee?
Is wel leuk, niet heel spectaculair maar wel de moeite waard.
Jawel, je keek.
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:37:30 #197
131729 jna
pi_36654743
Laatste keer dat ik ging mocht ik zelfs een bal terug gooien omdat stekelenburg hem over het hek had getrapt

*trots is
Jawel, je keek.
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:45:14 #198
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36655035
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:08 schreef jna het volgende:
Goed zo Jaap, sparen voor volgend jaar
Mee eens, maar met het gras in de ArenA ligt hij er bij ons ook snel uit vrees ik.
pi_36655061
Hij was volgens mij gewoon nog niet fit, hij verzwikte ze enkel.
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:46:22 #200
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_36655071
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:29 schreef Zwansen het volgende:
Wat ga je daar nu in godesnaam doen man?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:46:48 #201
131729 jna
pi_36655093
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:45 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Mee eens, maar met het gras in de ArenA ligt hij er bij ons ook snel uit vrees ik.
Gras?

Oh je bedoelt dat groene spul wat ze neerleggen.
Jawel, je keek.
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:47:20 #202
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_36655119
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 20:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo'n shirt kan adidas ook maken

[afbeelding]
Mooiste adidas shirt tot nu toe.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_36655128
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:46 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Wat ga je daar nu in godesnaam doen man?
Spelers scouten voor PSV
pi_36655616
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:46 schreef jna het volgende:

[..]

Gras?

Oh je bedoelt dat groene spul wat ze neerleggen.
Poging tot gras .
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:15:37 #205
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_36656219
die TT
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:25:35 #206
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_36656615
Als je ziet hoe ze trainen ga je weleens afvragen waarom een simpele pass in de wedstrijd te moeilijk kan zijn...
pi_36660161
quote:
Voetbal: Van Gaal steunt Blind
Voetbal: Van Gaal steunt Blind

AMSTERDAM (ANP) - AZ-coach Louis van Gaal schaarde zich dinsdagavond na de zege op NAC Breda (3-2) vierkant achter zijn Ajax-collega Danny Blind. ,,Ik leef met hem mee. Ik geef mijn steun aan hem'', liet Van Gaal weten.

De voormalige bondscoach doelde op de forse kritiek die Blind zondag bij Roda JC (2-1) op arbiter Luinge uitte. De trainer van Ajax wond zich vooral op over de schijnbare willekeur waarmee de ervaren scheidsrechter met de extra speeltijd omsprong. Van Gaal had dezelfde negatieve indruk dinsdag van arbiter Haverkort.

,,Hij gaf na de tweede helft drie minuten extra speeltijd aan, maar daar gingen we dik overheen'', foeterde de AZ-trainer. ,,Daardoor speelden we nog bijna gelijk ook. Het is toch van de gekke dat we afhankelijk zijn van het humeur van een scheidsrechter om te ervaren hoeveel tijd er werkelijk wordt bijgetrokken? Het is de hoogste tijd voor objectieve maatstaven, die in mijn ogen de vierde official zou moeten hanteren. Want zoals het nu bij de scheidsrechters gaat, is belachelijk.''

Toevallig ontmoet Van Gaal zondag Blind in de ArenA voor de wedstrijd Ajax - AZ. Ze zijn bij de Amsterdamse topclub oude bekenden van elkaar.
pi_36660229
Leuk voor Danny, heeft ie eindelijk van iemand steun. Het zal niet veel helpen.
That's all folks!
  woensdag 5 april 2006 @ 00:26:22 #209
107445 Jajong
Hadouken!
pi_36660924
van Gaal moet hoofdcoach worden en Blind assistent. Louie leert het hem 2 jaar, dan stopt ie en dan mag Blind overnemen. Want ikhou toch wel van die man.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  woensdag 5 april 2006 @ 00:27:11 #210
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_36660953
Ik zou het niet heel erg vreemd vinden als van Gaal na dit jaar zou vertrekken bij AZ
pi_36662424
Weet iemand of Ajax nog wat verdient aan een eventuele verkoop van Chivu?
  woensdag 5 april 2006 @ 01:53:53 #212
131729 jna
pi_36662456
quote:
Op woensdag 5 april 2006 01:51 schreef F1Bas het volgende:
Ajax heeft het transferbedrag volgens mij nog niet eens ontvangen van Roma.
Jawel, je keek.
pi_36662517
quote:
Op woensdag 5 april 2006 01:51 schreef F1Bas het volgende:
Ik meen 10%. En dat moeten we dan delen met Malmo FF.

http://www.fifa.com/fifa/(...)atus_Transfer_EN.pdf
pi_36662569
quote:
Op woensdag 5 april 2006 01:59 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik meen 10%. En dat moeten we dan delen met Malmo FF.

http://www.fifa.com/fifa/(...)atus_Transfer_EN.pdf
Malmo FF? Wat heeft die club met Chivu?
pi_36662577
quote:
Op woensdag 5 april 2006 02:03 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Malmo FF?
Ja, daar komt Zlatan toch vandaan? Of vergis ik me nou?
pi_36662584
quote:
Op woensdag 5 april 2006 02:04 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ja, daar komt Zlatan toch vandaan? Of vergis ik me nou?
Even goed lezen, het gaat om Chivu
pi_36662587
Oeps, zat even aan Zlatan te denken.

Dan moeten we het delen met die Roemeense club met de moeilijke naam...
pi_36662607
quote:
Op woensdag 5 april 2006 02:05 schreef Radegast het volgende:
Oeps, zat even aan Zlatan te denken.

Dan moeten we het delen met die Roemeense club met de moeilijke naam...
Oke, ik bedoelde meer of wij een optie hebben laten opnemen zodat wij een percentage krijgen bij de verkoop.
pi_36662616
quote:
Op woensdag 5 april 2006 02:08 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Oke, ik bedoelde meer of wij een optie hebben laten opnemen zodat wij een percentage krijgen bij de verkoop.
Vast niet.
  woensdag 5 april 2006 @ 06:57:14 #220
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36663451
quote:
Op woensdag 5 april 2006 00:26 schreef Jajong het volgende:
van Gaal moet hoofdcoach worden en Blind assistent. Louie leert het hem 2 jaar, dan stopt ie en dan mag Blind overnemen. Want ikhou toch wel van die man.
Dat zou de meest ideale oplossing zijn. Het is alleen de vraag in hoeverre Blind dat zelf ziet zitten. Als ik zijn woorden tot nu in de media moet geloven denkt hij dat de clubleiding nog steeds achter hem staat zodat hij zijn karwei, wat dat ook moge zijn, kan afmaken.
  woensdag 5 april 2006 @ 08:28:20 #221
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_36663912
Dat zegt niet zoveel. Ook als hij weet dat hij geofferd gaat worden is het in niemands belang om dat in dit stadium van de competitie uitgebreid via de pers te gaan spelen.
Life is what you make it.
pi_36664013
precies... hij zit er echt nog wel tot de zomer.
pi_36664052
Het bestuur van Ajax zit nu ook wel in een moeilijke positie. Je kunt het niet maken om al te gaan onderhandelen met evt. andere trainers zolang je Blind nog geen duidelijkheid hebt gegeven. Als je te lang wacht, zijn de 'goeden' al weer onder de pannen. Maar nu Blind eruit gooien (of zeggen dat hij er volgend jaar niet meer zit) zorgt ook niet voor wat stabiliteit voor de evt. playoffs.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 5 april 2006 @ 09:03:29 #224
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36664335
Tof man die Stam, die gaat lekker de bank/ziekenboeg warmhouden volgend jaar .

Opzich past ie prima bij ajax, daar is ook altijd iedereen stuk .
Get woke, go broke!
pi_36664375
Veel succes met Stam volgend jaar
  woensdag 5 april 2006 @ 09:06:52 #226
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_36664393
quote:
Op woensdag 5 april 2006 09:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Veel succes met Stam volgend jaar
Hij wil fit bij Ajax aankomen
  woensdag 5 april 2006 @ 09:12:08 #227
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36664482
quote:
Op woensdag 5 april 2006 09:06 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Hij wil fit bij Ajax aankomen
Dan slopen ze hem hier wel vakkundig hoor .
Get woke, go broke!
pi_36664555
quote:
Op woensdag 5 april 2006 09:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan slopen ze hem hier wel vakkundig hoor .
Hoeft niet eens, dat doet het knolleveld van jullie dan wel.
pi_36664642
Dat knollenveld valt wel mee tegenwoordig. De medische staf baart me meer zorgen.
Klik dan als je durft
pi_36664646
quote:
Op woensdag 5 april 2006 09:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hoeft niet eens, dat doet het knolleveld van jullie dan wel.
we speelde uit hoor, afgelopen zondag
Ajax!!
pi_36664676
Gaat Grygera nou weg of niet? Ik las laatste een bericht dat hij toch zijn contract uit wilde dienen. Dat zou geen overbodige luxe zijn. Stam zal vaak geblesseerd zijn, en om nou met Heitinga of Maduro centraal achterin te gaan spelen lijkt me niet zo'n goed idee.
pi_36664684
Grygera gaat weg denk ik.

We hebben ook Boakye nog.
pi_36664685
Grygera wacht natuurlijk gewoon het WK af.
Klik dan als je durft
pi_36664716
quote:
Op woensdag 5 april 2006 09:23 schreef zjroentje het volgende:
Grygera gaat weg denk ik.

We hebben ook Boakye nog.
Boakye en Vermaelen centraal? Niet een beetje te onervaren dat koppel?
pi_36664739
quote:
Op woensdag 5 april 2006 09:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als Stam niet zou kunnen spelen Heitinga centraal.
pi_36664779
quote:
Op woensdag 5 april 2006 09:27 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Als Stam niet zou kunnen spelen Heitinga centraal.
Dan zou ik mijn hart vast houden als ik een ajacied zou zijn.
pi_36664875
Ligt eraan tegen wie.
Klik dan als je durft
pi_36664904
quote:
Op woensdag 5 april 2006 09:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dan zou ik mijn hart vast houden als ik een ajacied zou zijn.
Pfff, wat een onzin. Als hij in vorm is, is hij een goede centrale verdediger.
pi_36664957
quote:
Op woensdag 5 april 2006 09:37 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Pfff, wat een onzin. Als hij in vorm is, is hij een goede centrale verdediger.
Daarvan heeft hij mij al 2 seizoenen niet kunnen overtuigen.
pi_36664982
quote:
Op woensdag 5 april 2006 09:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Daarvan heeft hij mij al 2 seizoenen niet kunnen overtuigen.
Hij speelt iig het laatste jaar ook als een vaatdoek. Maar hij heeft bewezen dat hij een hele goede centrale verdediger is.

Hij heeft denk ik alleen wat ritme nodig.
pi_36664998
Heitinga moet ie gewoon opstellen no matter what. Is toch zo'n beetje de enige kans om die jongen in vorm te krijgen en dan heb je er ook wat aan.
pi_36665015
Ik zie liever Heitinga dan Vlaar achterin.
pi_36665148
quote:
Op woensdag 5 april 2006 09:43 schreef Urquhart het volgende:
Ik zie liever Heitinga dan Vlaar achterin.
Zet je ajax bril af. Als Vlaar bij jullie had gevoetbalt dan had je die liever achterin gehad
pi_36665191
quote:
Op woensdag 5 april 2006 09:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Zet je ajax bril af. Als Vlaar bij jullie had gevoetbalt dan had je die liever achterin gehad
Als Vlaar bij Ajax had gevoetbalt had ik liever Heitinga dan Vlaar zien spelen.
pi_36665198
quote:
Tering die beweging van pluimpje
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 april 2006 @ 09:51:44 #247
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_36665201
quote:
Op woensdag 5 april 2006 09:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Het is wel aandoenlijk hoe jij je hier dagelijks zorgen om Ajax maakt. Je houdt je dagelijks meer met Ajax bezig dan met je eigen cluppie. Is daar een reden voor?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_36665207
quote:
Op woensdag 5 april 2006 09:51 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Als Vlaar bij Ajax had gevoetbalt had ik liever Heitinga dan Vlaar zien spelen.
Ok einde van deze doelloze discussie
pi_36665630
quote:
Op woensdag 5 april 2006 09:51 schreef Doc het volgende:

[..]

Het is wel aandoenlijk hoe jij je hier dagelijks zorgen om Ajax maakt. Je houdt je dagelijks meer met Ajax bezig dan met je eigen cluppie. Is daar een reden voor?
Hij discusseert nu toch normaal mee? wat is dan het probleem
Ajax!!
pi_36665943
quote:
Op woensdag 5 april 2006 09:51 schreef Doc het volgende:

[..]

Ajax is ook veel interessanter natuurlijk.

Maar hij discussieert nu inderdaad normaal mee, geen probleem.

Vlaar of Heitinga maakt volgens mij niet heel veel uit op dit moment.
Klik dan als je durft
pi_36666414
quote:
Op woensdag 5 april 2006 09:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ok einde van deze doelloze discussie
Lijkt mij ook
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 april 2006 @ 10:46:52 #252
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_36666425
quote:
Op woensdag 5 april 2006 10:13 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Hij discusseert nu toch normaal mee? wat is dan het probleem
Zeg ik dat er een probleem is?

Ik vind het alleen opmerkelijk - en zoals ik zeg zelfs aandoenlijk. Ik vraag me alleen af waarom iemand die F'noord fan is veel vaker over Ajax discussieert dan over z'n eigen club. Ik ben nieuwsgierig wat daar de reden voor is.
  woensdag 5 april 2006 @ 10:49:21 #253
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_36666475
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_36667329
quote:
Op woensdag 5 april 2006 10:46 schreef Doc het volgende:

[..]

Zeg ik dat er een probleem is?

Ik vind het alleen opmerkelijk - en zoals ik zeg zelfs aandoenlijk. Ik vraag me alleen af waarom iemand die F'noord fan is veel vaker over Ajax discussieert dan over z'n eigen club. Ik ben nieuwsgierig wat daar de reden voor is.
Omdat elke aanhanger van 010 stiekum van Ajax houdt. Zullen ze altijd ontkennen, maar ze houden al het Ajaxnieuws in de gaten, zijn de 1e die het melden en hebben overal kritiek op of dat het hun eigen club betreft.
Ajax!!
pi_36667424
Lekker stuk in de Sportweek. De voorpagina ook al.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 5 april 2006 @ 11:35:51 #256
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36667633
lekker stuk = lekker wijf of waar gaat het over
Houd van een lijntje.
pi_36667652
Voorpagina:

Danny Blind, hoelang nog.

En terecht.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 5 april 2006 @ 11:41:31 #258
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36667790
Tja, daar is iedereen het wel over eens inmiddels geloof ik .

De vraag is alleen wanneer, hoe en wie volgt hem op..
Get woke, go broke!
pi_36667915
Mijn gevoel zegt dat van Gaal de ideale man is.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 5 april 2006 @ 11:47:52 #260
32402 s0k
..............................
pi_36667975
Als blind vertrekt, mogen ze de rest van de technische staf ook wel dumpen
Ik zie echt weinig heil meer in grim,vd lem, krol & co.
..................................................................................................................................................
pi_36668556
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:45 schreef Badabingea het volgende:
Mijn gevoel zegt dat van Gaal de ideale man is.
Ik kijk niet vreemd op wanneer hij volgend seizoen trainer is van Ajax. Naar mijn idee lonkt hij soms wat naar die positie.
pi_36668878
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:06 schreef vdHoek het volgende:

[..]

Ik kijk niet vreemd op wanneer hij volgend seizoen trainer is van Ajax. Naar mijn idee lonkt hij soms wat naar die positie.
Hij durft in elk geval wel moedige beslissingen te nemen (naar AZ, een jaar ná Co, die AZ toch weer op de kaart heeft gezet), dus een 2e terugkeer naar Ajax sluit ik ook niet uit (hij spreekt nog immer over zíjn club). Of van Gaal de ideale man is, is vraag 2. Ik denk dat het ego-gehalte wat gekelderd is bij Ajax zodat Louis zijn aanpak kan hanteren.
Yeah baby Yeah!
pi_36668897
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:06 schreef vdHoek het volgende:

[..]

Hij wil daar maar al te graag terug

Maar wat los je daarmee op?? Je moet eerst voetballers hebben van een bepaald niveau om de anderen mee te trekken.. dus oud ajax spelers vragen die terug willen
pi_36668995
Tja van Gaal zal het dan wel weer niet eens zijn met het gevoerde aankoopbeleid enzo, en krijgt ruzie met MvG... Dan moet 1 van die 2 er weer uit.
Denk dat van Gaal zelf de hele regie in handen wil hebben, zegmaar beetje de Hiddink-rol en daarin zal MvG niet passen vrees ik
pi_36669030
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:20 schreef Ko_9 het volgende:
Tja van Gaal zal het dan wel weer niet eens zijn met het gevoerde aankoopbeleid enzo, en krijgt ruzie met MvG... Dan moet 1 van die 2 er weer uit.
Denk dat van Gaal zelf de hele regie in handen wil hebben, zegmaar beetje de Hiddink-rol en daarin zal MvG niet passen vrees ik
Misschien moet Louis nog wat rijpen om erachter te komen dat hij niet bij iedere club het wiel uit hoeft te vinden en soms genoegen moet nemen met het compromis, ik denk dat Louis daar moeite mee heeft.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 5 april 2006 @ 12:23:10 #266
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36669064
van Gaal is nu toch ook niet ZO invloedrijk bij AZ door Scheringa?
Get woke, go broke!
pi_36669146
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:23 schreef HeatWave het volgende:
van Gaal is nu toch ook niet ZO invloedrijk bij AZ door Scheringa?
Scheringa bepaalt natuurlijk of Louis het wil of niet, ik denk alleen dat bij puur voetbaltechnische zaken Louis wel een vinger in de pap mag hebben.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 5 april 2006 @ 12:28:48 #268
32402 s0k
..............................
pi_36669268
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:25 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Scheringa bepaalt natuurlijk of Louis het wil of niet, ik denk alleen dat bij puur voetbaltechnische zaken Louis wel een vinger in de pap mag hebben.
en daarnaast durft de TD bij AZ absoluut niet tegen van Gaal in te gaan. God, wat is die gozer een laffe herder
..................................................................................................................................................
pi_36669304
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:28 schreef s0k het volgende:

[..]

en daarnaast durft de TD bij AZ absoluut niet tegen van Gaal in te gaan. God, wat is die gozer een laffe herder
3e in rang denk ik, maar zo ziet hij het zelf natuurlijk ook wel. van Scheinga en van Gaal kun je als ex-RKC-er natuurlijk wel wat leren.
Yeah baby Yeah!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 april 2006 @ 12:50:05 #270
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_36669977
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:23 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Omdat elke aanhanger van 010 stiekum van Ajax houdt. Zullen ze altijd ontkennen, maar ze houden al het Ajaxnieuws in de gaten, zijn de 1e die het melden en hebben overal kritiek op of dat het hun eigen club betreft.
Dat valt op zich ook nog wel mee. De meeste F'noorders posten meer in het F'noord topic dan in het Ajax topic - alleen bij gelegenheid komen ze effe jennen. DK doet het juist omgekeerd en post ongeveer dagelijks in het Ajax topic.
  woensdag 5 april 2006 @ 14:14:16 #271
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36672971
quote:
Nederlaag Twente kan lucratief zijn

ENSCHEDE - Er is een kleine kans dat op de laatste speeldag van de eredivisie FC Twente van FC Groningen moet verliezen om in aanmerking te komen voor de nacompetitie. Dat kan namelijk wanneer die zege de Groningers op de vijfde plaats boven Ajax houdt.

Als de Twentenaren zelf tiende worden (wat ze nu zijn) dan nemen zij deel deel aan de play-offs om de Uefa-Cup, omdat Ajax niet bij de eerste vijf eindigt.

Ajax is als bekerfinalist al zeker van een plaats in de Uefa-Cup en doet dus niet mee aan een nacompetitie voor zo’n ticket. Wel voor voorronde Champions League, maar daarvoor moeten de Amsterdammers bij de eerste vijf eindigen.

Gebeurt dat niet, dan treedt de nummer tien in de nacompetitie aan.

Met niet al te ondenkbare uitslagen op de 32ste en 33ste speeldag zou Twente in de situatie kunnen komen dat het moet verliezen om er zeker van te zijn. Tegelijkertijd ontnemen ze door een opzettelijk verlies Ajax de mogelijkheid om voor een plaats in de voorronde van de Champions League te spelen.

Zo blijkt dat het systeem van de play-offs vatbaar is voor competitievervalsing.
pi_36673034
idd, Feyenoord kan ook het beste verliezen van Heerenveen van het weekend.
pi_36673044
Ik denk niet dat de supporters van FCT het kunnen verkroppen als ze expres van FCG verliezen...
In Southern Sun
pi_36673101
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk niet dat de supporters van FCT het kunnen verkroppen als ze expres van FCG verliezen...
Dan graven ze hun eigen graf als ze dat niet doen....
pi_36673144
Dat zou dus zo'n beetje hetzelfde zijn als expres verliezen van feyenoord zodat we dan Europa in mogen? Euhmmm... Nee?!
In Southern Sun
  woensdag 5 april 2006 @ 14:20:24 #276
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36673205
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat zou dus zo'n beetje hetzelfde zijn als expres verliezen van feyenoord zodat we dan Europa in mogen? Euhmmm... Nee?!
De rivaliteit tussen FCT en FCG is niet te vergelijken met Ajax en Feyenoord. Denk dat de supporters van FCT liever een kans maken op UEFA Cup (wanneer zij zich plaatsen voor de play-offs), dan dat het seizoen eindigt met een overwinning of gelijkspel op FCG.
pi_36673216
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Als ajax zijnde van Feyenoord verliezen is iets compleet anders dan FC Twente van Groningen verliezen. Als Twente europees voetbal kan halen door te verliezen doen ze dat echt wel.
  woensdag 5 april 2006 @ 14:36:22 #278
107445 Jajong
Hadouken!
pi_36673793
Hehe, over Davids.. Me zusje is met school in Amsterdam en ik krijg net een SMSje dat ze daar met hem heeft staan praten . Ik weet niet hoe vaak hij nog in Amsterdam komt maaruh.....
pi_36674011
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:14 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
  woensdag 5 april 2006 @ 14:41:26 #280
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36674012
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:36 schreef Jajong het volgende:
Hehe, over Davids.. Me zusje is met school in Amsterdam en ik krijg net een SMSje dat ze daar met hem heeft staan praten . Ik weet niet hoe vaak hij nog in Amsterdam komt maaruh.....
Wat is het IQ van jouw zusje? Want het kan natuurlijk ook een normale neger met dreadlocks en zonnebril zijn geweest, die je zusje in de maling nam.
  woensdag 5 april 2006 @ 14:42:51 #281
107445 Jajong
Hadouken!
pi_36674073
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:41 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat is het IQ van jouw zusje? Want het kan natuurlijk ook een normale neger met dreadlocks en zonnebril zijn geweest, die je zusje in de maling nam.
Mijn zusje heeft een hoger IQ dan dit topic bij elkaar, dus dat zit wel goed. Ze is daarbij ook een Edgar Davids-fan .
  woensdag 5 april 2006 @ 14:46:10 #282
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36674216
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:42 schreef Jajong het volgende:

[..]

Mijn zusje heeft een hoger IQ dan dit topic bij elkaar, dus dat zit wel goed. Ze is daarbij ook een Edgar Davids-fan .
Ok dan, heeft ze ook nog enkele journalistieke vragen gesteld? Of alleen de koetjes en kalfjes?
pi_36674223
Vroeg ze niet wat ie daar moest dan, lijkt me het eenvoudigst
  woensdag 5 april 2006 @ 14:47:20 #284
121310 venomsnake
El Saltador
pi_36674265
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:14 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
mooi
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 5 april 2006 @ 14:47:20 #285
107445 Jajong
Hadouken!
pi_36674266
Ja dat heb ik dus net gevraagd . Maar voor de rest houdt ze zich niet zo bezig met voetbal, dus ik denk niet dat ze weet dat hij in Londen woont.
pi_36674468
quote:
Pieter Vink scheidsrechter Ajax-AZ
5-4-2006 Scheidsrechter Pieter Vink is aangesteld voor de eerstvolgende wedstrijd van Ajax, aanstaande zondag in de ArenA tegen AZ.
Vink krijgt assistentie van grensrechter Wijnand Rutgers en Adriaan Inia. Vierde official is Richard Lies-veld. De wedstrijd begint om 14.30 uur. (bron: www. ajax. nl)
pi_36674513
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:47 schreef Jajong het volgende:
Ja dat heb ik dus net gevraagd . Maar voor de rest houdt ze zich niet zo bezig met voetbal, dus ik denk niet dat ze weet dat hij in Londen woont.
Wat moet Davids in Amsterdam Waar in Amsterdam
  woensdag 5 april 2006 @ 14:54:32 #288
107445 Jajong
Hadouken!
pi_36674576
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef Jasza het volgende:

[..]

Wat moet Davids in Amsterdam
Dat heb ik dus ook terug gesmsed, "Heb je gevraagd wat hij in Amsterdam deed?". Nog geen reactie
pi_36674703
quote:
Ah een echte Davids fan dus...
pi_36674713
quote:
Davids zal vast geen vrienden/familie/ kennis meer hebben in Amsterdam
  woensdag 5 april 2006 @ 15:00:23 #291
107445 Jajong
Hadouken!
pi_36674817
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:57 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ah een echte Davids fan dus...
Jij kent geen meisjes die "fan" zijn van een voetballer? Denk es na.
pi_36674918
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:00 schreef Jajong het volgende:

[..]

Jij kent geen meisjes die "fan" zijn van een voetballer? Denk es na.
Van Davids niet nee. Of sopt jouw zusje door Davids?
  woensdag 5 april 2006 @ 15:05:29 #293
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36675024
Van Gaal als trainer...

Gaat hij dan zeggen dat Huntelaar weg mag, omdat we voor het kampioenschap aan Babel ook genoeg hebben, en dat Huntelaar alleen in de CL een toegevoegde waarde heeft?
Houd van een lijntje.
pi_36675038
quote:
Een edgar Davids fan, die niet weet waar hij voetbalt?

Komt op mij nogal ongeloofwaardig over, zeker icm dat schijnbaar hoge IQ.
Yeah baby Yeah!
pi_36675055
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Van Gaal als trainer...

Gaat hij dan zeggen dat Huntelaar weg mag, omdat we voor het kampioenschap aan Babel ook genoeg hebben, en dat Huntelaar alleen in de CL een toegevoegde waarde heeft?
  woensdag 5 april 2006 @ 15:08:47 #296
107445 Jajong
Hadouken!
pi_36675162
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:05 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Een edgar Davids fan, die niet weet waar hij voetbalt?

Komt op mij nogal ongeloofwaardig over, zeker icm dat schijnbaar hoge IQ.
Ik probeerde alleen maar duidelijk te maken dat ze écht wel weet hoe hij eruit ziet. Kanker altijd dat zielige gedoe als iemand wat te melden heeft. Ik zeg toch niet dat ie nu bij Ajax komt spelen. Ik meld alleen dat mijn zusje hem gezien heeft in Amsterdam. Laat maar hangen dan ook.
  woensdag 5 april 2006 @ 15:11:07 #297
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_36675257
quote:
Foto's zijn bewijs!
pi_36675282
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:08 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ik probeerde alleen maar duidelijk te maken dat ze écht wel weet hoe hij eruit ziet. Kanker altijd dat zielige gedoe als iemand wat te melden heeft. Ik zeg toch niet dat ie nu bij Ajax komt spelen. Ik meld alleen dat mijn zusje hem gezien heeft in Amsterdam. Laat maar hangen dan ook.
Wat heeft je hele verhaal dan met ajax te maken?
  woensdag 5 april 2006 @ 15:13:30 #299
107445 Jajong
Hadouken!
pi_36675350
Ja ok, ik heb gelogen. Ik verzin dat ik dat SMSje krijg omdat ik het leuk vind om niet gelooft te worden door mensen op een internetforum! Het was allemaal een list. Ik ben de nieuwe cultheld

houdoe.
pi_36675365
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat heeft je hele verhaal dan met ajax te maken?
Omdat Davids misschien een oud speler is?
pi_36675397
en weer een topic vol met onzin
AFC Ajax
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')