Gras?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:45 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Mee eens, maar met het gras in de ArenA ligt hij er bij ons ook snel uit vrees ik.![]()
Mooiste adidas shirt tot nu toe.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo'n shirt kan adidas ook maken
[afbeelding]
Spelers scouten voor PSVquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat ga je daar nu in godesnaam doen man?
Poging tot grasquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:46 schreef jna het volgende:
[..]
Gras?
Oh je bedoelt dat groene spul wat ze neerleggen.
quote:Voetbal: Van Gaal steunt Blind
Voetbal: Van Gaal steunt Blind
AMSTERDAM (ANP) - AZ-coach Louis van Gaal schaarde zich dinsdagavond na de zege op NAC Breda (3-2) vierkant achter zijn Ajax-collega Danny Blind. ,,Ik leef met hem mee. Ik geef mijn steun aan hem'', liet Van Gaal weten.
De voormalige bondscoach doelde op de forse kritiek die Blind zondag bij Roda JC (2-1) op arbiter Luinge uitte. De trainer van Ajax wond zich vooral op over de schijnbare willekeur waarmee de ervaren scheidsrechter met de extra speeltijd omsprong. Van Gaal had dezelfde negatieve indruk dinsdag van arbiter Haverkort.
,,Hij gaf na de tweede helft drie minuten extra speeltijd aan, maar daar gingen we dik overheen'', foeterde de AZ-trainer. ,,Daardoor speelden we nog bijna gelijk ook. Het is toch van de gekke dat we afhankelijk zijn van het humeur van een scheidsrechter om te ervaren hoeveel tijd er werkelijk wordt bijgetrokken? Het is de hoogste tijd voor objectieve maatstaven, die in mijn ogen de vierde official zou moeten hanteren. Want zoals het nu bij de scheidsrechters gaat, is belachelijk.''
Toevallig ontmoet Van Gaal zondag Blind in de ArenA voor de wedstrijd Ajax - AZ. Ze zijn bij de Amsterdamse topclub oude bekenden van elkaar.
Ajax heeft het transferbedrag volgens mij nog niet eens ontvangen van Roma.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:51 schreef F1Bas het volgende:
Weet iemand of Ajax nog wat verdient aan een eventuele verkoop van Chivu?
Ik meen 10%. En dat moeten we dan delen met Malmo FF.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:51 schreef F1Bas het volgende:
Weet iemand of Ajax nog wat verdient aan een eventuele verkoop van Chivu?
Malmo FF? Wat heeft die club met Chivu?quote:Op woensdag 5 april 2006 01:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik meen 10%. En dat moeten we dan delen met Malmo FF.
http://www.fifa.com/fifa/(...)atus_Transfer_EN.pdf
Even goed lezen, het gaat om Chivuquote:Op woensdag 5 april 2006 02:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, daar komt Zlatan toch vandaan? Of vergis ik me nou?
Oke, ik bedoelde meer of wij een optie hebben laten opnemen zodat wij een percentage krijgen bij de verkoop.quote:Op woensdag 5 april 2006 02:05 schreef Radegast het volgende:
Oeps, zat even aan Zlatan te denken.![]()
![]()
Dan moeten we het delen met die Roemeense club met de moeilijke naam...
Vast niet.quote:Op woensdag 5 april 2006 02:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Oke, ik bedoelde meer of wij een optie hebben laten opnemen zodat wij een percentage krijgen bij de verkoop.
Dat zou de meest ideale oplossing zijn. Het is alleen de vraag in hoeverre Blind dat zelf ziet zitten. Als ik zijn woorden tot nu in de media moet geloven denkt hij dat de clubleiding nog steeds achter hem staat zodat hij zijn karwei, wat dat ook moge zijn, kan afmaken.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:26 schreef Jajong het volgende:
van Gaal moet hoofdcoach worden en Blind assistent. Louie leert het hem 2 jaar, dan stopt ie en dan mag Blind overnemen. Want ikhou toch wel van die man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |