abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36640335
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Heeft Aad de Mos bij Ajax gewerkt?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_36640340
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Heeft Aad de Mos bij Ajax gewerkt?
Jazeker, ook al is het al een tijdje geleden...ik zal eens ff googlen.
pi_36640370
quote:
Die vent heeft ook overal gezeten zeg.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36640388
Hmm, het was al gepost, dan maar ff editten. Ik probeer als niet ajaxsupporter gewoon mee te denken omdat het lot van de concurrent me ook zeer aan het hart gaat.
pi_36640404
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:24 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dat haat ik, trainers moeten gewoon verhaal kunnen halen. De scheids is niet heilig ofzo hoor
verhaal halen kun je ook op een andere manier doen, we hebben nu eenmaal afgesproken dat de scheidsrechter de leiding heeft en dat hij de beslissingen neemt. En dan kan het voorkomen dat je het kind van de rekening wordt als een scheids een slechte dag heeft. Wel mogen scheidsrechters weleens meer verantwoordelijkheid dragen voor hun beslissingen vind ik. Maar de aanvaring van Zondag zie ik in context met het seizoen van Ajax, Blind is natuurlijk gefrusreerd tot op het bot over dit seizoen.
Yeah baby Yeah!
pi_36640409
Dat lijstje van ontslag .
pi_36640411
Hallo dan, 1 bron lijkt mij wel voldoende hoor
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:37:24 #88
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36640475
Ron Jans vind ik wel een coole gozer met zijn humor. Alleen zie ik hem niet bij ons op de bank zitten. Als Nederland faalt op het WK hebben wij dan Marco en John terug . Ben erg benieuwd wanneer die terug komen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_36640511
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:34 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Hmm, het was al gepost, dan maar ff editten. Ik probeer als niet ajaxsupporter gewoon mee te denken omdat het lot van de concurrent me ook zeer aan het hart gaat.
Je kan beter na gaan denken over je club uit rotjeknor
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:39:38 #90
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36640542
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:35 schreef vdHoek het volgende:
Dat lijstje van ontslag .
Wat dat betreft kan Ajax een goede traditie voortzetten.
pi_36640604
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:38 schreef Jasza het volgende:

[..]

Je kan beter na gaan denken over je club uit rotjeknor
Op dit moment wat minder aan de orde natuurlijk mijn grote vriend, al geplaatst voor de play offs en de selectie gewoon bij elkaar proberen te houden en een linksbackje halen maar hey daar is dit topic niet voor. Beter ga je niet telkens op me reageren omdat je me van andere fora kent en de pik op me hebt meneertje Wolfrat.
pi_36640639
pfff is dirk-kuyt er eventjes niet krijgen we dit weer
AFC Ajax
pi_36640647
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:35 schreef Elgigante het volgende:

[..]

verhaal halen kun je ook op een andere manier doen, we hebben nu eenmaal afgesproken dat de scheidsrechter de leiding heeft en dat hij de beslissingen neemt. En dan kan het voorkomen dat je het kind van de rekening wordt als een scheids een slechte dag heeft. Wel mogen scheidsrechters weleens meer verantwoordelijkheid dragen voor hun beslissingen vind ik. Maar de aanvaring van Zondag zie ik in context met het seizoen van Ajax, Blind is natuurlijk gefrusreerd tot op het bot over dit seizoen.
Je mag best verhaal gaan halen bij een scheidsrechter.
Het gaat er alleen om hoe je dat doet en wanneer je dat doet.
Blind kwam in de rust bij de heer Luinge en heeft, volgens Blind, geen enkel scheldwoord gebruikt.
Hij heeft op een "normale", ietwat geiriteerde manier verhaal gehaald.
Als dat al niet eens mag . . . . . .

De laatste jaren is er door de KNVB veel te veel gehamerd op normen en waarden binnen het voetbal, wat mag er wel gezegd worden, wat mag er niet gezegd worden, wanneer leggen we een wedstrijd plat en wanneer gaan we verder spelen. Nu zie je gewoon dat een scheidsrechter hierin doorschiet. De KNVB zou zich veel meer druk moeten maken om al die schwalbe's, ellebogen, smerige overtredingen die er zowel binnen als buiten het gezichtsveld van de scheidsrechter plaatsvinden, maar wel door anderen of zelfs camera's waargenomen worden.

Er moet een grens gesteld worden wat betreft het toelaatbare verbale gedrag, maar het mag niet zo zijn dat de scheidsrechter op zo een simpele manier een club kan benadelen en het mag zeker niet zo zijn dat een scheidsrechter iedereen monddood kan maken wanneer hij een keer voor het blok gezet wordt. Luinge heeft hier naar mijn mening misbruik gemaakt van zijn machtspositie en daarom vind ik dat ook scheidsrechters best wat strenger geevalueerd mogen worden.
pi_36641028
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:43 schreef Robar het volgende:

[..]

Je mag best verhaal gaan halen bij een scheidsrechter.
Het gaat er alleen om hoe je dat doet en wanneer je dat doet.
Blind kwam in de rust bij de heer Luinge en heeft, volgens Blind, geen enkel scheldwoord gebruikt.
Hij heeft op een "normale", ietwat geiriteerde manier verhaal gehaald.
Als dat al niet eens mag . . . . . .

De laatste jaren is er door de KNVB veel te veel gehamerd op normen en waarden binnen het voetbal, wat mag er wel gezegd worden, wat mag er niet gezegd worden, wanneer leggen we een wedstrijd plat en wanneer gaan we verder spelen. Nu zie je gewoon dat een scheidsrechter hierin doorschiet. De KNVB zou zich veel meer druk moeten maken om al die schwalbe's, ellebogen, smerige overtredingen die er zowel binnen als buiten het gezichtsveld van de scheidsrechter plaatsvinden, maar wel door anderen of zelfs camera's waargenomen worden.

Er moet een grens gesteld worden wat betreft het toelaatbare verbale gedrag, maar het mag niet zo zijn dat de scheidsrechter op zo een simpele manier een club kan benadelen en het mag zeker niet zo zijn dat een scheidsrechter iedereen monddood kan maken wanneer hij een keer voor het blok gezet wordt. Luinge heeft hier naar mijn mening misbruik gemaakt van zijn machtspositie en daarom vind ik dat ook scheidsrechters best wat strenger geevalueerd mogen worden.
Ik neem aan dat Luinge een scheidsrechtersrapport heeft opgemaakt en daarin exact beschreven heeft welke woorden Blind gebruikt heeft. 1 van beiden liegt dat ie barst en in ben wel benieuwd wie, op dit moment (zeker gezien zijn commentaar achteraf) geef ik Blind het voordeel van de twijfel, want ze zullen toch allebei wel weten wat scheldwoorden zijn, niet?

Ik kan me helemaal vinden in jouw visie op het niet-optreden-van-scheidsrechters op vuile dingen in en rond het voetbal, sommige zaken worden namelijk bewust doodgezwegen (spreekkoren bijv), maar in deze maatschappij is het niet ondenkbaar dat Luinge geen boodschappen meer kan doen als hij een wedstrijd stillegt (vanwege spreekkoren en de nadelige partij de wedstrijd reglementair met 3-0 verliest), dat moet je ook meenemen denk ik.
De enige oplossing lijkt mij televisiebeelden, om zo schwalbes, geniepige rotstreken en ander voetbal-onwaardig gedrag te bestraffen, evenals vermeend buitenspel etc.
Zeer paradoxaal dat een bedrijf dat op financieel gebied zó dynamisch is operationeel nog in de middeleeuwen leeft, onbegrijpelijk dat het bedrijfsleven dat pikt.

Blind had imo Luinge om opheldering mogen vragen in de catacomben, maar niet op het veld.
Als de trainer namelijk al een veld op stormt en een scheidsrechter dominant om verhaal vraagt geeft dat een negatief signaal naar de (meestal heetgebakerde) supporters.
Luinge heeft inderdaad misbruik gemaakt van zijn positie als autoriteit, aan de KNVB de taak om uit te zoeken wat er nu écht gebeurd is en hoe hier in de toekomst mee om te springen/ eventueel te voorkomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elgigante op 04-04-2006 15:03:50 ]
Yeah baby Yeah!
pi_36641111
De komende tijd kan ook goed zijn voor Ajax, nu leren de knaapjes eens wat vechten voor de punten betekent.
Yeah baby Yeah!
pi_36641175
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:56 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik neem aan dat Luinge een scheidsrechtersrapport heeft opgemaakt en daarion exactbeschreven heeft welke woorden Blind gebruikt heeft. 1 van beiden liegt dat ie barst en in ben wel benieuwd wie, op dit moment (zeker gezien zijn commentaar achteraf) geef ik Blind het voordeel van de twijfel, want ze zullen tochallebei wel weten wat scheidlwoorden zijn, niet?

Ik kan me helemaal vinden in het niet-optreden-van-scheidsrechters op vuile dingen in en rond het voetbal, sommige zaken worden namelijk bewust doodgezwegen (spreekkoren bijv), maar in deze maatschappij is het niet ondenkbaar dat Luinge geen boodschappen meer kan doen als hij een wedstrijd stillegt (vanwege spreekkoren en de nadelige partij de wedstrijd reglementair met 3-0 verliest), dat moet je ook meenenem denk ik.
De enige oplossing lijkt mij televisiebeelden, om zo schwalbes, geniepige rotstreken en ander voetbal-onwaardig gedrag te bestraffen, evenals vermeend buitenspel etc.
Zeer paradoxaal dat een bedrijf dat op financieel gebied zó dynamisch is operationeel nog in de middeleeuwen leeft, onbegrijpelijk dat het bedrijfsleven dat pikt.

Blind had imo Luinge om opheldering mogen vragen in de catacomben, maar niet op het veld.
Als de trainer namelijk al een veld op stormt en een scheidsrechter dominent om verhaal vraagt geeft dat een negatief signaal naar de (meestal heetgebakerde) supporters.
Luinge heeft inderdaad misbruik gemaakt van zijn positie als autoriteit, aan de KNVB de taak om uit te zoeken wat er nu écht gebeurd is en hoe hier in de toekomst mee om te springen/ eventueel te voorkomen.
Ik denk dat we het helemaal met elkaar eens zijn
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:02:09 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36641193
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:59 schreef Elgigante het volgende:
De komende tijd kan ook goed zijn voor Ajax, nu leren de knaapjes eens wat vechten voor de punten betekent.
Tja, dat zouden ze inmiddels wel eens moeten weten...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_36641280
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tja, dat zouden ze inmiddels wel eens moeten weten...
Tja, op dat vlak is er matige opgeleid en/of aangekocht.
Het maakt de voetballers in elk geval wél beter.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:06:41 #99
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36641331
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:04 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Tja, op dat vlak is er matige opgeleid en/of aangekocht.
Het maakt de voetballers in elk geval wél beter.
Ik hoop het, maar voor de ervaring etc hadden ze Juanfran in gedachten, maar die valt ook tegen.

We zullen zien of ze ballen kunnen tonen vanaf nu. Ik heb er een hard hoofd in.
Get woke, go broke!
pi_36641391
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik hoop het, maar voor de ervaring etc hadden ze Juanfran in gedachten, maar die valt ook tegen.

We zullen zien of ze ballen kunnen tonen vanaf nu. Ik heb er een hard hoofd in.
Huntelaar is een vechter, in vorm, heeft aanzien en kan de kar misschien wel trekken.
Van hem kan men veel leren heb ik het idee, ondanks zijn prille leeftijd.

heel knap hoe hij van eerste-divisie speler nu topscorer is, de meeste ajacieden hebben een andere loopbaan gehad namelijk.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:12:39 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36641537
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:08 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Huntelaar is een vechter, in vorm, heeft aanzien en kan de kar misschien wel trekken.
Van hem kan men veel leren heb ik het idee, ondanks zijn prille leeftijd.

heel knap hoe hij van eerste-divisie speler nu topscorer is, de meeste ajacieden hebben een andere loopbaan gehad namelijk.
Eens, maar HIJ laat het ook elke week wel zien, aan HEM ligt het niet..

Maar er lopen 10 spelers bij hem die of moe of ongemotiveerd of kapot of slecht zijn....
Get woke, go broke!
pi_36641572
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar er lopen 10 spelers bij hem die of moe of ongemotiveerd of kapot of slecht zijn....
Er lopen er ook een paar bij die gewoon te kort komen.
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:14:34 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36641597
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:13 schreef Robar het volgende:

[..]

Er lopen er ook een paar bij die gewoon te kort komen.
Gelukkig tikte ik dat niet .
Get woke, go broke!
pi_36641607
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan hebben ze een inspirator nodig aan het roer. Maar voordat de selectie van Ajax volledg in balans is zijn we denk ik toxh een paar seizoenen verder en binnen de club moet er ook iets veranderen. Ik heb het idee dat sommigen daar nog in de hippy-tijd zijn blijven hangen.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:15:29 #105
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36641626
Intern zijn er spelers ook KAPOT gemaakt .
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_36641648
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:15 schreef Houniet het volgende:
Intern zijn er spelers ook KAPOT gemaakt .
Je bedoeld een Van der Vaart, Mido, Zlatan?
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:18:28 #107
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_36641719
quote:
‘Aimar in de uitverkoop’
Daniël Cabot-Kerkdijk | 04-04-2006 15:08:45

Wed ¤15 gratis bij Unibet
Volgens de Spaanse sportkrant As zijn de laatste dagen van Pablo Aimar bij Valencia geteld.

Naar verluidt heeft trainer Quique Sánchez Flores zijn plannen voor volgend seizoen aan het bestuur van de club bekend gemaakt en zou de Argentijns international mogen uitkijken naar een andere club.

Mede door de blessures heeft de 26-jarige aanvallende middenvelder nooit datgene kunnen brengen wat van hem verwacht werd. De Argentijn werd op 21-jarige leeftijd als een toptalent bij River Plate weggeplukt, maar wist in zes seizoenen tijd slechts zesentwintig doelpunten te maken.

Mede door de aanwezigheid van El Payaso op het komende WK, hoopt de huidige nummer drie in de Primera División haar slag te slaan op de transfermarkt.
Iets voor Ajax?
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:18:59 #108
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36641743
ja tof, weer een blessure-addict .
Get woke, go broke!
pi_36641794
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:18 schreef Messenga het volgende:

[..]

Iets voor Ajax?
Is ook echt haalbaar
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:21:36 #110
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_36641834
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

Is ook echt haalbaar
Met Van Geel weet je het nooit.
pi_36641857
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Gelukkig tikte ik dat niet .
Lafaard
pi_36641859
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:21 schreef Messenga het volgende:

[..]

Met Van Geel weet je het nooit.
Van Geel is geen Kazan.

Waar baseert iedereen het vertrouwen in van Geel toch op?
Yeah baby Yeah!
pi_36641874
Klopt, Van Geel is God.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_36641900
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Klopt, Van Geel is God.
Van Geel kent de markt aardig, maar heeft nog niets bijzonders laten zien.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:23:51 #115
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36641914
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:16 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Je bedoeld een Van der Vaart, Mido, Zlatan?
Nigel etc ja..
pi_36641929
Van Geel is God
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:24:18 #117
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36641935
pi_36641954
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Klopt, Van Geel is God.
Alsof iemand anders dan Van Geel de kwaliteiten van Huntelaar niet zou hebben gezien.
Voor de rest Gentenaar, Lindenbergh, Perez en Stam. Geen wereldvondsten.
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:25:50 #119
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36641991
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:24 schreef cultheld het volgende:

[..]

Alsof iemand anders dan Van Geel de kwaliteiten van Huntelaar niet zou hebben gezien.
Stam? En als Grygera weggaat aankomend seizoen en er geen Stam was gehaald? Maduro laten spelen op die plek?
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:25:55 #120
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_36641994
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:24 schreef cultheld het volgende:

[..]

Stam was een behoorlijk stunt door um voor de neus van psv weg te kapen.
Perez ook gezien de band met AZ.
Boring Olaf, sja...... Gentenaar is prima als 2de keus.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')