quote:
Die vent heeft ook overal gezeten zeg.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:32 schreef vdHoek het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/show/id=109655/nodb=true
verhaal halen kun je ook op een andere manier doen, we hebben nu eenmaal afgesproken dat de scheidsrechter de leiding heeft en dat hij de beslissingen neemt. En dan kan het voorkomen dat je het kind van de rekening wordt als een scheids een slechte dag heeft. Wel mogen scheidsrechters weleens meer verantwoordelijkheid dragen voor hun beslissingen vind ik. Maar de aanvaring van Zondag zie ik in context met het seizoen van Ajax, Blind is natuurlijk gefrusreerd tot op het bot over dit seizoen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat haat ik, trainers moeten gewoon verhaal kunnen halen. De scheids is niet heilig ofzo hoor![]()
Je kan beter na gaan denken over je club uit rotjeknorquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:34 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Hmm, het was al gepost, dan maar ff editten. Ik probeer als niet ajaxsupporter gewoon mee te denken omdat het lot van de concurrent me ook zeer aan het hart gaat.
Op dit moment wat minder aan de orde natuurlijk mijn grote vriend, al geplaatst voor de play offs en de selectie gewoon bij elkaar proberen te houden en een linksbackje halen maar hey daar is dit topic niet voor. Beter ga je niet telkens op me reageren omdat je me van andere fora kent en de pik op me hebt meneertje Wolfrat.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je kan beter na gaan denken over je club uit rotjeknor![]()
Je mag best verhaal gaan halen bij een scheidsrechter.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:35 schreef Elgigante het volgende:
[..]
verhaal halen kun je ook op een andere manier doen, we hebben nu eenmaal afgesproken dat de scheidsrechter de leiding heeft en dat hij de beslissingen neemt. En dan kan het voorkomen dat je het kind van de rekening wordt als een scheids een slechte dag heeft. Wel mogen scheidsrechters weleens meer verantwoordelijkheid dragen voor hun beslissingen vind ik. Maar de aanvaring van Zondag zie ik in context met het seizoen van Ajax, Blind is natuurlijk gefrusreerd tot op het bot over dit seizoen.
Ik neem aan dat Luinge een scheidsrechtersrapport heeft opgemaakt en daarin exact beschreven heeft welke woorden Blind gebruikt heeft. 1 van beiden liegt dat ie barst en in ben wel benieuwd wie, op dit moment (zeker gezien zijn commentaar achteraf) geef ik Blind het voordeel van de twijfel, want ze zullen toch allebei wel weten wat scheldwoorden zijn, niet?quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:43 schreef Robar het volgende:
[..]
Je mag best verhaal gaan halen bij een scheidsrechter.
Het gaat er alleen om hoe je dat doet en wanneer je dat doet.
Blind kwam in de rust bij de heer Luinge en heeft, volgens Blind, geen enkel scheldwoord gebruikt.
Hij heeft op een "normale", ietwat geiriteerde manier verhaal gehaald.
Als dat al niet eens mag . . . . . .
De laatste jaren is er door de KNVB veel te veel gehamerd op normen en waarden binnen het voetbal, wat mag er wel gezegd worden, wat mag er niet gezegd worden, wanneer leggen we een wedstrijd plat en wanneer gaan we verder spelen. Nu zie je gewoon dat een scheidsrechter hierin doorschiet. De KNVB zou zich veel meer druk moeten maken om al die schwalbe's, ellebogen, smerige overtredingen die er zowel binnen als buiten het gezichtsveld van de scheidsrechter plaatsvinden, maar wel door anderen of zelfs camera's waargenomen worden.
Er moet een grens gesteld worden wat betreft het toelaatbare verbale gedrag, maar het mag niet zo zijn dat de scheidsrechter op zo een simpele manier een club kan benadelen en het mag zeker niet zo zijn dat een scheidsrechter iedereen monddood kan maken wanneer hij een keer voor het blok gezet wordt. Luinge heeft hier naar mijn mening misbruik gemaakt van zijn machtspositie en daarom vind ik dat ook scheidsrechters best wat strenger geevalueerd mogen worden.
Ik denk dat we het helemaal met elkaar eens zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Luinge een scheidsrechtersrapport heeft opgemaakt en daarion exactbeschreven heeft welke woorden Blind gebruikt heeft. 1 van beiden liegt dat ie barst en in ben wel benieuwd wie, op dit moment (zeker gezien zijn commentaar achteraf) geef ik Blind het voordeel van de twijfel, want ze zullen tochallebei wel weten wat scheidlwoorden zijn, niet?
Ik kan me helemaal vinden in het niet-optreden-van-scheidsrechters op vuile dingen in en rond het voetbal, sommige zaken worden namelijk bewust doodgezwegen (spreekkoren bijv), maar in deze maatschappij is het niet ondenkbaar dat Luinge geen boodschappen meer kan doen als hij een wedstrijd stillegt (vanwege spreekkoren en de nadelige partij de wedstrijd reglementair met 3-0 verliest), dat moet je ook meenenem denk ik.
De enige oplossing lijkt mij televisiebeelden, om zo schwalbes, geniepige rotstreken en ander voetbal-onwaardig gedrag te bestraffen, evenals vermeend buitenspel etc.
Zeer paradoxaal dat een bedrijf dat op financieel gebied zó dynamisch is operationeel nog in de middeleeuwen leeft, onbegrijpelijk dat het bedrijfsleven dat pikt.
Blind had imo Luinge om opheldering mogen vragen in de catacomben, maar niet op het veld.
Als de trainer namelijk al een veld op stormt en een scheidsrechter dominent om verhaal vraagt geeft dat een negatief signaal naar de (meestal heetgebakerde) supporters.
Luinge heeft inderdaad misbruik gemaakt van zijn positie als autoriteit, aan de KNVB de taak om uit te zoeken wat er nu écht gebeurd is en hoe hier in de toekomst mee om te springen/ eventueel te voorkomen.
Tja, dat zouden ze inmiddels wel eens moeten weten...quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:59 schreef Elgigante het volgende:
De komende tijd kan ook goed zijn voor Ajax, nu leren de knaapjes eens wat vechten voor de punten betekent.
Tja, op dat vlak is er matige opgeleid en/of aangekocht.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dat zouden ze inmiddels wel eens moeten weten...
Ik hoop het, maar voor de ervaring etc hadden ze Juanfran in gedachten, maar die valt ook tegen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:04 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Tja, op dat vlak is er matige opgeleid en/of aangekocht.
Het maakt de voetballers in elk geval wél beter.
Huntelaar is een vechter, in vorm, heeft aanzien en kan de kar misschien wel trekken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar voor de ervaring etc hadden ze Juanfran in gedachten, maar die valt ook tegen.
We zullen zien of ze ballen kunnen tonen vanaf nu. Ik heb er een hard hoofd in.
Eens, maar HIJ laat het ook elke week wel zien, aan HEM ligt het niet..quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Huntelaar is een vechter, in vorm, heeft aanzien en kan de kar misschien wel trekken.
Van hem kan men veel leren heb ik het idee, ondanks zijn prille leeftijd.
heel knap hoe hij van eerste-divisie speler nu topscorer is, de meeste ajacieden hebben een andere loopbaan gehad namelijk.
Er lopen er ook een paar bij die gewoon te kort komen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, maar HIJ laat het ook elke week wel zien, aan HEM ligt het niet..
Maar er lopen 10 spelers bij hem die of moe of ongemotiveerd of kapot of slecht zijn....
Gelukkig tikte ik dat nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:13 schreef Robar het volgende:
[..]
Er lopen er ook een paar bij die gewoon te kort komen.
Dan hebben ze een inspirator nodig aan het roer. Maar voordat de selectie van Ajax volledg in balans is zijn we denk ik toxh een paar seizoenen verder en binnen de club moet er ook iets veranderen. Ik heb het idee dat sommigen daar nog in de hippy-tijd zijn blijven hangen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, maar HIJ laat het ook elke week wel zien, aan HEM ligt het niet..
Maar er lopen 10 spelers bij hem die of moe of ongemotiveerd of kapot of slecht zijn....
Je bedoeld een Van der Vaart, Mido, Zlatan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:15 schreef Houniet het volgende:
Intern zijn er spelers ook KAPOT gemaakt.
Iets voor Ajax?quote:‘Aimar in de uitverkoop’
Daniël Cabot-Kerkdijk | 04-04-2006 15:08:45
Wed ¤15 gratis bij Unibet
Volgens de Spaanse sportkrant As zijn de laatste dagen van Pablo Aimar bij Valencia geteld.
Naar verluidt heeft trainer Quique Sánchez Flores zijn plannen voor volgend seizoen aan het bestuur van de club bekend gemaakt en zou de Argentijns international mogen uitkijken naar een andere club.
Mede door de blessures heeft de 26-jarige aanvallende middenvelder nooit datgene kunnen brengen wat van hem verwacht werd. De Argentijn werd op 21-jarige leeftijd als een toptalent bij River Plate weggeplukt, maar wist in zes seizoenen tijd slechts zesentwintig doelpunten te maken.
Mede door de aanwezigheid van El Payaso op het komende WK, hoopt de huidige nummer drie in de Primera División haar slag te slaan op de transfermarkt.
Is ook echt haalbaarquote:
Van Geel is geen Kazan.quote:
Van Geel kent de markt aardig, maar heeft nog niets bijzonders laten zien.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Klopt, Van Geel is God.
Nigel etc ja..quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:16 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je bedoeld een Van der Vaart, Mido, Zlatan?
Alsof iemand anders dan Van Geel de kwaliteiten van Huntelaar niet zou hebben gezien.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Klopt, Van Geel is God.
Stam? En als Grygera weggaat aankomend seizoen en er geen Stam was gehaald? Maduro laten spelen op die plek?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alsof iemand anders dan Van Geel de kwaliteiten van Huntelaar niet zou hebben gezien.
Voor de rest Gentenaar, Lindenbergh, Perez en Stam. Geen wereldvondsten.
Stam was een behoorlijk stunt door um voor de neus van psv weg te kapen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alsof iemand anders dan Van Geel de kwaliteiten van Huntelaar niet zou hebben gezien.
Voor de rest Gentenaar, Lindenbergh, Perez en Stam. Geen wereldvondsten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |