abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:32:22 #31
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36638491
De VI begint ook al over Blind.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:33:18 #32
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36638528
quote:
Terecht, kan ook verkeerd uitpakken maar die randmongool van een Luinge moet eens de waarheid gezegd kunnen worden..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_36638569
Ach of Blind nu weggaat of aan het einde van het seizoen, dat maakt toch geen flikker meer uit.
Ik hoop alleen wel dat er snel een opvolger aangesteld wordt, want nog een seizoen Blind is niet goed voor mijn gemoedstoestand.
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:34:35 #34
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36638570
Trouwens Jong Ajax heeft maandagavond in Rotterdam Jong feyenoord met 1-3 verslagen. De ploeg van John van den Brom nam hiermee revanche voor de 1-5 nederlaag in Amsterdam eerder dit seizoen.
Doelpuntenmakers waren Emmanuel Boakye, Jerghinio Sahadewsing en Ryan Babel. Naast Babel en Boakye speelden de A-selectiespelers Robbert Schilder, Michael Timisela en Nicolae Mitea mee bij Jong Ajax.
Doelman Kenneth Vermeer maakte zijn rentree bij Jong Ajax. Hij keerde terug na vijf maanden blessureleed. Jong Ajax staat nu op de negende plaats in de beloftencompetitie.
oud nieuws
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_36638576
Zou een beetje belachelijk zijn om Blind nu nog te ontslaan. Laat 'm het seizoen maar afmaken.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_36638579
Met wie worden we volgend seizoen kampioen.. en wie zou je er nog bij willen hebben (en dan heb ik het over mogelijke aankopen voor de selectie)
wanneer je niet weet wat je wil weten..
weet je het niet!
pi_36638616
Rechtsback, rechtsbuiten en een ervaren middenvelder.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:36:58 #38
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36638644
Mitea heeft gister de hele wedstrijd gespeeld tegen Jong feyenoord.
pi_36638657
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:34 schreef zjroentje het volgende:
Zou een beetje belachelijk zijn om Blind nu nog te ontslaan. Laat 'm het seizoen maar afmaken.
Tsja, als Blind wegmoet kan hij het maar beter zo snel mogelijk horen.
pi_36638658
Met Blind aan het roer zal TT niet op het seizoen 2006\2007 slaan.

Is nu meer dan een jaar bezig en het spel is er alleen maar slechter op geworden. Het wordt tijd voor een echte coach. 'Promoveer' blind maar weer naar hoofdopleidingen ofzo... Fijne kerel verder maar totaal ongeschikt als coach van Ajax, op dit moment.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_36638704
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:35 schreef zjroentje het volgende:
Rosales gaat goed de laatste weken...... zou liever een echte linksbuiten zien. Ben benieuwd hoe Perez het gaat invullen maar is naar mijn mening niet de linksbuiten die we nodig hebben!!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_36638725
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:37 schreef Robar het volgende:

[..]

Tsja, als Blind wegmoet kan hij het maar beter zo snel mogelijk horen.
Om nou voor de paar wedstrijden een nieuwe coach aan te stellen heeft weinig zin.

Het seizoen is toch al verkloot, laat 'm dan ook maar zitten.
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:39:37 #43
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36638729
Als Blind NU vervangen KAN worden door een goeie trainer moet Ajax dat wel doen nu. Voor dat die weer bezet is iig.
Get woke, go broke!
pi_36638740
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Als Blind NU vervangen KAN worden door een goeie trainer moet Ajax dat wel doen nu. Voor dat die weer bezet is iig.
Natuurlijk kan dat nu niet.
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:40:48 #45
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36638756
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:40 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat nu niet.
Alles kan hoor .
Get woke, go broke!
pi_36638774
Sneijder doet in de play-offs gewoon mee hoor, hijs nu alweer zo goed als fit.
pi_36638775
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Alles kan hoor .
Alsof Ten Cate of Jol op dit moment hun club nog gaan verlaten.
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:41:39 #48
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36638784
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Volgens mij is elke goede coach al bezig.
pi_36638855
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:22 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

No way, Danny ligt er al uit. We hebben een hele verstandige Directeur die wel weet wat het beste is voor de club en dat is niet Blind.
en dat weet jij.. insider
pi_36638924
Ik maak me niet zo zeer zorgen of Blind het seizoen nu wel of niet afmaakt, maar ik hoop dat er wel op de korte termijn een vervanger bekend gemaakt wordt. En eigenlijk had die al bekend moeten zijn, maar dat is mijn bescheiden mening
pi_36639012
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:35 schreef zjroentje het volgende:
Namen?
weet je het niet!
pi_36639090
Puyol, C. Ronaldo en Zidane, opgelost
pi_36639175
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:51 schreef Robar het volgende:
Puyol, C. Ronaldo en Zidane, opgelost
weet je het niet!
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:54:05 #54
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36639184
quote:
Ajax-ijs in Bagdad

Novum:
Drie ijscomannen zijn zaterdag doodgeschoten in Bagdad. Ook vermoordden schutters in de Iraakse hoofdstad een slager en zijn zoon en de eigenaar van een reparatiewinkel voor airconditioningsystemen. Getuigen zagen hoe een man uit een BMW werd gesleept en doodschoten bij een snelweg. In totaal vielen bij gewelddadigheden in Irak zeker 25 doden. Agenten vonden in Bagdad acht lichamen van jongemannen die waren doodgeschoten of gewurgd - blijkbaar de laatste slachtoffers van de soennitische dan wel sjiitische doodseskaders.

Bijgoochem: Behalve zelfmoordenaars, zwaar bewapende milities en gijzelnemers huisvest de stad blijkbaar ook vredelievender inwoners.
IJscomannen in Bagdad? Het is nauwelijks voorstelbaar dat de beroemde ijssalon Gioliti er filialen in Irak op nahoudt. Net zomin er in het Stalingrad van 1942 een ongeschonden Body Shop annex beauty salon tussen de rokende puinhopen zou hebben gestaan.

Het blijft gissen naar de omvang van de beroepsgroep ijscomannen, maar dit voorval moet een flinke hap in het ledenbestand hebben geslagen. De ijsmarkt in Irak ligt dus voor het oprapen, de vraag is wie in deze bomkrater durft te springen. Het Amerikaanse Häagen-Dazs kijkt natuurlijk wel lekker uit. Loopt er in Nederland niemand rond die dit varkentje kan wassen, met excuses voor de woordspeling aan de moslimfanatici?

Heeft degene die ooit beweerde zelfs nog aan eskimo’s ijs te kunnen verkopen hier geen schone taak? Maarten Fontein, voormalig directeur van de ijs-divisie van Unilever in Azië en tegenwoordig falend directeur van Ajax, heeft eindelijk het excuus in handen om zijn zinkende schip verlaten.
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:55:57 #55
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36639239
Tjezes, wat gaat dit topic hard zeg. Ik dacht even dat Danny al met zijn doos met spullen naar zijn auto liep.
pi_36639280
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:55 schreef Trancelocator het volgende:
Tjezes, wat gaat dit topic hard zeg. Ik dacht even dat Danny al met zijn doos met spullen naar zijn auto liep.
ik hoor net dat Henkie ten C. zijn auto op het ArenA dek heeft geparkeerd
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_36639452
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:53 schreef space-kees het volgende:

[..]

Niet goed genoeg?

Ik weet het niet precies, maar ik denk aan wat spelers van AZ.
Bijvoorbeeld Landzaat en de Cler.
Maar ik ben altijd al een fan van de Cler geweest.
Misschien een beetje subjectief.
pi_36639523
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:57 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

ik hoor net dat Henkie ten C. zijn auto op het ArenA dek heeft geparkeerd
Ik zie niets
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:07:19 #59
82589 S-Two
barba macacu
pi_36639621
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:45 schreef Robar het volgende:
Ik maak me niet zo zeer zorgen of Blind het seizoen nu wel of niet afmaakt, maar ik hoop dat er wel op de korte termijn een vervanger bekend gemaakt wordt. En eigenlijk had die al bekend moeten zijn, maar dat is mijn bescheiden mening
Het zou ook echt goed zijn voor de groep en voor Blind als er nu al bekend zou worden gemaakt dat hij volgend jaar weggaat en wie zijn opvolger is. Lijkt me niet echt motiverend.

* S-Two is benieuwd naar Mitea, hoe hij het zal doen na zijn blessure .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:11:19 #60
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36639752
Robar heb je daarboven een verrekijker ofzo .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')