quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:16 schreef Duiveltja het volgende:
1x is meer dan genoeg. Wij hebben ook een leven, weet je
Kun je dat ook voor R&P regelen"?quote:
Oei.quote:
Nee, static niet, nee. Voor jou is het andere koek ... be afraid ... be very afraid ...quote:
Linkjes van vorige topics en aflevering staan erin.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:27 schreef Copycat het volgende:
TT heb ik aangepast.
Linkjes van de aflevering goed zetten laat ik aan mijn medemod over.
Alleen aflevering 4 nogquote:Op donderdag 6 april 2006 00:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Linkjes van vorige topics en aflevering staan erin.
Ja, Duiveltja! Aflevering 4 ook nog ja!quote:
Dat doet iemand in dat topic maar en dan copy/paste ik het wel.quote:
Whatevurquote:Op donderdag 6 april 2006 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, Duiveltja! Aflevering 4 ook nog ja!
Ze had het zelf al aangepast. Ik heb de gequote stukjes in een spoilertag gezet.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:33 schreef MissBliss het volgende:
Spoiler... wel in het spoilertopic maar niemand kán die aflevering al gezien hebben...
quote:Op donderdag 6 april 2006 14:46 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze had het zelf al aangepast. Ik heb de gequote stukjes in een spoilertag gezet.
Als Sven klaar is.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:48 schreef Copycat het volgende:
Nietes!
Ik heb het in haar post aangepast!
En doe eens iets aan die layout verneukende post van je!![]()
Dankquote:
Je hebt mijn post ook verwijderd? Waaromquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:47 schreef Duiveltja het volgende:
Non posts weg.
Ze mag posten wat ze wil als zich maar aan de policy houdt. Die discussie lijkt me verder ook niet gepast in dat topic.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt mijn post ook verwijderd? WaaromBij alles wat er gezegd wordt, komt Haaibaaike er achter aan met precies dezelfde opmerking.
Jazeker dat ze mag posten wat ze wil. Zolang ze maar aan policy houdt. En ik had het ook niet in dat topic moeten zettenquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze mag posten wat ze wil als zich maar aan de policy houdt. Die discussie lijkt me verder ook niet gepast in dat topic.
Verder weet je hoe ze in elkaar steekt als user. Hiermee lok je alleen maar reacties uit. Ik en Cc hebben het (nog) niet als zodanig storend gezien, dat we actie zouden moeten ondernemen.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jazeker dat ze mag posten wat ze wil. Zolang ze maar aan policy houdt. En ik had het ook niet in dat topic moeten zetten
Ik lok ook alleen maar reacties uit zo, en het is niet storend toch?
quote:
Gaan jullie kijken als de USA Iran aanvalt ? Die dus.quote:Op zondag 9 april 2006 20:26 schreef lookinforyou het volgende:
Gaan jullie kijken als de USA Iran aanvalt, hoort dat nou in hier thuis?
In het spoilertopic ja, wat is het probleem?quote:
Dat nog niemand in Nederland die aflevering kan hebben gezien...quote:Op donderdag 13 april 2006 11:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
In het spoilertopic ja, wat is het probleem?
Dat is toch juist het hele idee achter spoilers? Iemand weet iets over een aflevering en zet dat tussen spoilertags omdat de rest er dan voor kan kiezen om het wel of niet te lezen? Maar omdat dat rottig leest is er een speciaal spoilertopic voor geopend, waar je de tags niet nodig hebt. Dan lees je dat topic dus gewoon niet als je geen spoilers wilt weten. Beetje krom dat iemand dan een note krijgt terwijl hij/zij eigenlijk niks fout doet.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat nog niemand in Nederland die aflevering kan hebben gezien...
Dat topic is voor mensen die ANTM downloaden. Dat kan op dit moment blijkbaar nog niet en dus is het wel net zo netjes om voorinformatie tussen spoilertags te zetten. In ieder geval totdat andere users de mogelijkheid hebben het te downloaden.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:10 schreef Svensational het volgende:
Dan lees je dat topic dus gewoon niet als je geen spoilers wilt weten. Beetje krom dat iemand dan een note krijgt terwijl hij/zij eigenlijk niks fout doet.
Die persoon woont waarschijnlijk in Amerika en weet alles al voordat de mensen hier in Nederland dat kunnen weten.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is toch juist het hele idee achter spoilers? Iemand weet iets over een aflevering en zet dat tussen spoilertags omdat de rest er dan voor kan kiezen om het wel of niet te lezen? Maar omdat dat rottig leest is er een speciaal spoilertopic voor geopend, waar je de tags niet nodig hebt. Dan lees je dat topic dus gewoon niet als je geen spoilers wilt weten. Beetje krom dat iemand dan een note krijgt terwijl hij/zij eigenlijk niks fout doet.
Zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 13 april 2006 12:23 schreef Duiveltja het volgende:
spuit 11
Dit mag niet, toch?quote:Op zondag 16 april 2006 00:55 schreef Rnnz het volgende:
Aflevering 4 - 8 april
EDIT :
@Lexie: jup, die heb ik. Ik zal hem morgen uploaden voor je
Nopequote:
Zij verbied mij dat ik daar post in de topic van Paul de Leeuw.quote:Op maandag 24 april 2006 23:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja dus ik ben de baas over dit topic en bepaal wie er wel en niet mag posten, ja
Wat ben je toch een infantiele kutuser. En dat is nog een understatement. Kom op zeg.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zij verbied mij dat ik daar post in de topic van Paul de Leeuw.
Mooi! Weer de leeuw deel 9
Ten eerste staat dat topic in FTR, niet in SHO.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Zij verbied mij dat ik daar post in de topic van Paul de Leeuw.
Mooi! Weer de leeuw deel 9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |