De M&M's...quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:00 schreef BVO het volgende:
Mick, Maxime en Melvin zitten bij elkaar in het kamp, ik zie een toekomstig stemblok.
Precies ! Dat heb ik ook al gezegd . Robin was echt een ultieme overlever en die maakte van iedere dag een feest , ook voor zijn mede-eilandgenoten. Misschien komt hij nog , er zit vast nog ergens een addertje onder het gras , ER kennende.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:04 schreef zatoichi het volgende:
Nu Björn eruit is ben ik maar voor Douwe, prima kerel.
Het is vast wel al genoemd, maar de uberrobinson doet helaas niet mee aan deze serie: Robin!
Dat eten lijkt me iig een erg belangrijke factor, zeker omdat ze bij Zuid al een aantal dagen zonder zitten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:02 schreef BVO het volgende:
In volgorde worden gekozen voor kamp Zuid: Veronique, Ryan, Frank, Jakobien, Richard, Pieter, Jennifer en Douwe.
In volgorde worden gekozen voor kamp Noord: Ilona, Ernestine, Maxime, Melvin, Karin, Mick, Fleur en Lydia.
Kamp Zuid lijkt me inderdaad wel sterker, maar ook dat kan tegen je werken he, teveel sterke karakters. Komt bij dat Noord de voedselvoorraad heeft en dat helpt ook.
Ja dat klopt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:17 schreef SterkStaaltje het volgende:
Zou Bjorn toch niet ergens alleen komen te zitten? Dat dat begin volgende uitzending bekend wordt gemaakt?
EN KLAARquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
IK WIL NOLLEKE!!!
Ohquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:12 schreef BVO het volgende:
Robin is er niet bij vanwege zijn kind, hij is onlangs vader geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |