De M&M's...quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:00 schreef BVO het volgende:
Mick, Maxime en Melvin zitten bij elkaar in het kamp, ik zie een toekomstig stemblok.
Precies ! Dat heb ik ook al gezegd . Robin was echt een ultieme overlever en die maakte van iedere dag een feest , ook voor zijn mede-eilandgenoten. Misschien komt hij nog , er zit vast nog ergens een addertje onder het gras , ER kennende.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:04 schreef zatoichi het volgende:
Nu Björn eruit is ben ik maar voor Douwe, prima kerel.
Het is vast wel al genoemd, maar de uberrobinson doet helaas niet mee aan deze serie: Robin!
Dat eten lijkt me iig een erg belangrijke factor, zeker omdat ze bij Zuid al een aantal dagen zonder zitten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:02 schreef BVO het volgende:
In volgorde worden gekozen voor kamp Zuid: Veronique, Ryan, Frank, Jakobien, Richard, Pieter, Jennifer en Douwe.
In volgorde worden gekozen voor kamp Noord: Ilona, Ernestine, Maxime, Melvin, Karin, Mick, Fleur en Lydia.
Kamp Zuid lijkt me inderdaad wel sterker, maar ook dat kan tegen je werken he, teveel sterke karakters. Komt bij dat Noord de voedselvoorraad heeft en dat helpt ook.
Ja dat klopt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:17 schreef SterkStaaltje het volgende:
Zou Bjorn toch niet ergens alleen komen te zitten? Dat dat begin volgende uitzending bekend wordt gemaakt?
EN KLAARquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
IK WIL NOLLEKE!!!
Ohquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:12 schreef BVO het volgende:
Robin is er niet bij vanwege zijn kind, hij is onlangs vader geworden.
Is dat echt zo? Of gewoon weer een verzinsel..quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:49 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Ja dat klopt.
Björn zit momenteel met een 18de deelnemer/deelneemster samen te overleven.
Echter zal het niet lang duren voordat Björn diegene ook zat is en weer gewoon lekker in zijn eentje gaat leven.![]()
Douwe zit ook in kamp Zuidquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:14 schreef babette21 het volgende:
ik ben voor Kamp Zuid
.... én voor Douwe![]()
Stond op het forum van www.expeditierobinson.netquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:01 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Ohsuper, übergeldige reden natuurlijk!
Link/Foto?
ik bedoel dan ook Kamp Noordquote:
ik ook... maar dat is ook beter, want er kan nooit een compleet kamp doorgaan...quote:Ik heb favoriten in beide groepen zitten, maar kamp Noord met Karin, Melvin, Ernestine
en Fleur is toch wel erg leuk
.
..... dóe dat dan ook niet...........quote:De fysieke aftakeling nam ze er met gemak bij want “er zijn mensen die alle dagen afzien, wij kiezen ervoor, dus we moeten niet klagen”.
Ik ben er bang voorquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:32 schreef Greetings het volgende:
Denken jullie dat Bjorn nog een 2e kans krijgt? Dat wil zeggen ala Douwe alleen op een eiland opnieuw mogen beginnen?
ik niet.... weg is weg... als ze met verrassingen willen komen, zijn er nog genoeg titanen overquote:
het had ruziemomenten kunnen opleverenquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:43 schreef BVO het volgende:
Deel 4 alweer, gaat hard. Björn gisteravond dus de eerste afvaller, helaas, had mooie momenten op kunnen leveren nog.
Vanaf 3 april: Expeditie Robinson 'Strijd der Titanen'
Expeditie Robinson #2: De strijd der titanen barst los!
Exp. Robinson #3: Björn maakt vrienden
hij liep altijd in een oranje zwembroek, en hij beschuldigde Giovanni [volgens mij terecht] van bananenroof en kreeg daarmee de halve groep tegen zich. ze noemden hem Ken [van Barbie] en stemden hem weg zodra mogelijk. Op duivelseiland verloor hij vervolgens van Ilona...quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:44 schreef mitt het volgende:
Hoe zat dat ook alweer met Ryan de vorige ER?
Lydia kwam uit de derde serie (met Loesquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:42 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vond het weer leuk gisteren.
Toch jammer dat Bjorn eruit is.. Hij had zich de eerste dagen toch wat meer op de vlakte moeten houden.
Lydia mocht er van mij wel uit. Uit welke serie komt ze? En hoever kwam ze toen?
Douwe was weer briljant.. hij presteert het om elke proef als eerste eruit te liggen.
eensch ende zoquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Lydia kwam uit de derde serie (met Loesen winnaar Derk
, minst leuke versie van allemaal)
zo en jij komt je eigen triestheid hier even bevestigen ofzo?!?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:05 schreef flyguy het volgende:
ik wil even kwijt dat ik die Jennifer een kuthoer vind en dat ze teveel in beeld kwam...
die was ook coolquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:01 schreef Cee het volgende:
Zitten er trouwens überhaupt mensen in van de ER-serie met Derek enOlivier
? Die Keno of hoe die huilende verpleger ook heette, was toch ook eigenlijk één van de mensen die in de All Stars editie zou mee doen?
Klopt. Heette Kejo toch?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:14 schreef Gutnre het volgende:
[..]
die was ook cool
die moest toen uiteindelijk weg omdat hij buikkrampen had ofzo toch?
Jakobien en Lydia.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:01 schreef Cee het volgende:
Zitten er trouwens überhaupt mensen in van de ER-serie met Derek enOlivier
? Die Keno of hoe die huilende verpleger ook heette, was toch ook eigenlijk één van de mensen die in de All Stars editie zou mee doen?
Derek was een draakquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:16 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Klopt. Heette Kejo toch?
En Derek was veel cooler, theater-nicht![]()
"Dikke vinger!"quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Derek was een draak. Met dat bed dat 'ie won en waar hij zo'n heisa om maakte
![]()
.
Held, Derek!quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Derek was een draak. Met dat bed dat 'ie won en waar hij zo'n heisa om maakte
![]()
.
ik vind haar nogsteeds mooiquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:59 schreef Roi het volgende:
En wat ziet Fleur er uit he![]()
! Hoe het haar iemand kan veranderen zeg.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:55 schreef BVO het volgende:
Lydia kwam uit de derde serie (met Loesen winnaar Derk
, minst leuke versie van allemaal) en presteerde het om samen met Deborah helemaal niks te doen, vooral vakantie te vieren en voor de grap rijst te stelen
.
Koenraad! Die man was ik zomaar vergeten! Dat was nog eens een deelnemer van niveau, jammer dat hij er niet bij zit. Sowieso was seizoen 2 ook heel erg tof. Met die vreselijke Gwann en Jasha, Christine de überkoe, vervelende Gerrit, briljante Jennifer, hilarische Koenraad, babe Melanie. De laatste 3 vielen wat tegen, maar ach.quote:Seizoen 1 - 2000
Nele, Dennis, Carine, Harry, Ron, Lisa, (Samensmelting), Jan, Kris, Muriëlle, Sander, Veronique, Tommy, Sascha, Melvin, Eva, Karin.
Seizoen 2 - 2001
Lobke, Hilde, Eric, Koenraad, Gwann, Jan, Jasha, Christine, (Samensmelting), Martijn, Natalie, Gerrit, Jennifer, Koenraad (2e keer), Melanie, Pieter, Pascale, Richard.
Seizoen 3 - 2002
Danny, Meintje,(Herindeling), Annelies, Walter, Raymond, (Samensmelting), Keo, Nolleke, Mark, Jakobien, Lydia, Deborah, Luc, Loes, Kristina, Olivier, Derek.
Seizoen 4 - 2003
Simon, Marlieke, Esther, (Herindeling), Fatima, Eric, Eva, (Samensmelting), Karen, Geert, Björn, Ryan, Franca, Ilona, Robin, Gio, Ilona (2e keer), Judge, Jutta
Seizoen 5 - 2004
Ernestine, Sarah, Klaar, Henk, Mick, (Herindeling), Patrick, Jeroen (Samensmelting), Shandinella, Ernestine (2e keer), Mitchell, Frouke, Kelly, Darline, Ronald, Mohammed, Peter, Darline (2e keer), Mick (2e keer), Klaar (2e keer), Ronald (2e keer), Shandinella (2e keer), Marjolein, Matthias, Frank.
Seizoen 6 - 2005
Douwe, Margriet, Johnny, Elsje, Tom, Nicole (herindeling kampen Noord en Zuid), Nicole (2e keer), John, Esther, Wim, Annita (Samensmelting), Elbert, Maxime, Douwe (2e keer), Carl, Meredith, Fleur, Marleen, Emma, Marnix.
oh ja, en:quote:Op woensdag 5 april 2006 11:45 schreef babette21 het volgende:
Shandinella"We willen allemáál winnen!!!"
grootste takkewijf ever in Robinsonquote:Op woensdag 5 april 2006 11:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Muriël was ook een heerlijke bitch.
whaha die was mooi inderdaadquote:Op woensdag 5 april 2006 11:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh ja, en:
"Dit is geen schreeuwen! DIT IS SCHREEUWEN!!!!"
Koenraad, geweldig figuur.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:36 schreef BVO het volgende:
Koenraad! Die had hier ook zeker niet misstaan, wat een figuur was dat
.
Seizoen 2 en 3 zeggen niet veel mensen me wat.
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:26 schreef cora4034 het volgende:
Die Sasha van seizoen 1, daar kreeg ik nou ook zo een jeuk van. Een soort vrouwelijke Judge.
quote:Op woensdag 5 april 2006 11:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh ja, en:
"Dit is geen schreeuwen! DIT IS SCHREEUWEN!!!!"
Van van het vorig seizoen staat iig allemaal nog op Talpa....quote:Op woensdag 5 april 2006 16:11 schreef Scarabee het volgende:
Wouw eindelijk weer. Jeetje wat duurde dat lang haha. Bjorn eruit tja vind het een raar mannetje haha. Fleur en Douwe uit elkaar das jammer.
Wie weet of heeft alle afleveringen van voorgaande ER's ik ben druk aan het zoeken al een hele tijd maar tot op heden helemaal niks gevonden
Wie o wie kan mij helpen??
Die heb ik iid gevonden, maar helaas kun je dit niet opslaan of downloaden voor thuis.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Van van het vorig seizoen staat iig allemaal nog op Talpa....
Oooh, dat zou wat zijn..quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:57 schreef wappertje het volgende:
Wel extra zielig voor Bjorn, als dat zo is.
Naaaah, er staat ook nog het volgende op de site:quote:Op woensdag 5 april 2006 19:04 schreef caradoc het volgende:
Op talpa's site staat er geen streep door zijn naam ... misschien vergeten of een hint dat hij nog erin zit?
quote:Een moment met Marleen
In de rubriek “een moment met Marleen” vertelt de goedlachse Belgische over haar ervaringen met de afvallers. Deze week de eerste Eilandraad en de afvaller; Björn.
Was Koenraad helemaal vergeten, wat een held was dat zegquote:Op woensdag 5 april 2006 11:36 schreef BVO het volgende:
Koenraad! Die had hier ook zeker niet misstaan, wat een figuur was dat
.
Seizoen 2 en 3 zeggen niet veel mensen me wat.
Volgens mij heb ik nog nooit in m'n hele leven iemand zo gehaat als die WALGELIJKE en ZELFINGENOMEN John! Die rotkop van 'm hoef ik echt niet weer te zien!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohja, één van de twee. Vervelende mensen erbij, altijd leuk
Zéééér attent ....quote:Op donderdag 6 april 2006 09:33 schreef PAA-053 het volgende:
Ik kan die mensen me nooit zo goed herinneren
John?
Edit:
Ah!
[afbeelding]
Het is en blijft een negerquote:Op donderdag 6 april 2006 10:01 schreef schatje het volgende:
Judge was (en nog steeds waarschijnlijk) helemaal een eikel. Hij kreeg toentertijd een geldbedrag van Jutta om te investeren in een project. Vervolgens had hij helemaal niets meer van zich laten horen. Zelfs geen bedankje geloof ik. Via een 'hoe gaat het met de winnaar' programma bracht Robert ten Brink hem en Jutta in A'dam samen. Robert vroeg waarom hij niets meer van zich had laten horen. Waarop hij antwoordde dat hij het te druk had enzo. Verder zei hij dat het bedrag dat Jutta hem had gegeven niet genoeg was om van zijn project een succes te maken. Serieus.
Maar hoe wil je dan ooit van al die kandidaten af komen? Ze begonnen al met 17.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:38 schreef Peter_Sportschoenveter het volgende:
Ik verwacht een afvallerseiland en zie daar naar uit ! Zoals een aantal van jullie al zeiden ; het zou de entree van meerdere oldskool ER'ers kunnen betekenen!
2004 en 2005quote:Op woensdag 5 april 2006 11:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Koenraad! Die man was ik zomaar vergeten! Dat was nog eens een deelnemer van niveau, jammer dat hij er niet bij zit. Sowieso was seizoen 2 ook heel erg tof. Met die vreselijke Gwann en Jasha, Christine de überkoe, vervelende Gerrit, briljante Jennifer, hilarische Koenraad, babe Melanie. De laatste 3 vielen wat tegen, maar ach.
Oeh, en bij 2004, Ernestine, KLaar, Mick, Shandinella, Mitchell, Marjolein, geweldig!
Sorryquote:Op donderdag 6 april 2006 10:20 schreef Molline het volgende:
[..]
Zéééér attent ....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*nu weer misselijk is
Vooral 2005 was heel matig. 2004... nou ja, daar zaten nog wel redelijke mensen tussen. 2000 en 2003 blijven onovertroffen.quote:
Het verbaast me dan ook dat Jutta in zo iemand trapt, leek me toch een overduidelijke eikel die geen hol uitvoerde. Ongelooflijk dat zij daar in trapt, echt.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:01 schreef schatje het volgende:
Judge was (en nog steeds waarschijnlijk) helemaal een eikel. Hij kreeg toentertijd een geldbedrag van Jutta om te investeren in een project. Vervolgens had hij helemaal niets meer van zich laten horen. Zelfs geen bedankje geloof ik. Via een 'hoe gaat het met de winnaar' programma bracht Robert ten Brink hem en Jutta in A'dam samen. Robert vroeg waarom hij niets meer van zich had laten horen. Waarop hij antwoordde dat hij het te druk had enzo. Verder zei hij dat het bedrag dat Jutta hem had gegeven niet genoeg was om van zijn project een succes te maken. Serieus.
pessimistquote:Op donderdag 6 april 2006 20:19 schreef Wup het volgende:
ik had het niet verwacht
Nee hoor, ik vond Ryan destijds een aardige vent en nu nog steeds.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:07 schreef Molline het volgende:
Ben ik de enige die Ryan wél leuk vindt?![]()
verschrikkelijk was dat jaquote:Op donderdag 6 april 2006 10:01 schreef schatje het volgende:
volgens mij heb ik Jutta tot aan de finale nooit gezien....quote:
Dat die onzettend onsympathieke Judge die alleen maar aan Kentucky Fried Chicken kon denken het tot de finale heeft geschopt destijds mag wel het dieptepunt uit de geschiedenis van Expeditie Robinson worden genoemd.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:31 schreef babette21 het volgende:
maar ze was uiteraard bij voorbaat al de winnares, aangezien ze tegenoverJudge
stond.....
Morgen pas.quote:Op zondag 9 april 2006 18:43 schreef Backhander het volgende:
Vanavond weer kijken!
Op Talpa op maandag.quote:
Inge en Lien moeten blijven.quote:Op zondag 9 april 2006 21:51 schreef BVO het volgende:
Ik ga morgen maar eens naar eenKarin
Jawel.quote:Op maandag 10 april 2006 18:40 schreef hardsilence het volgende:
Er gaat niet elke week iemand uit, of wel?
Expeditie Robinson Deel #5: Björn is Back!quote:Op maandag 10 april 2006 19:03 schreef tong80 het volgende:
Straks weer genieten.Ik hoop wel dat Björn een tweede kans krijgt.
Ik ga weer over m'n nekquote:
Nee de helft is afgehaakt omdat Björn eruit ligt.quote:Op maandag 10 april 2006 20:40 schreef Scope het volgende:
Ziet iedereen temptation island te kijken ofzo?
Die balen dan, ze zijn gescheiden.quote:Op maandag 10 april 2006 20:40 schreef MissX het volgende:
Mick en Ernestien een vriendschap voor het leven
Ze zitten toch samen?quote:Op maandag 10 april 2006 20:41 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Die balen dan, ze zijn gescheiden.
En blijf wegquote:Op maandag 10 april 2006 20:42 schreef Jesssica het volgende:
goed zo Ryan lekker naar Curacao verhuisd
quote:Op maandag 10 april 2006 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee de helft is afgehaakt omdat Björn eruit ligt.
Sterker nog, ze hebben bijna allemaal nog hetzelfde zwembroekje. Die oranje van Ryan had ie toen ook al, en de bikini van Ilona is ook dezelfdequote:Op maandag 10 april 2006 20:49 schreef babette21 het volgende:
Frank heeft hetzelfde sexy zwembroekje als twee jaar terug
Ryan had toen volgens mij zo'n strak ding aan [met pijpjes], en nu een boxer...quote:Op maandag 10 april 2006 20:50 schreef Scope het volgende:
Sterker nog, ze hebben bijna allemaal nog hetzelfde zwembroekje. Die oranje van Ryan had ie toen ook al, en de bikini van Ilona is ook dezelfde
hahaha ja, bij Ernestine bv moet je altijd 3x kijken. Die ziet er met make up toch wel heel anders uit.quote:Op maandag 10 april 2006 20:54 schreef Roi het volgende:
Douwe is de enige die er op het eiland hetzelfde eruit ziet als thuis (op het werk)
Marnix, toch?quote:Op maandag 10 april 2006 20:59 schreef jessie het volgende:
Wie had er vorig jaar nou gewonnen?
Ik zei het toch ?quote:Op maandag 10 april 2006 20:53 schreef tong80 het volgende:
Lydia :
'Als wij deze eliminatieproef verliezen lig ikl eruit.'
Mooi klote die blijft er dus in. Leer mij het programma kenen.
Een lekker kontje is het enige wat ze oplevertquote:Op maandag 10 april 2006 21:03 schreef MissX het volgende:
ga gewoon naar huis stom wijf
maar wel een spuuglelijk hoofd en dat zie je toch meer in beeld dan dat kontjequote:Op maandag 10 april 2006 21:04 schreef Scope het volgende:
[..]
Een lekker kontje is het enige wat ze oplevert
quote:Op maandag 10 april 2006 21:07 schreef rubbereend het volgende:
als ze vragen hoe was je eten bij ER en je kan zeggen we hebbeng ewoon dagelijks oesters op is dat wel bijzonder........
god verhoede hetquote:Op maandag 10 april 2006 21:07 schreef MissX het volgende:
[..]
zou ze haar liedjesboek weer bij zich hebben
die plas je zo weer uitquote:Op maandag 10 april 2006 21:14 schreef MissX het volgende:
die vis meenemen natuurlijk. Veel handbaarder om mee te nemen en ook voedzamer. Watermeloen vult nou niet echt.
INderdaad.quote:Op maandag 10 april 2006 21:15 schreef babette21 het volgende:
eigenlijk is dit gewoon Douwe vs. Ernestine
Uit welke film komt dat?quote:Op maandag 10 april 2006 21:19 schreef 7eVeNL het volgende:
die muziek van James newton howard eronder doet het ook wel hoor![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 21:19 schreef MissX het volgende:
alsjeblieft stem dat jankwijf eruit
Ik kan dat wijf echt niet zien, als ik die kop zie wil ik dingen naar de tv gaan gooienquote:Op maandag 10 april 2006 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]Jullie zijn vriendinnen voor het leven
Hem kennende welquote:Op maandag 10 april 2006 21:22 schreef _Floddertje_ het volgende:
Gaat Mick nou z'n vriendin Ernestine eruit stemmen?!
Zolang die kont maar op het eiland blijftquote:Op maandag 10 april 2006 21:21 schreef golfer het volgende:
Prachtig hoe ze met vereende krachten Douwe over die muur kregen.![]()
En Lydia mag wat mij betreft naar huis.
Zou mij niets verbazen. Vrienden voor het leven, he?quote:Op maandag 10 april 2006 21:22 schreef _Floddertje_ het volgende:
Gaat Mick nou z'n vriendin Ernestine eruit stemmen?!
Dat dacht ik ook ... het zal wel zo zijn ja. Die kieuwen heb je toch niet nodig voor het eten.quote:Op maandag 10 april 2006 21:18 schreef MissX het volgende:
heeft Richard nou ze arm maar gewoon door die vis heen gestoken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |