Volgens mij heb ik nog nooit in m'n hele leven iemand zo gehaat als die WALGELIJKE en ZELFINGENOMEN John! Die rotkop van 'm hoef ik echt niet weer te zien!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohja, één van de twee. Vervelende mensen erbij, altijd leuk
Zéééér attent ....quote:Op donderdag 6 april 2006 09:33 schreef PAA-053 het volgende:
Ik kan die mensen me nooit zo goed herinneren
John?
Edit:
Ah!
[afbeelding]
Het is en blijft een negerquote:Op donderdag 6 april 2006 10:01 schreef schatje het volgende:
Judge was (en nog steeds waarschijnlijk) helemaal een eikel. Hij kreeg toentertijd een geldbedrag van Jutta om te investeren in een project. Vervolgens had hij helemaal niets meer van zich laten horen. Zelfs geen bedankje geloof ik. Via een 'hoe gaat het met de winnaar' programma bracht Robert ten Brink hem en Jutta in A'dam samen. Robert vroeg waarom hij niets meer van zich had laten horen. Waarop hij antwoordde dat hij het te druk had enzo. Verder zei hij dat het bedrag dat Jutta hem had gegeven niet genoeg was om van zijn project een succes te maken. Serieus.
Maar hoe wil je dan ooit van al die kandidaten af komen? Ze begonnen al met 17.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:38 schreef Peter_Sportschoenveter het volgende:
Ik verwacht een afvallerseiland en zie daar naar uit ! Zoals een aantal van jullie al zeiden ; het zou de entree van meerdere oldskool ER'ers kunnen betekenen!
2004 en 2005quote:Op woensdag 5 april 2006 11:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Koenraad! Die man was ik zomaar vergeten! Dat was nog eens een deelnemer van niveau, jammer dat hij er niet bij zit. Sowieso was seizoen 2 ook heel erg tof. Met die vreselijke Gwann en Jasha, Christine de überkoe, vervelende Gerrit, briljante Jennifer, hilarische Koenraad, babe Melanie. De laatste 3 vielen wat tegen, maar ach.
Oeh, en bij 2004, Ernestine, KLaar, Mick, Shandinella, Mitchell, Marjolein, geweldig!
Sorryquote:Op donderdag 6 april 2006 10:20 schreef Molline het volgende:
[..]
Zéééér attent ....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*nu weer misselijk is
Vooral 2005 was heel matig. 2004... nou ja, daar zaten nog wel redelijke mensen tussen. 2000 en 2003 blijven onovertroffen.quote:
Het verbaast me dan ook dat Jutta in zo iemand trapt, leek me toch een overduidelijke eikel die geen hol uitvoerde. Ongelooflijk dat zij daar in trapt, echt.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:01 schreef schatje het volgende:
Judge was (en nog steeds waarschijnlijk) helemaal een eikel. Hij kreeg toentertijd een geldbedrag van Jutta om te investeren in een project. Vervolgens had hij helemaal niets meer van zich laten horen. Zelfs geen bedankje geloof ik. Via een 'hoe gaat het met de winnaar' programma bracht Robert ten Brink hem en Jutta in A'dam samen. Robert vroeg waarom hij niets meer van zich had laten horen. Waarop hij antwoordde dat hij het te druk had enzo. Verder zei hij dat het bedrag dat Jutta hem had gegeven niet genoeg was om van zijn project een succes te maken. Serieus.
pessimistquote:Op donderdag 6 april 2006 20:19 schreef Wup het volgende:
ik had het niet verwacht
Nee hoor, ik vond Ryan destijds een aardige vent en nu nog steeds.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:07 schreef Molline het volgende:
Ben ik de enige die Ryan wél leuk vindt?![]()
verschrikkelijk was dat jaquote:Op donderdag 6 april 2006 10:01 schreef schatje het volgende:
volgens mij heb ik Jutta tot aan de finale nooit gezien....quote:
Dat die onzettend onsympathieke Judge die alleen maar aan Kentucky Fried Chicken kon denken het tot de finale heeft geschopt destijds mag wel het dieptepunt uit de geschiedenis van Expeditie Robinson worden genoemd.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:31 schreef babette21 het volgende:
maar ze was uiteraard bij voorbaat al de winnares, aangezien ze tegenoverJudge
stond.....
Morgen pas.quote:Op zondag 9 april 2006 18:43 schreef Backhander het volgende:
Vanavond weer kijken!
Op Talpa op maandag.quote:
Inge en Lien moeten blijven.quote:Op zondag 9 april 2006 21:51 schreef BVO het volgende:
Ik ga morgen maar eens naar eenKarin
Jawel.quote:Op maandag 10 april 2006 18:40 schreef hardsilence het volgende:
Er gaat niet elke week iemand uit, of wel?
Expeditie Robinson Deel #5: Björn is Back!quote:Op maandag 10 april 2006 19:03 schreef tong80 het volgende:
Straks weer genieten.Ik hoop wel dat Björn een tweede kans krijgt.
Ik ga weer over m'n nekquote:
Nee de helft is afgehaakt omdat Björn eruit ligt.quote:Op maandag 10 april 2006 20:40 schreef Scope het volgende:
Ziet iedereen temptation island te kijken ofzo?
Die balen dan, ze zijn gescheiden.quote:Op maandag 10 april 2006 20:40 schreef MissX het volgende:
Mick en Ernestien een vriendschap voor het leven
Ze zitten toch samen?quote:Op maandag 10 april 2006 20:41 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Die balen dan, ze zijn gescheiden.
En blijf wegquote:Op maandag 10 april 2006 20:42 schreef Jesssica het volgende:
goed zo Ryan lekker naar Curacao verhuisd
quote:Op maandag 10 april 2006 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee de helft is afgehaakt omdat Björn eruit ligt.
Sterker nog, ze hebben bijna allemaal nog hetzelfde zwembroekje. Die oranje van Ryan had ie toen ook al, en de bikini van Ilona is ook dezelfdequote:Op maandag 10 april 2006 20:49 schreef babette21 het volgende:
Frank heeft hetzelfde sexy zwembroekje als twee jaar terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |