..... dóe dat dan ook niet...........quote:De fysieke aftakeling nam ze er met gemak bij want “er zijn mensen die alle dagen afzien, wij kiezen ervoor, dus we moeten niet klagen”.
Ik ben er bang voorquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:32 schreef Greetings het volgende:
Denken jullie dat Bjorn nog een 2e kans krijgt? Dat wil zeggen ala Douwe alleen op een eiland opnieuw mogen beginnen?
ik niet.... weg is weg... als ze met verrassingen willen komen, zijn er nog genoeg titanen overquote:
het had ruziemomenten kunnen opleverenquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:43 schreef BVO het volgende:
Deel 4 alweer, gaat hard. Björn gisteravond dus de eerste afvaller, helaas, had mooie momenten op kunnen leveren nog.
Vanaf 3 april: Expeditie Robinson 'Strijd der Titanen'
Expeditie Robinson #2: De strijd der titanen barst los!
Exp. Robinson #3: Björn maakt vrienden
hij liep altijd in een oranje zwembroek, en hij beschuldigde Giovanni [volgens mij terecht] van bananenroof en kreeg daarmee de halve groep tegen zich. ze noemden hem Ken [van Barbie] en stemden hem weg zodra mogelijk. Op duivelseiland verloor hij vervolgens van Ilona...quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:44 schreef mitt het volgende:
Hoe zat dat ook alweer met Ryan de vorige ER?
Lydia kwam uit de derde serie (met Loesquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:42 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vond het weer leuk gisteren.
Toch jammer dat Bjorn eruit is.. Hij had zich de eerste dagen toch wat meer op de vlakte moeten houden.
Lydia mocht er van mij wel uit. Uit welke serie komt ze? En hoever kwam ze toen?
Douwe was weer briljant.. hij presteert het om elke proef als eerste eruit te liggen.
eensch ende zoquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Lydia kwam uit de derde serie (met Loesen winnaar Derk
, minst leuke versie van allemaal)
zo en jij komt je eigen triestheid hier even bevestigen ofzo?!?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:05 schreef flyguy het volgende:
ik wil even kwijt dat ik die Jennifer een kuthoer vind en dat ze teveel in beeld kwam...
die was ook coolquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:01 schreef Cee het volgende:
Zitten er trouwens überhaupt mensen in van de ER-serie met Derek enOlivier
? Die Keno of hoe die huilende verpleger ook heette, was toch ook eigenlijk één van de mensen die in de All Stars editie zou mee doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |