Precies, dat is wel erg sneu inderdaadquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:01 schreef ChrisJX het volgende:
Wacht ff, een stel Hilversummers gaat uitleggen hoe in Nederland carnaval gevierd wordt?
Wat een grap
Lisanne bedoel je? Inderdaad een lief meisje..quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:59 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ben verliefd op dat blonde meisje![]()
![]()
![]()
![]()
En dan ook nog eens je ouders op de dansvloer...quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:08 schreef PastorRichards het volgende:
Super aflevering weer!![]()
Die arme Yannick toch... voor heel Nederland op televisie als het watje van de familie.
Het park kan wel speciaal voor ze open zijn gegaan...quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:13 schreef anita_sabrina het volgende:
hebben jullie wel gemerkt dat ze helemaal alleen in de beekse bergen waren.
er waren helemaal geen andere bezoekers ofzoow.
enne normaal heeftie z'n speer ook niet mee en nu ineens wel.
Ach, alhoewel ze nooit gefilmd worden zal er toch altijd een heel team achter het gezelschap aanlopen om te zorgen dat de dingen niet uit de hand lopen. Als de Chief die speer daadwerkelijk had gegooid waren er waarschijnlijk meteen een tiental security gastjes boven op hem gesprongen... ik vraag me wel af of ie dan nog vond dat hij niet gediscrimineerd werdquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:16 schreef Canisfire het volgende:
Toch raar datze toelieten dat hij met die speer naar binnen ging. Iedere normale volwasene zou hem die speer afpakken en terug in de auto leggen.
Daaraan kun je de mate van inburgering metenquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:20 schreef PastorRichards het volgende:
Ach, alhoewel ze nooit gefilmd worden zal er toch altijd een heel team achter het gezelschap aanlopen om te zorgen dat de dingen niet uit de hand lopen. Als de Chief die speer daadwerkelijk had gegooid waren er waarschijnlijk meteen een tiental security gastjes boven op hem gesprongen... ik vraag me wel af of ie dan nog vond dat hij niet gediscrimineerd werd
Ik heb die van vorige week gemist, en die van vandaag ook.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:04 schreef Rnnz het volgende:
Heeft iemand interesse in de afleveringen? Ik heb ze allemaal op de PC, behalve die van vanavond natuurlijk (maar die komt nog). Ik kan ze eventueel uploaden..
quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:08 schreef Canisfire het volgende:
De Himba weten het nog beter dan Moniek en Hans. Een dooie hond stop je in de grond die zet je niet op.
Dat komt omdat ze echt zijn. Die inheemsen zijn bedacht.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:00 schreef tong80 het volgende:
Eigenlijk zijn de Nederlanderrs hilarischer dan die inheemsen.
Ik zal die van vorige week uploaden, is maar zo'n 360 MB groot. Die van vandaag heb ik zelf ook nog niet.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:24 schreef Economist het volgende:
[..]
Ik heb die van vorige week gemist, en die van vandaag ook.![]()
gaaf, bedankt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:14 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik zal die van vorige week uploaden, is maar zo'n 360 MB groot. Die van vandaag heb ik zelf ook nog niet.![]()
Heb je ook nog die van twee weken geledenquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:14 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik zal die van vorige week uploaden, is maar zo'n 360 MB groot. Die van vandaag heb ik zelf ook nog niet.![]()
Topquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/841665/6/50#36995554]zondag 16 april WEG
daar leek het wel op idd. daarom vind ik de mentawai ook veel leuker, iets echter. komt denk ik vanwege het verschil in families. wat ik wel leuk vond waren de reviews. beide gezinnen zijn wel gastvrij en geven genoeg te eten. al komt het uit een pakje. zonder sagoquote:Op zondag 16 april 2006 01:41 schreef DrDentz het volgende:
Met die speer was gewoon een geintje van Chief, hij wil kijkcijfers trekken
kippa ekkenquote:Op zondag 16 april 2006 11:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daar leek het wel op idd. daarom vind ik de mentawai ook veel leuker, iets echter. komt denk ik vanwege het verschil in families. wat ik wel leuk vond waren de reviews. beide gezinnen zijn wel gastvrij en geven genoeg te eten. al komt het uit een pakje. zonder sago![]()
http://www.travelmarker.n(...)volking/mentawai.htm
aku maeru, ekeu?quote:
masura bagata, ekeu mananam oinam?quote:
kippa ekken?quote:Op zondag 16 april 2006 12:04 schreef Biancavia het volgende:
Anai leu ita!
Manana, manana.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:03 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Lisanne bedoel je? Inderdaad een lief meisje..![]()
er valt me veel op aan monique. vooral de meteloze leegte.quote:Op zondag 16 april 2006 12:18 schreef amaranta het volgende:
Valt het jullie ook op dat Monique nooit een jas draagt?
Ik had een plaatje van die tattoos gezien trouwens....
Heeft ook z'n charmequote:Op zondag 16 april 2006 15:42 schreef Rnnz het volgende:
de Massings die lullen maar wat.
Kappen met die links!quote:Op zondag 16 april 2006 15:42 schreef Rnnz het volgende:
WEG!
De Rentiers willen de Mentawai idd begrijpen, de Massings die lullen maar wat.
JAAAAAAAAA!!! Ik heb die van vanavond gemist. Dus als je die zou kunnen uploaden ben ik errug blij!!!!quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:04 schreef Rnnz het volgende:
Heeft iemand interesse in de afleveringen? Ik heb ze allemaal op de PC, behalve die van vanavond natuurlijk (maar die komt nog). Ik kan ze eventueel uploaden..
Dat is dus blijkbaar illegaal.quote:Op zondag 16 april 2006 17:42 schreef GaF het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA!!! Ik heb die van vanavond gemist. Dus als je die zou kunnen uploaden ben ik errug blij!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |