Ik moest zo lachen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
"Als Afrika niet bestond, hadden wij geen dierentuinen gehad".
Dieptepunt voor Moniek.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Yannick kijkt alsof z'n been geamputeerd wordt.![]()
Richting een Cheeta nu dusquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:25 schreef MiLalaa het volgende:
Ik zou het toch niet vertrouwen dat Chihuahua daar met een speer rondloopt. Straks gooit ie em ineens in zo'n neushoorn als je even niet oplet..
Ja echt leuk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:34 schreef MiLalaa het volgende:
Die Mentawai mannen zitten zo nonchalant in de kroeg alsof ze er al jaren zitten
Ik zeg niet dat ze niet aardig zijn voor hun gasten, feit blijft dat het echt een beetje simpel volk is...quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:41 schreef _Boo_ het volgende:
De Himba's zijn gelukkig een stuk positiever over de Massings dan dat gezeik van die Fokkers hier.
Volgens mij is dat maar verzonnen hoor.quote:
Dit levert een groter contrast en dus leukere beelden op...quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:44 schreef Rnnz het volgende:
Hadden ze trouwens niet beter in de zomer die mensen kunnen laten komen?
jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:51 schreef MiLalaa het volgende:
Dit vind ik maar weer een raar uitstapje
Ik ben er nooit geweest, maar in Namibië is het vast veel stoffiger en viezerquote:
Opgezette dieren kennen we in Nederland wel. Ga maar eens naar een museum. En dan heb ik niet over het modern 'doe lekker mee'-museum, maar zo'n stoffig geval met planken vol met spullen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Wat een stom uitje.. beetje opgezette dieren bekijken
Ook totaal niet representatief voor Nederland, geen normaal mens zet zijn hond toch op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |