Roderick gaat mij rijk makenquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:22 schreef pekel het volgende:
Roderick is het. Ik weet het nu wel 99% zeker..
Toine zat gewoon nog op Frédérique lijkt me.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:27 schreef NiNi het volgende:
Kut man dat elke keer degene er uitgaat waarbij je niet hoort wie de molverdenking is..jammer van Toine. Ik blijf bij mol Roderick. Wat Frederique al zei, hij heeft een mollenzonnebril.
ja maar als Fred de mol is dan was ie er echt niet uitgegaan... Dan waren Roderick of Milouska exit gegaanquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:29 schreef Freezor het volgende:
Toine zei aan het begin dat hij voor 95% op Fréd zat, en voor de rest op Peggy.
Dat zal eeuwig een raadsel blijvenquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:30 schreef Douwe het volgende:
Ik vraag me overigens af hoe ze het hadden gedaan als iemand alle vragen goed had gehad
Het zou me niks verbazen als vraag 5 een vraag was geweest die vrijwel onmogelijk te beantwoorden was danquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:30 schreef Douwe het volgende:
Ik vraag me overigens af hoe ze het hadden gedaan als iemand alle vragen goed had gehad
Terwijl vrijwel de gehele rest op iemand anders zit? Lijkt me niet.....quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:31 schreef Bravebart het volgende:
Of Fred is het wel, maar had Toine gewoon heel slcht zijn huiswerk gedaan; zoals hij al zei
Owkee, daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Terwijl vrijwel de gehele rest op iemand anders zit? Lijkt me niet.....
dacht ik ookquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:31 schreef DaMart het volgende:
Het zou me niks verbazen als vraag 5 een vraag was geweest die vrijwel onmogelijk te beantwoorden was dan
Peggy zat volgens mij ook op Fred, toch? Maar Peggy had een joker... en als mol kun je die heel goed nutteloos inzettenquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Terwijl vrijwel de gehele rest op iemand anders zit? Lijkt me niet.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |